MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik had op die leeftijd ook al een zwarte band maar dan om mijn nek.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Osu Jan shihan,

    Dat van die leeftijd van 18 jaar voor een 1e dan in het Kyokushin is niet waar.

    Guus Lumalessil - de zoon van Sensei Lumalessil - had in de jarenzeventig op 11 jarig leeftijd een zwarte band van de NKA en was toen de jongste zwarte bander in Europa onder Mas Oyama.

    Matsui behaalde zijn 1e dan toen hij een jaar of 14 was onder Oyama.

    Osu,
    Harry
    Last edited by harryg; 08-10-2009 at 23:14.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    x 2

    Mijn dochter van 4 maanden trekt haar benen regelmatig op en kruist haar enkels. Ik doe haar morgen een gi aan, duw er een teddybeer tussen en noem haar de jongste guardjumper van de wereld!

    Dit is werkelijk geen nieuws, maar reps voor de vader dat hij gratis reclame in de krant heeft weten te versieren. En er zijn vast een aantal vechtsport-noobs zo onder de indruk dat ze bij hem willen gaan trainen, al was het maar om het meisje uit de krant te zien!


    Yeah right, daar ligt die 5-jarige vast wakker van. Tof dat ze haar gedachten af en toe kan verzetten van de Midden-Oosten problematiek of de gespannen situatie tussen India en Pakistan.
    christofe je bent vader geworden hoe komt het dat ik dat noch iet wist ne dikke proficiat amigo je wordt oud he hahahahaha grtz franky

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harryg View Post
    Osu Jan Shihan,

    Dat van die leeftijd van 18 jaar voor een 1e dan in het Kyokushin is niet waar.

    Guus Lumalessil - de zoon van Sensei Lumalessil - had in de jarenzeventig op 11 jarig leeftijd een zwarte band van de NKA en was toen de jongste zwarte bander in Europa onder Mas Oyama.

    Matsui Behaalde zijn 1e Dan Toen hij een jaar van 14 werd onder Oyama.

    Osu,
    Harry
    Osu Harry shihan klopt van matsui dit waren ook uitzonderingen ,later is dat verandert bij veel organisatie bonden in het kyokushin die het allen door de harde stijl fulcontact te jong vonden er was bij ons in de jaren 70 al sprake van dat er niet onder de 18jaar 1e dan
    examens werden afgenomen bij uitzonderingen Talenten 17jaar
    sportgreetz
    Osu
    Last edited by chief108; 09-10-2009 at 09:27.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •