MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 73
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Leuk....een discussie. Nou nee hoor, ik heb gezegd wat ik er van vind. En ook zeker uitgebreidt beargumenteert! (je moet (mag) wel verder lezen dan dat ene zinnetje he)

    Nog 2 dingen wil ik wel kwijt.

    Het zou lekker zijn als de stoppen bij iemand doorslaan die iemand dan er altijd maar op los mag....zelf beheersing moet hier nog altijd boven staan. Ook bij een baksteen want die komen heel hard aan.

    Nee zelfs ik kan mij niet voorstellen dat als iemand mij belachelijk maakt de stoppen door slaan en ik dergelijke dingen doe. Tuurlijk, boos worden is niets mis mee, maar wat er hier gebeurde was geen boosheid meer....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    reps Jeroen

  3. #28
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    De rapper hield zich in?? Heb je alleen de eerste helft van het filmpje gezien of ook de rest? Iemand die al aangeeft dat hij er geen moeite mee heeft om de bak in te moeten voor hetgeen hij een ander aan wil doen, reageert in dit geval buiten alle proporties. Je hoeft immers niet zomaar de bak in, dus daarmee geeft ie al aan dat ie Giel op z'n minst wil mishandelen (= doen). En waarom? Omdat Giel dingen zegt.

    Maakt het werkelijk verschil of je iemand krenkt met woorden of door op iemand's hoofd te stampen?
    Het gaat om de intentie van het krenken, en ieder gebruikt daar zijn eigen talenten voor.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Iedere bewering over "proporties" in deze is totaal arbitrair en mag niet als leidraad worden gebruikt vind ik.

    Giel krenkt Metz, Mets wil Giel op z'n bek krenken. What's the biggie? Gewoon een gevalletje van "You better check yo self before you wreck yo self".
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  5. #30
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Even een vraagje dan: Vind jij het dan oke dat als persoon A persoon B uitscheldt, persoon B vervolgens persoon A het ziekenhuis in rost?
    Ik zie werkelijk niet in waarom dat niet normaal zou zijn. Ik zou het onprettig vinden. Maar om te zeggen dat er objectief iets fout aan is, nee.



    Misschien had METZ die laatste zin zelf ook ter harte kunnen nemen voordat ie bij een controversieel persoon als Giel op bezoek ging.
    En vice versa.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  6. #31
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeroen View Post
    Hij weet wel mooi de onderbuikgevoelens van mensen onder woorden te brengen. Hoopjes mensen ergeren zich de ziekte aan dit soort straatsoldaten met hun posses, pipa's en stoere praat over hosselen, kraakjes en weet ik veel wat nog meer. Alleen trekt niemand z'n bek tegen ze open. Ja als ze er niet bij zijn, DAN PAS mag iedereen horen hoe irritant ze die figuren wel niet vinden. Prima dat Giel dit zo doet. Ja hij lokt de reactie van MC Down uit, maar ik vind dat die dat dubbel en dwars verdient.
    helemaal mee eens

    dat rappertje neemt zichzelf veel te serieus wat een aansteller, die rap ook die hij doet echt verschrikkelijk slecht. Mooi ook dat die giel totaal niet onder de indruk is van die poging tot intimidatie

    ironisch ook eigenlijk, als 'rapper' zou je toch juist iemand verbaal wel op z'n plaats moeten kunnen zetten, maar hij komt alleen maar met bedreigingen.... kortom dikke FAIL van die aggresieve debiel
    Last edited by TheHagueBoxer; 28-09-2009 at 21:08.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    In dat geval ga ik er verder niet eens op door.

    Omdat je het niet kan uitleggen?
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Is het iets esoterisch dan?
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik zou ook niet vrolijk zijn als iemand mij niet serieus neemt en mij constant voor lul zet op de radio. Giel is gewoon een mongooltje die zichzelf veels te grappig vind.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Dat is zo, en irritante net gangsters laten dan gelijk zien dat ze niet het verstandelijke vermogen hebben om ergens boven te staan of hun schouders op te halen.
    Als hij niet zo gereageerd had was er niet zoveel aan de hand geweest..
    Kenmerkend voor dit soort figuren in het dagelijks leven, je kijkt ze aan en het is meteen foute boel. Laat staan dat je op hun vlag gaat zitten op een kickboxgala

  11. #36
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Het is niet belangrijk wat ik persoonlijk wel en niet zou doen.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    margrietforum?

  13. #38
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Dit zijn unreleased beelden van achter de schermen...

    www.dumpert.nl - Metz bedreigd Giel Beelen ''De waarheid''

  14. #39
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Nou iedereen vind die rappert maar zielig en nep, is mischien wel zo, maar Giel is een randdebiel (hee dat rijmt )
    Ik vraag me af of jullie het fijn zouden vinden als je uitgenodigd werd door een radio dj die je dan volledig de grond in probeert te boren met zijn stomme grapjes om leuk gevonden te worden door zijn 17 jarige dames publiek.

    Ik snap het wel als je iemand zo de grond inboort als jury zijnde van Idols of dergelijk programma. Die gasten komen daar zelf naartoe om beoordeeld te worden, maar dit slaat nergens op. Giel heeft hem UITGENODIGD!
    Het word gewoon tijd dat iemand Giel finaal in zijn bek trapt, ik heb ook al genoeg rotzooi met deze gast meegemaakt in het dagelijks leven
    Last edited by Guillermo; 29-09-2009 at 19:36.
    Fat girlz need lovin too!



  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik al zei. Giel is hier 100% schuldig. Wat een little bastard is het. Hij verdient om KO geslagen te worden.

    Eindelijk een filmpje zonder het uitknippen van bepaalde dingen.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    is Giel je ex Guillermo?

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    Dit zijn unreleased beelden van achter de schermen...

    www.dumpert.nl - Metz bedreigd Giel Beelen ''De waarheid''


    Praat nog steeds niets goed.......

  18. #43
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Wat ik al zei. Giel is hier 100% schuldig. Wat een little bastard is het. Hij verdient om KO geslagen te worden.

    Eindelijk een filmpje zonder het uitknippen van bepaalde dingen.


    zucht......geweld = de oplossing voor alles?

  19. #44
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik heb nergens iets van geweld gezien

  20. #45
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    zucht......geweld = de oplossing voor alles?
    Wil je mij negatief over laten komen? is niet erg, ik ben toch op werk dus ik heb tijd: Ik zei hij VERDIENT. Nergens heb ik geschreven dat dat juiste oplossing is of dat het nodig moet gebeuren. Hij mag van mij ook heel hard tegen een paal lopen.

    En nee geweld is niet alles. Maar af en toe hebben bepaalde mensen een correctie stoot nodig ..anders lopen ze te ver met hun "Ja maar mijn mening en mijn manier van dingen bekijken en mijn manier van doen" Giel is geen koning dus hij moet ook respect tonen voor zijn medemens. His een nerd met een radio show en die denkt dingen te kunnen maken ..misbruik maken van zijn positie ..mensen onnodig voor lul zetten op zijn radio show. Hij ging DUIDELIJK te ver en ja dan krijg je rare reacties van je gasten. Giel = schuldig. Die rapper verdient ook niet om zo behandeld te worden. En als hij het normal wilt oplossen door om te PRATEN dan wilt Giel er NIKS MEE TE MAKEN HEBBEN.

    Jij verdient een kapotte toetsenbord omdat je Giel goed praat en alles wat die rapper doet in een negatief beeld zet. De 2e filmpje is duidelijker en eerlijker.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    2e filmpje is van Metz ze vrindjes daar zal nooit Metz als de boeman neergezet worden. Dus tja. BTW waar maak je je druk om.
    Last edited by Octavius; 29-09-2009 at 20:18.

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Vriendjes of niet ..het is allemaal wel duidelijk.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Dat Giel een misselijk kind is en Metz een erg kort lontje en geen humor heeft?

  24. #49
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    een betere omschrijving is er niet... Metz is kansloos en Giel ook..

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Giel een misselijk kind?
    - Juist.

    Metz een erg kort lontje heeft?
    - Kan juist zijn. Maar niet iedereen beschikt over de kwaliteiten die Fedor Emelianenko heeft. En zijn reactie was zwaar uitgedaagd.

    Humor?
    - Onjuist. Ik snap niet wie dat grappig zou vinden als het hem of haar overkwam. Als dat wat Giel deed humor is dan is Jessica Simpson intelligent.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •