MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 87
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het zijn stuk voor stuk toppartijen.

    voor 35 euro kan ik niet op stap hoor
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Een avondje stappen?! Incl. coke en hoeren dan...

    De line-up is gewoon nog niet zo geweldig. Stringer-Staring is heel vet, maar gaat misschien niet door. Ik zie ook uit naar Saki- Gerges. Maar dat is is het wel zo'n beetje. Verder is er veel onzeker over de matchmaking. De line-up van Beast ot East is over het algemeen veel interessanter. En daar ben je voor 35 euro klaar. Wat voor mij meer overeen komt met 'een avondje stappen'.
    nee dat is zonder coke en hoeren maar twee honderd ben je tegenwoordig zo kwijt ik dan teminste maakt ook niet uit maar er zijn ook mensen die dat er wel voor over hebben en als je het er niet voor over hebt dan ga je niet ik snap dat negatieve gedoe niet zo

  3. #28
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    De line up valt tegen maar voor vips maakt het nie uit als er maar eten en drank is.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    De line up valt tegen maar voor vips maakt het nie uit als er maar eten en drank is.
    nou ga toch echt voor de gevechten hoor

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    nee dat is zonder coke en hoeren maar twee honderd ben je tegenwoordig zo kwijt ik dan teminste maakt ook niet uit maar er zijn ook mensen die dat er wel voor over hebben en als je het er niet voor over hebt dan ga je niet ik snap dat negatieve gedoe niet zo
    Dan ga je toch inderdaad naar Beast of the East?
    Of je geeft gewoon een berg commentaar op elk evenement waar je niet naar toe kan omdat je gewoon de financiele middelen er niet voor hebt en wordt forumwarrior.
    Dat negatieve gedoe is voor een aantal forumwarriors weggelegd, die nog nooit iets in het leven hebben geproduceert of gepresteerd, daarom geeft men af op andermans succes.
    Daar wen je wel aan as je een tijdje op dit forum bent, men schreeuwt over GG groupies maar het zijn altijd dezelfde die commentaar hebben, daarme zijn ze nog veel meer schaap als etv hun benoeming aan het adres van GG "groepies" fans!
    Last edited by anoniem gg; 13-09-2009 at 14:44.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Dan ga je toch naar Beat of the East?
    nee ik ga naar glory hoor ik denk dat je de verkeerde geqoute hebt

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    ...ik lach me dood om basboon en Micha die alle mogelijke moeite doet om in zijn hol te kruipen, is dat nou lekker bas? ... en als hij met zijn ogen knippert?

    ... en Micha, klinkt stoer hoor € 250,- voor een avondje stappen, maar wij normale stervelingen kunnen dat echt niet ieder weekend uitgeven...

    Ik vindt 't een hoop geld voor een gala, ik zat voor € 15,- eerste rang bij de M-1, en het verfrissende daar was dat het niet zo een inteeltbende was (alhoewel je daar over zou kunnen discussiëren natuurlijk ) maar ik ben er van overtuigd dat de echte liefhebbers met een dikke portemonnee de weg wel weten te vinden naar Glory.

    Wat ik jammer vindt is dat er een feestje te vieren is en dat de prijs een drempel is die er voor zorgt dat de echte fans niet kunnen komen, wellicht om de azijnpissers op Mixfight buiten de deur te houden?
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Dan ga je toch inderdaad naar Beast of the East?
    Of je geeft gewoon een berg commentaar op elk evenement waar je niet naar toe kan omdat je gewoon de financiele middelen er niet voor hebt en wordt forumwarrior.
    Dat negatieve gedoe is voor een aantal forumwarriors weggelegd, die nog nooit iets in het leven hebben geproduceert of gepresteerd, daarom geeft men af op andermans succes.
    Daar wen je wel aan as je een tijdje op dit forum bent, men schreeuwt over GG groupies maar het zijn altijd dezelfde die commentaar hebben, daarme zijn ze nog veel meer schaap als etv hun benoeming aan het adres van GG "groepies" fans!

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    ...ik lach me dood om basboon en Micha die alle mogelijke moeite doet om in zijn hol te kruipen, is dat nou lekker bas? ... en als hij met zijn ogen knippert?

    ... en Micha, klinkt stoer hoor € 250,- voor een avondje stappen, maar wij normale stervelingen kunnen dat echt niet ieder weekend uitgeven...

    Ik vindt 't een hoop geld voor een gala, ik zat voor € 15,- eerste rang bij de M-1, en het verfrissende daar was dat het niet zo een inteeltbende was (alhoewel je daar over zou kunnen discussiëren natuurlijk ) maar ik ben er van overtuigd dat de echte liefhebbers met een dikke portemonnee de weg wel weten te vinden naar Glory.

    Wat ik jammer vindt is dat er een feestje te vieren is en dat de prijs een drempel is die er voor zorgt dat de echte fans niet kunnen komen, wellicht om de azijnpissers op Mixfight buiten de deur te houden?
    Als jij 15 euro wilt betalen voor M-1 (is dat een wasmiddel?) moet jezelf weten. Welke verfrissende bende bedoel je? Je bedoelt die M-1 die gerund wordt door een ex leraar lomschool met aanklachten van opdracht geven tot moord? Dreigingen met Rusische maffia, tja iedereen heeft zo zijn eigen idee over verfrissend!
    Wow, jij leert snel niet alle mixfighters pissen azijn hoor, maar jij bent er inderdaad een van met een heel verfrissende straal commentaar.....

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    ...ik lach me dood om basboon en Micha die alle mogelijke moeite doet om in zijn hol te kruipen, is dat nou lekker bas? ... en als hij met zijn ogen knippert?

    ... en Micha, klinkt stoer hoor € 250,- voor een avondje stappen, maar wij normale stervelingen kunnen dat echt niet ieder weekend uitgeven...

    Ik vindt 't een hoop geld voor een gala, ik zat voor € 15,- eerste rang bij de M-1, en het verfrissende daar was dat het niet zo een inteeltbende was (alhoewel je daar over zou kunnen discussiëren natuurlijk ) maar ik ben er van overtuigd dat de echte liefhebbers met een dikke portemonnee de weg wel weten te vinden naar Glory.

    Wat ik jammer vindt is dat er een feestje te vieren is en dat de prijs een drempel is die er voor zorgt dat de echte fans niet kunnen komen, wellicht om de azijnpissers op Mixfight buiten de deur te houden?

    ik heb medelijden met je.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    haha, ik lach me kapot hier... het staat er nota bene tussen haakjes achter met een vette knipoog...

    Beste Bas, het interesseert me werkelijk geen ene sodemieter wat "men" hier op dit forum vindt ik ben nml. prima in staat zelf een mening te vormen en deze ventileer ik niet noodzakelijk op dit forum. Ik kom hier uitsluitend voor uitslagen, filmpjes en af en toe een omweg via de Dungeon.

    Ik heb alle respect voor de organisaties die in Nederland hun best doen een professioneel karakter te geven aan K-1 en MMA (en vechtsporten in het algemeen) en ik denk dat GG van deze organisaties voorop loopt.

    Ik erger me wel dood aan de nuthuggers op dit forum, dat staat los helemaal los van met wiens ballen ze willen knuffelen, ze staan naar mijn mening compleet niet open voor een objectieve discussie en het gevolg hiervan zijn draken van topics met veel te veel posts die in ieder geval mijn plezier in dit forum zo nu en dan danig vergallen.

    Ik verbaas me daarnaast af en toe ook om jou reacties. Er van uit gaande (fuck, een aanname) dat je idd. Bas Boon bent heb je samen met je organisatie in de vechtsportwereld zo veel bereikt en zit je zo dicht op het vuur dat je helemaal niets te bewijzen hebt tegenover "ons". Wat je post lijkt recht uit het hart te komen en daar mankeert helemaal niets aan maar je lokt discussies uit of houdt ze in leven die niemand kan winnen (hoe anders zou het zijn als je allemaal rond een tafel zou zitten hè) en die de neutrale toeschouwer wellicht negatief zou kunnen doen oordelen over jou of belangrijker je werkgever en die koren op de molen zijn van de forumninja's. (één troost, het is maar op mixfight...)

    Soms op een slappe zondagmiddag post ik dan iets zeer opzichtig om olie op 't vuur te gooien in een nutteloze topic (het gaat om de matchmaking van Glory als ik 't wel heb), bedankt dat je me vanmiddag weer hebt laten lachen, no hard feelings hoop ik...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik heb medelijden met je.
    lol, dat is niet nodig hoor...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    lol, dat is niet nodig hoor...

    toch wel. als ik iets voor je kan doen moet je het laten weten hoor. misschien kunnen we een keer met de pet rond gaan ofzo.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    toch wel. als ik iets voor je kan doen moet je het laten weten hoor. misschien kunnen we een keer met de pet rond gaan ofzo.
    als je het zo stelt, prima... regel maar een viptafel voor me @ Glory, stuur maar een pm 'tje als de pet vol is...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    als je het zo stelt, prima... regel maar een viptafel voor me @ Glory, stuur maar een pm 'tje als de pet vol is...

    de pet is vol . kom je hem ophalen in Breda?

  16. #41
    Jochem Guest

    Default

    lol, jah, ga voor mij ook ff met de pet rond dan.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Man man micha voel je je af en toe niet een groupie?

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    de pet is vol . kom je hem ophalen in Breda?
    je bent toch niet boos op me Micha? anders durf ik niet hoor...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Man man micha voel je je af en toe niet een groupie?
    Voel jij je niet af en toe als een wiseguy?

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    haha, ik lach me kapot hier... het staat er nota bene tussen haakjes achter met een vette knipoog...

    Beste Bas, het interesseert me werkelijk geen ene sodemieter wat "men" hier op dit forum vindt ik ben nml. prima in staat zelf een mening te vormen en deze ventileer ik niet noodzakelijk op dit forum. Ik kom hier uitsluitend voor uitslagen, filmpjes en af en toe een omweg via de Dungeon.

    Ik heb alle respect voor de organisaties die in Nederland hun best doen een professioneel karakter te geven aan K-1 en MMA (en vechtsporten in het algemeen) en ik denk dat GG van deze organisaties voorop loopt.

    Ik erger me wel dood aan de nuthuggers op dit forum, dat staat los helemaal los van met wiens ballen ze willen knuffelen, ze staan naar mijn mening compleet niet open voor een objectieve discussie en het gevolg hiervan zijn draken van topics met veel te veel posts die in ieder geval mijn plezier in dit forum zo nu en dan danig vergallen.

    Ik verbaas me daarnaast af en toe ook om jou reacties. Er van uit gaande (fuck, een aanname) dat je idd. Bas Boon bent heb je samen met je organisatie in de vechtsportwereld zo veel bereikt en zit je zo dicht op het vuur dat je helemaal niets te bewijzen hebt tegenover "ons". Wat je post lijkt recht uit het hart te komen en daar mankeert helemaal niets aan maar je lokt discussies uit of houdt ze in leven die niemand kan winnen (hoe anders zou het zijn als je allemaal rond een tafel zou zitten hè) en die de neutrale toeschouwer wellicht negatief zou kunnen doen oordelen over jou of belangrijker je werkgever en die koren op de molen zijn van de forumninja's. (één troost, het is maar op mixfight...)

    Soms op een slappe zondagmiddag post ik dan iets zeer opzichtig om olie op 't vuur te gooien in een nutteloze topic (het gaat om de matchmaking van Glory als ik 't wel heb), bedankt dat je me vanmiddag weer hebt laten lachen, no hard feelings hoop ik...
    Lachen is gezond, zouden meer mensen moeten doen!

  21. #46
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    [quote=basboon;797790]Je bedoelt die M-1 die gerund wordt door een ex leraar lomschool met aanklachten van opdracht geven tot moord? Dreigingen met Rusische maffia, tja iedereen heeft zo zijn eigen idee over verfrissend!
    quote]

    Nu wordt het pas echt interessant....

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Lachen is gezond, zouden meer mensen moeten doen!
    ...vergeet niet zo nu en dan je eigen wijze raad op te volgen...

    ...succes met het komende gala, ben vooral benieuwd naar Saki vs. Gerges en Staring vs.Stringer, ik kan een kaartje helaas niet betalen dus ik hoop dat Micha geen grappen maakt

    ik ga nu genieten van de 6-0 en een pint pakken...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  24. #49
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Voel jij je niet af en toe als een wiseguy?
    Beter een wiseguy dan een ballendrager.

  25. #50
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    In elke post van bas boon komen een paar onderwerpen terug, eten, success, school, taartjes, en jeugdtrauma's.

    De ideale baan voor bas zou een motivational speaker zijn voor schoolverlaters en obesitas patienten.
    Last edited by iconian; 13-09-2009 at 17:10.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •