MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 87 of 87
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Ik snap de kritiek dat er voor het 'gewone volk' dat geen tafel kan betalen er geen normale plek is op het gala. Echter, het wordt volgens Micha uitgezonden op TV, dus dat is al 1 plus erbij. Als er ook nog eens een livestream wordt geregeld, (wie weet voor een klein bedrag) zijn er denk ik al een hoop "zeurkousen" minder.

    Dussss, komt er een livestream? Ik zou er in ieder geval wel geld voor overhebben, mits het een goede is.

    thanks man eindelijk een normale reactie. Volgens mij komt er een stream . ik weet alleen niet of hij live is maar ik ga jullie op de hoogte houden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    altijd weer goed hoor die glory/bas/micha threads
    modderworstelen


  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    altijd weer goed hoor die glory/bas/micha threads
    modderworstelen


    Helaas... op deze VIP Las Vegas Edition van Glory op 17 Oktober in de PTA geen modderworstelen.....

  4. #79
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    bas mischien is het je ontgaan maar m1 /strikeforce doen toch co promoties? dus gaat alistair voor een wasmiddel vechten ,word hij lekker schoon van oepsssssss
    Nee hoor, het is mij niet ontgaan dat een stelletje oplichters hun naam willen plakken op iemand die wel succesvol op eigen houtje een sterke organisatie neer heeft gezet met een goede TV deal.
    De deal met Strikeforce had ik al gemaakt voordat de roversbende voorbij kwam, maar nu je het zegt ga ik mijn geld vooraf vragen. Nee wacht dit is een ideale manier om nee te zeggen tegen het getekende contract het is immers met Strikeforce, wij willen niet op M-Mini promotions Oplichters en Co vechten!
    Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
    Lag weer ergens aan, weer geloof ik?
    Zal mij benieuwen als Fedor een paar keer verliest of door omstandigheden niet meer kan vechten wat er dan gebeurt met al die opgedrongen "Co-Promoties" waar de vechter nooit een stuiver van ziet!

  5. #80
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
    Lag weer ergens aan, weer geloof ik?
    Lag aan zijn visum.......

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Nee hoor, het is mij niet ontgaan dat een stelletje oplichters hun naam willen plakken op iemand die wel succesvol op eigen houtje een sterke organisatie neer heeft gezet met een goede TV deal.
    De deal met Strikeforce had ik al gemaakt voordat de roversbende voorbij kwam, maar nu je het zegt ga ik mijn geld vooraf vragen. Nee wacht dit is een ideale manier om nee te zeggen tegen het getekende contract het is immers met Strikeforce, wij willen niet op M-Mini promotions Oplichters en Co vechten!
    Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
    Lag weer ergens aan, weer geloof ik?
    Zal mij benieuwen als Fedor een paar keer verliest of door omstandigheden niet meer kan vechten wat er dan gebeurt met al die opgedrongen "Co-Promoties" waar de vechter nooit een stuiver van ziet!
    Harde woorden Bas, die volgens mij niet echt in deze topic passen. Om in jou filosofie te blijven; er worden een behoorlijk aantal zware aanames gedaan die deze organisatie onnodig in het discredit brengen. Ik vraag me af of dat nu allemaal wel nodig is?

  6. #81
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    pffff begint weer behoorlijk triest te worden ik heb gelukkig een tafeltje en 5 vrienden die erg graag mee willen maar kan ook begrijpen dat mensen het te duur vinden maar laat elkaar gewoon in elkaars waarden kom op zeg glory heeft gewoon een top gala in de pen staan en of je het een goeie mm vind is per persoon verschillend ben ook in hilversum geweest bij de M-1 was echt top maar wie of wat het organiseerd met wat voor achtergrond dan ook hou ik geen rekening mee ben blij dat er zoveel gala's zijn in nederland en persoonlijk springt glory er uit met in mijn ogen een super mm een super locatie ben erg benieuwd gewoon als vechtsport liefhebber.

  7. #82
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Lag aan zijn visum.......



    Harde woorden Bas, die volgens mij niet echt in deze topic passen. Om in jou filosofie te blijven; er worden een behoorlijk aantal zware aanames gedaan die deze organisatie onnodig in het discredit brengen. Ik vraag me af of dat nu allemaal wel nodig is?
    Aanamens zijn dingen die je denkt net zoiets als geloof, je weet het niet zeker maar je bent er zelf van overtuigd.
    Iets weten omdat je er met je neus bovenop staat en dus een ervaring opdoet is een ander verhaal.
    Bas Boon speaks out about PRIDE | FightOpinion.com - Your Global Connection to the Fight Industry.

    Appy E brengt zichtzelf wel in de problemen:
    Joe Silva Talks Gegard Mousasi: [Archive] - MixFight.nl
    mixfight forum and imago problemen censuur [Archive] - MixFight.nl
    Roman Zentsov Aryan Tattoo - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
    Aleks Emelianenko on Skinhead/Nazi-Propaganda-Videos - translation needed! - Page 9 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
    Russian Blood Runs Icky: Aleksander Emelianenko, Kirill Sidelnikov - Bloody Elbow

  8. #83
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    over ouwe koeien gesproken je doet zelf niet anders en je als een kind van twaalf gedragen ,als er een gefrusteerd is ben je het zelf
    wat is er met mijn reactie gebeurt?

  9. #84
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    wat is er met mijn reactie gebeurt?
    Beste Bas,

    Net zoals eerdere topics die ik gesloten heb begint deze ook te ontaarden in een grote modderpoel waar ik in ieder geval totaal geen zin in heb. Er word een topic geopend met de vraag van een forumbezoeker waar de promotor met zijn matchmaking blijft. Op zich een niet meer dan normale vraag want deze bezoeker zou zomaar eens een tafel hebben gekocht voor een aanzienlijk bedrag. Het gevolg is wederom een hele stortvloed van reacties waar men door de bomen het bos niet meer kan zien. Gescheld over een weer en reply's over worstjes, avondsnacks en te dikke vriendinnnen. Kortom, totaal niet relevant in deze topic.

    De vraag is duidelijk: "Waar blijft de matchmaking"? Op je eigen site geef je zelf aan dat deze in augustus 2009 bevestigd zou worden en ten aanzien van de vele tafelkopers een niet meer dan normale vraag in mijn ogen! We waren toch erg benieuwd hoe het met de partijen zat van de Gebr. Overeem en bijv. de partij tussen Stringer en Staring?

    We zijn dus ook erg benieuwd Bas naar de volledige line-up en als je die rond hebt horen we dat graag van je. Omdat het moddergooien wederom begonnen is en niemand daar beter van wordt stel ik toch voor om deze topic in ieder geval te sluiten!
    Last edited by Richelieu; 14-09-2009 at 11:25.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •