MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de GP?

Voters
198. You may not vote on this poll
  • Sem Schilt

    20 10,10%
  • Remy Bonjasky

    24 12,12%
  • Ewerton Texeira

    2 1,01%
  • Badr Hari

    87 43,94%
  • Jerome Le Banner

    5 2,53%
  • Allistair Overeem

    55 27,78%
  • Ruslan Karaev

    2 1,01%
  • Errol Zimmerman

    3 1,52%
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 138
  1. #51
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari 1000000000%.
    Hij is vrij veelzijdig en hij kan iedereen verslaan. Ruslan wordt nu geen probleem meer. Schilt is easy, alsof ie snoep van een baby afpakt. Remy heeft ie een aantal jaren terug al verslagen vind ik, hij moet gewoon actief zijn en dan heeft ie em. Die Overeem partij van vorig jaar was een fluke dus ook hij zou verliezen met KO.
    Dit wordt zijn jaar
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ben voor Bonjasky , maar gezien de loting gok ik op Alistair, mocht hij het niet worden denk ik Sem. Denk niet dat Badr langs Alistair komt.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij is vrij veelzijdig en hij kan iedereen verslaan.
    Helemaal waar, alleen heeft het verleden laten zien dat de toppers hem ook kunnen verslaan.

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ruslan wordt nu geen probleem meer. Schilt is easy, alsof ie snoep van een baby afpakt.
    Ik denk dat Badr van Karaev gaat winnen, Badr is sinds de laatste twee ontmoetingen bijhoorlijk wat zwaarder geworden zonder zijn snelheid en athletisch vermogen te verliezen. Schilt heeft een goed team om zich heen, die laat zich geen tweede keer de kaas van het brood eten. Wat Schilt in de Arena fout deed was dat hij ging meevechten en in een spelletje kwam waar Badr veel sterker is. Schilt vs. hari is nog geen uitgemaakte zaak.




    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Remy heeft ie een aantal jaren terug al verslagen vind ik, hij moet gewoon actief zijn en dan heeft ie em. Die Overeem partij van vorig jaar was een fluke dus ook hij zou verliezen met KO.
    Voor zover ik me kan herinner had Badr al een down (een echte want hij protesteerde geen seconde) tegen en stond hij op punten achter voordat de pleuris uitbrak. Als de partij op dezelfde manier was uitgevochten was de titel ook voor Remy geweest.

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dit wordt zijn jaar
    We hebben Bonjasky dit jaar veel te weinig gezien, in mijn beleving begint hij het toernooi met een achterstand. Als fan hoop ik natuurlijk dat hij gaat winnen en het mag duidelijk zijn dat hij de mogelijkheden bezit om die vierde titel te pakken. Maar hetzelfde geldt voor Schilt, Hari en voor Overeem.
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  4. #54
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Ok, Ewerton maakt geen schijn van kans tegen Overeem om de partij te winnen. Maar ik geloof niet dat Overeem totaal ongeschonden uit die strijd komt. Dat is dan weer een voordeel voor Hari, aangezien Karaev het lichtst is van iedereen en Badr theoretisch de minste blessures op loopt en hij het langst heeft om te herstellen. Le Banner, Zimmerman en Teixeira hebben dan misschien wel geen kans om te winnen, maar ze gaan je verdomme wel pijn doen!!!!

  5. #55
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Mephisto,

    Kijk dat zijn nou neutrale antwoorden.. Ik sta nu voorledig achter je uitspraken.. Je kan dat wel... Resp !!

    Mensen een ding weet ik zeer zeker het word een geweldig WGP Final 8.. En ik denk dat elke vechter voor spektakel zorgt en hoop dat de beste vechter in die avond zal winnen.. ( Ik heb in jaren niet zn moeilijke match up gezien... Echt ik zal trillen van de zenuwen en hoop dat de beste het mag winnen.. Of stiekem toch wel Badr Hari en voor alle duidelijkheid mensen.. Ik ben geen Nuthugger... Ben gewoon een trouwe fan )

  6. #56
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Badr zal zonder al te veel moeite en blessureleed de glazen kaak van Karaev weten te vinden. 100% Badr

    Overeem moet gewoon beheerst blijven tegen Teixeira. Zal dan zonder al te veel schade op puntjes kunnen winnen zonder zich moe te hoeven maken. Teixeira is bij lange na niet handig genoeg om hier iets tegen in te brengen. 100% Overeem

    Remy tegen Zimmerman. Bonjasky zal waarschijnlijk op punten winnen, maar dan moet hij wel een stuk scherper zijn dan afgelopen weekend. Wie weet zorgt Zimmerman voor de verandering wel eens een keer dat hij conditioneel in orde is. In dat geval zou hij Remy's solide (lees= bang om klappen te krijgen) wel eens helemaal weg kunnen beuken. Maar dan moet hij wel erg hard aan de bak de komende tijd. 70% Remy, 30% Zimmerman. Remy door, maar zeker niet helemaal intact.

    Schilt tegen Le Banner: Schilt beheerst het spelletje beter en gaat waarschijnlijk winnen. Echter, Le Banner heeft nog nooit echt met zijn verstand gevochten, alleen met zijn vuisten (maar dat maakt hem zo leuk). Als hij inderdaad in NL gaat trainen en er een degelijke tactiek is, kan hij nog wel eens voor een verrrassing zorgen. 80% Schilt.

    Badr tegen Overeem. Allebei nog redelijk fit en dat zullen ze nu nodig hebben. Ouderwetse knalpot en eigenlijk 50-50. Hangt er van af of Badr zich kan beheersen en met zijn verstand vecht. In ieder geval zal de gene die door gaat de volgende ronde vanuit een rolstoel moeten vechten.

    Schilt tegen Remy. Remy zal een beetje gehavend beginnen. Schilt kan veel incasseren en start waarschijnlijk alleen licht vermoeid. Schilt speelt zijn bekende spelletje en Remy kan hier NIETS tegen doen. Hij is gewoon niet agressief genoeg. 100% Schilt

    Finale: Schilt tegen Badr of Overeem. Maakt voor Schilt eigenlijk niet uit omdat ze hem allebei op dezelfde manier zullen bevechten. Schilt en Overeem zijn allebei in staat om van Schilt te winnen, het is vooral de vraag hoezeer ze gesloopt zijn van de vorige partij.

    Badr of Overeem wint, krijgt de beker en dan komt Peter (die met allebei nog een appeltje te schillen heeft) de ring in, geeft hem een beuk met een houthakkersbijl en neemt de beker, die hij eigenlijk gewoon hoort te krijgen mee naar huis.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Alistair Overeem!!! Zonder twijfel!

  8. #58
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post

    En wie heeft in vredesnaam op Teixeira gestemd en, vooral, waarom??
    Sympathy votes misschien! (niet van mij btw, ik heb gewoon op Badr Hari gestemd!)

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    En wie heeft in vredesnaam op Teixeira gestemd en, vooral, waarom??
    Dude, dat is Repo Man geweest, gewoon op het getal in de poll achter de naam van de vechter klikken en je kunt zien wie er heeft gestemd, duh...


    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  10. #60
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop op Schilt.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Mephisto,

    Kijk dat zijn nou neutrale antwoorden.. Ik sta nu voorledig achter je uitspraken.. Je kan dat wel... Resp !!

    Mensen een ding weet ik zeer zeker het word een geweldig WGP Final 8.. En ik denk dat elke vechter voor spektakel zorgt en hoop dat de beste vechter in die avond zal winnen.. ( Ik heb in jaren niet zn moeilijke match up gezien... Echt ik zal trillen van de zenuwen en hoop dat de beste het mag winnen.. Of stiekem toch wel Badr Hari en voor alle duidelijkheid mensen.. Ik ben geen Nuthugger... Ben gewoon een trouwe fan )
    Bedankt voor het compliment. Als je goed leest zul je zien dat alle posts waarin ik een mening geef zo zijn, soms kan ik het niet laten een vuurtje te stoken maar je zult me nooit betrappen op respectloos gedrag naar de vechters en zelden naar forumleden...


    (ik ben nml. een ouwe lul die één; niet kan knokken en twee; niet hard kan lopen)
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Ik op Bonjasky... puur op voorkeur. Als ik het ga onderbouwen kom ik telkens weer op Schilt...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  13. #63
    chief108 Guest

    Default

    Jerome Le Banner wint na lange slopende 4 ronder van Aerts (die mag invallen ivm blessures) in de finale...
    eindelijk kan hij dan tevreden stoppen met de K-1

  14. #64
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    badr wint van ruslan maar zal een harde partij worden en komt niet ongeschonden uit de strijd .

    ali slaat ewerton ko in eerste ronde

    sem slaat le banner eruit in de eerste ronde

    remy vs errol word een slooppartij en de winnaar komt niet ongeschonden terug

    gezien de blessures van badr en remy/errol word de finale sem vs ali

    sem wint de titel /

    groet hans

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Jerome Le Banner wint na lange slopende 4 ronder van Aerts (die mag invallen ivm blessures) in de finale...
    eindelijk kan hij dan tevreden stoppen met de K-1
    Hier kan ik me volledig in vinden..

    ik hoop dat JLB eindelijk een keer wint, dan maar een keer geen nederlander maar ik gun het hem...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  16. #66
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    badr wint van ruslan maar zal een harde partij worden en komt niet ongeschonden uit de strijd .

    ali slaat ewerton ko in eerste ronde

    sem slaat le banner eruit in de eerste ronde

    remy vs errol word een slooppartij en de winnaar komt niet ongeschonden terug

    gezien de blessures van badr en remy/errol word de finale sem vs ali

    sem wint de titel /

    groet hans
    Niks aan toe te voegen...

  17. #67
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Op basis van het laatste jaar is Overeem duidelijk favoriet!

  18. #68
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik heb bonjanski aangevinkt maar zou het ook mooi vinden als overeem de K1 zou winnen

  19. #69
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Zoetermeer
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Badr gaat winnen. Karaev heeft denk ik op dit moment weinig in te brengen tegen Hari, mits Hari niet de mist in gaat met zijn dekking.
    Overeem zal het dit keer denk ik ook afleggen tegen Hari, zeker als Teixeira hem misschien niet ongeschonden de strijd laat winnen.
    In de finale denk ik dat Hari wederom Schilt tegenkomt, en ik vrees voor Schilt dat dit hetzelfde af zal lopen als vorige keer. Schilt kan niet tegen druk en dat zal in deze finale waarschijnlijk weer akelig duidelijk worden.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Dat is ook zoiets, stel Sem en Ali O staan in de finale.
    Zouden er dan nog iets van team orders zijn?

    (edit: lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)

  21. #71
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Dat is ook zoiets, stel Sem en Ali O staan in de finale.
    Zouden er dan nog iets van team orders zijn?

    (edit: lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)

    Misschien moet een van de vechters dan verplicht van de baan afrijden zodat de andere vechter meer kans heeft om te winnen...

    k1? Formule1? Allemaal hetzelfde
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  22. #72
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Dat is ook zoiets, stel Sem en Ali O staan in de finale.
    Zouden er dan nog iets van team orders zijn?

    (edit: lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)
    Ben wel benieuwd hoe het er nu op de woensdagen (de zgn: gehaktdag) er aan toe gaat. Trainen ze nu allen nog steeds samen of gaat ieder zijn eigen gang?

  23. #73
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Als Remy van Zimmerman wint dan zal hij op punten van Sem winnen.
    Ik denk dat JLB Sem namelijk wel eens kan beschadigen met zijn mokerslagen..

  24. #74
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Zoetermeer
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Als Remy van Zimmerman wint dan zal hij op punten van Sem winnen.
    Ik denk dat JLB Sem namelijk wel eens kan beschadigen met zijn mokerslagen..
    Gezien het verleden denk ik niet dat JLB Sem het erg moeilijk kan maken. En ik zie Remy ook niet van Sem winnen, de stijl van Remy lijkt niet geschikt voor de stijl van Sem. Remy laat Sem teveel komen waardoor hij gevaarlijk wordt, dit is in het verleden ook al eens gebleken.

  25. #75
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ___RZA___ View Post
    Gezien het verleden
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

    Remy heeft de partijen Sem tegen Peter en Sem tegen Badr echt wel gezien. En geloof me dat hij daar lering uit trekt dus zo kansloos is Remy niet.
    Jerome heeft de laatste keer tegen Sem goed gevochten. Denk dat hij nu meer kans maakt als in de partij tegen Schilt in 2008. Dus Sem in de finale is alles behalve zeker. En als Sem de finale haalt, staat hij tegenover Badr (die zich plaatst voor de finale door makkelijk te winnen van Karaev en zich niet voor de 2x in de luren laat leggen door Overeem). Badr die dan het kunststukje van de ArenA gewoon nog een keer gaat overdoen. Dus Sem dit jaar for champ? Nee, aint gonna happen!!!

    En iedereen lacht Teixeira wel uit, maar ondertussen heeft hij wel gewonnen van Le Banner dit jaar. Dus hij kan het Overeem wel degelijk een beetje moeilijk maken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •