MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 8 FirstFirst ... 345678 LastLast
Results 151 to 175 of 193
  1. #151
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Iik heb hier wel zwaar mijn twijfels over, ik geloof Bas. Als je 10 jaar lang je vechters gaat lopen oplichten, houdt je je team dus echt niet bij elkaar. Ik ruik meer jaloezie en smaad, als rook. Zal hij altijd 100% eerlijk hebben gehandeld? geen idee, maar je zet niet jarenlang internationaal topvechters weg door ze elke keer op te lichten.
    x2
    respect !!
    Osu
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight




    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  2. #152
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Deze man ging naar Dave Jonkers en Sem en zei: weet je wel dat die Boon zus en zo en dat hij dat in zijn eigen zak heeft gedouwd. Dave en Semmy hebben hard gelachen en hem de sportschool uitgebonjourd met de mededeling dat Boon dat mazzeltje keurig met ze deelde.
    Of wat denk je van deze, een andere prominente figuur komt met een verhaal bij mij partner, weet je wel dat Bas zus en zo, waarop mijn partner antwoord, ja heeft hij keurig met me gedeelt.
    Zal wel een Japanse mazzeltje zijn geweest, heeft iemand al een link gestuurd naar de Japanse belastingdienst?


    op de vot dermit

  3. #153
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    . Ik heb in ieder geval ook in tweevoud deze topic uitgeprint. Stel dat ik er een verlies, heb ik altijd een op reserve. Zit er nog aan te denken om het in te lijsten.

    x2 maar zoveel printpapier zit er niet in een pak
    "If you have to stop and think, it's too late"

  4. #154
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    x2 maar zoveel printpapier zit er niet in een pak

    klopt het zit nu aan mijn 2e pak

  5. #155
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    jochem = correct
    tsja... daar heb je dan wel weer gelijk in ja

  6. #156
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    023
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Iik heb hier wel zwaar mijn twijfels over, ik geloof Bas. Als je 10 jaar lang je vechters gaat lopen oplichten, houdt je je team dus echt niet bij elkaar. Ik ruik meer jaloezie en smaad, als rook. Zal hij altijd 100% eerlijk hebben gehandeld? geen idee, maar je zet niet jarenlang internationaal topvechters weg door ze elke keer op te lichten.
    Denk ook niet dat Bas, mocht het zo zijn, dit aan z'n vechters verteld. En het is dat Vadim dit nu naar buiten brengt maar anders had niemand het er over gehad, omdat niemand het wist.

  7. #157
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Harlem View Post
    Denk ook niet dat Bas, mocht het zo zijn, dit aan z'n vechters verteld. En het is dat Vadim dit nu naar buiten brengt maar anders had niemand het er over gehad, omdat niemand het wist.
    Nee, de beste en meest betrouwbare (en onbevestigde) bron is iemand uit het kamp waar GG ruzie mee heeft? Das net zoiets als Bas Boon op zijn woord geloven met al die onzin over M-1.


  8. #158
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Geloof mij nou maar dat alle vechters van GG precies weten waar ze recht op hebben. Het irriteert mij een beetje dat er wordt gedacht dat professionele vechters die zomaar laten bedriegen. Vechters van GG weten precies wat de prijzen zijn en zijn rechtstreeks betrokken bij de onderhandelingen.

  9. #159
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harlem View Post
    Denk ook niet dat Bas, mocht het zo zijn, dit aan z'n vechters verteld. En het is dat Vadim dit nu naar buiten brengt maar anders had niemand het er over gehad, omdat niemand het wist.


    Ik zie een aantal forum bezoekers telkens hetzelfde herhalen, maar klaarblijkelijk leest men niet zorgvuldig genoeg?
    Met de russen red/devil worden dus Appy en Vadim bedoeld en aan de andere kant is Bas Boon een van de vertegenwoordigders van Golden Glory.
    Het is Appy die verteld dat de russische vechters geen bankrekening nummer hebben en vraagt of het niet cash geregeld kan worden?
    Overigens vind ik het heel knap om in die tijd, zulke bedragen voor betrekkelijk onbekende vechters te krijgen.Als je nu ziet wat bijv. een Hardonk vangt in de UFC ,zou die maar beter naar Golden Glory kunnen gaan!
    Boon die zegt:” het is hoogst ongebruikenlijk maar ik zal kijken wat ik kan doen “en het antwoord is ja en Boon gaat samen met Appy het geld ophalen.
    Dan komt Boon met een voorstel om die 30%, die normaal aan belastingdienst van de USA moet worden afgedragen ( Indien het via een rusissche bank rekening zou zijn gelopen ,zou er gegarandeerd nog minder over zijn gebleven) als volgt te verdelen: 10% naar vechters en de overige 20% delen tussen het management Red Devil en GG. Dus iedereen zou erop vooruit gaan, om maar te zwijgen over het gage die deze rus verdiende toen hij bij M-1 vocht: $1000.- en $35000,- via het GG management, wow?
    Dan gebeurt er iets vreemds, althans zo lees ik het. Een paar maanden later komen Vadim , Marc en Appy verhaal halen over dat geld in Nederland. Appy komt dan in het kantoor van Boon met een verhaal dat hij het geld had ontvangen maar daar nog dingen mee moest verekenen? Met andere woorden hij had niks tegen partner Vadim gezegd. Die Appy moet wel met zijn billen hebben geknepen, hij wist dat hij het geld van Boon had ontvangen en dat hij Vadim er niks over had verteld. Vreemd dat zo een Vadim dan toch nog gewoon partners blijft met zo een Appy?
    Boon heeft gelijk als hij zegt, dat het vreemd is dat Vadim,indien dit waar zou zijn, gewoon verder is gegaan met het zaken doen met GG ? Maar niemand die iets zegt over Appy, die met zijn partners en vechters niets deelde vanwege een oude verekening?
    Ik zie dat Boon tickets betaalde voor evenementen van Red Devil/M-1 Rusland en hielp met de productie.Hij leverde tevens gratis vechters (bevestigd door Vadim zelf) en dat vindt ik nogal wat. Natuurlijk is het logisch dat je daar dan verder een zakenlijke afspraak over maakt .Ook vind ik het heel normaal dat Boon daarvoor de rechten van het evenement naar zich toe trekt. Ik vraag mij teeds meer af, wat deed Appy dan als partner van Vadim??
    Verder is het Boon die inderdaad (daar erger ik mij dan ook aan), die kabouter verhaaltjes van hem en sprookjesbos sages op forums plaatst, wat ik toch wel wat onprofesioneel vindt.
    Maar dat maakt hij ruimschoots weer goed door de vele artikelen en foto’s over het GG team en daar kunnen vele andere teams/managers dan weer een voorbeeld aan nemen.
    Verder wil ik Boon bedanken voor die SBS6 deal.Ik denk dat dit onze sport in Nederland zeer ten goede komt en me de daardoor in aanzien is gestegen.
    Ik vraag mij af of Vadim nog steeds iets met Appy te doen heeft? Deze Appy is nu toch wel erg vaak negatief in het nieuws:
    *Ahoy met 2h2h een creatieve boekhouding.
    *Bedrijven die faiiliet gaan!
    *Het niet afdragen van geld aan zijn partners en vechters in Amerika
    *Dan die tapes met de meest gruwelijke details
    Lees je op de kop van Sherdog ,dat UFC matchmaker Danna white nooit een aanbieding heeft gemaakt voor Gerard Mushashi.
    Ik ben blij met de informatie van Boon en ik krijg een heel andere kijk op de zaak M-1 en met name op de persoon Appy Echteld.
    Verder hoop ik dat Boon hier blijft posten

    Summer

  10. #160
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by skye View Post
    Ik zie een aantal forum bezoekers telkens hetzelfde herhalen, maar klaarblijkelijk leest men niet zorgvuldig genoeg?
    Met de russen red/devil worden dus Appy en Vadim bedoeld en aan de andere kant is Bas Boon een van de vertegenwoordigders van Golden Glory.
    Het is Appy die verteld dat de russische vechters geen bankrekening nummer hebben en vraagt of het niet cash geregeld kan worden?
    Overigens vind ik het heel knap om in die tijd, zulke bedragen voor betrekkelijk onbekende vechters te krijgen.Als je nu ziet wat bijv. een Hardonk vangt in de UFC ,zou die maar beter naar Golden Glory kunnen gaan!
    Boon die zegt:” het is hoogst ongebruikenlijk maar ik zal kijken wat ik kan doen “en het antwoord is ja en Boon gaat samen met Appy het geld ophalen.
    Dan komt Boon met een voorstel om die 30%, die normaal aan belastingdienst van de USA moet worden afgedragen ( Indien het via een rusissche bank rekening zou zijn gelopen ,zou er gegarandeerd nog minder over zijn gebleven) als volgt te verdelen: 10% naar vechters en de overige 20% delen tussen het management Red Devil en GG. Dus iedereen zou erop vooruit gaan, om maar te zwijgen over het gage die deze rus verdiende toen hij bij M-1 vocht: $1000.- en $35000,- via het GG management, wow?
    Dan gebeurt er iets vreemds, althans zo lees ik het. Een paar maanden later komen Vadim , Marc en Appy verhaal halen over dat geld in Nederland. Appy komt dan in het kantoor van Boon met een verhaal dat hij het geld had ontvangen maar daar nog dingen mee moest verekenen? Met andere woorden hij had niks tegen partner Vadim gezegd. Die Appy moet wel met zijn billen hebben geknepen, hij wist dat hij het geld van Boon had ontvangen en dat hij Vadim er niks over had verteld. Vreemd dat zo een Vadim dan toch nog gewoon partners blijft met zo een Appy?
    Boon heeft gelijk als hij zegt, dat het vreemd is dat Vadim,indien dit waar zou zijn, gewoon verder is gegaan met het zaken doen met GG ? Maar niemand die iets zegt over Appy, die met zijn partners en vechters niets deelde vanwege een oude verekening?
    Ik zie dat Boon tickets betaalde voor evenementen van Red Devil/M-1 Rusland en hielp met de productie.Hij leverde tevens gratis vechters (bevestigd door Vadim zelf) en dat vindt ik nogal wat. Natuurlijk is het logisch dat je daar dan verder een zakenlijke afspraak over maakt .Ook vind ik het heel normaal dat Boon daarvoor de rechten van het evenement naar zich toe trekt. Ik vraag mij teeds meer af, wat deed Appy dan als partner van Vadim??
    Verder is het Boon die inderdaad (daar erger ik mij dan ook aan), die kabouter verhaaltjes van hem en sprookjesbos sages op forums plaatst, wat ik toch wel wat onprofesioneel vindt.
    Maar dat maakt hij ruimschoots weer goed door de vele artikelen en foto’s over het GG team en daar kunnen vele andere teams/managers dan weer een voorbeeld aan nemen.
    Verder wil ik Boon bedanken voor die SBS6 deal.Ik denk dat dit onze sport in Nederland zeer ten goede komt en me de daardoor in aanzien is gestegen.
    Ik vraag mij af of Vadim nog steeds iets met Appy te doen heeft? Deze Appy is nu toch wel erg vaak negatief in het nieuws:
    *Ahoy met 2h2h een creatieve boekhouding.
    *Bedrijven die faiiliet gaan!
    *Het niet afdragen van geld aan zijn partners en vechters in Amerika
    *Dan die tapes met de meest gruwelijke details
    Lees je op de kop van Sherdog ,dat UFC matchmaker Danna white nooit een aanbieding heeft gemaakt voor Gerard Mushashi.
    Ik ben blij met de informatie van Boon en ik krijg een heel andere kijk op de zaak M-1 en met name op de persoon Appy Echteld.
    Verder hoop ik dat Boon hier blijft posten

    Summer

    Thanks summer voor je opinie.
    wat een mooi lettertype

  11. #161
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Wat als een vechter het weet dat Bas 30% pakt. En denkt so what? Als GG voor mij een gevecht regelt voor laten we zeggen een ton. Dan is 30% van een ton nog veel geld. Misschien denkt een vechter wel: ja, die Bas is misschien wel een oplichter enzo, maar laten we wel wezen, ondertussen krijg ik wél 70.000 euro! Dus misschien nemen ze Bas' praktijken op de koop toe (als hij zo malafide is als dat men beweert).

    Want face it, zonder hem stonden ze daar misschien niet eens!

    Ik keur het niet goed, maar is dit in het gewone bedrijfsleven ook niet zo?

  12. #162
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    de meeste vechters hebben naam gemaakt door de kansen die ze bij GG hebben gekregen. GG is niet alleen BB er zijn een heleboel mensen bij betrokken.
    Mensen die er alles aan doen om vechters optimaal te laten presteren op het hoogste niveau. De trainers behoren tot de beste ter wereld de sparringspartners de locaties.
    Hotels vervoer tickets management reclame noem maar op. Er zijn mensen bij GG die nog nooit vanMF hebben gehoord of zoiets zeggen`och ja internet.
    Het gaat om de vechters en hun prestaties en die zijn er naar.
    Wie heeft er 4 vechters bij de laatste 8? Wie levert er al jaren topvechters in de mma wereld? Dat gaat je niet lukken met een grote bek en bedriegerij en natuurlijk trap je weleens op een teentje ergens maar ja zo gaat het nou eenmaal in de grote mensen wereld.

  13. #163
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Skye, waarom maak je dezelfde typfouten als meneer Boon? Wie is Gerard Mushashi?
    Een M.schumacher verdiende heel veel geld in de F1, Als manager had hij Willi Weber, die had als nickname "mr 40%" ,die pakte dus 40% van schumi zijn verdiensten. Alleen heb ik schumacher daarover nooit horen klagen
    Omdat het officieel en niet stiekem was.
    Ik zie dat Boon tickets betaalde voor evenementen van Red Devil/M-1 Rusland en hielp met de productie
    Ja en daar kreeg hij wat terug voor, toch? Dat was goed maar waarom worden/werden door hem videobanden in Free Record Shop en aan Russische Martial Arts channel Boets verkocht zonder dat Vadim dat wist?
    Zoals Vadim zei, zou hij zelf de contacten van Fedor vinden, Bas heeft dit proces maar versneld.
    Had Bas dit verhaal niet public gestart, was alles goed en netjes geweest maar hij stuurt een prive brief naar Vadim en ook meteen naar een website om dit gelijk te posten hoewel Bas zelf dat ontkende. Hm.
    Waarom kunnen volwassenen hun problemen niet met elkaar oplossen en gaan op foras zeuren? ZIjn er documentaire bewijzen, ga je naar de rechtbank. Heb je geen officiele papieren, ben je een zwake zakenman geweest punt.
    Ik vind deze hele topic onnodig in the first place.

  14. #164
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik werd net gebeld door Ron Nyqvist en hij vroeg me het volgende te posten.

    Hij staat in dit verhaal volledig achter Bas Boon en is blij met een vriend en partner als Bas Boon met wie hij al 10 jaar succesvol samen werkt.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #165
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Ik vind het nogal wat om dit allemaal online uit te vechten, komt allemaal niet echt professioneel over.
    Jammer voor de sport, ik zie het al voor me dat voorzitters van grote voetbalclubs rollend over straat gaan en met bedragen, details e.d. op fora verschijnen. Daar gebeurd ook genoeg rottigheid, maar dit soort moddergevechten online zie je daar dus echt nooit.

    Ik neem aan dat iedereen hier wil dat onze sport verder groeit, de vuile was op deze manier op een forum gooien draagt daar niet aan bij.

    Geld overigens voor alle partijen dit.
    ja erg he!? Dit doe je achter gesloten deuren en niet op een openbaar forum. Dit staat nu voor eeuwig op t net. SLIMMMMMMMMMMMMM alle toekomstige investeerders/sponsors die zich online orienteren haken nu sowieso af. Zo dom.

    De sport is in handen van amateurs. Ze hebben goud in handen maar ze maken er keer op keer een potje van. Ze bevestigen zo alle vooroordelen over de sport. Ooit maken we mee dat MMA promotie en management bij capabele en professionele mensen komt te liggen, tis wachten tot de huidige generatie stopt en de nieuwe generatie de sport naar een hoger podium brengt. Dit lijkt helemaal nergens op
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  16. #166
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Waren daarna zijn kwartjes op?

    Ik dacht dat Ron al iemand anders 'in dienst' had om zijn woorden hier op het forum te gooien.
    Bijdehandje, net zoals jij alles in dienst van Simon post bedoel je. Verder bestaan kwartjes niet meer.
    Last edited by Insider; 13-10-2009 at 13:38.

  17. #167
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Waren daarna zijn kwartjes op?

    Ik dacht dat Ron al iemand anders 'in dienst' had om zijn woorden hier op het forum te gooien.
    Ik ben tegenwoordig ook in dienst van Golden Glory, wist je dat niet ?

    Mij werd ook verteld dat GLORY de komende 3 jaar elk jaar een groot gala gaan doen in de PTA en dat ze daar buiten nog eens 2 of 3 grote gala's per jaar gaan doen.
    Goed nieuws dus

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #168
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Skye, waarom maak je dezelfde typfouten als meneer Boon? Wie is Gerard Mushashi?

    Omdat het officieel en niet stiekem was.

    Ja en daar kreeg hij wat terug voor, toch? Dat was goed maar waarom worden/werden door hem videobanden in Free Record Shop en aan Russische Martial Arts channel Boets verkocht zonder dat Vadim dat wist?
    Zoals Vadim zei, zou hij zelf de contacten van Fedor vinden, Bas heeft dit proces maar versneld.
    Had Bas dit verhaal niet public gestart, was alles goed en netjes geweest maar hij stuurt een prive brief naar Vadim en ook meteen naar een website om dit gelijk te posten hoewel Bas zelf dat ontkende. Hm.
    Waarom kunnen volwassenen hun problemen niet met elkaar oplossen en gaan op foras zeuren? ZIjn er documentaire bewijzen, ga je naar de rechtbank. Heb je geen officiele papieren, ben je een zwake zakenman geweest punt.
    Ik vind deze hele topic onnodig in the first place.
    Check je prive mail even van mix fight, wordt je haarfijn uitgelegd (anders wordt Mike boos)!

  19. #169
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik ben tegenwoordig ook in dienst van Golden Glory, wist je dat niet ?

    Mij werd ook verteld dat GLORY de komende 3 jaar elk jaar een groot gala gaan doen in de PTA en dat ze daar buiten nog eens 2 of 3 grote gala's per jaar gaan doen.
    Goed nieuws dus
    hey top wheelie, welcome to the club

  20. #170
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [quote=I_LOVE_KNOCKOUTS;817971]Waren daarna zijn kwartjes op?


    wat een leuk grapje zeg.


    notabene van de digitale loopjongen van Simon Rutz: de lolsmurf

  21. #171
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=I_LOVE_KNOCKOUTS;818135]
    Quote Originally Posted by micha View Post

    Ik heb net een hele vette quiz gedaan: http://www.quizlet.nl/quiz/1/welke-s...s.php?winner=1

    3x raden welke eruit kwam!

    http://www.quizlet.nl/images/1.jpg

    Hilarische uitkomst toch?
    Ron heeft veel humor en ik ben ervan overtuigd dat hij door jouw persoonlijk op de hoogte wil worden gehouden. Even geduld nog en dan kun je Ron persoonlijk face to face jouw "vermakenlijke" grappen vertellen.
    Kun je gelijk de GWK'r de groeten doen as je um ziet daar ergens in dat grote sprookjes bos, ik vindt sprookjes ook zo leuk!
    Ik weet zeker dat Ron het hilarisch opvat!

  22. #172
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Goooeeeed mensen, het is mooi geweest. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen, de nodige beledigingen en persoonlijke aanvallen hebben we zien passeren, dus we laten het hierbij.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •