MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 66 of 66
  1. #51
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Vindt het een beetje overgevoelig als je niet tegen een vriend wil vechten. Tegen familie kan ik iets beter begrijpen, maar kom op, is het nou zo'n ramp als je je beste vriend KO slaat? Hij komt wel weer bij en dan ben je weer dikke maatjes. Het is toch allemaal niet kwaad bedoelt?

    Trouwens Machida vs Silva is het gevecht die ik het liefst zou willen zien. Weer net toevallig zijn het dikke vrienden. Als professionele vechter moet je in zo'n geval je emoties opzij kunnen zetten. Maarja.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Et Stad ;) (Aantwaarpeeuuh)
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    BJJ wedstrijden tegen vrienden die zou ik wel doen, you lose some, you win some.
    Geen problemen mee.

    MMA vecht ik niet tegen mijn maten, end of story.
    Go hard or Go home...

  3. #53
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by xxl View Post
    Vindt het een beetje overgevoelig als je niet tegen een vriend wil vechten. Tegen familie kan ik iets beter begrijpen
    en dan hebben we het uiteindelijk weer over hetzelfde dilemma
    ga je voor de kill als je de kans krijgt ´m vol met een knie of scheen in z´n bek te rammen ? je er van bewust zijnde dat het wel es niet zo'n heel onschuldig k.o.'tje zou kunnen worden

  4. #54
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Dus niet tegen een vriend vechten staat gelijk aan geen respect tonen aan fans?

    Een greep te hard aangezet omdat hij tijdens het sparren niet afklopte? Wauw, goed, hoor.

    Zou jij je broer ook ko slaan?
    Mja, ik probeerde helemaal niet stoer te doen met die stament van dat 'te laat afkloppen'. Wilde meer aanhalen dat zo'n dingen nu eenmaal gebeuren in deze sport en dat dat geen reden is voor de ander iets kwalijk te nemen. Jij ziet het gewoon nogal eenzijdig en iedereen die het niet eens is met je is ineens stoer aan het doen. Je stelt ook altijd opnieuw dezelfde vragen. Dus ik ga stoppen met deze discussie.
    No gods! No masters!

  5. #55
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Amai platte Belg!

    Mor kgiëf toe dak soems menne moat oek in frenne slaag. En dak soems oek oep men bakkes krijg. Mor kneem da oek nie kwalijk. In de club goe wa battere en drna iene pakke on den toëg. Das de spirit eeh.

    Vertaling:
    Maar ik geef toe dat ik soms mijn gabber ook een opdoffer geef. En dat ik soms ook een opdoffer krijg. Maar ik neem het ze niet kwalijk. In de sportschool lekker vechten en daarna een Heiniken drinken aan de bar. Dat is de spirit he!
    Buiten het woord 'maat' en 'gast' dat ik nauwelijks gebruik zie ik niet echt wat je bedoeld beste vriend... Maar zal wel aan mij liggen. Goede toevoeging aan de discussie van je overigens! Wou je bijna reps geven! Tot ik besefte dat je aanvankelijk sterk uitziende statement eigenlijk nergens naartoe gaat en meer een aanval naar mij toe is. Toch mooi geformuleerd!
    No gods! No masters!

  6. #56

    Default

    Als mensen niet willen dan willen ze niet! Dan wordt het bij voorbaat een hele saaie pot waarin twee vechters weinig doen. Ligt eraan, als het een titel gevecht is dan moet je niet zeuren maar als een promotor het gewoon wil doen om een goed affiche te hebben dan lijkt het me sowieso zinloos.




    ______________________
    Installeer Informatie

  7. #57
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Verkeerde topic, dacht dat er stond vechten tegen vriendin.........
    Wilde mijn verhaal kwijt over mishandeling in de huiselijke sfeer.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •