MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default Rampage speaks: TUF is edited, Rashad is fake

    Former UFC light heavyweight champion, Quinton “Rampage” Jackson has decided enough is enough and blog about the way he is being portrayed on “The Ultimate Fighter” reality show, saying the show can be edited in many different ways and Rashad Evans’ actions are nothing more than fake.
    Lees hier het volledige verhaal.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk persoonlijk dat Rampage gelijk heeft. Rashad is fake en dat is makkelijk om te zien als je naar zijn manier van praten kijkt. Ervaren acteur. Hij is ook niet mr nice guy ..hij is arrogant.

    Rampage is heel gevoelig ..en Rashad maakt daar gebruik van en gooit olie op het vuur. En de fans denken dan "Rashad is een lieverd en Rampage een klootzak"

  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    heb wel een idee dat hier een kern van waarheid inzit

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Er zal zeker een kern van waarheid inzitten. Desondanks kan ik me niet aan het gevoel onttrekken dat Rampage er niet tegen kan dat hij telkens verliest en daarom maar dirt gaat strooien. Daar zijn gewoon geen excuses voor te verzinnen of kan je niet monteren... Rampage kan niet tegen zijn verlies, is er niet voor zijn vechters na een gevecht en coacht als een drol.

    En dat komt van een grote Rampage fan.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    hij heeft gelijk rampage is niet schijnheilig en speelt geen spelletjes (hij heeft wel wat weg van yvel )

  6. #6
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    en Rampage is een goudeerlijke vlegel?

    ongeluk veroorzaken en door rijden is bij mij altijd stukje erger dan "nep" zijn bij een tv show.

    Ik ben blij dat rampage voor de filmindustrie gaat, want hoe langer ik hem zie hoe een grotere tool ik hem vind, het is gewoon een loser.

    Rashad FTW!!!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Beetje laat misschien maar ik kwam deze tegen,
    YouTube - SHOOP Rashad Evans
    Fat girlz need lovin too!



  8. #8
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    en Rampage is een goudeerlijke vlegel?

    ongeluk veroorzaken en door rijden is bij mij altijd stukje erger dan "nep" zijn bij een tv show.

    Ik ben blij dat rampage voor de filmindustrie gaat, want hoe langer ik hem zie hoe een grotere tool ik hem vind, het is gewoon een loser.

    Rashad FTW!!!
    Dirk dat heeft niks met eerlijkheid te maken hij was gewoon even de weg kwijt, hij erkend wel zijn fouten dat is dan wel eerlijk.

    Het zijn gewoon typisch Amerikanen in een typisch Amerikaanse show drama drama drama action.
    From Best!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Zijn alletwee 2 domme negers!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  10. #10
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Jay Hoov View Post
    Zijn alletwee 2 domme negers!
    Ik vind Rashad zeker niet dom overkomen (Page ook niet eigenlijk alhoewel hij wat minder serieus lijkt) hoe kom jij hier zo bij eigenlijk?
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Rashad komt integer over, maar of hij dat is...?

    En Rampage is : what you see is what you get, hij is altijd hetzelfde en dat kan ik wel waarderen. Of het nou een interview voor een partij is of bij de TUF, hij is altijd even gek.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  12. #12
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Het is duidelijk dat Rashad een grotere portie werkende breinmassa heeft meegekregen bij de geboorte dan Rampage. Of hij die dan ten volle, in eer en geweten gebruikt, is dan natuurlijk de vraag...
    Rampage gaat gewoon veel te ver mee in het mentale spelletje van Rashad, dan goed voor hem is. En dan krijg je van die resultaten en bijhorende stemmingen...
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  13. #13
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Rashad komt integer over, maar of hij dat is...?

    .
    Maakt niet uit. Of Rashad nu vals of fak is, zijn job is nu coachen en dat doet hij goed!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •