MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default Loting K-1 GP CLIPS 'spoiler'

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hahaha die Jerome heeft er lekker zin in

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    reps, en wat een loting!

    Dit wordt de één van de mooiste, zo niet de mooiste GP in heel lange tijd en we worden telkens al zo verwend.
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  5. #5
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    heb toch moeten lachen, grappige lui zo met die loting, en we zijn er achter wat er in dat tasje van zimmerman zit
    Last edited by Karel; 27-09-2009 at 12:46.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    thx

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    tnx man reps!
    From Best!

  8. #8
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Haha zimmerman zit steeds te geinen. Hij eet ook gewoon rustig wat uit zijn handtasje met Remy.
    =

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ze zijn relaxed. Badr is erg ontspannen!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Dordrecht
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default











    Meer foto's van alle partijen en van de loting vind je op me Hyves : Wij zijn kickboksers - Hyves.nl Wel effe lid worden !!

  11. #11
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Mooie loting. Word het beste toernooi ooit kan niet anders.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Die low-kicks van Badr Hari waren kei "HARD"
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Naar mijn gevoel liep iedereen Badr te ontlopen het blokje rechts was snel gevuld.

    Badr wint natuurlijk van die Rus. En dan Overheem tegen die gast waar ik de naam niet eens van ken... die gozer stapt straks met en dikke luier in zijn broek de ring in omdat het anders letterlijk dun langs de beentjes door gaat lopen. Ik geef die gozer nog geen minuut.

    Le Banner gaat lekker met Aerts trainen en weet de sleutel te vinden om Sem te verslaan. Al vecht Sem tegen een Duitser dan nog zal ik voor de Duister zijn, heb helemaal niets met Sem. Zijn stijl spreekt mij totaal niet aan. (heb wel respect voor 'm)

    Remi vs Zimmerman.. ik heb de indruk dat de meeste vechters iets tegen Remi hebben. Zimmerman lijkt nog op een normale manier met Remi om te gaan. Dus dat gaat gewoon een leuke, sportieve en goede partij worden zonder dat men vooraf met stront gaat lopen gooien. Remi pakt z'n puntjes en wint

    vervolgens Badr tegen Overheem... Badr laat zich niet een tweede keer de kaas van het brood eten. het zal moeilijk worden en in mijn ogen de partij die de finale had moeten worden

    Le Banner vs Remi.. Le Banner heeft zijn taak vervult een Sem het toernooit uit geknikkerd.. Remi wint

    Finale Badr vs Remi... een beladen partij en een mooie finale.. Badr wint op KO!

    Zo en nu stop ik mijn glazenbol weer in de kast en haal deze er volgend jaar weer uit als de finale Badr vs Overheem alsnog op het affiche staat.
    Last edited by Ervani; 27-09-2009 at 20:02.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Denk niet dat Remy het zal winnen van Sem, volgens mij ligt de stijl van Sem Remy niet.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    [quote=Ervani;807770]Naar mijn gevoel liep iedereen Badr te ontlopen het blokje rechts was snel gevuld. Inderdaad

    Badr wint natuurlijk van die Rus. Hij heet Karaev. Doet al een paar jaartjes mee , won in 06 van Badr en sloeg hem in 07 neer waarna Badr hem weer neersloeg.
    En dan Overheem tegen die gast waar ik de naam niet eens van ken... die gozer stapt straks met en dikke luier in zijn broek de ring in omdat het anders letterlijk dun langs de beentjes door gaat lopen. Ik geef die gozer nog geen minuut. Heet Teixteira en stond vorig jaar ook in de finale.

    Le Banner gaat lekker met Aerts trainen en weet de sleutel te vinden om Sem te verslaan. Al vecht Sem tegen een Duitser dan nog zal ik voor de Duister zijn, heb helemaal niets met Sem. Zijn stijl spreekt mij totaal niet aan. (heb wel respect voor 'm) Ik acht de kans dat Jerome Sem verslaat zeer klein .

    Remi vs Zimmerman.. ik heb de indruk dat de meeste vechters iets tegen Remi hebben. Zimmerman lijkt nog op een normale manier met Remi om te gaan. Dus dat gaat gewoon een leuke, sportieve en goede partij worden zonder dat men vooraf met stront gaat lopen gooien. Remi pakt z'n puntjes en wint. Eens.

    vervolgens Badr tegen Overheem... Badr laat zich niet een tweede keer de kaas van het brood eten. het zal moeilijk worden en in mijn ogen de partij die de finale had moeten worden Ook eens.

    quote]

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Wifiland
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    heeft die jerome le banner een slechte dag ofzo..

    zei hij dat hij gaat trainen bij tom harnis?

    en diegene die geen engels kunnen mogen gerust op taal training het is tenslotte de wereld waar je tegen praat.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by K1shop View Post
    heeft die jerome le banner een slechte dag ofzo..

    zei hij dat hij gaat trainen bij tom harnis?
    Of ie Tom Harnis zei weet ik niet, maar hij bedoelde in ieder geval wel Thom Harinck...

  18. #18
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Wifiland
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Of ie Tom Harnis zei weet ik niet, maar hij bedoelde in ieder geval wel Thom Harinck...
    sorry voor de typo teveel in de zon gelegen hier vanmiddag

  19. #19
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens, hoe zit het met vervangers. Stel dat iemand geblesseerd raakt of visum is niet in orde(zou zomaar 4 vechters kunnen kosten..hahah.) Wie vervangt ze dan?

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu Reps Dirk
    Osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •