MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 76 to 100 of 180
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hoop Alistair zo snel mogelijk weer in actie te zien in Strikeforce.
    Zal kijken of ik woensdag welkom ben bij GG Breda om wat foto's te gaan maken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #77
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Hoop Alistair zo snel mogelijk weer in actie te zien in Strikeforce.
    Zal kijken of ik woensdag welkom ben bij GG Breda om wat foto's te gaan maken
    top!
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #78
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    Iedereen vind Barnett een topper en hij was de man om tegen Fedor te vechten maar werd betrapt op doping. Is hij nu opeens een prutser in jullie ogen ? Alistair is gewoon een top vechter en van hem is nog niet bewezen dat hij gebruikt. Sommige hier pakken echt van alles aan om negatief te doen als het om GG gaat

    Dat hij gepakt is maakt hem een prutser ja. Zo werkt het toch? Er zijn genoeg in vechtsport die kuren volgens mij. Moeten ze zelf weten, maar als je gepakt wordt dan moet je niet janken.


    2 Bas, waarom is Overeem - Yvel geen optie?

  4. #79
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    dubbel

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Halleluja laat ons bidden............................................ .................................................. .................... Amen



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Dat hij gepakt is maakt hem een prutser ja. Zo werkt het toch? Er zijn genoeg in vechtsport die kuren volgens mij. Moeten ze zelf weten, maar als je gepakt wordt dan moet je niet janken.


    2 Bas, waarom is Overeem - Yvel geen optie?
    Omdat Yvel of zijn management niet wil

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #82
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    [quote=basboon;794764]
    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter[/QUOTE


    Ah, ok je bedoelde mij dus niet, ik ben nog geen 43
    ok sorry, ging af op een foto, maar goed, dan is het mensen van nog geen 43 die zich gedragen als een kleuter

  8. #83
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben geen GG member of iets dergelijks, maar volgens mij mogen wij als vechtspot liefhebbers/ forum lezers blij zijn dat Bas Boon (management Golden Gloy) ons op de hoogte houdt van de stand van zaken. Er zijn weinig managers die de moeite nemen om zich in een gesprek te bemoeien, meestal laten ze dat op z’n beloop. Denk dat we dat wel mogen koesteren, anders horen we alles van buiten af.

    Collina
    ps: Overigens vind ik het plaatje wel erg grappig!
    Collina,

    kom op zeg je bent wel een GG member, ali is je matti toch :P

    maar je zit er niet voor t eerst op vandaag hier dus je weet zelf dat boontje zichzelf altijd in een moeilijke positie brengt met zijn soms rare commentaar

    Als er is een keer wat misgaat bij GG kunnen hun er nooit wat aan doen
    het licht altijd aan een ander

    gr

  9. #84
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    ok sorry, ging af op een foto, maar goed, dan is het mensen van nog geen 43 die zich gedragen als een kleuter
    hahaha... owned....

  10. #85
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    hahaha... owned....


  11. #86
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Collina,

    kom op zeg je bent wel een GG member, ali is je matti toch :P

    maar je zit er niet voor t eerst op vandaag hier dus je weet zelf dat boontje zichzelf altijd in een moeilijke positie brengt met zijn soms rare commentaar

    Als er is een keer wat misgaat bij GG kunnen hun er nooit wat aan doen
    het licht altijd aan een ander

    gr
    @ Snip83
    Omdat ik goed bevriend ben met Alistair wil direct zeggen dat ik een GG member ben? 17jr gelden bestond Golden Gloy nog niet, en ineens was Collina verbonden aan Golden Gloy. Tja, je bent bevriend met Alistair dus dan hoor je erbij. Vreemd! Ik zal je een geheim verklappen Snip83, zo zit de wereld niet in elkaar.

    Als je mijn gehele post goed leest, dan lees je dat ik geïnteresseerd ben in relevante/ informatieve content op Mixfight.nl en dat wij het opprijs mogen stellen dat we van het management of trainers (bijv. Martijn de Jong) reactie krijgen op het geen wat onduidelijk is. Dit gebeurd zelden, dus mogen we dit als vechtsport liefhebber best koesteren.

    Business as usual
    Trainers zijn er om de leerlingen te trainen
    Managers zijn er om het gehele proces te managen met als pre, financiën.
    Ons op de hoogte stellen op Mixfight.nl is bijzaak.

    Ook legde ik uit dat ik me kan voorstellen dat men bij domme vragen en dom antwoord kan krijgen. (Daar steek ik mijn duim niet voor omhoog, maar ik kan me het wel voorstellen).

    Er zijn ook zeer goede vragen waarvan ik denk, “dit wil ik ook wel weten” en dan krijg je ook een normaal antwoord terug van insider/ management of trainer. Perfect, want laat dat nou het geen zijn waar ik op zat te wachten.

    Maar als jij zegt: Boontje brengt zich zelf altijd in een moeilijke positie met raar commentaar, (dan ben je met verklein woorden aan het praten en iemand proberen belachelijk te maken) terwijl me dat onnodig lijkt. Dan kan je er donder op zeggen dat je hier weer een kinderachtige reactie op terug krijgt. Voor je het weet ben je 2 a 3 pagina verder voordat je weer iets interessants tegen komt.

    Zitten we/ ik niet op te wachten.

    Collina
    And now ontopic, ik sleep mezelf er in mee.
    Last edited by Collina; 07-09-2009 at 16:06.

  12. #87
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    heheh reps voor SNIP

  13. #88
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Collina,

    kom op zeg je bent wel een GG member, ali is je matti toch :P

    maar je zit er niet voor t eerst op vandaag hier dus je weet zelf dat boontje zichzelf altijd in een moeilijke positie brengt met zijn soms rare commentaar

    Als er is een keer wat misgaat bij GG kunnen hun er nooit wat aan doen
    het licht altijd aan een ander

    gr
    Je doet weer een aanname, ik kan mij niet voorstellen dat er een enkele forum warrior is geweest die mij in een moeilijke situatie zou hebben gebracht?

    Rare vragen of opmerkingen krijg je "rare" antwoorden!

  14. #89
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=snip83;794934]
    Quote Originally Posted by basboon View Post

    ok sorry, ging af op een foto, maar goed, dan is het mensen van nog geen 43 die zich gedragen als een kleuter
    Welke foto?
    Waarom heb jij een hekel aan mensen van 43 die zich naar jouw "beoordeling" als een kleuter gedragen?

  15. #90
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    praat je nu tegen jezelf of..?

  16. #91
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    praat je nu tegen jezelf of..?
    dat idee heb ik al jaren
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #92
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Dat Bas tegen zichzelf praat, ach een schizofreen is nooit alleen.
    Wel aardig dat hij het voor Collina op neemt, die is duidelijk niet in staat om dat voorzichzelf te doen..

  18. #93
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    *zucht*

  19. #94
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Idd, *zucht*

    Dit bedoelde ik nou met 2 a 3 pagina's verder.

    @ Rosso
    Schizofrenie heeft letterlijk niets te maken met meerde persoonlijkheden. Leuk dat de woorden rijmen met elkaar, maar belangrijker dat je de betekenis weet, want op deze manier maak je jezelf belachelijk.

    Collina

  20. #95
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Een denkbeeldig vriendje dan...

  21. #96
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    sorry?

    Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest". Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid.
    vroeger dacht men ook dat die mensen écht gespleten persoonlijkheden hadden in werkelijkheid blijken dat pyschoses te zijn.
    Een belangrijk kenmerk is dat er tijdens het verloop van de ziekte minimaal eenmaal een psychotische episode is opgetreden. Doorgaans komen deze episoden vaker voor. Ze gaan gepaard met een afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen

    met dank aan wikipedia,

    Het belachelijk maken laat ik wel aan jou over, groupie..

  22. #97
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Mensen, s.v.p. ontopic blijven. Taaldiscussies kunnen worden gevoerd in het offtopic gedeelte.

  23. #98
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    sorry?

    Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest". Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid.
    vroeger dacht men ook dat die mensen écht gespleten persoonlijkheden hadden in werkelijkheid blijken dat pyschoses te zijn.
    Een belangrijk kenmerk is dat er tijdens het verloop van de ziekte minimaal eenmaal een psychotische episode is opgetreden. Doorgaans komen deze episoden vaker voor. Ze gaan gepaard met een afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen

    met dank aan wikipedia,

    Het belachelijk maken laat ik wel aan jou over, groupie..
    @ Rosso
    Wellicht heb je last dyslectie of moeite met begrijpend lezen, (dit is geen gemene aanval van mij naar jou om je mond dood te maken maar lees eens goed wat er staat). Je slaat namelijk de spijker op zijn kop!

    Het woord schizofrenie betekent letterlijk “gespleten geest” (dat klopt Rosso, en nu begrijpend verder lezen!!!). Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid. Mensen die aan de ziekte lijden, hebben immers géén gespleten geest of hersenen die gespleten zouden functioneren. Ook is inmiddels bekend dat deze mensen géén gespleten persoonlijkheid hebben; ze bestaan niet uit meerdere, verschillende personen. Schizofrenie wordt namelijk vaak verward met dissociatieve identiteitsstoornis. De gespletenheid bij schizofrenie uit zich niet, zoals vaak wordt gedacht, in een meervoudige persoonlijkheid, maar in een beeld waarbij de samenhang in het denken, tussen waarneming en gedachten en tussen emoties en gedachten in ernstige mate is afgenomen, althans voor anderen minder goed invoelbaar is.

    Maar volgens mij is het raadzaam om ontopic te gaan, ik wil best verder met je discussiëren maar niet op dit Mixfight forum. (Om je een tip te geven: Het lijkt me niet raadzaam om met mij te discussie aan te gaan als je geen research hebt gepleegd).

    Collina

  24. #99
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    dyslectie
    ehhhhh....
    wat zei je precies??

    Dyslexie - Wikipedia

  25. #100
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    ja misschien kunnen jullie naar het margrietforum ofzo

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •