MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 81
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Mike op zo'n neppe show ging met zo'n aasgier. Oprah..ik wordt schijtziek van dat wijf. Zelfde als met "dr" chill phill.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Koh Pha Ngan Thailand
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    RIP Exodus.

    Hier meer over het interview met Oprah:
    http://celebrity-babies.com/2009/10/...r-is-an-angel/
    The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. " -Henry Rollins

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel topic zijn hierover? laten we het bij die ene in de pit houden aangezien ze daar toch allemaal terecht komen..

    TONY, joehoee!!

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Thank you. We're all refreshed and challenged by your unique point of view.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    het gaat mischien allebei over mike tyson maar het gaat niet over hetzelfde video hoor gekke mensen!

    Graag gedaan mensen~!

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default Mike Tyson

    Hij is de grootse legendarische vechter ooit...

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Barbaar View Post
    Hij is de grootse legendarische vechter ooit...
    lol

  8. #33
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Iedereen verandert (denk maar aan jezelf hoe je tien jaar geleden was, je gaat mij niet vertellen dat je nu nog dezelfde fouten maakt als toen) en iedereen leert in de loop van het leven. Hij stelt zelf niet dat hij verandert is, hij zegt alleen dat hij nieuwe inzichten heeft gekregen en dat is niet meer dan logisch. Believe me, als je zelf een persoon kent die in een ziekelijke omgeving opgroeit dan zie je hoe iemand een product van zijn omgeving kan zijn en dat je dingen dingen daardoor kan verklaren(en daarmee bedoel ik niet goedpraten), waardoor je begrip kan opbrengen. Als die persoon zelf echt inziet waar die de mist ingaat en dat zelf aangeeft, waarom zou dat dan nog een keer gebeuren. Conclusie, not the same.
    tuurlijk verandert iedereen, ik bedoel dat hij niet verandert is in het opzicht dat hij een onberekenbaar persoon is. en ja z'n omgeving waarin hij opgroeit, heel erg en zielig hoor allemaal, maar ik kan geen begrip opbrengen voor een verkrachter, sorry.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Mike zegt: Ik wil niet weten wat er met mijn dochtertje is gebeurd, want als ik dat weet kan ik altijd een schuldige aanwijzen, en dan sta ik niet voor mezelf in..
    Ik vind dit een hele normale reactie voor een vader....

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  10. #35
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    hij zegt toch niet dat het niet erg is dat z'n dochter is overleden..?

    buiten dat heeft mike tyson een heel contreversieel leven gehad, en dat is zeker niet zielig aangezien hij bijna alles zelf veroorzaakt. En dat hij een beetje huilie gaat doen en oprah (buiten dat over z'n dochter, dat is oprecht zielig) het zielig vind dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad neemt niet weg dat hij gewoon een nare en gestoorde persoonlijkheid is (ik geloof er geen reet van dat hij nou ineens verandert is).

    in de ring was tyson een goede en vette vechter (wel overschat natuurlijk maargoed dat krijg je met gehypte vechters) maar dat is dan ook wel het enige positive wat ik zou kunnen noemen
    Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

    Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

    Blessings!!

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

    Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

    Blessings!!
    Ik weet niet waar jij vandaan komt maar de percentages die je gebruikt zijn niet correct Het is zeker niet zo zwart/ wit als jij beweert; althans niet in de wetenschap (ik ga er even vanuit dat je daarmee je punt wilde aansterken) en je kan niet bij voorbaat stellen dat iemand niet uit een struggle komt als je diegene niet kent en er simpelweg een andere mening op na houdt (als we toch over leven beginnen).

  12. #37
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    A.s.c. is correct.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

    Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

    Blessings!!
    als ik zo naar dat sommetje en gevolgtrekkingen van je kijk
    ben jij zo'n gevalletje van 90 % leegte

  14. #39
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Surrender komt uit de struggle swa.. Je weet zelf.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Hey Muay Thai elite,

    ff off topic, ben je nou echt zo een topvechter dat je jezelf Elite noemt, of bent je
    een Elite vechter achter je keyboard?

    Ben benieuwd waar je dan traint en wat je statistics zijn? Haha

    Als dat het geval is, dan nodig ik je uit op een training met mij maatjes : Björn, Mel, Joerie en Badr.

    Kijken of je dan ook zo een held bent!

    Oesh!

    [edit Tony]
    Graag offtopic blijven.. En als je persé wilt provoceren of uitdagen dan stuur je MTE maar een PM. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
    Last edited by Tony; 15-10-2009 at 15:34.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  16. #41
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

    Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

    Blessings!!
    70% komt uit je omgeving en 90% van je ouders... dus dan heb je 160% karakter?? als je met percentages gaat gooien zorg dat ze dan op zn minst kloppen. En je weet idd niet waar ik vandaan kom dus probeer het ook maar niet te raden dan.

    Verder is je reactie ongeveer hetzelfde als die Djani gaf dus lees mn reply op die anders maar.

  17. #42
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Als dat het geval is, dan nodig ik je uit op een training met mij maatjes : Björn, Mel, Joerie en Badr.

    Kijken of je dan ook zo een held bent!
    zo sneu is dat, met bekende namen strooien om indruk te maken

    p.s. Laat ie zich echt Mel noemen ??
    hahaha

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    zo sneu is dat, met bekende namen strooien om indruk te maken

    p.s. Laat ie zich echt Mel noemen ??
    hahaha
    I lol'ed in mijn vuistje ................

  19. #44
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

    Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

    Blessings!!

    70% door de omgeving en 90% van je ouders? Hoe kan iemand 160% gevormd worden? Zit daar een soort overlap in waarbij iemand voor 60% op het totaal door een combinatie van omgeving en ouders gevormd wordt? Als iemand geen ouders heeft wordt toch tot die 100% angevuld met omgeving?
    Uit welke onderzoek heb je deze evaringen gehaald of kom je zelf uit de 'struggle'?
    Hebben wel scholen in die struggle of zit jij op die ROC in die struggle in Amsterdam kraaiennest? (lijkt me een Struggle om erheen te moeten)
    Wat is een struggle trouwens? Ik vind 's ochtends uit mijn bed komen een struggle.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    En je weet idd niet waar ik vandaan kom dus probeer het ook maar niet te raden dan.

    .

    uhmmmmmmmmmm den haag?

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Waar gaat dit nou over?
    Het is toch altijd hetzelfde: Als het onderwerp gevoelig wordt, moet MTE altijd even de harde jongen uithangen, met als gevolg dat de hele topic ontspoort.....
    Niet dat hij zo stoer is, maar ik denk juist ultra-gevoelig, en wil dat verbergen.
    Ik heb eens een chef gehad, die altijd de gebraaien haan uithing en op zijn 42e vertelde dat hij eigenlijk homo was.....
    Compensatiegedrag heet dat...
    Jammer dat nog veel mensen dat niet doorhebben...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  22. #47
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    uhmmmmmmmmmm den haag?
    reps, jij gaat door voor de koelkast

  23. #48
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    OK voor de koelkast: Zeeheldenkwartier?


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  24. #49
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Waar gaat dit nou over?
    Het is toch altijd hetzelfde: Als het onderwerp gevoelig wordt, moet MTE altijd even de harde jongen uithangen, met als gevolg dat de hele topic ontspoort.....
    Niet dat hij zo stoer is, maar ik denk juist ultra-gevoelig, en wil dat verbergen.
    Ik heb eens een chef gehad, die altijd de gebraaien haan uithing en op zijn 42e vertelde dat hij eigenlijk homo was.....
    Compensatiegedrag heet dat...
    Jammer dat nog veel mensen dat niet doorhebben...
    Oh hai thar, Ontopic pl0x.

  25. #50
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Uit welke onderzoek heb je deze evaringen gehaald of kom je zelf uit de 'struggle'?
    hij struggelt iig met percentages. maargoed 80% van de mensen struggelt wel eens, slechts 40% heeft daar echt geen last van.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •