MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de GP?

Voters
198. You may not vote on this poll
  • Sem Schilt

    20 10,10%
  • Remy Bonjasky

    24 12,12%
  • Ewerton Texeira

    2 1,01%
  • Badr Hari

    87 43,94%
  • Jerome Le Banner

    5 2,53%
  • Allistair Overeem

    55 27,78%
  • Ruslan Karaev

    2 1,01%
  • Errol Zimmerman

    3 1,52%
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 138
  1. #101
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Prachtig al die theorieën en berekeningen maar het wordt gewoon weer Sem....
    Te lastig te raken nu die dubbel en dwars gewaarschuwd is,en Semmy is nog nooit geblesseerd geraakt tijdens het toernooi dus........???? SEM!!
    Bepaald niet de mooiste spectaculaire vechter wel de effectiefste in het eindtoernooi.....
    Nee schilt is ook niet bepaald mijn favoriet,maar dit lijkt me toch wel het meest voor de hand liggende scenario.........
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Dus of Ruslan nou wel traint of niet, of dat hij als laatste de gym verlaat of niet, de beste man heeft geen schijn van kans!
    Geen schijn van kans is wellicht iets overdreven, Badr is de favoriet, ook bij mij. Maar dat Ruslan geen schijn van kans zou hebben, zou ik niet te hard van de daken schreeuwen.

    Het blijft K1, een power stoot van Ruslan op de kaak van Badr en het spel is uit!

    En daarbij vind ik de dekking van Badr niet echt geweldig, maar zijn vechtstijl zeer zeker wel.

    Collina
    ps: Badr de favoriet in dit gevecht uiteraard, ik hoop een rematch tussen Badr en Alistair te zien
    Last edited by Collina; 09-10-2009 at 23:05.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Tuurlijk zal Karaev wel getraind hebben. Maar als je kijkt naar de tegenstanders die Badr heeft verslagen de laatste 2 jaar en naar die van Ruslan dan kan jij mij niet wijs maken dat het niveau van beiden enigzins gelijk opgaat. Sterker nog, Ruslans eerste wedstrijd dit jaar was afgelopen september. Daar waar Badr dit jaar 3 tegenstanders in de 1ste ronde richting huis sloeg (en niet eens de minste....).

    Dus of Ruslan nou wel traint of niet, of dat hij als laatste de gym verlaat of niet, de beste man heeft geen schijn van kans!
    Daar heb je gelijk in, maar vond Karaev bij de laatste 16 goed vechten. Ik denk ook wel dat Badr zou winnen hoor, maar niet zo makkelijk als veel mensen denken. Maar ik zou het ook helemaal mis kunnen hebben natuurlijk
    En ik weet niet of hij als laatste de gym verlaat, zelfs over toernooien in Turkije die hij misschien gevochten heeft weet ik niks af en ik weet ook niet of hij wel een visum krijgt.

  4. #104
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    @ Tony en ILKO:

    Het gaat niet alleen om de waarde maar ook om hoe vaak ze kunnen vechten en contracten.

    Ik kan me voorstellen dat een Schilt met een K1 titel, dus de beste kickboxer van de k1, meer per partij krijgt dan zonder k1 titel.
    Daarnaast kan ik me voorstellen dat het geen fuck uitmaakt voor de marktwaarde van Ali O in de MMA wereld.
    (Ervanuit gaande dat hij daar niet mee stopt en volledig K1 gaat doen)

    Vergelijking bij een zelfde aantal partijen:
    >Schilt wint K1, neemt zijn marktwaarde toe? (ik dénk het wel aangezien het dan de beste k1 vechter is)
    >Overeem wint de K1, neemt zijn marktwaarde toe? (Niet in de MMA wereld)

    Dus ervanuitgaande dat ze in de toekomst in beide situaties evenveel partijen vechten is het interessanter om Schilt te laten winnen. Die zal daardoor meer verdienen en Ali O zal hetzelfde blijven verdienen.
    Als Schilt niet wint zal hij zeker minder gaan verdienen en Ali o nog steeds hetzelfde!
    Ik denk nl. dat het wel of niet hebben van een K1 titel véél sterker bijdraagt in de marktwaarde van Schilt juist doordat hij zo onaantrekkelijk vecht!
    Als hij die titel niet heeft is hij dus minder waard en voor Ali maakt het in MMA land niet uit want daar waarderen ze je niet om een K1 titel + Ali heeft al een contract bij Strikeforce.
    Persoonlijk denk ik niet dat er een kwestie is van "iemand laten winnen" om marktwaarde.

    Alistair en Sem zitten in het zelfde team, maar reken maar dat ze beide de 400.000 dollar willen winnen en de roem er om heen.

    Overigens zal voor beide (ook voor Alistair) de marktwaarde stijgen, zeker ook in de MMA wereld.

    K1 Champ vs. Fedor, (mocht Alistiar de K1 winnen).

    Als Alistiar de K1 wint, zal dit echt in de geschiedenisboeken terecht komen! Dit vertaalt zich naar alles, roem dus ook marktwaarde.

  5. #105
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Geen schijn van kans is wellicht iets overdreven, Badr is de favoriet, ook bij mij. Maar dat Ruslan geen schijn van kans zou hebben, zou ik niet te hard van de daken schreeuwen.

    Het blijft K1, een power stoot van Ruslan op de kaak van Badr en het spel is uit!

    En daarbij vind ik de dekking van Badr niet echt geweldig, maar zijn vechtstijl zeer zeker wel.

    Collina
    ps: Badr de favoriet in dit gevecht uiteraard, ik hoop een rematch tussen Badr en Alistair te zien
    Het klopt dat het K1 blijft, dat een power stoot genoeg is en het dan afgelopen kan zijn (niet altijd, zie Hari tegen Zimmerman) maar dan moet je hem wel raken. En een fitte Hari is met zijn lengte en zijn jabs wel degelijk moeilijk te raken, daar komt bij dat hij ook nog eens goed kan trappen. Daarom denk ik dat het een makkie zal worden voor Badr omdat Ruslan daar geen antwoord op heeft. Maar we zullen zien.......

    En ik denk dat jij niet de enige bent die hoopt op een rematch tegen Alistair!!!

  6. #106
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gezwam over marktwaarde dit is K1 geen Formule 1
    400.000 dollar en eeuwige roem staan bij de vechters heeeeeeeeel ver boven stalorders!!!
    Echt wel!!!!!!!!!!

    ps in de Formule 1 gaat het overigens over geheel andere bedragen: Schumacher meer dan 150 miljoen per seizoen ik bedoel maar daar hebben de renstal en de sponsoren veel meer macht.... dat is allang geen pure sport meer
    Waar het echte grote geld verschijnt is het de pure sport die helaas verdwijnt!!!

  7. #107
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Wat een gezwam over marktwaarde dit is K1 geen Formule 1
    400.000 dollar en eeuwige roem staan bij de vechters heeeeeeeeel ver boven stalorders!!!
    Echt wel!!!!!!!!!!

    ps in de Formule 1 gaat het overigens over geheel andere bedragen: Schumacher meer dan 150 miljoen per seizoen ik bedoel maar daar hebben de renstal en de sponsoren veel meer macht.... dat is allang geen pure sport meer
    Waar het echte grote geld verschijnt is het de pure sport die helaas verdwijnt!!!
    Helemaal eens! Vooral met je laatste zin!

    Niemand in de K1 zal iemand expres laten winnen omdat zijn marktwaarde stijgt binnen GG. Iedereen vecht voor zichzelf, Zimmerman, Ruslan, Sem en Alistair, iedereen wil 400.000 dollar op zijn rekening en de roem.

    Alles wat vechters op dit niveau verdienen is een potje voor later, ik zie deze vechters niet bij Elsevier als accountmanager werken of bij de ABN amro achter een bureau.

    En wat Durfal zegt klopt, zodra het om miljoenen (bij F1 bijv.) gaat en onwijs grote sponsors, spelen er meerdere factoren mee waar wij weinig weet van hebben. Of men nou 150 miljoen per seizoen ontvangt of 94 miljoen omdat je tweede bent geworden.... Who give's a (piep) als je maar doet wat de sponsor zegt, want daar leven ze voornamelijk van.


    Collina
    Last edited by Collina; 10-10-2009 at 12:10.

  8. #108
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    kijk net ff bij de poll percentages...

    niemand geeft errol ook meer 0,0001% kans haha
    best grappig

    volgens mij was hij degene die dit jaar nog een rematch wilde tegen hari en aerts

  9. #109
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Talking

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Het klopt dat het K1 blijft, dat een power stoot genoeg is en het dan afgelopen kan zijn (niet altijd, zie Hari tegen Zimmerman) maar dan moet je hem wel raken. En een fitte Hari is met zijn lengte en zijn jabs wel degelijk moeilijk te raken, daar komt bij dat hij ook nog eens goed kan trappen. Daarom denk ik dat het een makkie zal worden voor Badr omdat Ruslan daar geen antwoord op heeft. Maar we zullen zien.......

    En ik denk dat jij niet de enige bent die hoopt op een rematch tegen Alistair!!!
    Of Karaev 'm pakt of dat Ali het fixt, 't maakt me niet uit... Als het maar gebeurd :-)

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Alles wat vechters op dit niveau verdienen is een potje voor later, ik zie deze vechters niet bij Elsevier als accountmanager werken of bij de ABN amro achter een bureau.
    Remy Bonjasky werkte toch bij een bank

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #111
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Remy Bonjasky werkte toch bij een bank
    Klopt..was zelfs ook nog de ABN ook (of rabo)...
    Dus zie het sommige kickboksers wel doen hoor vooral remy de gentleman
    "Winners never quit and Quiters never win"

  12. #112
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Remy Bonjasky werkte toch bij een bank
    Dat klopt

    Maar ik denk dat hij zijn baantje nu wel heeft opgezegd, haha.

  13. #113
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Volgens mij werd Sem jaren geleden in de ArenA al eens gewaarschuwd (Ignashov).
    En daar gaat ie nou binnenkort eens goed mee afrekenen. Wat een vergelijking... Was compleet in het begin van zijn K-1 carriere. Slaat echt kant nog wal.

  14. #114
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    De "Dutch Dolph Ludgren" is eens te meer de favoriet. Mooi uitdaging ook voor Schilt met een mogelijke overwinning op Le Banner, de verdedigende kampioen Bonjasky en als toetje een revenge op Badr Hari.

    Ik verwacht wel dat ie van Le Banner eens te meer wint ( door zin reach voordeel is het gemakkelijk om zijn puntjes bijeen te tikken ), maar een Le Banner in vorm kan wel misschien zijn gevolg hebben voor de latere partijen in het toernooi. Het blijft een brute vechter met zware stoten en trappen. In kan me voorstellen dat als Schilt nog partijen zou moeten gvochten hebben na hun laatste ontmoeting, Bonjasky een goede kans zou hebben om hem eruit te halen op zijn linker been.



    Last edited by sjaakie'tje; 14-10-2009 at 21:05.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Quato View Post
    En daar gaat ie nou binnenkort eens goed mee afrekenen. Wat een vergelijking... Was compleet in het begin van zijn K-1 carriere. Slaat echt kant nog wal.
    Misschien was het wel in het begin van zijn carriere maar om nou te zeggen dat hij nu een totaal andere vechtstijl heeft ontwikkeld,nee. Dus als je kans wilt maken tegen Schilt moet je niet al te berekenend te werk gaan en afwachten maar gewoon vol erin knallen. En toevallig hebben diegene die dat gedaan hebben wel allen gewonnen....Ignashov, Aerts en Hari.

  16. #116
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Volgens mij werd Sem jaren geleden in de ArenA al eens gewaarschuwd (Ignashov).
    Ignashov is voor mij de beste K1-vechter die ik ooit gezien heb. Die gozer had zoveel talent en had de partij al bijna gewonnen door alleen maar op te komen. Zelden een vechter gezien met zo'n uitstraling bij zijn opkomst, alsof hij een pak suiker ging halen. Eeuwig zonde dat hij niet de discipline op kon brengen om langer door te gaan.

    YouTube - Alexey Ignashov highlight

  17. #117
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Maar zijn opkomst was echt ongeëvenaard, dat heb ik nog bij geen andere oost blokker gezien. Samedov heeft wel in dezelfde gym getraind. Van Kyshenko weet ik het niet.

  18. #118
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het verbaast me dat er zoveel voor Schilt gaan. Ik denk ook niet dat Badr of Overeem(alhoewel ik persoonlijk Hari's volgende 2 tegenstander totaal geen kans geef dus ik kan net zo goed zijn naam noemen) helemaal fit in de finale zullen komen maar een van hun tegen Schilt wordt een korte partij. Want als je groot, sterk, agressief en snel genoeg bent vooral met stoten is het gedaan met Semmy. Zoals ik eerder heb gezegd dit is niet iets technisch dat hij kan veranderen. Hari/Overeem in 2 minuten first round KO.

  19. #119
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Die opkomst was briljant! Kwam voornamelijk door de geweldige muziek. Er was een lange periode dat, wanneer je die muziek hoorde, je gewoon wist: nu gaat er iets gebeuren!

    Kyshenko had ik al wegge-edit, want die komt bij een andere gym vandaan, bedacht ik me opeens. Jij had 't dus nog wel gezien
    Even offtopic:

    Alexey Ignashov had idd (in mijn beleving) echt de aller beste opkomst muziek, daar wordt nog steeds over gesproken. Ik heb het nummer net even opgezocht, voor de gene die oude herinneringen willen ophalen heb ik het nummer opgezocht: "TO FORGIVE BUT NOT FORGET" solo violin.

    Tegek nummer! Was hij maar van de Wodka afgebleven, het was echt een kampioen. Overigens was het voor mij de eerste keer dat ik Badr Hari zag vechten tegen Ignashov, goeie partij!

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    TTT nog een maandje

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #121
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    gok op ali. o.

  22. #122
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari vs ruslan kareav
    (1R KO, goeie rechter op ruslan z'n kin)

    Ewerton Teixeira vs Alistair Overeem
    (desicion na 3rondes)

    Semmy Schilt vs Jerome Le Banner
    (desicion na 4rondes)

    Remy Bonjasky vs Errol Zimmerman
    (2R KO, goed geplaatste knie)


    Badr Hari vs Alistair Overeem
    (2R KO, scheids maakt een einde aan gevecht nadat alistair al een paar keer neer is gegaan)

    Semmy Schilt vs Remy Bonjasky
    (2R KO, pak rammel en vergelijkbare gevecht zoals in 2005)

    Badr Hari vs Semmy Schilt
    (1R KO, goede rechter op de kin van semmy)

    jullie hoeven dus op 5 december niet te kijken

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Bijna 5 december, Badr Hari favoriet op Mixfight.nl

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #124
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    ik vind dit jaar toernooi echt goed verdeeld kwa poule, de weg naar final is voor iedereen even zwaar vooral de half final wordt echt een spetter, vorig jaar ging voor bonjasky wat makkelijker af tot de final, maar deze toernooi is echt ijzer sterk vergelijken met vorig jaar (schilt & overeem bij)
    voor mij is dit de meest interresant k-1 toernooi ooit met all eyez on Badr haha
    kan niet wachten tjonge jonge

    Graag gedaan mensen~!

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    het is idd moelijk om te voorspellen maar mijn gevoel zegt dat badr hari wint

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •