MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69
  1. #26
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    1 vraagje Mr 1 leg...
    ..waar is je broeder aan overleden?
    hij had een abces in zijne ruggemerg en dat is naar zijn hersenen geslagen.hij was hersendood eerst hij hing aan alerlei aparaten maar ze konden niks meer doen de druk op zijn hoofd kregen ze niet weg en ze heben destekker uitgetrokken.hij is vandaag begraven grtz roy ik heb afscheid kunnen nemen. nu morgen de gym in en er voor gaan simpel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    go franky
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  3. #28
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Franky sterkte en su6

  4. #29
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Succes, erg knap wat je doet,respect!

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Sterkte man. Hij zal je extra kracht geven.

  6. #31
    Jochem Guest

    Default

    sterkte en suc6!

  7. #32

    Default

    Gecondoleerd franky..
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    allemaal super hard bedankt jullie steun vergeet ik nooit en het geeft mij zeker meer kracht en spirit ik ga niks zeggen over mijn partij ze zullen zien de 28 november eerst noch even de amsterdam open mee doen bjj en een weekje later ede en dan de ring in en..... meer kan kan ik niet zeggen alleen heel nederland bedankt voor jullie steun nogmaals

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Roosendaal
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    sterkte Franky respect dat je er zo mee om gaat en knallen in die ring!! succes

    osu

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Gecondoleerd en sterkte! Succes met de voorbereidingen!

  12. #37
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Respect.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    gecondoleerd Frank en kick sum ass!


    op de vot dermit

  14. #39
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    zutphen
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Beste Franky
    Gecondoleerd met je verlies.
    Ik weet zeker dat deze wedstrijd jou wedstrijd zal worden, de motivatie heb je al een hele tijd, nu een extra stimulans om te laten zien dat je het gewoon simpelweg kan,tis niet tof dat het op deze manier moet,maar dat je het kan weten we hier op het forum franky.
    veel sterkte en veel s6 mate.
    groetjes john

  15. #40
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    nogmaals mijn vrienden ik heb er geen woorden voor hoe jullie mij steunen ik weet het ik heb het al 100x gezegd SUPER HARD BEDANKT

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Veel sterkte met het verlies en veel succes in de voorbereiding op je volgende partij! Succes Frank!

  17. #42
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Wat een sentimenteel gedoe zeg...

  18. #43
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Wat een sentimenteel gedoe zeg...
    rot dan op he man als ik jou was blijf van deze topic dan af ok ik verwitig je ok mijn goede vriend is gestorven dus niet lullen anders problemen met mij simpel

  19. #44
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Wat een sentimenteel gedoe zeg...
    Hij geeft aan een goede vriend verloren te hebben. Beetje begrip en respect is dan wel op z'n plaats toch?
    Niet echt een relaxte opmerking voor iemand die net z'n gappie begraven heeft...

  20. #45
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Nee maar de commentaren van de mensen zijn erover. Het is gewoon elkaar na-lullen, niets er van is gemeend uit het diepste van het hart (op de paar mensen na die hem écht persoonlijk kennen misschien).

    Als je beetje psychologie kent dan weet je dat massa hysterie gewoonlijk kuddegedrag is om niet uit de boot te vallen Condoleren is nog wat anders dan een hele preek houden. Maar soit, ik heb gesproken en ga verder dit onderwerp niet verstoren.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Judas View Post
    Hij geeft aan een goede vriend verloren te hebben. Beetje begrip en respect is dan wel op z'n plaats toch?
    Niet echt een relaxte opmerking voor iemand die net z'n gappie begraven heeft...
    thanks judas al goed dat er mensen zijn die noch iets begrijpen ze weten niet wat ze zeggen WTF ik heb hem gisteren begraven en dan zo praten nee kan niet respect judas en de rest.ik ga er over zwijgen want anders maak ik mij te druk.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Nee maar de commentaren van de mensen zijn erover. Het is gewoon elkaar na-lullen, niets er van is gemeend uit het diepste van het hart (op de paar mensen na die hem écht persoonlijk kennen misschien).

    Als je beetje psychologie kent dan weet je dat massa hysterie gewoonlijk kuddegedrag is om niet uit de boot te vallen Condoleren is nog wat anders dan een hele preek houden. Maar soit, ik heb gesproken en ga verder dit onderwerp niet verstoren.
    dank u denk na int vervolg voor je iets post.meer zeg ik ni meer.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Rotterdam
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    MIGHTisRIGHT ... Je kan toch merken dat franky emotioneel is hierover. Doe dan niet zo in zijn thread over zijn gevoelens. Okay? En anders denk je het even hardop en post je niets. Doe niet zo vervelend, en respecteer elkaar gewoon.

    Franky ... Mijn oma is trouwens ook vorige week gestorven. 't is zonde als mensen sterven maarja doen we niets aan, maat. Its life maar 't zuigt vooral ... als je sterft door ziektes die je helemaal leegzuigen van kracht en levenslust.

    Nogmaals;
    Veel sterkte met het verlies en veel succes in de voorbereiding op je volgende partij! Succes Mr. Franky KILLER -1 legged fighter-!!!

  24. #49
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d3mon1977 View Post
    MIGHTisRIGHT ... Je kan toch merken dat franky emotioneel is hierover. Doe dan niet zo in zijn thread over zijn gevoelens. Okay? En anders denk je het even hardop en post je niets. Doe niet zo vervelend, en respecteer elkaar gewoon.

    Franky ... Mijn oma is trouwens ook vorige week gestorven. 't is zonde als mensen sterven maarja doen we niets aan, maat. Its life maar 't zuigt vooral ... als je sterft door ziektes die je helemaal leegzuigen van kracht en levenslust.

    Nogmaals;
    Veel sterkte met het verlies en veel succes in de voorbereiding op je volgende partij! Succes Mr. Franky KILLER -1 legged fighter-!!!
    gecondoleerd en bedankt voor je begrip.ik ben goed bezig al 7weken nu noch 7weken erbij aan mijn voorbereiding.thanks en veel sterkte.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Sterkte ouwe. Zuigt hard om een goede vriend te moeten begraven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •