MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 81
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Tearful Mike Tyson Talks on Oprah – Video

    Tyson die praat over z'n dochtertje...


    http://mixedmartialartvideos.com/tea...n-oprah-video/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Echt heel zielig. Er is niks ergers dan je kind verliezen, ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren als mij dit zou over komen...

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Echt heel erg

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    heel zielig

    dat gun je je ergste vijand niet

    de arme man wordt niets bespaard in zijn sowieso zwaar en moeilijk leven
    Last edited by Mike; 13-10-2009 at 16:29.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    heel zielig

    dat gun je je ergste vijand niet

    de arme man wordt niets bespaard in zijn sowieso zwaar en moeilijk leven
    Gast wtf, heeft de 'arme man' hier niet zelf voor een overgroot deel aan bijgedragen? Zijn leven bestaat uit niet-kampioenwaardig gedrag, en dat neem ik hem zelf kwalijk.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Gast wtf, heeft de 'arme man' hier niet zelf voor een overgroot deel aan bijgedragen? Zijn leven bestaat uit niet-kampioenwaardig gedrag, en dat neem ik hem zelf kwalijk.
    Dus omdat hij zich niet als een kampioen heeft gedragen is het niet erg dat zijn dochter is overleden. Ik zou willen dat hij dit las en jou zou aanpakken. Internetheld.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    lol. Ja ik word al bang.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    honden hebben er inderdaad geen moeite mee (met oren dan)
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb wel met de man te doen hoor... Erg.. Heel erg om je kind te verliezen.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    verschrikkelijk
    heel erg dit voor hem

    onbegrijpelijk dat je op internet altijd mensen hebt die zelfs bij dit soort onderwerpen nog graag grappig gevonden willen worden.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    dikke reps voor Iron Mike !
    Dit gun je niemand

  12. #12
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    vid is weg?

  13. #13
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dus omdat hij zich niet als een kampioen heeft gedragen is het niet erg dat zijn dochter is overleden. Ik zou willen dat hij dit las en jou zou aanpakken. Internetheld.
    hij zegt toch niet dat het niet erg is dat z'n dochter is overleden..?

    buiten dat heeft mike tyson een heel contreversieel leven gehad, en dat is zeker niet zielig aangezien hij bijna alles zelf veroorzaakt. En dat hij een beetje huilie gaat doen en oprah (buiten dat over z'n dochter, dat is oprecht zielig) het zielig vind dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad neemt niet weg dat hij gewoon een nare en gestoorde persoonlijkheid is (ik geloof er geen reet van dat hij nou ineens verandert is).

    in de ring was tyson een goede en vette vechter (wel overschat natuurlijk maargoed dat krijg je met gehypte vechters) maar dat is dan ook wel het enige positive wat ik zou kunnen noemen

  14. #14
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Supertragisch wat er met zn kind is gebeurd, daar alle sterkte mee etc. Maar om voor een ton of twee bij oprah er een slaatje uit te slaan, is ook te scheinheilig voor woorden.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    TheHagueBoxer en Iconian hebben het begrepen. Reps.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    MTE, gozer (althans ik neem aan dat je een gozer bent) als jij je moeder of iemand anders verliest die je dierbaar is dan zal je anders piepen.

    Triest gozer...
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    MTE, gozer (althans ik neem aan dat je een gozer bent) als jij je moeder of iemand anders verliest die je dierbaar is dan zal je anders piepen.

    Triest gozer...
    Volgens mij slaat zijn opmerking niet zozeer op het onderdeel over de dochter van Tyson, maar eerder op het feit dat Tyson een 'arme' man wordt genoemd (iets wat hij, behalve het incident met zijn dochter, voor een groot deel zelf heeft veroorzaakt).

  18. #18
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Maar hij zit daar toch voor zijn dochter..
    Dus als hij op dat onderdeel hoe jij het noemt "a poor man" wordt genoemd, dan vind ik het terecht.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    hij zegt toch niet dat het niet erg is dat z'n dochter is overleden..?

    buiten dat heeft mike tyson een heel contreversieel leven gehad, en dat is zeker niet zielig aangezien hij bijna alles zelf veroorzaakt. En dat hij een beetje huilie gaat doen en oprah (buiten dat over z'n dochter, dat is oprecht zielig) het zielig vind dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad neemt niet weg dat hij gewoon een nare en gestoorde persoonlijkheid is (ik geloof er geen reet van dat hij nou ineens verandert is).

    in de ring was tyson een goede en vette vechter (wel overschat natuurlijk maargoed dat krijg je met gehypte vechters) maar dat is dan ook wel het enige positive wat ik zou kunnen noemen
    Iedereen verandert (denk maar aan jezelf hoe je tien jaar geleden was, je gaat mij niet vertellen dat je nu nog dezelfde fouten maakt als toen) en iedereen leert in de loop van het leven. Hij stelt zelf niet dat hij verandert is, hij zegt alleen dat hij nieuwe inzichten heeft gekregen en dat is niet meer dan logisch. Believe me, als je zelf een persoon kent die in een ziekelijke omgeving opgroeit dan zie je hoe iemand een product van zijn omgeving kan zijn en dat je dingen dingen daardoor kan verklaren(en daarmee bedoel ik niet goedpraten), waardoor je begrip kan opbrengen. Als die persoon zelf echt inziet waar die de mist ingaat en dat zelf aangeeft, waarom zou dat dan nog een keer gebeuren. Conclusie, not the same.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Maar hij zit daar toch voor zijn dochter..
    Dus als hij op dat onderdeel hoe jij het noemt "a poor man" wordt genoemd, dan vind ik het terecht.
    Quote van Mike:

    heel zielig

    dat gun je je ergste vijand niet (over situatie dochter)

    de 'arme man' wordt niets bespaard in zijn sowieso zwaar en moeilijk leven (arme man slaat in mijn ogen op algehele levensituatie zoals in de zin volgt; hetgeen waar Tyson grotendeels zelf schuldig aan is, en iets waar MTE volgens mij aan refereert.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Precies... Het lucht op dat er toch nog Mixfighters zijn die lezen voordat ze in blinde emotionele rage reageren.. En ik wil nog ff iets aanstippen:

    Mike zegt: Ik wil niet weten wat er met mijn dochtertje is gebeurd, want als ik dat weet kan ik altijd een schuldige aanwijzen, en dan sta ik niet voor mezelf in..

    Nou nou, dat klinkt als een verkapt dreigement. En ja jongens, ik weet t, hij is emotioneel, maar het gaat om een "freak-accident": Ik denk niet dat er dan een schuldige is aan te wijzen. Dus het is mijns inziens vreemd dat hij niet weet wat er met zijn dochter is gebeurd en dat ook niet wil weten, omdat ie bang is dat ie iemand gaat terroriseren. Dat is pas triest.

    M.a.w: Is onze arme man wel zo veranderd?

  22. #22
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Precies... Het lucht op dat er toch nog Mixfighters zijn die lezen voordat ze in blinde emotionele rage reageren.. En ik wil nog ff iets aanstippen:

    Mike zegt: Ik wil niet weten wat er met mijn dochtertje is gebeurd, want als ik dat weet kan ik altijd een schuldige aanwijzen, en dan sta ik niet voor mezelf in..

    Nou nou, dat klinkt als een verkapt dreigement. En ja jongens, ik weet t, hij is emotioneel, maar het gaat om een "freak-accident": Ik denk niet dat er dan een schuldige is aan te wijzen. Dus het is mijns inziens vreemd dat hij niet weet wat er met zijn dochter is gebeurd en dat ook niet wil weten, omdat ie bang is dat ie iemand gaat terroriseren. Dat is pas triest.

    M.a.w: Is onze arme man wel zo veranderd?

    M.a.w. stel dat iemand jouw kind vermoord (ik zeg niet dat het bij Tyson's geval zo is) dan zal jij wel rustig kunnen redeneren. En de dader enkelt een fijne dag wensen bij de rechter?

    Loop toch niet zo de moraalridder uit te hangen hier...

    Zo ver ik weet heb jij nooit een kind verloren en kan jij je niet voorstellen hoe dat voelt.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Zo ver ik weet is het achterlijk dat je iemand van een ongeluk de 'schuld' gaat geven en het recht in eigen hand gaat nemen. Ongeacht de situatie. En het is een ongeluk, dus geen begrippen er bij gaan verzinnen om je punt duidelijk te maken.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Zo ver ik weet is het achterlijk dat je iemand van een ongeluk de 'schuld' gaat geven en het recht in eigen hand gaat nemen. Ongeacht de situatie. En het is een ongeluk, dus geen begrippen er bij gaan verzinnen om je punt duidelijk te maken.
    Werk je bij de recherche en was je bij het ongeluk aanwezig om die conclussie te trekken..?? Of heb jij de informatie puur uitgeput uit de media ?

    En hij geeft niemand de schuld in het intervieuw.. of heb jij een andere interview gezien dat hij zijn vingertje naar iemand wijst?

    Zijn punt in het interview was heel duidelijk.. Hij is een gebroken man die zijn kind heeft verloren .. iets wat je je ergste vijand niet gunt.

    Blijkbaar heb jij last van je empatisch vermogen.

    How sad !

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Werk je bij de recherche en was je bij het ongeluk aanwezig om die conclussie te trekken..?? Of heb jij de informatie puur uitgeput uit de media ?

    En hij geeft niemand de schuld in het intervieuw.. of heb jij een andere interview gezien dat hij zijn vingertje naar iemand wijst?

    Zijn punt in het interview was heel duidelijk.. Hij is een gebroken man die zijn kind heeft verloren .. iets wat je je ergste vijand niet gunt.

    Blijkbaar heb jij last van je empatisch vermogen.

    How sad !
    Grappig dat jij hem aanvalt op een aanname. Ben jij zelf rechercheur? heb jij iets anders dan de media om je op te baseren? MTE stelt alleen, dat ALS het een ongeluk was, je daar dus niemand de schuld van kan geven. Hij ontkent nergens dat het vreselijk is voor Tyson dat zijn dochtertje is overleden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •