MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default Van der Wiel met hersenschudding naar HMH

    Van der Wiel met hersenschudding naar HMH...


    De foto van de twitterpagina van Gregory van der Wiel (2e van rechts). In het midden rapper Lil'Wayne. FOTO TWITPIC

    AMSTERDAM - Gregory van der Wiel zegde maandag de trip met Oranje naar Australië af vanwege een hersenschudding. Kennelijk was de kwetsuur snel genezen, want dinsdag meldde de verdediger van Ajax zich voor een concert van rapper Lil' Wayne in de HMH.

    Woensdag maakte Van der Wiel melding van zijn bezoek aan het concert in de Heineken Music Hall (HMH) op zijn eigen twitterpagina. Hij plaatste er tevens een foto bij, waarop hij poseert met rapper Lil'Wayne. Ook ploeggenoten Kenneth Vermeer, Marvin Zegelaar en Thimothée Atouba bij Ajax flankeren Van der Wiel.

    Van der Wiel, die tevens zijn Ajax-shirt aan de rapper uit New Orleans overhandigde, liep zondag in de slotfase van het competitieduel met Roda JC een hersenschudding op toen hij werd geraakt door een bal op zijn hoofd. Van der Wiel speelde de wedstrijd wel uit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Tja... hoe dom kan je zijn.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    .......

    wat een sukkel...

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Tsja..... Niet mee naar Australie om naar Lil' Wayne te gaan :s

    sorry hoor

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    vrijdag 09 oktober 2009 11:09 "Raar dat Van der Wiel bij concert was"

    Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal vindt het raar dat Gregory van der Wiel dinsdagavond een concert van de rapper Lil' Wayne in de Heineken Music Hall heeft bezocht.

    De rechtsback reisde maandag niet met Oranje naar Australië omdat hij zondag tijdens de uitwedstrijd van Ajax tegen Roda JC (2-2) een hersenschudding had opgelopen. Van der Wiel maakte woensdagochtend in alle vroegte (04.45 uur) op zijn twitterpagina bekend dat hij het concert had bezocht. De verdediger plaatste een foto waarop hij samen met de rapper poseerde. Van der Wiel bezocht het concert samen met ploeggenoten Thimothée Atouba, Marvin Zeegelaar en Kenneth Vermeer.
    "Hij mocht van de clubarts van Ajax niet vliegen", weet Van Marwijk. "Ik ben geen arts, dus wie ben ik om daar iets van te zeggen. Maar het is wel raar dat hij dan wel bij een concert is. Als we terug zijn in Nederland moet ik het er maar eens een keer rustig met hem over hebben. Tot dan kan ik er weinig over zeggen."

    at5

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Die gozer is echt niet idd niet heel erg slim, om het maar even netjes te stellen. Denk ook dat zijn attitude weleens een obstakel kan zijn in zijn ontwikkeling.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Als ie nou nog naar een fatsoenlijke artiest was gaan kijken. Maar naar die drol?! ehhh drolletje. vd Wiel = wigger

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #8
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    "Hij mocht van de clubarts van Ajax niet vliegen"


    daarmee is toch genoeg gezegd....stelletje ouwe wijven

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    "Hij mocht van de clubarts van Ajax niet vliegen"


    daarmee is toch genoeg gezegd....stelletje ouwe wijven
    mooi gezegd...

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Die hersenschudding heeft waarschijnlijk zijn bezoek aan een concert van Lil Wayne veroorzaakt. Tjee, dan heb je het wel behoorlijk te pakken hoor om naar een concert van die waus te gaan! Hoop dat alles inmiddels goed gaat met Gregory!

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Ajax hervat zaterdag om 18.45 uur de competitie tegen Willem II. Ajax.nl sprak met Gregory van der Wiel over het treffen in de ArenA, zijn herstel van een hersenschudding en het Nederlands elftal.



    Je raakte geblesseerd in de competitiewedstrijd tegen Roda JC, ben je weer inzetbaar in de wedstrijd tegen Willem II, aanstaande zaterdag?
    Ja, als het goed is wel.

    Wat gebeurde er precies in de wedstrijd tegen Roda JC?
    Ik kreeg de bal op mijn hoofd en lag meteen op de grond. Heel even was ik de weg een beetje kwijt. Na de wedstrijd was ik nog steeds duizelig. De dokter constateerde een lichte hersenschudding en daarom moest ik het rustig aan doen.

    Kwam de interland met het Nederlands elftal tegen Australië te vroeg?
    Ja, vooral de reis er naar toe kwam te vroeg. Kijk, de wedstrijd was pas zaterdag dus daar konden we weinig over zeggen. Maar ik moest de eerste 24 uur geobserveerd worden, ook wakker gemaakt worden tijdens het slapen en daarbij is reizen niet verstandig als je een hersenschudding hebt.

    Er was veel ophef in de media over jouw concertbezoek op dinsdagavond, was dat wel verantwoord, aangezien je zondag een hersenschudding had opgelopen?
    Ja, dat weet ik. Ik heb er over gelezen en ik ben enorm van geschrokken van alle ophef. Ik wil allereerst zeggen dat ik natuurlijk veel liever bij het Nederlands elftal wilde zijn. Ajax en Oranje zijn voor mij het allerbelangrijkst. Ik was op dinsdag al behoorlijk opgeknapt. Ik had ook alweer licht getraind en omdat ik toch hier was, ben ik naar dat concert gegaan. Ik was op tijd thuis en heb de foto toen ook op mijn twitter-pagina gezet. Niet meer en niet minder eigenlijk.

    Je bent erop aangesproken door de trainer, klopt dat?
    Ja, dat klopt. Hij vond het onverstandig, dat heeft hij tegen mij gezegd. Ik wil het er ook nog met bondscoach Bert van Marwijk over hebben.

    ================================================== =======

    1: rustig aan doen = concert bezoeken?

    2: reizen niet verstandig? Een concert wel?

    3: lul nou niet, op die twitter stond allang dat 'ie naar dat concert zou gaan.

    4: Australische tijd zeker?

    5: Denk eerder dat hij het er met jou nog wel over wil hebben.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    wat een domme actie van van der wiel. tis dat er geen concureentie is op de rb plek in oranje anders had em dit zn plek gekost voor afrika bij van marwijk

    en sowieso wie gaat er nou naar nep gangster lil wayne toe? veel gayer wordt t nie
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Is dit nou topsport? Zie dat sowieso veel met voetballers hoor. Lekker roken, stappen, zuipen en zo. Je speelt elke week voor duizenden mensen en je fysieke gesteldheid is je beroep. Las het boek van maarten van der weijden laatst, die kerel deed niks anders dan trainen, eten, slapen, trainen, eten, slapen op een dag en dan ook nog slapen in een hoogte tentje. Dat is keiharde topsport

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    van der wiel was pas echt de man geweest als hij headbangend bij een concert van slayer was gezien

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •