MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 147
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default UFC FORUM : Alistair Overeem's manager considers breaking with Strikeforce b/c of M-1

    UFC FORUM : Alistair Overeem's manager considers breaking with Strikeforce b/c of M-1


    Alistair Overeem's manager considers breaking with Strikeforce b/c of M-1 - UFC Community Forum
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  2. #2
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Is dat direct vertaald uit die ene thread op dit forum? Daar lijkt het wel op. Of heeft BB een interview gegeven en precies datzelfde gezegd?

    Dit is niet goed.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    mmm vreemd . ik denk dat iemand het gewoon heeft vertaald en op het UFC forum heeft gezet.

    Iloveknockouts misschien?

  4. #4
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    beste forum warriors ,in de usa moet je altijd van te voren betalen dit gaat via de commissie dus weer een slap argument ,maargoed we zijn het gewent zo langzamerhand

  5. #5
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    mmm vreemd . ik denk dat iemand het gewoon heeft vertaald en op het UFC forum heeft gezet.

    Iloveknockouts misschien?
    net zo als hier op het forum zeker dat was bas niet het was zn tweede persoonlijkheid,lol

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Leg eens uit jochie, waarom is de frustratie jegens mij zo groot dat je denkt dat ik zo'n actie uithaal?

    je gaat me toch niet vertellen dat je micha serieus neemt?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    maarruh is dit echt vertaald vanaf deze site? dat zou wat zijn zeg....hoop niet dat dit nadelige gevolgen heeft voor alistair.

  8. #8
    chief108 Guest

    Default

    het is iig iemand die hier meeleest...

    da's wel duidelijk

    ene nick thomas? Profile: SB Nation
    doesn't ring a bell...

    ach...
    negatieve aandacht is ook aandacht
    toch?

  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Zwolle
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Op Bloodyelbow:

    Bas Boon, Alistair Overeem's manager and head of Golden Glory considers breaking with Strikeforce now that M-1 has entered into a co-promotion?:
    "It hasn't escaped my notice that we are dealing with a bunch of crooks who wish to brand their name onto someone who has managed to build up a successful organization on his own with a good network deal."
    "Our deal with Strikeforce was made before this bunch of robbers came along, but now we were planning on asking our money in advance. In fact, I see this as the ideal opportunity to say no to the contract that was signed earlier; we don't want to fight on any M-mini Cons & co promotions."
    "Is this the same organization that let Tommy Depret fly to America for nothing without having the decency to phone him to let him know it was cancelled?"
    "I wonder what happens if Fedor loses a couple of times, or can't fight due to circumstances, to all those enforced `Co-Promotions` that do not benefit the fighters in any way."
    Quote van BasBoon uit het andere topic:

    Nee hoor, het is mij niet ontgaan dat een stelletje oplichters hun naam willen plakken op iemand die wel succesvol op eigen houtje een sterke organisatie neer heeft gezet met een goede TV deal.
    De deal met Strikeforce had ik al gemaakt voordat de roversbende voorbij kwam, maar nu je het zegt ga ik mijn geld vooraf vragen. Nee wacht dit is een ideale manier om nee te zeggen tegen het getekende contract het is immers met Strikeforce, wij willen niet op M-Mini promotions Oplichters en Co vechten!
    Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
    Lag weer ergens aan, weer geloof ik?
    Zal mij benieuwen als Fedor een paar keer verliest of door omstandigheden niet meer kan vechten wat er dan gebeurt met al die opgedrongen "Co-Promoties" waar de vechter nooit een stuiver van ziet!
    Lijkt mij dat het gewoon vertaald is.

  10. #10
    chief108 Guest

    Default

    wel cool dat MF zo internationaal weer eens op de kaart gezet wordt natuurlijk

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Zwolle
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Tja.. ben een beetje traag vandaag

  12. #12
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    ja ik zag het eerder al op sherdog maar wilde het basboon niet inwrijven. Maar er is een hele geschiedenis tussen m-1 en boon dus ik begrijp dat ze het oppikken. Goed vertaald trouwens, leest een bloodyelbow schrijven ook mixfight mee? die kwamen ook met de excuses voor het stuk over Overeem nadat basboon hier iets had gepost
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ja dana postte gisteren nog dat hij het zo leuk vindt hier

  14. #14
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Maar niet met een vertaalprogramma zo te zien. Iemand heeft het dus bewust vertaald en doorgespeeld denk ik. Of die gast van Bloodyelbow moet Nedelands kunnen.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  15. #15
    chief108 Guest

    Default

    ik gok erop dat nick thomas gewoon een MF-lid is...

  16. #16
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Maar niet met een vertaalprogramma zo te zien. Iemand heeft het dus bewust vertaald en doorgespeeld denk ik. Of die gast van Bloodyelbow moet Nedelands kunnen.
    Lijkt me dat het iig iemand is die de Engelse taal goed beheerst. Het meeste is niet letterlijk vertaald maar goed omgezet in het Engels. Misschien iemand die nog een Boontje te schillen heeft?
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    maarruh is dit echt vertaald vanaf deze site? dat zou wat zijn zeg....hoop niet dat dit nadelige gevolgen heeft voor alistair.
    slechte vertaling en nee heeft geen gevolgen, misschien voor de lolbroek die de slechte vertaling heeft gemaakt

    Er stond dat is mischien een goed idee om niet meer te vechten nu de roversbende er is, zoals er altijd excuses werden aangedragen door forum warriors waarom Appy afezegde, wel een beetje beter je best doen met die vertaling, zo ligt het er wel erg dik op!

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    wel cool dat MF zo internationaal weer eens op de kaart gezet wordt natuurlijk
    Met plezier

  19. #19
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    slechte vertaling en nee heeft geen gevolgen, misschien voor de lolbroek die de slechte vertaling heeft gemaakt

    Er stond dat is mischien een goed idee om niet meer te vechten nu de roversbende er is, zoals er altijd excuses werden aangedragen door forum warriors waarom Appy afezegde, wel een beetje beter je best doen met die vertaling, zo ligt het er wel erg dik op!
    Ik help het je hopen Bas, kan me namelijk ook goed voorstellen dat de mensen van M-1 hier minder hard om kunnen lachen.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  20. #20
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    pittig verhaal, het gaat vrij ver om dingen te vertalen en openbaar te maken op een internationale site. Hoop niet dat dit nadelig is voor de carriere van Overeem.

  21. #21
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Met plezier
    zie nog niet echt een piek in aantal guests

    zeg nog eens wat raars wat ze kunnen vertalen Bas...

  22. #22
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Lol.
    All hail the interwebz.
    Wel zuur als dit nadelig is voor Alistair ze carriére natuurlijk.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    ... een internationale site...
    ...het kan zijn dat ik uit een ei kom gekropen maar ik hoor vandaag voor het eerst van Bloody Elbow...
    Last edited by Mephisto; 14-09-2009 at 20:43.
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  24. #24
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    straks melden ze dat alistair niet vecht omdat hij door een junk aan een meer met pado's taartjes en kwaaie wijven is bekogeld.
    Last edited by iconian; 14-09-2009 at 20:45.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  25. #25
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Ik help het je hopen Bas, kan me namelijk ook goed voorstellen dat de mensen van M-1 hier minder hard om kunnen lachen.
    x2

    of strikeforce....

    anyways, bas is een grote jongen, 18 jaar geweest en heeft een eigen bankrekening
    als hij zegt dat alles goed komt, dan zal dat wel zo zijn toch?

    wat is nou het ergste wat er fout kan gaan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •