MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default Michael Kuiper wins again....

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  2. #2
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    jaaa goe bezig

    die kerel die neer ging vel hij op zen eigen knie ???
    je moet es zien rond 13 seconden je ziet en hoort dit
    volgens mij he

    nog es proficiat trouwens met jullie titel team topfighter

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm... ik vond dat de scheids de partij nogal laat stopte waardoor Patrice enkele onnodige voltreffers binnenkreeg. Maar na het filmpje nog eens bekeken te hebben, zie ik dat zijn fout eerder is dat hij iets te ver van de vechters verwijdert staat. En dat is begrijpelijk als je ziet hoe snel de actie wel niet gebeurt, en hoe snel ze naar die hoek toevechten. De scheids schat wel op tijd in dat het over is (aan zijn gezichtsuitdrukking te zien), het duurt alleen even voordat hij daar is om Michael tegen te houden.

    Lijkt me geen gemakkelijke job, MMA-scheids!

    Nogmaals, proficiat Michael (en Benny) met deze indrukwekkende overwinning!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  4. #4
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    nette reactie benny

    topprestatie!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    oost-vlaanderen
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    DAIM, brutal! congratz michael en benny!

  6. #6
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Antwerp
    Posts
    76
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jurgen ruymbeek View Post
    jaaa goe bezig

    die kerel die neer ging vel hij op zen eigen knie ???
    je moet es zien rond 13 seconden je ziet en hoort dit
    volgens mij he

    nog es proficiat trouwens met jullie titel team topfighter

    Jups, maar was al knocked out en viel hard op mijn eigen knie, waar ik dan nog een gapende wonde onder mijn linkeroog heb aan overgehouden lolz

  7. #7
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    oei toch een aantal onnodige treffers nog, die de scheids had kunen voorkomen. je was bij de 1e voltreffer al ko. had niet gehoeven de treffers daarna.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    ik zou michael ook eens graag op een grappling toernooi zien, ben benieuwd wat hij als judoka kan klaarspelen tegen de betere bjj-ers...

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm... ik vond dat de scheids de partij nogal laat stopte waardoor Patrice enkele onnodige voltreffers binnenkreeg. Maar na het filmpje nog eens bekeken te hebben, zie ik dat zijn fout eerder is dat hij iets te ver van de vechters verwijdert staat. En dat is begrijpelijk als je ziet hoe snel de actie wel niet gebeurt, en hoe snel ze naar die hoek toevechten. De scheids schat wel op tijd in dat het over is (aan zijn gezichtsuitdrukking te zien), het duurt alleen even voordat hij daar is om Michael tegen te houden.

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Lijkt me geen gemakkelijke job, MMA-scheids!


    Nogmaals, proficiat Michael (en Benny) met deze indrukwekkende overwinning!

    is niet zo simpel ...bedankt xff
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  10. #10
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    de scheids had hier wat scherper moeten zijn.. ik geef toe dat dit seconden werk is en niet makkelijk is. Maar hij bleef naar mijn mening wat te veel afstand houden.. Dit was ook een behoorlijke KO, eerst de klappen staand, vervolgens dat hij met zijn hoofd op zijn knie viel en daarna nog wat tikken op de grond. wel vuurwerk!

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Ben ik nu de enige die vind dat de vechter zelf véél te lang door ging? Natuurlijk moet de scheids er dicht op zitten maar de vechter zelf moet in dit geval ook aangesproken worden. Die jongen was out en dat moet ie gezien hebben, toch ging hij door.. slechte zaak.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Goeie vechter...

  13. #13
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Ben ik nu de enige die vind dat de vechter zelf véél te lang door ging? Natuurlijk moet de scheids er dicht op zitten maar de vechter zelf moet in dit geval ook aangesproken worden. Die jongen was out en dat moet ie gezien hebben, toch ging hij door.. slechte zaak.
    Das pure adrealine dat door je lijf giert, denk dat ik zijn plaats was ook zou doorgaan die belt wil je zo graag en dan wil je gewoon knokken.
    Achteraf denk je wel zo is na, maar je weet ook wat de gevolgen zijn als je de ring ingaat.
    ALs je beide heren hun reactie leest heb ik er alleen maar bewondering voor zeker voor Patrice die zijn nederlaag sportief opneemt en er geen drama van maakt top mentaliteit.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Ben ik nu de enige die vind dat de vechter zelf véél te lang door ging? Natuurlijk moet de scheids er dicht op zitten maar de vechter zelf moet in dit geval ook aangesproken worden. Die jongen was out en dat moet ie gezien hebben, toch ging hij door.. slechte zaak.
    Kan deze reactie ook wel begrijpen, al snap ik ook wel dat MMA vechters niet zomaar stoppen aangezien ze in theorie de partij nog kunnen verliezen als de tegenstander ineens snel bijkomt.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Ben ik nu de enige die vind dat de vechter zelf véél te lang door ging? Natuurlijk moet de scheids er dicht op zitten maar de vechter zelf moet in dit geval ook aangesproken worden. Die jongen was out en dat moet ie gezien hebben, toch ging hij door.. slechte zaak.
    flauwekul en dat weet je zelf ook als je objectief kijkt en de reacties van beide vechters nadien hoort, ziet en leest. Stoken is dus niet nodig.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    flauwekul en dat weet je zelf ook als je objectief kijkt en de reacties van beide vechters nadien hoort, ziet en leest. Stoken is dus niet nodig.

    Ik stook niet, ik geef mijn mening. Waarom zou ik -als scheidsrechter en als liefhebber- niet objectief zijn? Dat mag je uitleggen..

    Natuurlijk begrijp ik dat de adrenaline door je lijf heen giert, en ik snap ook dat je door gaat. Maar om even Mousasi als voorbeeld te nemen, zo kan het ook. Tevens vind ik het ongepast je overwinning zo te vieren terwijl je tegenstander nog niet is bijgekomen.

    Nogmaals, dit is geen stoken (zou niet weten waarom) maar mijn bescheiden mening. Daar hoef je het overigens niet mee eens te zijn.

  17. #17
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Ik stook niet, ik geef mijn mening. Waarom zou ik -als scheidsrechter en als liefhebber- niet objectief zijn? Dat mag je uitleggen..

    Natuurlijk begrijp ik dat de adrenaline door je lijf heen giert, en ik snap ook dat je door gaat. Maar om even Mousasi als voorbeeld te nemen, zo kan het ook. Tevens vind ik het ongepast je overwinning zo te vieren terwijl je tegenstander nog niet is bijgekomen.

    Nogmaals, dit is geen stoken (zou niet weten waarom) maar mijn bescheiden mening. Daar hoef je het overigens niet mee eens te zijn.
    hier heb je wel een punt, maar waar de ene vechter nog in staat is zichzelf te beheersen onder de adrealine heeft de andere vechter hier veel moeite mee. in dit geval denk ik dat het bij de scheids en de vechter ligt. zelf vind ik het ook niet gepast om het zo te vieren als je tegenstanden nog KO ligt, maar begrijpen dan ik het wel.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    er waren ook fotografen aanwezig
    komen er ergens foto's online van het gala ???

  19. #19
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gezeik allemaal...

    Het is MMA... Ground 'n pound is toegestaan. Het was geen actie uit haat of frustratie maar een logische aanvulling op het gevecht: tegenstander gaat neer en je neemt geen risico's dus GnP!

    Michael heeft gewonnen. Proficiat.

    Al de rest is overbodig gezeik.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    damn, hoe lang was ie out cold man??

  21. #21
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik nog vergat te zeggen... Hij heeft niet zomaar een wedstrijd gewonnen. Hij is nationaal titelhouder geworden. Is het dan abnormaal dat je een zegesprong maakt?

  22. #22
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Wat ik nog vergat te zeggen... Hij heeft niet zomaar een wedstrijd gewonnen. Hij is nationaal titelhouder geworden. Is het dan abnormaal dat je een zegesprong maakt?
    Nee zeker niet, kzou er nog een schepje bovenop doen denk zelf, mensen onthouden ook de show voor en na het gevecht.
    Daarom dat Pride ook zo legendarisch was.
    Emoties is a part of the game!

  23. #23
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Ik stook niet, ik geef mijn mening. Waarom zou ik -als scheidsrechter en als liefhebber- niet objectief zijn? Dat mag je uitleggen..

    Natuurlijk begrijp ik dat de adrenaline door je lijf heen giert, en ik snap ook dat je door gaat. Maar om even Mousasi als voorbeeld te nemen, zo kan het ook. Tevens vind ik het ongepast je overwinning zo te vieren terwijl je tegenstander nog niet is bijgekomen.

    Nogmaals, dit is geen stoken (zou niet weten waarom) maar mijn bescheiden mening. Daar hoef je het overigens niet mee eens te zijn.
    Ik vind het een hele begrijpelijke reactie van een vechter, dat je door de adrenaline door gaat. Daar is niks onsportief aan. Ik weet niet of je zelf in de ring hebt gestaan, maar wedstrijdvechters (met nadruk mma vechters) waarin je niet een 8 count hebt, gaan vaak door totdat de scheids er tussen komt. Ik denk dat je dat als scheids zelf ook wel tegen komt. Het is daarom zo moeilijk om dat in te schatten als je in een gevecht zit wanneer te stoppen, als de scheids er niet tussen komt. Zelfs bij profs in de ufc zie je dat nog keer op keer gebeuren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •