MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Als we het dan toch met voetbal gaan vergelijken,

    Cruijf zegt als je geen goals (lees punten) tegenkrijgt kun je nooit verliezen....... als je dekking maar goed is dus

    en scoor je een goal (lees punt of punten) meer dan je tegnstander heb je gewonnen.....

    Remy vecht tactisch ,technisch gewoon ontzettend goed. Meest complete vechter.
    Compleet, vind ik niet hij bokst nog steeds verkeerd, slaagt met de binnenkant van zijn handschoen, als hij dat zou verbeteren dan mag je hem compleet noemen.
    De slimste vechter is hij wel, deze k-1 is super spannend, Badr,Remy,Semmy en Alistar zijn aan elkaar gewaagd.
    De meest overtuigende was voor mij Alistar, kzou kunnen zegge Badr maar aan Samedov had hij geen kind dus ga ik voor Alistar die Aerts ogen gewoon dicht gemept heeft.

    Maar valt het jullie op wat een beest Badr Hari geworden is, hij gaat Alistar achterna!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Vind jou erg tegenstrijdig. Zo te zien ben jij een Machida fan en als iemand erg defensief en erg saai vecht dan is het Machida wel maar van Remy kan je het niet hebben
    Machida is een heel ander verhaal en totaal niet te vergelijken met remy. Vind Machida absoluut geen saaie vechter. Machida vecht om te winnen bij remy heb ik meer het gevoel dat hij vecht om niet te verliezen.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    Leuk om te zien dat lui die beginnen te stuiteren als Badr ter sprake komt hier de grote mond van Alistair ter sprake brengen, dat is pas ironie...

    gelukkig is er een verschil, Ali talks the talk and walks the walk...

    mijn lol: met zijn loopje in de partij tegen Badr heeft hij wel zijn plaats verdient bij het Ministry of Silly Walks (voor iedereen jonger dan 25, Monty Python)
    Dat was inderdaad geweldig.

    Alistair is gewoon een hele goede vechter. Hij komt nu de K1 binnen en verslaat Hari en Aert op zeer dominante wijze. Hij domineert Bonjasky de hele partij, die door 1 mooie stoot de jury weer reden gaf om te twijfelen. Hij laat wat mij betreft ook goede mooie techniek zien. De dingen die hij bijvoorbeeld tegen Remy liet zien(knieën op het bovenbeen en handige balansverstoringen) wijzen op techniek en creativiteit. Ondanks zijn hormonale groei zou ik het leuk vinden als ie de K-1 wint.
    Last edited by mossad; 27-09-2009 at 17:13.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mossad View Post
    Dat was inderdaad geweldig.

    Alistair is gewoon een hele goede vechter. Hij komt nu de K1 binnen en verslaat Hari en Aert op zeer dominante wijze. Hij domineert Bonjasky de hele partij, die door 1 mooie stoot de jury weer reden gaf om te twijfelen. Het verhaal dat hij vecht als Bob Sapp en geen techniek heeft is totale onzin. De dingen die hij bijvoorbeeld tegen Remy liet zien(knieën op het bovenbeen en handige balansverstoringen) wijzen op goede techniek en creativiteit. Ondanks zijn hormonale groei zou ik het leuk vinden als ie de K-1 wint.
    Ik weet niet waarom sommige mensen hem willen zien winnen, het zouden mma fans moeten zijn waarschijnlijk. Hij is een mma vechter, heeft geen persoonlijkheid en weinig respect, en er is duidelijk meer gaande ivm met zijn lichaam maar dat is een andere discussie.

    Ik verheug me op een rematch tussen Badr en Overeem(Ik ben vrij zeker dat beiden doorgaan). Ik wacht er al bijna een jaar op en er is bij mij geen twijfel dat Hari hem nu zal slopen. 1st round KO Hari.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik weet niet waarom sommige mensen hem willen zien winnen, het zouden mma fans moeten zijn waarschijnlijk. Hij is een mma vechter, heeft geen persoonlijkheid en weinig respect, en er is duidelijk meer gaande ivm met zijn lichaam maar dat is een andere discussie.

    Ik verheug me op een rematch tussen Badr en Overeem(Ik ben vrij zeker dat beiden doorgaan). Ik wacht er al bijna een jaar op en er is bij mij geen twijfel dat Hari hem nu zal slopen. 1st round KO Hari.
    Ik wil hem zien winnen omdat ik hem een aanvallende harde vechter vind. Raar dat een Badr fan begint over respect gezien Badr zijn recente optreden bij de laatste 8 in Japan. En zijn uitlatingen over andere vechters. En gezien het lichaam van Badr en zijn trainingsmaatjes ( Manhoef,Breggy) is er ook wel wat meer gaande maar dat is een andere discussie.

    Ik denk dat Overeem gewoon weer gaat winnen van Badr. Misschien alleen niet zo makkelijk als de vorige keer.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    van de bob sap stijl is niet veel meer over ,en het was gewoon goed kickboksen en het word voor iedereen moeilijk hem te verslaan ,ik denk dat sem de enige is die hem kan stoppen ,maargoed de finale zal ons het antwoord geven .
    ik ben benieuwd of volgend jaar er meer voor roids kiezen als de natuurlijke vechters keer op keer blijven verliezen dan word japan straks nog de hulk k1 en word het zonder (goed)testen niet meer serieus genomen.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Mark105 View Post
    Ik wil hem zien winnen omdat ik hem een aanvallende harde vechter vind. Raar dat een Badr fan begint over respect gezien Badr zijn recente optreden bij de laatste 8 in Japan. En zijn uitlatingen over andere vechters. En gezien het lichaam van Badr en zijn trainingsmaatjes ( Manhoef,Breggy) is er ook wel wat meer gaande maar dat is een andere discussie.

    Ik denk dat Overeem gewoon weer gaat winnen van Badr. Misschien alleen niet zo makkelijk als de vorige keer.
    x2

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mark105 View Post
    Ik wil hem zien winnen omdat ik hem een aanvallende harde vechter vind. Raar dat een Badr fan begint over respect gezien Badr zijn recente optreden bij de laatste 8 in Japan. En zijn uitlatingen over andere vechters. En gezien het lichaam van Badr en zijn trainingsmaatjes ( Manhoef,Breggy) is er ook wel wat meer gaande maar dat is een andere discussie.

    Ik denk dat Overeem gewoon weer gaat winnen van Badr. Misschien alleen niet zo makkelijk als de vorige keer.

    Badr is net op een leeftijd dat zijn lichaam volwassen wordt, "filling out" zeg maar. Dus daar kun je nie eens over beginnen en al helemaal niet vergelijken met Overeem.

    Badr is al de hele jaar respectvol geweest dus er is duidelijk sprake van verandering terwijl Overeem nog steeds zelfde douchebag als altijd is. Overeem is een goede vechter maar daar blijft het bij. Hij zal verliezen van Hari en/of Remy en moet hierna gewoon terug naar MMA nadat ie bewusteloos op de mat zal liggen tegenover Hari.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mark105 View Post
    En gezien het lichaam van Badr en zijn trainingsmaatjes ( Manhoef,Breggy) is er ook wel wat meer gaande maar dat is een andere discussie.
    wat je insinueert is echt a load of crap, de lichaamsbouw van de drie mensen die je hier noemt kunnen niet meer verschillend van elkaar zijn. Daarbij heeft Badr de typische bouw van een thaibokser (hetzij een hele grote, daar hij nogal lang is) en is er niets in zijn fysiek dat wijst op gebruik van verboden middelen op een manier zoals jij ons hier wil laten denken.

    De discussies zijn echt leuk maar waarom mensen die geen deel hebben hierin beschuldigen van zaken waar je compleet geen weet van kunt hebben... nogmaals moderators; ik vindt dit ernstiger dan het posten van een x veel of een smiley...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  10. #35
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Badr is al de hele jaar respectvol geweest dus er is duidelijk sprake van verandering terwijl Overeem nog steeds zelfde douchebag als altijd is. Overeem is een goede vechter maar daar blijft het bij. Hij zal verliezen van Hari en/of Remy en moet hierna gewoon terug naar MMA nadat ie bewusteloos op de mat zal liggen tegenover Hari.

    Badr had zich voor de finale van vorig jaar ook een hele tijd normaal gedragen. Dat is trouwens iets anders dan respectvol. Hij praat nog steeds respectloos over Remy bijv. Kennelijk is het heel moeilijk voor hem en komt er dan een hoop uit. Vond hem bij de loting sportief en ontspannen, dus houen zo.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NESCIO View Post
    blijf die overwinning discutabel vinden ondanks het blauwe oog etc. etc.

    hoop van harte dat remy in ieder geval niet wint, hij vecht zoals italianen voetballen....
    Vind het een beetje onzin dat iedereen altijd over Remy aan het huilen is dat ie niet attractief genoeg vecht.
    Ik zou het ook liever wat spectaculairder zien maar hij gaat voor de winst en doet dat op deze manier heel slim en wint daarmee zijn titel. Ik gun het hem wel.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •