MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default Van 't Schip ziet het zitten...ik niet..

    schippie gaat een grote uitdaging aan...volgens mij wordt het helemaal niks... schippie moet lekker assistentje blijven en zich niet aan grote mensendingen wagen

    Van 't Schip: 'Ik zie het helemaal zitten'

    08/10/2009 08:27
    John van 't Schip reisde in het kielzog van Oranje af naar Australië. De oud-international wilde zijn mogelijke nieuwe club 'eerst in de ogen kijken'.

    Melbourne Heart wil Van 't Schip graag vastleggen als nieuwe trainer. Ajax is bereid de assistent van Martin Jol te laten gaan. 'We zijn elkaar dicht genaderd en het is nu tijd om elkaar voor het eerst in de ogen te kijken', zei Van 't Schip tegen De Telegraaf. 'Bevalt dat, dan ga ik deze nieuwe club vanaf nul opbouwen om per augustus 2010 deel te nemen aan de Australische profcompetitie.'

    Van 't Schip kan zijn assistentschap bij Ajax per direct omzetten in een dienstverband bij Melbourne Heart. 'Het ligt ook in de bedoeling twee contracten te tekenen, eentje tot augustus volgend jaar en eentje van twee jaar van de zomer van 2010 tot 2012.

    De oud-international wacht een flinke klus bij de club die in 2010 zijn entree gaat maken in het Australische profvoetbal. 'Er is nog niets. In overleg gaan we een hele club optuigen, waarbij ik me zal buigen over het neerzetten van een spelersgroep, technische en medische staf. Een bijzondere uitdaging. Weliswaar aan de andere kant van de wereld, maar ik zie het helemaal zitten.'

    Van 't Schip weet zich ondanks zijn positieve gevoel verzekerd van een vangnet. 'Kom ik de komende dagen uiteindelijk niet tot een akkoord met Melbourne Heart, dan heb ik van Ajax tot 15 oktober een terugkeergarantie gekregen en zal ik mijn contract in Amsterdam uitdienen.'
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Mijn held van weleer. In de Meer schreeuwde ik hem altijd van alles toe bij corners

    Helaas, wat toen al bleek, is eigenlijk nu ook zo. Weinig ruggegraat. Gaat niks worden, ben ik bang, maar ik wens 'm het beste. Melbourne is dan wel weer een fijne plek om te wonen

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    schippie is gewoon een lieve gozer, goed voor zijn vrouw, goed voor zijn kids, goed voor zijn schoonmoeder willeke en ga zo maar door, waarschijnlijk kan je met schippie ook goed praten over vrouwendingen en leest hij de Linda, Elle en Viva.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •