MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 97
  1. #1
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default Cro Cop *SPOILER*

    Ik ben een van de grootste fans van de man geweest en kan nog steeds genieten van de Pride fights. Daarom vind ik het nu eeuwig zonde dat er een van de grootste heavy weight legendes van de sport, zulke partijen neerzet. Ik ben continue blijven hopen dat hij weer terug zou komen op zijn oude niveau, misschien wel een beetje tegen beter weten in, maar na de partij tegen Dos Santos, hetgeen natuurlijk geen kleintje is, moet ik toch tot de conclusie komen dat Cro Cop helemaal done is. Geen terugkomst, maar een middelmatige vechter die wat mij betreft beter de eer aan zichzelf kan houden en ermee stopt. Het is natuurlijk aan de man zelf, maar wat voor eer is er voor hem nog te behalen? Jammer dat hij niet al eerder gestopt is. Einde van een tijdperk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Hij is echt traag geworden, ik gun hem nog wel 2 laatste partijen tegen de coutures en andere legendes. Maar ik vrees dat hij alleen nog maar naar europese UFC's wordt gestuurd tegen middelmatige vechters.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik bleef hopen zelf begin 2e ronde ...ik dacht echt"nu gaat ie komen "

    FOUT.....gewoon een blamage...kijk verliezen hoort erbij, maar Crocop liet niks zien wat betreft vechtlust en aanvals drift...

    he`s done...


    erg spijtig
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, maar het blijft een legende!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Tja, de man is 35 en heeft al heel wat partijen gedraaid, het einde van de weg is in zicht. Daarnaast is hij niet zoals Couture een top worstelaar waarmee je in MMA toch veel meer op routine kunt doen dan als kickbokser.


  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    tegen beter weten in vcash op hem gewed en hij kost me weer geld.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Cool

    Ik heb ineens een geweldig idee:

    Battle of the oudjes!

    Laat CroCop, Liddell, Couture en Coleman een 4-mans tournament vechten. De drie verliezers moeten verplicht stoppen met MMA en de winnaar krijgt een titleshot op LHW of HW


  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    eeuwig zonde maar hij is klaar ...................

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Ik heb ineens een geweldig idee:

    Battle of the oudjes!

    Laat CroCop, Liddell, Couture en Coleman een 4-mans tournament vechten. De drie verliezers moeten verplicht stoppen met MMA en de winnaar krijgt een titleshot op LHW of HW
    Hahaha, ik zet mijn geld op de oudste! Randy rules.

    Maarre idd. het is klaar voor onze Mirko. Hij heeft me al drie keer v-cash gekost.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    tja wat zal ik zeggen...

    Ik gun hem nog steeds de wereld.... zal ook eeuwig fan blijven.

    Maar CC is done voor mijn gevoel.

    Ik hoop dat ie me nog een keertje weet te verrassen.. en ik hoop ook nog dat ie nog eens een keer een mooie partij kan laten zien. maar voor de rest kan hij het gewoon niet meer bijbenen tegen de nieuwkomers....

    Te traag... geen drive meer... en geen vuur.

    zonde maar ik kijk met veel plezier terug naar zijn carriére
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    I've said it (waaaay) before and I'll say it again: Cro-cop is done. Zij die het nu nog niet zien geloven echt in sprookjes. Mij kan het persoonlijk ook niet zo heel veel schelen, want ik ben nooit echt een Cro-cop fan geweest.
    No gods! No masters!

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Ik wist dat hij de partij al zou verliezen. Kijk naar zijn gezicht voordat de wedstrijd is begonnen. Hij keek zielig alsof hij geen zin erin had. Als je kijkt bij pride hoe hij dan keek, daar was hij van plan je echt pijn te doen.

  13. #13
    chief108 Guest

    Default

    ik ga die partij niet eens kijken
    kan dat niet aanzien zo te lezen...

  14. #14
    chief108 Guest

    Default

    toch gezien en vond crocop niet zo beroerd als dat jullie zeiden

    hij kan heus nog wel wat moois laten zien zo...

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Niet beroerd?

    Enige wat hij deed was een beetje duwen en die linkse stoot.

    Hij werd in de 3de ronde gewoon gesloopt en ik heb sterk het idee dat hij gewoon quite om erger te voorkomen.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het ook weer erg teleurstellend en jammer op crocop zo bezig te zien. Hij maakte
    geen combinaties. Ook trapte hij weinig en als hij was gaan low kicken was hij al een heel stuk verder gekomen. Ik baal er echt ontzettend van.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond hem niet superslecht tegen Dos Santos; zag er iig beter uit dan zijn vorige paar partijen. Maar misschien zou hij een andere trainer moeten nemen? Sprake van een duidelijk gameplan was er volgens mij niet. En zoals bladetrinity ook al zei: waarom niet veel meer lowkicks? Had ie een stuk verder mee gekomen. Dos Santos heeft echt veel power, maar erg technisch is het nu ook weer niet. Die hoek-opstoot combinatie kan ie ook niet blijven maken natuurlijk.
    Zo'n oudjes/legends toernooi lijkt me trouwens ook wel wat.

  18. #18
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    nuthugger en roze bril?
    nahhhh...

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Ik vond hem niet superslecht tegen Dos Santos; zag er iig beter uit dan zijn vorige paar partijen. Maar misschien zou hij een andere trainer moeten nemen? Sprake van een duidelijk gameplan was er volgens mij niet. En zoals bladetrinity ook al zei: waarom niet veel meer lowkicks? Had ie een stuk verder mee gekomen. Dos Santos heeft echt veel power, maar erg technisch is het nu ook weer niet. Die hoek-opstoot combinatie kan ie ook niet blijven maken natuurlijk.
    Zo'n oudjes/legends toernooi lijkt me trouwens ook wel wat.
    dat dus...

    en wat ik las...
    dat leek me AFSCHUWELIJK....

    maar dat viel uiteindelijk wel enorm mee..
    Last edited by chief108; 20-09-2009 at 17:49.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    The only man on this planet who can help CC save his creer is Greg Jackson!
    Word!

    No combinations, he was pushing, had some kicks, had almost a takedown. One of the few in his career.

    Only a good trainer, trainingscamp and a new gameplan can save his ass.
    He has potential but he had no idea what he wanted to do with dos santos...

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben helemaal klaar met deze man. Heb me mateloos geirriteerd aan zijn houding en het eeuwige geduld en respect dat er voor hem klaarligt. Ik denk inmiddels dat de mythe en zijn karakteristieke, bijna Streetfighter-achtige verschijning van de Oosteuropese sluipmoordenaar hem zo populair maken: iedereen zegt dat ie geweldig is, omdat men wil dat dat waar is. Anders kan ik de goodwill niet verklaren. Het commentaar van Joe en Mike was werkelijk zo onrealistisch. Cro Cop was ronduit bang. Dat straalde hij vanaf de eerste minuut uit. Dos Santos had hem binnen 1 minuut kunnen vernietigen maar was vanwege zijn onervarenheid nog wat verlegen denk ik.Walgelijk die Cro Cop, vingers vooruit in een soort poging zijn tegenstander van zich af te duwen. Was er een aanval dan koos Cro Cop voor dubbele dekking en hangen in het hek. Hij kwam niet om te vechten. Ik vermoed zelfs dat die trap in het kruis opzettelijk was. Hij heeft zijn reputatie wat dat betreft bij mij verspeeld en vanuit die hoek kon hij haast onmogelijk nog een binnenkant-been lowkick maken. Gewoon een vuile truc om tijd te winnen denk ik.
    Last edited by Remco; 20-09-2009 at 18:08.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  21. #21
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Echt jammer dat hij zo afgezakt is zeg, ik loop me echt te ergeren aan z'n laatste gevechten.
    Hij had zoveel lowkicks kunnen geven, en Dos Santos dekking was ook vrij laag, waarom niet vaker die highkick er in?

    Als je kijkt naar Crocops partij tegen Bonjasky, zie je hem zoveel boksen, lekker agressief.
    Maar in deze partij zie je hem constant het gevecht uit de weg gaan, ik snap dat echt niet.

    Eeuwig zonde.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Remco View Post
    Ik ben helemaal klaar met deze man. Heb me mateloos geirriteerd aan zijn houding en het eeuwige geduld en respect dat er voor hem klaarligt. Ik denk inmiddels dat de mythe en zijn karakteristieke, bijna Streetfighter-achtige verschijning van de Oosteuropese sluipmoordenaar hem zo populair maken: iedereen zegt dat ie geweldig is, omdat men wil dat dat waar is. Anders kan ik de goodwill niet verklaren. Het commentaar van Joe en Mike was werkelijk zo onrealistisch. Cro Cop was ronduit bang. Dat straalde hij vanaf de eerste minuut uit. Dos Santos had hem binnen 1 minuut kunnen vernietigen maar was vanwege zijn onervarenheid nog wat verlegen denk ik.Walgelijk die Cro Cop, vingers vooruit in een soort poging zijn tegenstander van zich af te duwen. Was er een aanval dan koos Cro Cop voor dubbele dekking en hangen in het hek. Hij kwam niet om te vechten. Ik vermoed zelfs dat die trap in het kruis opzettelijk was. Hij heeft zijn reputatie wat dat betreft bij mij verspeeld en vanuit die hoek kon hij haast onmogelijk nog een binnenkant-been lowkick maken. Gewoon een vuile truc om tijd te winnen denk ik.

    Goeie post...

    Weet niet zeker of ik het er helemaal mee eens ben, maar toch zeker wel een gedeelte...

  23. #23
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    dit soort moves kon de kreupele versie van crocop gister helaas niet tonen
    Last edited by iconian; 20-09-2009 at 18:50.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ik denk dat ook, vorige keer was het opzettelijk 4 vingers eyepoke, in mijn ogen geen win en nu destroyed, ben eens benieuwd op zijn oog nog gaat herstellen?
    Ik dacht eerst ook dat hij het expres deed (omdat ik ook de indruk heb dat hij een onsportieve actie niet schuwt, zeker tegenwoordig), maar toen ik naar de herhaling keek, dacht ik van niet...

    Maar wie weet...

    (eyepoke tegen Al Turk leek mij idd wel expres, en het laatste gedeelte van je post snap ik niet)

  25. #25
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Genk, Belgium
    Posts
    702
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Remco View Post
    Ik ben helemaal klaar met deze man. Heb me mateloos geirriteerd aan zijn houding en het eeuwige geduld en respect dat er voor hem klaarligt. Ik denk inmiddels dat de mythe en zijn karakteristieke, bijna Streetfighter-achtige verschijning van de Oosteuropese sluipmoordenaar hem zo populair maken: iedereen zegt dat ie geweldig is, omdat men wil dat dat waar is. Anders kan ik de goodwill niet verklaren. Het commentaar van Joe en Mike was werkelijk zo onrealistisch. Cro Cop was ronduit bang. Dat straalde hij vanaf de eerste minuut uit. Dos Santos had hem binnen 1 minuut kunnen vernietigen maar was vanwege zijn onervarenheid nog wat verlegen denk ik.Walgelijk die Cro Cop, vingers vooruit in een soort poging zijn tegenstander van zich af te duwen. Was er een aanval dan koos Cro Cop voor dubbele dekking en hangen in het hek. Hij kwam niet om te vechten. Ik vermoed zelfs dat die trap in het kruis opzettelijk was. Hij heeft zijn reputatie wat dat betreft bij mij verspeeld en vanuit die hoek kon hij haast onmogelijk nog een binnenkant-been lowkick maken. Gewoon een vuile truc om tijd te winnen denk ik.
    Hmm je post past zo op http://www.failblog.org

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •