MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 73
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default Giel Beelen vs rapper METZ

    YouTube - Giel Beelen bedreigd door Rapper Metz


    hahaha.. wat een gangstertje zeg.. echt sneu deze gasten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    hij ownt ze wel lekker, met zn brommertje
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    niet minder sneu dan giel beelen zelf.
    beetje iemand zonder reden constant afkraken, ga dan niet zo'n open deur beleid houden.
    vond dat rappert zich nog aardig gedeisd hield.

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    impressive little fucks...

    NOT!!!!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Beiden zijn fail. Giel is een eerste klas sukkel. En als je te gast bent bij een van zijn programma's ben je ook fail.
    Fat girlz need lovin too!



  6. #6
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Giel Beelen die verkeerd bezig is vs gekrente eergevoelens..... do the math!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb zo'n hekel aan die rap lollies die praten alsof ze weet ik waar vandaan komen. Stelletje stumpers! Praat normaal man! Ik zou niet eens in gesprek gaan met iemand die zo praat! Daarbij, wie is deze drol met oren?! Brainpower is nog stoerder, en dat lijkt me toch wel de grootste kneus uit de Nederlandse "rap"scene. Oprotten met dit soort zielige prutsers!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Die Giel laat geen spaan van hem heel, heerlijk!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    extince is gewoon de man
    nee.

    YouTube - Brainpower - Ghostbusters (Extince diss)



    vind ze beide niks, maar bovenstaande dis is super in elkaar gezet!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk zo op een voetstuk geplaatse neprapper met nepshit. Net zo triest als zijn wheelie actie in Utrecht. Totaal kansloos. Mooiboy spelen met zijn homies eromheen. Gaat het niet zoals ze het willen. Dan maar op de intimidatie toer. Terwijl hij zelf toegeeft dat hij gewaarschuwd is voor Giel. Jammer ga maar lekker terug naar Kanaleneiland om je respect te eisen.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    extince is gewoon de man
    Ik was aant twijfelen wie de grotere loser is, Brainpower of Extince. Brainpower wint door zijn looks, maar Extince is toch een goeie 2e. Met zn spraakwater en kaal of kammen... Get a fokking life prutser! Waar is de echte rap van vroegah?!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  13. #13
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    giel die zit het wel op te zoeken hoor

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Giel is hier 100% schuldig. Als je dat niet ziet dan ben je zwaar blind. Of je weigert om de waarheid te zien.

    Die rapper hield zich goed in ..hij werd steeds afgekraakt en als je met iets serieus bezig bent en je wordt uitgelachen door de "gastheer" dan reageer je wel zo.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Ik had Giel op z'n hoofd gestampt. Gewoon, uit principe.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Hij weet wel mooi de onderbuikgevoelens van mensen onder woorden te brengen. Hoopjes mensen ergeren zich de ziekte aan dit soort straatsoldaten met hun posses, pipa's en stoere praat over hosselen, kraakjes en weet ik veel wat nog meer. Alleen trekt niemand z'n bek tegen ze open. Ja als ze er niet bij zijn, DAN PAS mag iedereen horen hoe irritant ze die figuren wel niet vinden. Prima dat Giel dit zo doet. Ja hij lokt de reactie van MC Down uit, maar ik vind dat die dat dubbel en dwars verdient.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    vermoeiende mocro rappertjes.. Wat een kneuzen.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Stereotiep.......zo waar.

    Dit soort medemensen verpesten het voor de rest. Ow wat ben je stoer, klein mannetje. Komt het ooit goed met zo iemand. Hoevaak gaat die nog in contact komen met justitie?

    @lopez....volgens mij snap er net zoveel van als dat rappertje zelf.....helemaal niets

    @ the rock....jemig man. zit je dit gedrag goed te praten. als je bij bepaalde mensen te gast bent, zoals bij chiel, dan loop je dat risico. be a man en accepteer het, daar moet je boven staan.


    de rappert iets goed doen? hou nou toch op hij zo het VERKEERDE voorbeeld voor inspe rappertjes. die kijken er tegen op missen thuis net als de rappert ook de juiste opvoeding....

    Dit soort knakkers maken Wilders groter dan dat ie zou moeten zijn. Snappen ze dat zelf eigenlijk wel?

    klink ik heel heel bakelende.....ken je normen en waarden....

  19. #19
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Onfatsoenlijk gedrag is onfatsoenlijk gedrag. Geen smoesjes.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    @Pin Point ..Giel ging duidelijk TE ver. Je kan lastig zijn maar dit was abnormaal. Het is makkelijk om te zeggen "Wat een wannabe gangster, weer zo een" ..maar die wannabe gangster heeft niks verkeerds gedaan ..hij probeert om jongeren met problemen te stimuleren om iets te doen waar ze wel goed in zijn. Om hun zelf te uiten. En als je een negatieve beeld over die mensen ("rappertjes") hebt dan zie je dat ook als een negatief iets. Kortom, wat ze ook doen je blijft het maar "bah" vinden. Zo gaan we niet vooruit.

    En het heeft niet alleen met opvoeding(thuis) te maken. Wist je dat de buiten wereld (School, straat etc) ook een grote invloed heeft op mensen?

    Ik vind Giel meer respectloos dan die rapper. Maar omdat hij een nerd uitstraling heeft en een andere manier van praten heeft, faalt men(een procentage, niet allemaal) om dat in te zien.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Daar ben ik het, goh wat een verassing :P, natuurlijk niet mee eens.

    Wanneer ga je te ver? Nou ja in de ogen van de rappert ging Chiel te ver. Wat is dan actie reactie...

    Nou als je dus een opvoeding gehad hebt die bestaat uit elkaar respecteren, dan zeg "goh Chiel, ik vind wat je nu doet....blah etc"

    en niet

    Jij vuile ***** ik zal ****** en als ik moet zitten maakt me dat **** uit


    Het gaat mij totaal niet om Chiel (die vindt zich zelf leuk voor de luister cijfers) het gaat mij er om dat JUIST iemand die het GOEDE voorbeeld wil en zal moeten geven omdat hij "probleem jongeren" probeert te helpen dit nou juist even NIET doet.

    Deze best man weet zelf niet hoe hij met situaties moet omgaan. Hoe in hemelsnaam moet deze man anderen vertellen hoe het moet.

    Wist je dat de buiten wereld (School, straat etc) ook een grote invloed heeft op mensen?
    Wat wil je hier nu mee zeggen. Dat dat een excuus mag zijn voor iemands gedrag? Hou toch op zeg.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Rosso heeft gewoon gelijk.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Daar ben ik het, goh wat een verassing :P, natuurlijk niet mee eens.

    Wanneer ga je te ver? Nou ja in de ogen van de rappert ging Chiel te ver. Wat is dan actie reactie...

    Nou als je dus een opvoeding gehad hebt die bestaat uit elkaar respecteren, dan zeg "goh Chiel, ik vind wat je nu doet....blah etc"

    en niet

    Jij vuile ***** ik zal ****** en als ik moet zitten maakt me dat **** uit


    Het gaat mij totaal niet om Chiel (die vindt zich zelf leuk voor de luister cijfers) het gaat mij er om dat JUIST iemand die het GOEDE voorbeeld wil en zal moeten geven omdat hij "probleem jongeren" probeert te helpen dit nou juist even NIET doet.

    Deze best man weet zelf niet hoe hij met situaties moet omgaan. Hoe in hemelsnaam moet deze man anderen vertellen hoe het moet.



    Wat wil je hier nu mee zeggen. Dat dat een excuus mag zijn voor iemands gedrag? Hou toch op zeg.
    Ik hou al op. We hebben duidelijk verschillende meningen hierover en ik zie het nut niet van in om steeds in herhaling te vallen. We hebben genoeg getypt.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    toch zou het wel leuk zijn als ze gewoon ff zouden rumblen.. voor de fuck of it..


    Fuckers!

  25. #25
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    @lopez....volgens mij snap er net zoveel van als dat rappertje zelf.....helemaal niets
    Blablabla
    Mij is geleerd dat je moet onderbouwen als je iemand beargumenteert.
    Volgens mij snap jij er net zoveel van als die rapper.
    Die misschien dan wel het IQ heeft van een baksteen, maar jij kan niet ontkennen dat Giel hem het bloed onder z'n nagels vandaan haalt, of hij dat nou bewust of onbewust doet.
    Ook met het IQ van een baksteen heeft een mens gevoelens.
    Zelfs jij moet kunnen voorstellen, dat als iemand je belachelijk maakt om wie en wat je bent, dat dan op een gegeven de stoppen door kunnen slaan.

    Nu jij weer.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •