MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 83
  1. #51
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    Een jaar of anderhalf geleden stond er een intervieuw in de Ringsports met Peter waar de vraag werd gesteld hoe zijn lijf reageert op alle klappen die hij heeft gekregen. Hij geeft daar heel eerlijk antwoord op, het antwoord rechtvaardigt de zorgen die sommigen hier hebben.
    Quote Originally Posted by Mephisto View Post

    Peter heeft voor vele Nederlandse vechters deuren geopend in het buitenland, hij zou er in mijn ogen goed aan doen om nu zijn naam op een andere manier te gelde gaan maken...


    That's my point..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Ik hoop in ieder geval dat we een of twee jaar nog kunnen genieten van Peter Aerts... Hij ziet er topfit uit... Maar de tijd zal ht ons leren of Peter moet gaan stoppen of niet..
    Zo is het ook volgens mij. Laten we even bekijken hoe hij de komende wedstrijden vecht. Als hij in december ook van Saki verliest moet hij een stap terug gaan doen. Maar zoals hij zich de laatste tijd toch weer hervonden heeft na die vreselijke partij tegen Badr...heel knap!

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Haha en stiekem denk ik toch dat hij nog best van Saki kan winnen.. Peter ftw!

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    er zal toch niemand zijn die aan zijn kwaliteiten twijfelt, hij heeft gedurende zijn carrière wel vaker verloren en is er altijd bovenop gekomen...

    Zijn (schijnbaar) gebrek aan motivatie en de impact op zijn gezondheid die zijn lange carrière op hem lijkt te hebben maken het een terechte vraag toch? Bij de laatste 16 zaten twee tegenstanders waarvan ik dacht dat hij het er heel moeilijk tegen zou hebben (Schilt en Hari) Overeem verraste vriend en vijand en bleek uiteindelijk ook een maatje te groot, tegen alle anderen geef ik hem een meer dan grote kans...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  5. #55
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    totale poep man totale poep, peter komt gewoon hard terug
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  6. #56
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Haha en stiekem denk ik toch dat hij nog best van Saki kan winnen.. Peter ftw!
    Mee eens, en dan nog niet eens stiekem.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Wel, stiekem.

  8. #58
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default Aerts, gewoon doorgaan

    Hij moet gewoon doorgaan, hij is gewoon nog steeds van een van de beste, laat hem maar nog een x vechten tegen Overeem maar dan Overeem zonder ANABOLEN/STEROIDS. Kijken of ie dan nog steeds van Aerts kan winnen.

  9. #59
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    ik ben ervoor dat aerts nog zeker 2 jaar doorgaat, hij had dat zelf ook zo aangegeven dacht ik, of 3 of 4 jaar nog,zoiets, tot zijn 40ste i.i.g.

  10. #60
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    hij wilde zijn 20ste eindtoernooi nog gaan volbrengen in japan en dan stoppen, dan is 'ie wel dik in de 40 trouwens, ik las dat peter in 1970 geboren is

  11. #61
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Hij is nu 38: Daar kun je alleen maar respect voor hebben dus.. Wat een kerel is het!

  12. #62
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by detje View Post
    ik las dat peter in 1970 geboren is
    goed bouwjaar...

    koppige mofo's zijn dat
    maar is goedde eigenschap IMHO

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    hij heeft de laatste 3 jaar volgens mij maar 2 keer verloren en nu moet hij in een keer stoppen, vorig jaar won hij nog van Schilt for crying out loud!!!


    op de vot dermit

  14. #64
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik vond hem anders tegen overeem er super afgetraind uitzien,zo heb ik hem nog niet eerder gezien.....you win some and you lose some.....maar om nou meteen te zeggen stop er maar mee gaat mij te ver, laat hem nog maar lekker een jaartje of wat doorknallen

  15. #65
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik riep een aantal jaar geleden op dit forum ook dat ik vond al die oude knarren (Aerts en mr Perfect in het bijzonder) dr mee moesten stoppen, prompt wint Hoost het K1 en laat Aerts in de voorrronden zien dat ie een stoot als een heipaal heeft.

    Denk dat Aerts het harstikke goed doet, had mi vorig jaar de beste kaarten tegen Sem Schilt, maar tis dit jaar gewoon een enorm sterk deelnemersveld.
    Ik vind het trouwens echt on-ge-loof-lijk dattie het mentaal nog kan opbrengen om zn leven dusdanig in te richten, dat hij op dit niveau kan presteren.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  16. #66
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Barbaar View Post
    Hij moet gewoon doorgaan, hij is gewoon nog steeds van een van de beste, laat hem maar nog een x vechten tegen Overeem maar dan Overeem zonder ANABOLEN/STEROIDS. Kijken of ie dan nog steeds van Aerts kan winnen.

    ja maar dan moet Aerts ook schoon en dan maakt het weer niets uit
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #67
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    PFFF.. sommige van jullie reageren alsof er net is aangekondigd dat Take That uit elkaar is !

    Wat mjokkie zegt is zo raar nog niet..

  18. #68
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ik ben het met de topicstarter eens. Ik ben een grote fan van Peter al sinds hij in het Imperium Lobman versloeg en heb, het voorrecht gehad, zijn laatste 4 gevechten ook live te mogen aanschouwen.

    Ik denk echter dat hij sinds december 2008 meer schade aan zijn hoofd heeft opgelopen dan alle jaren ervoor. Tegen Badr, Errol (afgezien van de winst) en Allistar heeft hij zoveel moeten 'nemen'.

    Maar goed ik kan de beslissing niet maken natuurlijk. Dit is aan Peter en zijn team zelf. Ik denk alleen dat het niet onverstandig is het minimaal te overwegen. Voor diegenen die allemaal roepen dat het onzin is vraag ik je de genoemde partijen vanaf dec 2008 met uitzondering van Nishijima (welke geen zichtbare schade bij Peter kon maken) te bekijken. Aan de andere kant zal Peter als krijger nooit zijn handschoenen aan de wilgen hangen en al zou hij dat doen dan is een strijder als Peter zo weer uitgedaagd door iedere vechter en/of organisatie die zegt dat 'hij niet durft te vechten tegen die en die...'

    Ik wil benadrukken dat ik de sportieve prestaties (dus de verliespartijen) niet een reden vind om te stoppen alhoewel ik me wel afvraag of hij met de toppers zoals Badr, Remy en Allistar wel meekan en van ze kan winnen. Het gaat mij om de gezondheid van Peter; partijen zoals tegen 'rasbeukers' zoals Badr, Errol, Allistar, Ghita en Sem lijken mij nou niet echt bevordelijk en ook zijn reactiesnelheid neemt evenredig aan het ouder en versletener (raar woord) af.

    Iedere vechtsportliefhebber houdt van Peter!
    x2

  19. #69
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Hij is nu 38: Daar kun je alleen maar respect voor hebben dus.. Wat een kerel is het!
    x2
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  20. #70
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PD_EC View Post
    x2
    x3

  21. #71
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Alsof het wat uit maakt wat wij hier met zijn allen vinden. Als ie wil stoppen, stopt ie en dan mogen we die gast heel dankbaar zijn voor een boel mooie partijen. Als ie niet wil stoppen dan krijgen we er waarschijnlijk nog meer te zien. Maar dat zal allemaal niets met onze meningen hier te maken hebben

  22. #72
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Alsof het wat uit maakt wat wij hier met zijn allen vinden. Als ie wil stoppen, stopt ie en dan mogen we die gast heel dankbaar zijn voor een boel mooie partijen. Als ie niet wil stoppen dan krijgen we er waarschijnlijk nog meer te zien. Maar dat zal allemaal niets met onze meningen hier te maken hebben

    Mooie reden om dit forum op te doeken.

  23. #73
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    dat bedoel ik niet, maar het begint steeds meer te klinken alsof Peter hier gevraagd heeft wat ie nou eens zal gaan doen.

    Nogmaals, gaat ie door, dan krijgen we nog een paar mooie partijen.
    Stopt ie, dan kijken we de oude nog eens terug

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    hmm als ik dit zo lees dan moet sem schilt ook maar stoppen... zo snel die ging zitten tegen badr in de arena.... nee dan is zn tijd wel aangebroken om te kappen hoor.

    Persoonlijk vind ik dat elke vechter zelf bepaald wanneer het genoeg is... en ik kan meestal alleen maar enorm genieten van de oude tegen de nieuwe generatie... een mooie battle tussen jonge lichamen vol energie VS oude rotten met een bonk ervaring..
    "Winners never quit and Quiters never win"

  25. #75
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JHNY View Post
    hmm als ik dit zo lees dan moet sem schilt ook maar stoppen... zo snel die ging zitten tegen badr in de arena.... nee dan is zn tijd wel aangebroken om te kappen hoor.
    Kromme vergelijking.

    Persoonlijk vind ik dat elke vechter zelf bepaald wanneer het genoeg is... en ik kan meestal alleen maar enorm genieten van de oude tegen de nieuwe generatie... een mooie battle tussen jonge lichamen vol energie VS oude rotten met een bonk ervaring..
    Kijk de laatste partij van Mohammed Ali maar eens.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •