MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 83
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default Peter Aerts moet stoppen

    Als je echt een fan van Peter bent dan moet je willen dat hij stopt.
    Een van de grootste vechters ooit, voor wie we jaren lang 's vroeg ons nest uitgingen, die we imiteerden en die voor velen als voorbeeld diende, is niet meer de Aerts van vroeger.

    Let's face it:

    Een jaar geleden degradeert Badr Hari Aerts tot een schim van zichzelf. Terwijl Peter verzuipt in zijn eigen ontreddering, is een nekschot nooit zo onvermijdelijk geweest. Alleen de scheidsrechter weet dat te voorkomen.
    De voorbereiding zou niet iedeaal zijn geweest. Dat was ook zo. Maar als je met een nieuwe coach, nieuw regime en een afgetraind lijf het qua snelheid aflegt tegen een spierbundel als Overeem, dan ligt het dus niet aan de voorbereiding.

    Wordt het dan, na twintig jaar in de ring, waarvan 16 bij K-1, geen tijd om te zeggen :'Jongens, het is mooi geweest. De verwarring in Peters ogen in zijn partij tegen Badr was gewoon onwaardig, klote om te zien. Net als het pak slaag dat Overeem voor hem in petto had. Het is dat hij zo'n vechtershard heeft, een ander was allang gaan liggen, maar de realiteit leert dat hij er niets meer te zoeken had. Allistair was geen moment onder de indruk.

    Iedereen hier met meer dan twee hersencellen weet dat doorgaan zijn gezondheid geen goed zal doen. En wat heb je aan een vette bankaccount als je straks je eigen naam niet meer kan spellen!!

    Daarom pleit ik voor een waardig afscheid op korte termijn.
    Want dat is wat een vechter en mens als Peter Aerts verdient.
    Zodat hij later nog in staat is om met plezier om te kijken naar een grote carriere.

    Osu


    "edit"

    Zou je vriendelijk willen verzoeken om geen caps te gebruiken in de titel.

    Mvg,
    Garcia

    "edit"
    Last edited by Garcia; 02-10-2009 at 16:44.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    In maart wint hij wel weer van Zimmerman, dus zo slecht is Peter niet bezig! Hij wint in augustus ook nog eens een partij en hij zag er fit uit. Van Overeem verliezen is geen schande.......

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    ik vind dat ie dat prima zelf kan beslissen.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    In maart wint hij wel weer van Zimmerman, dus zo slecht is Peter niet bezig! Hij wint in augustus ook nog eens een partij en hij zag er fit uit. Van Overeem verliezen is geen schande.......
    x2! Je haalt me de woorden uit de mond!
    =

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    In maart wint hij wel weer van Zimmerman, dus zo slecht is Peter niet bezig! Hij wint in augustus ook nog eens een partij en hij zag er fit uit. Van Overeem verliezen is geen schande.......
    x3


    Aerts is zeer zeker geen crocop

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    om bij de laatste 16 te verliezen van een overeem is geen rede om te MOETEN stoppen.
    dat hij niet meer met de nieuwe garde mee kan is misschien een discussie waard, maar dat wil niet zeggen dat hij maar gelijk van iedereen gaat verliezen. erg kortzichtig.

    overeem sloeg ook badr eruit.
    moet badr nu ook stoppen?
    overeem is gewoon een heel moeilijk te bevechten tegenstander met zijn mma achtergrond waar de slagen en stoten iets wat verwoestender zijn.
    plus dat overeem ook nog een powerhouse is gezien zijn lichaam.

    peter aerts is ook een belangrijk figuur in- en om de K1 dus die gaat nog niet naar huis.... nog lange niet.
    Het recht van de sterkste heeft de plicht de zwakkere te helpen

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Het gaat er niet om dat hij dit jaar goed vocht tegen Zimmerman. Het gaat erom dat hij van Badr t/m Overeem 'meer' klappen heeft genomen dan ooit daarvoor. En dat gaan er niet minder worden.

    Ik begrijp dat sommigen nog liever van hun vrouw scheiden dan dat Aerts met pensioen gaat, maar kijk nou even naar hoe het echt gaat en wat hij in de toekomst kan verwachten. Hij, en zijn gezindheid, worden er gewoon niet beter op.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    [quote=jimmyjmmr;811267]om bij de laatste 16 te verliezen van een overeem is geen rede om te MOETEN stoppen.
    dat hij niet meer met de nieuwe garde mee kan is misschien een discussie waard, maar dat wil niet zeggen dat hij maar gelijk van iedereen gaat verliezen. erg kortzichtig.

    Ik zie het kortzichtige niet helemaal in sinds ik niet heb gezegd dat hij moet stoppen omdat hij geen wedstrijden meer kan winnen.
    Ik heb het over zijn gezondheid.
    Stel hij komt in het toernooi opnieuw Badr, Schilt of Allistair tegen, dan krijgt hij hoogstwaarschijnlijk een paar oplawaaien waar hij er in mijn ogen nu wel genoeg van heeft gehad. Bovendien vind ik het niet om aan te zien. That's all

    overeem sloeg ook badr eruit.
    moet badr nu ook stoppen?

    Alsof Badr net komt kijken. Heeft nog geen twintig jaar klappen achter de kiezen

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    In maart wint hij wel weer van Zimmerman, dus zo slecht is Peter niet bezig! Hij wint in augustus ook nog eens een partij en hij zag er fit uit. Van Overeem verliezen is geen schande.......
    Inderdaad.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij is vechten peter aerts zijn beroep.
    en om zijn vrouw en kinderen te onderhouden zal hij vast wel verantwoorde risico's nemen. plus dat bij zijn vaste team een dokter zit, hij een ervaren trainer heeft en er geen onverantwoorde scheidrechters op zo groot tournooi staan.
    de K1 organisatie zal peter waarschijnlijk rianter betalen voor zijn optreden buiten de reclame centjes in japan om dan de gemiddelde nederlander bij zijn baas verdient.
    wel een rede om dus risico's te nemen.

    maar je bezordheid over peter Aerts is niet slecht hoor....
    misschien dat je eens moet gaan praten met hem en zijn trainer.
    Het recht van de sterkste heeft de plicht de zwakkere te helpen

  11. #11
    chief108 Guest

    Default

    Peter Aerts moet helemaal niets...
    ...want hij is Peter Aerts

    (misschien zou het voor zijn gezondheid wel beter zijn om na deze finale gewoon de eer aan zichzelf te houden en gewoon lekker easy te cashen dmv het geven van seminars en workshop all over the world... zoals hij praatte op de persconferentie laatst baarde me toch wel enige zorgen...)

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Peter Aerts moet helemaal niets...
    ...want hij is Peter Aerts

    (misschien zou het voor zijn gezondheid wel beter zijn om na deze finale gewoon de eer aan zichzelf te houden en gewoon lekker easy te cashen dmv het geven van seminars en workshop all over the world... zoals hij praatte op de persconferentie laatst baarde me toch wel enige zorgen...)
    Osu Niks moet Niks hoeft Peter is oud genoeg om zelf te beslissen

    Maar ik ben het wel grotendeels met je eens chief ,dat de tijd nu rijp is voor de volgende generatie,s is gekomen en dat Peter zich nu meer en meer op het trainings, seminars coachen enz gebied moet gaan leggen , en de volgende generatie gaan op leiden van zijn sportschool en Team
    niks anders dan veel respect voor Peter het is een Topper
    kwaad uitstraling altijd die lach en met de mensen praten en als vechter en papa en als echtgenoot krijgt hij meer tijd voor zijn gezin .
    Osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    Omdat hij klappen heeft gehad van misschien wel de 2 sterkste vechters in de K-1 moet hij stoppen? Hij geeft zelf aan dat vechten zijn leven is! hij is nog steeds in goede vorm!! dat Crocop beter kon stoppen was overduidelijk! maar Aerts die stopt vanzelf wel als hij zelf tijd vind dat ie moet stoppen! en tot die tijd zullen we hem zeker elke jaar terug zien!!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    man die gozer heeft een jaar niets vets gegeten en waarschijnlijk ook geen bier gedronken, en dan nu stoppen? das toch ook zonde van de moeite

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Errol heeft ook een hoop klappen gekregen dit jaar maar tegen Feitosa stond hij er weer. Le Banner krijgt al klappen sinds ik K1 kijk, moet hij dan ook per direct stoppen. Lief dat je zo mee leeft maar Peter weet écht wel wat hij doet.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    als je op dit niveau meedoet aan vechten dan is klappen krijgen een onlosmakend element.
    alleen petrosyan lijkt hier wel eens de uitzondering op de regel te zijn.

    ps.(... zoals hij praatte op de persconferentie laatst baarde me toch wel enige zorgen...)

    had peter ineens de chaos theorie moeten gaan uitleggen dan?
    microfoon,vermoeidheid,zenuwen en een mooi verhaal maken op een persconferentie is anders dan links rechts lowkick hoek leverstoot en afmaken met een knie.
    Het recht van de sterkste heeft de plicht de zwakkere te helpen

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Het gaat er niet om dat hij dit jaar goed vocht tegen Zimmerman. Het gaat erom dat hij van Badr t/m Overeem 'meer' klappen heeft genomen dan ooit daarvoor. En dat gaan er niet minder worden.

    Ik begrijp dat sommigen nog liever van hun vrouw scheiden dan dat Aerts met pensioen gaat, maar kijk nou even naar hoe het echt gaat en wat hij in de toekomst kan verwachten. Hij, en zijn gezindheid, worden er gewoon niet beter op.


    JA IK WIL OOK LIEVER SCHEIDEN DAN DAT AERTS MET PENSIOEN GAAT DAT HEB JE MOOI GEZIEN verder ben ik gelukkig getrouwd hoor

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Afgetraint zoals Peter nu is heb ik hem in lange tijd niet gezien. En de gretigheid straalt mijn inziens nog bij hem af dus laat Peter "zolang hij geen roofbouw pleegt" lekker doorgaan met waar hij goed in in, namelijk kickboksen.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    wtf.. ik zou je bijna negreps geven voor de gedachte..

    dan zou iedereen die verloren heeft maar moeten stoppen..

    fuck it.. negreps

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt wel een punt en verliezen kan altijd! maar zoals hij verloor tegen Badr en Overeem heb ik hem nog nooit zien doen! Als hij maar geen Sefo wordt!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  21. #21
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben fan van Peter maar wil niet dat hij stopt. Hij kan nog voor genoeg mooie partijen zorgen maar misschien is een toernooi vechten niet meer te doen.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm wat een onzin zeg... Ik denk dat elke vechter een keer kan gaan liggen... Peter Aerts heeft inderdaad verloren van Badr Hari en nu Alistar Overeem... Maar dat is op zich geen schande, want na mij gevoel kan iedereen een keer gaan liggen..

    Ik bedoel je hebt hier met zwaargewichten temaken en als je een keer niet zo scherp oogt, dan zal je zeer zeker de prijs moeten betalen... Ik bedoel neem een vb van mijn favoriete vechter Badr Hari; die had ook snel een partij verloren tegen Alistar Overeem en dat omdat hij niet scherp was !!... Dus ik ben van mening dat Peter Aerts het na mijn gevoel wel nog goed doet.. ( Wedstrijd tegen Zimmerman zegt mij al genoeg over Peter Aerts gesteldheid)

    Ik hoop in ieder geval dat we een of twee jaar nog kunnen genieten van Peter Aerts... Hij ziet er topfit uit... Maar de tijd zal ht ons leren of Peter moet gaan stoppen of niet..
    Last edited by Nightwalker; 02-10-2009 at 17:36.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Aerts moet dat inderdaad helemaal zelf weten, hij is een volwassen man.

    Ik ben altijd blijven hopen dat hij nog een keer zou winnen(de titel) maar hij is nooit een vechter geweest die de klappen ontweken heeft. Zoveel jaren klappen incasseren van zwaargewichten eist zijn tol op je hersenen, dat kan niet anders. Het is als fan geen schande om je favoriete vechter liever te zien stoppen als je ziet dat zijn reflexen minder worden ondanks een goede voorbereiding. Het is een risicovolle sport en klappen van Badr en Alistair zijn erg hard. Ik hoop dat hij alsnog wint komende GP en er dan mee stopt.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Na 20 jaar klappen op je hoofd en er steeds meer krijgen is een punt wat je niet moet onderschatten, de leeftijd laat het lichaam steeds langzamer herstellen en soms helemaal niet meer, wat dit betreft ben ik het met Mjokkie helemaal eens.

  25. #25
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    De hele top van de K-1 heeft moeite met Overeem zijn kracht.

    Badr en Bonjasky ook.

    het is geen schande dat Peter heeft verloren en ja hij had met moeite met de kracht en oxplosiviteit van Overeem maar dat hebben er meer.

    Peter kan nog makkelijk wat jaren meedraaien.
    From Best!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •