MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 73 of 73
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Giel een misselijk kind?
    - Juist.

    Metz een erg kort lontje heeft?
    - Kan juist zijn. Maar niet iedereen beschikt over de kwaliteiten die Fedor Emelianenko heeft. En zijn reactie was zwaar uitgedaagd.

    Humor?
    - Onjuist. Ik snap niet wie dat grappig zou vinden als het hem of haar overkwam. Als dat wat Giel deed humor is dan is Jessica Simpson intelligent.
    BTW heeft Fedor hier mee te maken. Die verstaat er toch geen bal van wat Giel uitkraamt. We hebben het hier over Metz en Giel. Dus ga nu niet appels en peren vergelijken.
    Metz wordt door Giel in de zeik genomen als gangstah rapper die alles jatten en doen wat verboden is. Moet je tegen kunnen maar ipv hem eruit te dissen als rapper gaat i een welbekend gedrag vertonen. Je kan het ook normaal zeggen dat je het niet eens bent. Wat ze afgesproken hebben weet ik niet dus wie dan de waarheid spreekt is niet te achterhalen op deze manier. Maar ik blijf erbij. Giel probeerde lollig te doen en bleef de zelfde grap herhalen, Metz zijn rap improvisatie was om te huilen (niet dat ik het beter kan maar ben ook geen rapper) en Metz zijn reactie was ronduit kinderachtig. Maar hoort misschien wel bij zijn imago als rapper.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    BTW heeft Fedor hier mee te maken. Die verstaat er toch geen bal van wat Giel uitkraamt. We hebben het hier over Metz en Giel. Dus ga nu niet appels en peren vergelijken.
    Metz wordt door Giel in de zeik genomen als gangstah rapper die alles jatten en doen wat verboden is. Moet je tegen kunnen maar ipv hem eruit te dissen als rapper gaat i een welbekend gedrag vertonen. Je kan het ook normaal zeggen dat je het niet eens bent. Wat ze afgesproken hebben weet ik niet dus wie dan de waarheid spreekt is niet te achterhalen op deze manier. Maar ik blijf erbij. Giel probeerde lollig te doen en bleef de zelfde grap herhalen, Metz zijn rap improvisatie was om te huilen (niet dat ik het beter kan maar ben ook geen rapper) en Metz zijn reactie was ronduit kinderachtig. Maar hoort misschien wel bij zijn imago als rapper.
    Dat met Fedor was niet echt serieus bedoeld. Maar als jij Giel grappig vindt dan verwacht ik ook niet dat je mij snapt als het aankomt op die Fedor kommentaar.

    Metz was juist bezig met een verdediging ...MAAR Giel liet hem NIET uitpraten. Kijk maar zelf naar het begin. hoe kan je dan iemand "dissen" of jezelf verdedigen als je niet eens aan het woord komt.

    Metz probeerde ook om normaal iets te zeggen dat hij daar niet mee eens was maar wat hij terug kreeg van Giel was indd kinderachtig. Beetje neerbuigend gedrag.

    Metz zijn rap was echt slecht. Daar ben ik het mee eens.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Dat met Fedor was niet echt serieus bedoeld. Maar als jij Giel grappig vindt dan verwacht ik ook niet dat je mij snapt als het aankomt op die Fedor kommentaar.

    Metz was juist bezig met een verdediging ...MAAR Giel liet hem NIET uitpraten. Kijk maar zelf naar het begin. hoe kan je dan iemand "dissen" of jezelf verdedigen als je niet eens aan het woord komt.

    Metz probeerde ook om normaal iets te zeggen dat hij daar niet mee eens was maar wat hij terug kreeg van Giel was indd kinderachtig. Beetje neerbuigend gedrag.

    Metz zijn rap was echt slecht. Daar ben ik het mee eens.
    ja je heb me overtuigt, Metz is liev en Giel moet niet zo gemeen tegen hem doen want dat is zielig... En als je als 'rapper' nieteens zon nerd als Giel eruit kan lullen ( 'dissen' jeweettoch yo yo) ben je helemaal geen dikke mongool die het verdient om erop gewezen te worden dat hij zich als een idioot gedraagt...... en dat geeft hem dan natuurlijk al het recht om Giel te bedreigen met fysiek geweld (hij had hem wel 9x keihard beledigt! opknopen aan de hoogste boom die giel!)

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Dat met Fedor was niet echt serieus bedoeld. Maar als jij Giel grappig vindt dan verwacht ik ook niet dat je mij snapt als het aankomt op die Fedor kommentaar.

    Metz was juist bezig met een verdediging ...MAAR Giel liet hem NIET uitpraten. Kijk maar zelf naar het begin. hoe kan je dan iemand "dissen" of jezelf verdedigen als je niet eens aan het woord komt.

    Metz probeerde ook om normaal iets te zeggen dat hij daar niet mee eens was maar wat hij terug kreeg van Giel was indd kinderachtig. Beetje neerbuigend gedrag.

    Metz zijn rap was echt slecht. Daar ben ik het mee eens.
    Ik zeg nergens dat ik Giel grappig vind.

    Metz kwam naar de studio als gewaarschuwd man. Netjes dat hij zich dan 'normaal' opsteld. Giel kapte idd alles af en dan moet je misschien de eer aan jezelf houden. Dus samengevat.

    Giel was kinderachtig, kapte alles af en probeerde Metz uit de tent te lokken
    Metz was vooraf gewaarschuwd, opvliegend en hield de eer niet aan zichzelf.

    BTW vind ik buiten dit alles Metz een artikel 5 op de weg. Van mij mag hij dat papiertje/pasje voor zeer lange tijd mogen missen.

  5. #55
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    zucht......geweld = de oplossing voor alles?
    Geweld is voor een grote bek wat Vanish Oxi Action voor een vlek is.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    zucht......geweld = de oplossing voor alles?
    @ pinpoint: jij bent gewoon te laf om bepaalde dingen toe te geven.
    wat ik zei word alleen maar onderstreept door het 2e filmpje.

  7. #57
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    metz lol
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #58
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    @ the rock: Als je niet de moeite neemt om mijn tekst te lezen maar wel nodig vindt te reageren........zo jammer

    Gedeeltelijk ben ik het wel weer helemaal met je eens. Maar jij ook met mij alleen weet je dat dus zelf niet....

    @dikke; ik snap jouw net zo goed als dat I_love_knockout dat doet.....helemaal niet dus.

    @Lopez86; te laf om wat toe te geven? Sorry ik weet even echt niet wat ik moet toegeven.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Wat een kutventje is die Giel...

  10. #60
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post

    @dikke; ik snap jouw net zo goed als dat I_love_knockout dat doet.....helemaal niet dus.
    Da's niet erg hoor.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Da's niet erg hoor.
    Dat zeggen ze omdat je een speciale nickname hebt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •