MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 47 of 47
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb siyar zijn laatste training gezien hij is in bloed vorm zowel mentaal als geestelijk.

    Robert Jocz eat your heart out .............

    Gr, Jamila
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Ik heb siyar zijn laatste training gezien hij is in bloed vorm zowel mentaal als geestelijk.

    Robert Jocz eat your heart out .............

    Gr, Jamila
    ik neem aan dat hij net als michel andrade en karaev altijd ook als laatste de dojo verlaat als iedereen al naar huis is en een echt trainingsbeest is?

    succes iig...

  3. #28
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    ik neem aan dat hij net als michel andrade en karaev altijd ook als laatste de dojo verlaat als iedereen al naar huis is en een echt trainingsbeest is?

    succes iig...
    reps

    Ik begin langzamerhand te denken dat Jamila een bot is die volgens een script werkt.

    ik heb [insert name] zien trainen en hij is echt een trainingsbeest en is in bloedvorm. Hij verlaat altijd als laatste de sportschool.

    Gr, Jamila

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Siyar is gewoon een topper, klaar !

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #30
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    robert jocz wint deze partij zeker. als iemand hier wil wedden. real money. ik hoor het wel. ook zet ik op fast faldir.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tko-management View Post
    robert jocz wint deze partij zeker. als iemand hier wil wedden. real money. ik hoor het wel. ook zet ik op fast faldir.
    dat is echt manen praat!!!

  7. #32
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Chahbari wint op punten van Holzken.

    Chahbari behaalt zijn overwinning op basis van ervanring. Holzken heeft in eerste instantie al te kampen met zijn gewicht terwijl Chahbari een natuurlijke 70 kg vechter is. Daarnaast kan Chahbari omgaan met de "power" die Holzken heeft. Chahbari heeft bijvoorbeeld nog NOOIT!!! 8tellen (of meer) gehad in een partij. Dus voor Chahbari "An other day at the office" (met respect uiteraard)

    Jocz wint op subm. of KO van Siyar.

    Jocz is een ringvechter. In de dojo is hij nog enigszins makkelijk te raken maar in de ring is hij een monster. Mentaal gaat hij de strijd dus winnen van de technisch betere Siyar. Let wel Siyar is een topvechter maar Jocz is "grimmiger"

    Dat is mijn verwachting

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [quote=clash;815797]Chahbari wint op punten van Holzken.

    Chahbari behaalt zijn overwinning op basis van ervanring. Holzken heeft in eerste instantie al te kampen met zijn gewicht terwijl Chahbari een natuurlijke 70 kg vechter is. Daarnaast kan Chahbari omgaan met de "power" die Holzken heeft. Chahbari heeft bijvoorbeeld nog NOOIT!!! 8tellen (of meer) gehad in een partij. Dus voor Chahbari "An other day at the office" (met respect uiteraard)



    vrienden en sponsors hebben al meer 7000 euro in het vooruitzicht gesteld mocht hij Chabari ko slaan.........


    WAR NIEKY!!!

  9. #34
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Met alle respect voor Holzken, maar die jongen maakt bijna geen kans tegen Chahbari. holzken is een ko vechter die heletijd wacht op de juiste stoot en jullie moeten niet vergeten dat chahbari geen marco pique of weet ik veel wat is. chahbari gaat lekker zijn punten maken en makkelijk alles ontwijken.. ik zie chahbari echt ruim op punten winnen... er is dus geen reden voor twijfel..

  10. #35
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Nieky staat er scherper voor als ooit. Hij is op dit moment strek, krachtig en zit al op zijn gewicht. Daarbij is Nieky zijn verdediging ook super dicht.


    Nieky wint ......................

    Gr, Jamila

  11. #36
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    JAMILA EN MICHA. PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS. FAST FALDIR EN JOCZ. JE HEBT NOG EEN WEEK DIE TIJD.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    [quote = Micha; 812657] het worden iig Spetterende partijen [/ quote]

    mooi toch Micha hier trainen ze er hard voor IN alle 3 Golden Glory Dojo,s denk ik nog 1week tegaan
    respect !!!
    sportgreetz
    Osu
    Last edited by jan sensei kyokushin; 09-10-2009 at 11:54.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  13. #38
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Met alle respect voor Holzken, maar die jongen maakt bijna geen kans tegen Chahbari. holzken is een ko vechter die heletijd wacht op de juiste stoot en jullie moeten niet vergeten dat chahbari geen marco pique of weet ik veel wat is. chahbari gaat lekker zijn punten maken en makkelijk alles ontwijken.. ik zie chahbari echt ruim op punten winnen... er is dus geen reden voor twijfel..

    Je hebt gelijk. Zo gaat de partij lopen.

  14. #39
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tko-management View Post
    JAMILA EN MICHA. PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS. FAST FALDIR EN JOCZ. JE HEBT NOG EEN WEEK DIE TIJD.

  15. #40
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default sorry foutje

    Quote Originally Posted by maartje View Post
    wat ik heb gezien van de partijen van Robert Jocz , ben ik er van overtuigd dat hij deze partij kan winnen ,,dezen jongen traint hard en neemt zijn partijen erg serieus ,,hij heb zeker een goede tegenstander dus dat gaat dezen partij heel mooi maken
    Robert ga er voor ..

    groetjes maartje
    sorry ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd maar ik heb alles omgedraaid
    wat ik daarmee wil zeggen is dat ik Siyar bedoelde ..die jongen traint keihard en is een geweldigen sportman die dezen partij de zijne gaat maken ..sorry voor de fout ..heb helaas een rot week achter de rug en was er niet met mijn hoofd bij
    groetjes maartje

  16. #41
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    ..............

    Ik kan niet wachten tot 17 oktober 2009...nog 12 dagen ..... stuk voor stuk goede partijen en echt een goede match making.

    Laten we zeker Halim Issaoui vs. Ali Gunyar niet vergeten.


    Gr, Jamila

    Hey Jamila,

    Weet jij toevallig wanneer de deuren open gaan op de 17e?
    Heb er in ieder geval super veel zin in!
    GG heeft voor een pracht line up gezorgd!

    Greetz,

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    17:00 voorprogramma
    19:00 hoofdprogramma

    na afloop Growstar afterparty op cruiseschip

  18. #43
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    17:00 voorprogramma
    19:00 hoofdprogramma

    na afloop Growstar afterparty op cruiseschip
    MMMMM afterparty met lekkere ..............???

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •