MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 17 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 405
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Omar. View Post
    Ps. als volgende aflevering ook extreem tegenvalt, stop ik met kijken.
    Tuuuurlijk
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  2. #102
    Jochem Guest

    Default

    ik ook hoor, ik ben ook gestopt met the contender. En met wel meer series trouwens. Als het geen fuck aan blijft, kijk ik niet meer.

  3. #103
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Ik ben eigenlijk blij dat we nog niets uit dat huis zien. Sinds die Junie Browning ben ik die beelden meer dan beu... Het gaat toch uit eindelijk om het vechten en het trainen?
    x 2
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  4. #104
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Mijn god wat een anti-reclame voor MMA. Dacht dat alleen die versleten Football gasten na 10 sec buiten adem zouden zijn, maar de main man van Evans staat ook na 1 ronde te hijgen als een postpaard! Triest! Wat doen die mensen daar? Zijn er echt geen betere HW te vinden?

    Kimbo gedraagd zich tot nu toe erg goed. Gevecht ziet er veel belovend uit. Toch denk ik dat Kimbo snel klaar is met deze vetbobbel. Het filmpje tegen Mir is van 65 kratjes bier geleden volgens mij. Die staat ook na 30sec te hijgen en krijgt een enorme hoek van de lelijkste man in de show.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Kimbo komt erg positief over! En pikt volgens mij wel snel dingen op. WAR DIKKE VETTE BAARD!
    Die McSweeney was wel erg snel moe trouwens... conditie van niks (bijna net zo slecht als die van mij ). Zat McSweeney trouwens niet bij Blacklabel?

  6. #106
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Remco View Post
    Sjonge wat een onderbouwing voor de winst van Kimbo. Kimbo traint heel hard en Nelson is arrogant. En dat gebaseerd op 2 uitzendingen waarin nauwelijks iets te zien is geweest.
    X2

    Het zou mij ook nog eens niets verbazen als ze het zo gemonteerd hebben dat Nelson express slecht uit de verf komt. Iets wat gezien het feit dat hij de tegenstander van 'internetfenomeen' Kimbo is, zeker geen slechte zet is.

    Kimbo draagt de show en als zijn tegenstander een te dikke, arrogante voormalig IFL champ is die Kimbo 'ufc' waardig zou kunnen tonen dan geef je het geheel nog een extra sentimenteel en sensationeel tintje voor Kimbo fans (waar ik, eerlijk is eerlijk, ook toe begin te behoren ).

    Ik heb geen glazen bol maar ik zie het al voor me; Kimbo sloopt Nelson, kijkcijfers schieten door het dak, Dana en Kimbo vliegen elkaar al huilend in de armen en na afloop vertelt Dana met $ tekens in zijn ogen in een spontane blog dat Kimbo toch zijn gelijk heeft gekregen en dat hij als UFC president door het stof moet.

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Voor degene die hem niet als zodanig hebben herkend; James Mc Sweeney kwam voorheen uit voor Blacklabel en trainde ook met Lucien Carbin bij FFC in Nederland. Aardige kerel en wat ik destijds van hem zag, zag er in ieder geval beter uit dan wat hij tijdens deze partij heeft laten zien.

  8. #108
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Mijn god wat een weak ass preformance van KIMBO, Ik weet dat roy een [rampage style]''Big ass Belly''[/rampage style] heeft maar hij probeerde geen 1 escape om uit die side mount te komen. Hij wachtte gewoon tot dat de ref er tussen kwam..

    Maar goed hij is een kijkcijfer kanon dus hij zal wel nog een shot krijgen....

  9. #109
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    OMFG that was lame. Ik had echt veeeeel meer van Kimbo verwacht! Hij heeft toch een hele tijd met Bas Rutten gewerkt, dan moet ie toch wel iets van grondskills hebben... Hij deed echt niks. Als zo'n dikke vetbobbel op je gaat liggen is dat natuurlijk niet prettig, maar hij probeerde niet eens. Jammer, maar hij zal er vast terug worden ingeschreven... The beard ain't gone.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Kimbo deed inderdaad bar weinig op de grond. Jammer. Had er ook iets meer van verwacht. Leek wel of hij stijf stond van de zenuwe.
    Maar hij gaat nog wel een kans krijgen. Die Marcus is ziek, zwak en misselijk. Dus die zal wel niet gaan vechten. Mag Kimbo voor hem in de plaats.
    Trouwens Dena zei al zoiets dat hij misschien nog wel een kans zou krijgen.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  11. #111
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Bas rutten heeft hem eruit getrapt omdat hij niet wou luisteren.

    Blijkbaar was dat waar. Roy kreeg er wel een paar trouwens, hij zag wel even sterretjes.

  12. #112
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Z'n grondskills mogen behoorlijk opgekrikt worden. Maar hij komt er nog wel denk ik

  13. #113
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    jammer jammer jammer
    From Best!

  14. #114
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand waar ik episode drie kan bekijken. www.mma-core.com werkt op me werk niet.

  15. #115
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    TUF 10 S U C K S
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  16. #116
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Weet iemand waar ik episode drie kan bekijken. www.mma-core.com werkt op me werk niet.

    http://mmavideolinks.to/tv-shows/346...episode-3.html
    From Best!

  17. #117
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    TUF 10 S U C K S
    Het niveau is tot nu toe bedroevend idd. Aan de andere kant tot nu toe weinig soap in dat huis en meer trainingen. Daar speelt zich dan de Rachad/Rampage haantjes soap af, maar goed. Das altijd nog beter dan de Junie Browning soap.

    Wat zou er trouwens gebeuren als die big ass Marcus een upper decker zou doen... Denk dat alle leidingen verstopt raken in dat huis!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  18. #118
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Leiden
    Posts
    2.293
    vCash
    126000

    Default

    Zieligste KO in history
    En die Roy Nelson was er nog blij mee ook :S

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Anticlimax idd. Kimbo bewoog staande ook niet zoals we van hem gewend waren. Ik denk stijf van de zenuwen idd. Nelson had ook geen behoefte aan al te veel gedoe, wat ik me wel weer voor kan stellen.

    Nu we inderdaad in een preview Kimbo iemand op de grond hebben zien slaan, weten we dat er nog een partijtje komt. Hij is overigens de enige die ik wel oke vind van de heren. Nou oke, die lange die vorige week verloor was ook wel vriendelijk.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  20. #120
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    eerste 3 afleveringen en gevechten waren echt kut... maarja kimbo komt 100% zeker wel weer terug daar wordt wel heel duidelijk naar gehint...

  21. #121
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RayOmac View Post
    Zieligste KO in history
    En die Roy Nelson was er nog blij mee ook :S
    Tja niet alleen blij maar nog trots ook whahah..


    Fuckers!

  22. #122
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Tja het is een beetje een 'traag' begin van dit seizoen, maar ik denk dat er nog leuke dingen gaan gebeuren. En juist omdat er nog weinig van binnen het huis is laten zien, Wes Sims nog amper aan bod is gekomen terwijl hij volgens mij een erg grote bek heeft in real life en wat denk ik ook nog komt. Nu is het een beetje Kimbo hypen ondanks dit verlies, maar denk dat het steeds leuker zal gaan worden.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  23. #123
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan enkel zeggen dat mijn respect voor Kimbo heel erg gegroeid is. Die gast staat toch met zijn beide voetjes op de grond.
    En niet te vergeten, hij is een groentje in MMA, los van de voorbije Kimbo hype... die binnenkort wel terug zal losbarsten volgens mij.
    Ik ben er zeker van dat hij nog een partijtje zal draaien en ik hoop dat hij dan verwoestend uithaalt!

    Big Baby Marcus is wacko... Die gast heeft alle kenmerken van een psychisch labiele persoonlijkheid. Hij lijkt me iemand die een doodbrave jongen is, maar van de een op de andere moment kan veranderen in een psychopaat.

    Ik hoop voor hem dat hij zich kan ontplooien, maar ik vrees dat hij door het lint gaat. De voorstukjes gaven ook al een dergelijke hint.

    De Rashad - Rampage beef is vermakelijk, maar een stuk minder leuk nu we weten dat Rampage het (al dan niet voor even) afgebold heeft.


    >>Formely known as Pepe<<

  24. #124
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    Ik kan enkel zeggen dat mijn respect voor Kimbo heel erg gegroeid is. Die gast staat toch met zijn beide voetjes op de grond.
    En niet te vergeten, hij is een groentje in MMA, los van de voorbije Kimbo hype... die binnenkort wel terug zal losbarsten volgens mij.
    Ik ben er zeker van dat hij nog een partijtje zal draaien en ik hoop dat hij dan verwoestend uithaalt!

    Big Baby Marcus is wacko... Die gast heeft alle kenmerken van een psychisch labiele persoonlijkheid. Hij lijkt me iemand die een doodbrave jongen is, maar van de een op de andere moment kan veranderen in een psychopaat.

    Ik hoop voor hem dat hij zich kan ontplooien, maar ik vrees dat hij door het lint gaat. De voorstukjes gaven ook al een dergelijke hint.

    De Rashad - Rampage beef is vermakelijk, maar een stuk minder leuk nu we weten dat Rampage het (al dan niet voor even) afgebold heeft.

    AMEN pepe!
    From Best!

  25. #125
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    waar ken ik die mac sweeny ergens ook weer? die kreeg bijna foot in the ass van rampage hehe

    Graag gedaan mensen~!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •