MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 17 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 405
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Wat een slechte coach zeg die Rampage. Humor heeft ie wel, maar Rashad is goed en serieus bezig zeg.

    En wat een hoofdwond, je hoord aan het einde die arts zeggen "you can see the bone"
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by Worf View Post
    bedankt voor deze link
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  3. #28
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij gaat Rampage wederom het gros van de gevechten verliezen en daarna (als het eindelijk zo ver is) nog een pak rammel van Evans erbovenop krijgen... Hij koos zijn teammates voor minder belangrijke redenen: 'street cred', size en 'atletische looks'. Ik bedoel hij zat af te geven op Roy Nelson omdat die dik is...En Roy is toch wel een man die zichzelf al 'iet ofwat' bewezen heeft als vechter.

    Mark my words, Nelson gaat nog een slachtpartij in Rampage's team aanrichten. Page zou beter wat meer gekeken hebben naar talent en techniek in plaats van naar het uiterlijk van vechters. Roy Nelson FTW!
    No gods! No masters!

  4. #29
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ja het ziet er inderdaad wel naar uit dat de meest getalenteerde vechters bij team Rashad zitten.
    =

  5. #30
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    En wat een hoofdwond, je hoord aan het einde die arts zeggen "you can see the bone"
    Flinke jaap idd.
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Dit soort bloedbaden komen niet te gunste van de sport, het spoot er bijna uit.... Deze partij had gestopt moeten worden, bloed kwam gewoon in z'n ogen...

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dit soort bloedbaden komen niet te gunste van de sport, het spoot er bijna uit.... Deze partij had gestopt moeten worden, bloed kwam gewoon in z'n ogen...
    Halverwege de tweede ronde was het idd een beetje klaar, maar in de eerste ronde had er niet gestopt moeten worden, vind ik.

    Enne... 'De sport'?

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Enne... 'De sport'?
    Hoe noem jij het dan??

    Imho vind ik dat een partij gewoon gestopt moet worden als er zo veel bloed verloren word....

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Hoe noem jij het dan??

    Imho vind ik dat een partij gewoon gestopt moet worden als er zo veel bloed verloren word....
    Sorry. Was een beetje bot.

    Maar ik geloof gewoon nooit zo in het argument dat iets niet goed is voor 'de sport'. 'De sport' is wat ie is, en zolang het niet gevaarlijk is, mogen ze van mij door vechten.

    Dat bedoelde ik eigenlijk.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Gent, BE
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Niet vergeten dat Greg Jackson achter Rashad zit. Dat zal wss een heel groot verschil maken. Rampage is idd funny voor een TV show maar op het "sportief" vlak komt hij gewoon veeeeel te kort. Denk ook dat het idd een slecht seizoen voor zijn team word.

    Eerste partij was gewoon über saai. Hopelijk krijgen we meer te zien in de komende weken.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dit soort bloedbaden komen niet te gunste van de sport, het spoot er bijna uit.... Deze partij had gestopt moeten worden, bloed kwam gewoon in z'n ogen...
    wat betreft het beeld dat je als 'sport' naar buiten toe brengt heb je helemaal gelijk. Ook op amateur niveau moet je zo iets meteen stoppen. MAAR dit zijn allemaal (weliswaar beginnende) profs, waarvan aangenomen wordt dat ze weten wat ze doen. En daarom vind ik het wel een verademing om te zien dat een partij niet wordt gestopt bij het minste of geringste schrammetje. je ziet het in Nederland zo vaak dat een partij meteen wordt gestopt als er ook maar een beetje sprake is van een cut, terwijl de vechter in kwestie er geen enkele last van heeft. En dit 'zichtbaar last hebben van' zou in mijn ogen vaker het criterium mogen zijn dan enkel en alleen of er sprake is van bloed.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  12. #37
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Dit wordt wel een heel grappig seizoen !! wat een mafkees is Rampage...
    Vond het een heel saai gevecht... Maar ben het met hunter eens, goed dat ze het niet gestopt hebben! Ondanks "wat" bloed in zijn gezicht, had hij er verder geen last van!
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    wat betreft het beeld dat je als 'sport' naar buiten toe brengt heb je helemaal gelijk. Ook op amateur niveau moet je zo iets meteen stoppen. MAAR dit zijn allemaal (weliswaar beginnende) profs, waarvan aangenomen wordt dat ze weten wat ze doen. En daarom vind ik het wel een verademing om te zien dat een partij niet wordt gestopt bij het minste of geringste schrammetje. je ziet het in Nederland zo vaak dat een partij meteen wordt gestopt als er ook maar een beetje sprake is van een cut, terwijl de vechter in kwestie er geen enkele last van heeft. En dit 'zichtbaar last hebben van' zou in mijn ogen vaker het criterium mogen zijn dan enkel en alleen of er sprake is van bloed.
    Dat bedoelde ik eigenlijk...

  14. #39
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JP View Post
    Niet vergeten dat Greg Jackson achter Rashad zit. Dat zal wss een heel groot verschil maken. Rampage is idd funny voor een TV show maar op het "sportief" vlak komt hij gewoon veeeeel te kort. Denk ook dat het idd een slecht seizoen voor zijn team word.

    Eerste partij was gewoon über saai. Hopelijk krijgen we meer te zien in de komende weken.
    grappig ook dat evans gelijk doorhad dat het een slechte matchmaking was, en jackson het naderhand pas in de gaten kreeg.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Hunter, ik snap je punt.. echter vind ik het in dit geval niet geheel ongevaarlijk, het bloed kwam in z'n ogen waardoor hij niets meer zag en ik denk dat ie wel een liter kwijt is geraakt. Ik ben het ook met je eens dat er af en toe te snel gestopt word, maar een scheur zo groot als deze waar je het bot door heen ziet gaat wat mij betreft echt te ver.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    leuke eerste aflevering. Team van rashad is beter, zowel de vechters als de coaches.

    Het was een vrij saai lay and pray gevecht, die gast boven had het gewoon af moeten maken door te blijven slaan, nu waren het dehele tijd 2 klappen met daarna weer 20 seconden niks.

    verder een behoorlijke jaap, op een gegeven moment hadden ze er van mij wel een eind aan mogen maken, het was nou niet dat de 2 tegenstanders dicht bij elkaar zaten qua punten ofzo.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #42
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    wat betreft het beeld dat je als 'sport' naar buiten toe brengt heb je helemaal gelijk. Ook op amateur niveau moet je zo iets meteen stoppen. MAAR dit zijn allemaal (weliswaar beginnende) profs, waarvan aangenomen wordt dat ze weten wat ze doen. En daarom vind ik het wel een verademing om te zien dat een partij niet wordt gestopt bij het minste of geringste schrammetje. je ziet het in Nederland zo vaak dat een partij meteen wordt gestopt als er ook maar een beetje sprake is van een cut, terwijl de vechter in kwestie er geen enkele last van heeft. En dit 'zichtbaar last hebben van' zou in mijn ogen vaker het criterium mogen zijn dan enkel en alleen of er sprake is van bloed.
    profs?
    een aantal van hen heeft nog nooit een mma partij gedraaid.
    in Amerika is de definitie van prof heel anders dan hier, bovendien draait TUF om entertainment en het bereiken van een zo groot mogelijke doelgroep.
    daarom zijn die NFL gasten erbij gehaald, maar sommige van hen hebben nog nooit gevochten.
    Amir Sadollah had 2 amateurpartijtjes gedraait voordat hij meedeed en TUF7 won.
    de definitie van prof in Amerika betekent dat je betaald krijgt, en dat kan je bij je allereerste eerste partij al krijgen want bijna niemand draait amateurpartijen.
    van mij mogen ze best meer rekening gaan houden daarmee, maargoed... tis en blijft bloodsport natuurlijk.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    maargoed... tis en blijft bloodsport natuurlijk.
    Bloodsport? Iets teveel JCvD gekeken?

    Wat de 'profs' betreft heb je helemaal gelijk, sommigen hebben nog nooit een partij gedraaid.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik zou in februari tegen die marcus jason staan....ging niet door.....(toen ik hem op tuf zag"dacht ik echt WTF wat een giant" )ben benieuwd wat die oud NFL spelers gaan laten zien.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Gaaf dat het nieuwe seizoen begonnen is. Helaas viel de partij echt vreselijk tegen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Slechte matchup dat was al meteen duidelijk. Rampage lijkt het coachschap niet echt in zich te hebben, maar is er volgens mij meer voor de komische noot.... Evans doet het beter, maar heeft Jackson in zijn hoek. Tsja dan wordt het natuurlijk allemaal wat makkelijker.
    Damn wat een jaap was dat zeg!!!
    Wordt wel weer een bewogen seizoen met veel scheld- en vechtpartijtjes buiten de kooi.

  22. #47
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Lachen met die Jackson (vooral die stem van 'em), alleen jammer dat na de eerste aflevering al direct duidelijk is dat alles in scene is gezet tussen die twee. Ik krijg er een heel ander gevoel bij dan bijvoorbeeld tijdens het seizoen met Shamrock en Tito.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jw View Post
    x2

  24. #49
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Wat is soweiso de criteria voor het selecteren van die gasten?
    Bedoel wat kon die lange precies tijdens dat gevecht? Geen jabs, geen sprawl, geen jiujitsu.. Het zal in de praktijk allemaal wel moeilijker zijn dan het lijkt,maar hij deed echt helemaal niets.. Die Shoots kwamen nog behoorlijk van een afstand, en hij verdedigde totaal niet.
    Nou val ik ook regelmatig als een boomstam bij een vrij duidelijke shoot, maar ik doe niet mee met the "ultimate" fighter..
    Komt de UFC niet ten goede qua qualiteit dat ze maar een beetje interesante gasten nemen,maar niet kijken naar werkelijk talent..
    (wes sims is nog eens gesub't door Antoni! ben benieuwt hoe die het doet,ken hem verder niet zo)
    Sir Chokealot

    The snake

  25. #50
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Entertainment heren......dat is ook belangrijk. Ik vond Rampage om te gillen. Ja las coach misschien wat minder....hij kan ze buddy uit de UK erbij halen als assistent...wordt het helemaal mooi.

    Geen talent en geen partijen is relaties...Nelson (IFL kampioen met verliespartijen tegen Arlovski, Rothwell en Monson, geen pannekoeken) en Sims samen hebben meer dan 50 pro partijen...Kimbo 2000 straatgevechten. De rest middelmatige oud NFL spelers....

    Allemaal egotjes......wordt prachtig.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •