MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66
  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default vechten tegen vrienden

    Veel fans vinden dat vechters tegen elke vechter moeten vechten. Ze moeten persoonlijke relaties opzij zetten en 'net zoals in andere sporten het geval is' het tegen elkaar opnemen.

    Machida heeft gezegd niet tegen Silva te vechten en vice versa en andere gevallen ken ik nu even niet

    We begrijpen het als broers (Rua's, Emelianenko's) niet tegen elkaar vechten, maar 2 mensen met een zeer innige vriendschap kunnen toch ook dezelfde bezwaren hebben als broers om tegen elkaar te vechten? Belfort kent Silva, maar hun vriendschap is kennelijk niet zo innig, dat concludeer ik maar omdat ze niet continu samen trainen. En daaruit vloeit dus voort dat hij wel tegen Silva wil vechten.

    Wat is jullie mening over deze kwestie?
    Last edited by kmr; 20-09-2009 at 23:04. Reason: slecht lopende zin
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik vind dat ze gewoon moeten knokken. Het zijn pro's toch.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen moet het voor zichzelf weten.

    Ik zou er geen probleem mee hebben, denk ik, maar als iemand niet wil vechten tegen iemand anders, is het klaar, lijkt me...

  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik vind dat ze gewoon moeten knokken. Het zijn pro's toch.

    Stel je voor dat je met je allerrrrrrbeste vriendje van de heeeeele wereld in de ring staat, dat je hem neerslaat en dat je hem nog even moet pounden.

    Hoe voelt dat?

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Iedereen moet het voor zichzelf weten.

    Ik zou er geen probleem mee hebben, denk ik, maar als iemand niet wil vechten tegen iemand anders, is het klaar, lijkt me...
    Voor jou dezelfde vraag:
    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Stel je voor dat je met je allerrrrrrbeste vriendje van de heeeeele wereld in de ring staat, dat je hem neerslaat en dat je hem nog even moet pounden.

    Hoe voelt dat?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Et Stad ;) (Aantwaarpeeuuh)
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Als iemand niet wilt vechten omdat ze vrienden zijn of elkaar al lang kennen of weet ik veel. Dan vind ik da ze het mogen weigeren om te vechten tegen elkaar.

    Anders krijgt ge toch maar een partij da niemand elkaar echt wilt kwetsen..

    Ieder kiest tegen wie ze vechten
    Go hard or Go home...

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Voor jou dezelfde vraag:
    En voor jou hetzelfde antwoord...

    Ik zou er geen probleem mee hebben, denk ik

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het eens met Groundwork, ze zouden dan toch niet all out gaan.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    voetbal...

    van mij mogen ze weigeren, maar het is wel jammer als je soms partijen niet ziet, geldt voor meerdere vechtsporten....

    moet altijd wel denken aan die NLe bokser die zijn eigen vader ko sloeg trouwens als het hierover gaat

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zit het met Badr en Melvin Als zij elkaar straks tegen komen in de kwart, halve of finale van de K-1 WGP.?

  11. #11
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    vechten toch? :d

    Graag gedaan mensen~!

  12. #12
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Wifiland
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    familie gerelateerd vind ik niet echt passen voor een gevecht..
    voor de rest is het aan de vechters zelf om te bepalen of ze tegen elkaar vechten of niet..

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Het is sport, dus wel doen,ja. de Broertjes voetbalden toch ook tegen elkaar,
    Ja, Ronald probeerde Frank elke keer een gebroken been te schoppen...weet je nog....
    Aparte vergelijking.......

    Het ligt eraan hoe goed men elkaar kent en waarschijnlijk ook wat er verdient kan worden. Alles heeft een prijs, maar Anderson en Machida trainen heel vaak samen en dat is wat anders dan Belfort en Anderson. Ook denk ik dat het bij Brazilianen anders is dan bij Amerikanen. die zien het meer als pure business. Brazilianen zijn toch wat trouwer aan sportschool en trainingsmatjes volgens mij.
    Bij Xtreme Coutoure trainen ongveer 6 gasten uit de 155 en 170lbs divisie in de UFC. Die zullen ongetwijfeld tegen elkaar uit gaan komen....en hebben daar geen enkel probleem mee.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Bij Gg kan het ook gebeuren bijv bij de K1 maar goed het zijn profs. Het wordt voor Cor alleen lastig in welke hoek hij gaat staan. Ik heb hem weleens horen zeggen:"als ze tegen elkaar moeten dan ga ik op de tribune zitten`.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik zou persoonlijk veel moeite hebben om tegen mn broer te vechten meer dan tegen een goede vriend....maar t zijn profs dus men gaat daar ook als prof mee om denk ik zo.

  16. #16
    chief108 Guest

    Default

    bij WK kyokushin in Emmen stonden er alleen Russen tegen elkaar in de finale
    ze overclashten iedereen het hele weekend
    en al hoewel ze goed vochten in de finale, was het duidelijk niet het niveau en de hardheid die ze de dagen ervoor hadden laten zien
    ze kregen eerst een waarschuwing en later een DQ

  17. #17
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    bij WK kyokushin in Emmen stonden er alleen Russen tegen elkaar in de finale
    ze overclashten iedereen het hele weekend
    en al hoewel ze goed vochten in de finale, was het duidelijk niet het niveau en de hardheid die ze de dagen ervoor hadden laten zien
    ze kregen eerst een waarschuwing en later een DQ
    Dat verwijt kregen Aerts en Hoost ook toen ze in de Arena vochten.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Zwolle
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Als iemand tegen familie of tegen een goeie vriend/vriendin wil vechten moeten ze het zelf weten maar als ze het niet willen kan ik dat ook heel goed begrijpen.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    49
    vCash
    126000

    Default

    De Emelianenko broeders hebben wel degelijk een sambo match gehad trouwens, was nog best competitive xD

    Kijk vriendelijke relaties vind ik dat opzich zou moeten kunnen, tenzij diegene echt een broer voor je is ofzo. Maar het blijft de vechter's beslissing. Famlie zou ik sowieso nooit doen, puur om het idee dat je je eigen vlees en bloed in elkaar aant rossen bent. Zou wel trouwens een vette hype zijn, we hebben david vs goliath al gezien waarom niet Kain vs Abel?? (A)

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DaveMalone View Post
    De Emelianenko broeders hebben wel degelijk een sambo match gehad trouwens, was nog best competitive xD

    Kijk vriendelijke relaties vind ik dat opzich zou moeten kunnen, tenzij diegene echt een broer voor je is ofzo. Maar het blijft de vechter's beslissing. Famlie zou ik sowieso nooit doen, puur om het idee dat je je eigen vlees en bloed in elkaar aant rossen bent. Zou wel trouwens een vette hype zijn, we hebben david vs goliath al gezien waarom niet Kain vs Abel?? (A)
    Ja, judo of worstelen is toch wat anders dan iemand in zn gezicht stoten

    Ja, het gaat inderdaad om de hechtheid van de vriendschap. Silva heeft blijkbaar een betere vriendschap met Silva dan met Belfort.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ligt eraan, als het een titel gevecht is dan moet je niet zeuren maar als een promotor het gewoon wil doen om een goed affiche te hebben dan lijkt het me sowieso zinloos. Als mensen niet willen dan willen ze niet! Dan wordt het bij voorbaat een hele saaie pot waarin twee vechters weinig doen. Wie wil dat dan?

    De vergelijking met voetbal is sowieso dom, bij voetbal gaat het om winnen, en winnen wil je altijd. Wat je niet wil is een goede vriend een dik gezicht bezorgen.


  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Het ligt er aan hoe high de stakes zijn. Ik zou graag met een vriend een groot bedrag willen verdienen als dat in de mogelijkheden zou liggen.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Dit is wel een interessante vraag.

    Ik persoonlijk zou nooit tegen een vriend vechten (EEN ECHTE VRIEND). Misschien heeft dat ook met mijn cultuur te maken. Ik zou wel een grappling wedstrijd aangaan (of sparren) maar nooit een echt gevecht.

    En Machida vs Anderson moet nooit gebeuren. Ze trainen samen en hebben een speciale band. Ze zijn teamgenoten. Nu moeten ze tegen elkaar vechten? dat is onzin. Ook vechters hebben emoties.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    Het ligt er aan hoe high de stakes zijn. Ik zou graag met een vriend een groot bedrag willen verdienen als dat in de mogelijkheden zou liggen.
    En denk je echt dat ze géén grote bedragen gaan verdienen met het in elkaar rossen van AL de andere vechters in hun categorie?!

    Dana kan doen wat hij wil, als de vriendschap zo sterk is dat ze niet willen vechten met elkaar kan ik daar alleen maar respect voor hebben.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik zou persoonlijk veel moeite hebben om tegen mn broer te vechten meer dan tegen een goede vriend....maar t zijn profs dus men gaat daar ook als prof mee om denk ik zo.

    nou ik zou mn broer af en toe best wel een blauw oog willen slaan hoor.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •