MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default Nieuwe locatie Exit Mexico

    Nadat de eigenaar van de Taekwondo-school waar we net een jaar trainden ons uit zijn zaal heeft geflikkerd (lang verhaal) en met een korte tussenstop in een veel te klein zaaltje van een geschifte Pilates-leraar hebben we nu eindelijk onze eigen locatie!



    Het logo dat Justi nog gemaakt heeft, komt mooi uit op de spandoek buiten. Maar binnen ziet het er nog ietsje vetter uit! Nogmaal bedankt Justi!




    Eigenlijk komt deze verhuis een beetje te laat, want het nationaal Mexicaans BJJ-tornooi is volgende week zaterdag al, en eerlijk gezegd hebben we door al die verhuisproblemen de laatste anderhalve maand erg slecht getraind. Bovendien heeft Sergio, die vorig jaar met slechts 2 maanden trainen al kampioen werd in de Super-Pesado Blanca, in zijn eerste training sinds erg lange tijd afgelopen maandag het kraakbeen rond een rib gebarsten.

    Al is hij tijdens trainingen soms een beetje lui, en doet alles hem nogal snel pijn ... toch speelt hij nu voor Rambo, want hij is bij de dokter al een (paarden-) pijnstilmiddel gaan halen (dat geïnjecteerd moet worden ) om zaterdag te gaan trainen. Ik ben eerlijk gezegd niet echt gek van het idee, maar langs de andere kant is het enige risico - volgens de dokter - dat de genezing hierdoor iets langer gaat duren én weet ik dat Sergio de titel normaal makkelijk moet kunnen binnenhalen! Volgende week woensdag maar eens zien of hij iets kan op training en dan beslissen.

    Ik hoop dat we met deze nieuwe locatie (langs een drukke weg) snel heel wat nieuwe leerlingen kunnen aantrekken, want dat heb ik broodnodig! De huur van de ruimte is €500, maar aangezien de dochter van de eigenaar een goede vriendin van mijn echtgenote is, mag ik de ruimte gebruiken voor €175 per maand. Máár ... ze gaan wél het "Te Huur"-spandoek ophangen en als er iemand komt die het wilt huren voor de gewone prijs ben ik pleite! Dus hopen dat ik in tussentijd zelf genoeg leerlingen (en dus middelen) heb verzameld om zo'n hoge huurprijs te kunnen betalen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  2. #2
    chief108 Guest

    Default

    thnx for the update gringo!!!

  3. #3
    Jochem Guest

    Default

    oeh, das wel prijzig jah. Wat betaald een leerling gemiddeld daar per maand?? en geef je 4 of 5 avonden les dan ofzo?

    Misschien kan je er nog een sport inzetten (Boksen?) op andere tijden om de kosten te delen? Er is vast nog wel ergens een ex-bokser te vinden die ook wat leden kan meebrengen.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    te gek man !
    veel succes met je ruimte !

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    thnx for the update gringo!!!
    Hey hey hey, gringos zijn de amerikanen, en daar wil ik niet mee vergeleken worden.

    Alvast bedankt voor de moeite!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    oeh, das wel prijzig jah. Wat betaald een leerling gemiddeld daar per maand?? en geef je 4 of 5 avonden les dan ofzo?
    Ik vraag $750 pesos (omgerekend ongeveer €38), terwijl de 2 andere BJJ-clubs in León $500 pesos (ongeveer €25) vragen. Ik denk dat ik het wel waard ben, als je weet dat mijn 2 leerlingen de paarse gordels (leraars) van de andere teams het al erg moeilijk maken!

    Ik geef momenteel 3 avonden per week les, en op zondag doe ik roltraining met 2 paarse gordels van een ander team waar mijn leerlingen ook naartoe mogen komen. In de toekomst ga ik - bij genoeg interesse - waarschijnlijk beginnen met kinderlessen.

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Misschien kan je er nog een sport inzetten (Boksen?) op andere tijden om de kosten te delen? Er is vast nog wel ergens een ex-bokser te vinden die ook wat leden kan meebrengen.
    Dat ben ik inderdaad ook van plan. Ik heb al een Taekwondo-leraar gevonden die de zaal heel graag met wil delen, maar hij zit nog tot maart vast in een andere zaal met een Salsa-school. Afwachten of ik een andere kandidaat vind.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Goed bezig amigo!!!

    keep it up, en als je met BJJ kids wil gaan beginnen heb ik nog wel wat dvdtjes voor je. Echt super, rollen met kids! Als ze het een beetje oppakken zijn ze met 18 net allemaal kleine Kron kloontjes.....

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    Goed bezig amigo!!!

    keep it up, en als je met BJJ kids wil gaan beginnen heb ik nog wel wat dvdtjes voor je. Echt super, rollen met kids! Als ze het een beetje oppakken zijn ze met 18 net allemaal kleine Kron kloontjes.....
    Kerel, dat zou geweldig zijn!!! Als je - buiten die DVD's - ook nog wat tips voor me hebt hoe op een veilige, verantwoorde en plezierige manier les te geven aan kids ben je helemaal een held.

    Vanaf welke leeftijd zou je aanraden dat ze kunnen beginnen te trainen? Van welke leeftijd tot welke leeftijd in één groep? Hoe lang zou een les best duren?

    Dank bij voorbaat voor al je hulp (of die van iemand anders)!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  9. #9
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Leuk man!! ik ruik een mixfight on tour! haha

  10. #10
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Veel succes christophe!
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Top Christophe, dat ziet er goed uit. Ook erg leuk om dat logo zo te zien

  12. #12
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    Goed bezig amigo!!!

    keep it up, en als je met BJJ kids wil gaan beginnen heb ik nog wel wat dvdtjes voor je. Echt super, rollen met kids! Als ze het een beetje oppakken zijn ze met 18 net allemaal kleine Kron kloontjes.....

    So, die wil ik ook wel graag lenen!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    So, die wil ik ook wel graag lenen!
    Ik ook!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top Christophe
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  15. #15
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Kerel, dat zou geweldig zijn!!! Als je - buiten die DVD's - ook nog wat tips voor me hebt hoe op een veilige, verantwoorde en plezierige manier les te geven aan kids ben je helemaal een held.

    Vanaf welke leeftijd zou je aanraden dat ze kunnen beginnen te trainen? Van welke leeftijd tot welke leeftijd in één groep? Hoe lang zou een les best duren?

    Dank bij voorbaat voor al je hulp (of die van iemand anders)!
    ik denk persoonlijk dat 6 jaar een mooie leeftijd is om te gaan trainen.
    denk hierbij aan vooral stoeispelen, niet echt bjj maar de basis, rollen, stoeien evenwichts oefeningen,spelletjes,duwen en trekken, noem maar op

    de leeftijden in een groep zou ik persoonlijk 6-10 jaar 10-14 jaar en 14 jaar en ouder doen. (in het begin gewoon 1 groep en later uitbreiden???)

    bij kinderen van 10-14 jaar kun je al echt met de basis van bjj bezig gaan, en bij de groep van 14+ het uitbreiden tot jij ze goed genoeg vind voor de volwassenen.

    ik zou er persoonlijk gewoon lessn van een uur van maken, als de kinderen dat nog niet aan kunnen(cultuurverschil etc.) kun je de les misschien korter maken.

    ik wens je heel veel succes met je sportschool!
    Verwijderd ivm reclame ** ashi76**

  16. #16
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er goed uit man! En keep us posted omtrent het toernooi van volgend weekend, en dan wel gewoon in het mixed martial arts gedeelte
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Cool om te zien en te lezen. Is er nog niemand met z'n kop tegen die trap geflikkerd Christophe? Succes cabron!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Succes amigo!!

  19. #19
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    heel tof Christophe. Bedankt voor de update.

    Hoop idd dat je snel een boel nieuwe leden kunt aantrekken. Hoe groot is je actieve ledenlijst op het moment?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    echt te gek, Christophe! Je doet het wel maar gewoon effe. Ziet er allemaal relaxed uit. Hoop dat je snel de hogere huur kan betalen. En anders vraag je toch ff een mixfight inzamel dag aan?

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor alle leuke reacties!

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Ziet er goed uit man! En keep us posted omtrent het toernooi van volgend weekend, en dan wel gewoon in het mixed martial arts gedeelte
    Will do amigo!

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Is er nog niemand met z'n kop tegen die trap geflikkerd Christophe?
    We hebben net een week getraind in onze nieuwe locatie, dus nee, nog niet. Maar om eerlijk te zijn, verwacht ik dat het niet te lang kan uitblijven voordat er inderdaad iemand met z'n kop tegen flikkerd. Ach, Mexicanen en veiligheid combineren toch niet zo goed!

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Hoe groot is je actieve ledenlijst op het moment?
    Euhm ... 2!

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    En anders vraag je toch ff een mixfight inzamel dag aan?
    Leuk idee, maar ik denk dat we die beter houden voor de echt hulpbehoevenden! Waar ik wél aan denk is - zodra ik m'n echte vaste locatie heb - een Mixfight-weekje! Maar daar hebben we het later wel eens over!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  22. #22
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post

    Euhm ... 2!
    Multiply by seven and multiply by seven again...

    Keep fingers crossed en laten we hopen dat je over een jaar echt 98 leden hebt
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Waar ik wél aan denk is - zodra ik m'n echte vaste locatie heb - een Mixfight-weekje! Maar daar hebben we het later wel eens over!
    Nou, als je het ruim van te voren laat weten ben ik wel bereid er voor te sparen

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Leuk om te lezen, hopelijk krijg je snel meer leden want de huurprijs is behoorlijk...

  25. #25
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Ede
    Posts
    525
    vCash
    126000

    Default

    Suerte compañero !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •