MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 123
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    ik gan 7 november in maasmechelen naar een leuk galaatje.....kost me 15 hele euros
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    op de vot dermit

  2. #52
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Badr zal zich wel rot hebben gelachen om karaev.
    Max. 400 x 125

  3. #53
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Badr had de vorige week contract verplichtingen in Marokko voor Kia en is donderdag teruggekomen, denk dat daarom ook z'n profile voor it's Showtime niet is doorgegaan.

    En waarom hij niet de ring in kwam, daar kan je alleen maar over speculeren. Misschien had ie geen zin, misschien wilde hij niet de ring in na desbetreffende wedstrijd, misschien was er wel wat anders afgesproken met de organisatie en was er sprake van een miscommunicatie, misschien, misschien, misschien. Alleen Badr kan daar antwoord op geven. Maar die post hier niet.

    Maar als we het toch zo belangrijk vinden dat vechters opkomen dagen wanneer ze ergens verwacht worden en worden opgeroepen om naar voren te komen, waar waren de GG vechters bij de persconferentie? Is dat ook badboy gedrag? Is dat ook ik-doe-wat-ik-wil-en-ik-heb-schijt-aan-alles-en-iedereen-gedrag of kan dat wel zomaar?

    Misschien dat iemand dat kan ophelderen...

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    er was geen persconferentie alleen een weging

  5. #55
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Zoals iemand al zei kun je dat makkelijk omzeilen door ultrasurf 9,5 te downloaden weet je dat voor de volgende keer
    Dat kost geld.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Maar als we het toch zo belangrijk vinden dat vechters opkomen dagen wanneer ze ergens verwacht worden en worden opgeroepen om naar voren te komen, waar waren de GG vechters bij de persconferentie? Is dat ook badboy gedrag? Is dat ook ik-doe-wat-ik-wil-en-ik-heb-schijt-aan-alles-en-iedereen-gedrag of kan dat wel zomaar?

    Misschien dat iemand dat kan ophelderen...
    Quote Originally Posted by micha View Post
    er was geen persconferentie alleen een weging
    Een weging is inderdaad iets anders dan een persconferentie adenane haha .

  7. #57
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Ik Wat mij betreft dus een PRIMA evenement waar wat mij betreft best inspiratie van mag worden opgedaan door andere promoters. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de sponsoren die er waren. Dit waren bijna allemaal A-merken. Als je het nou hebt over acceptatie van de sport..
    Zijn kogelvrijvest.nl en Casa Rosso dan geen A-merken?

  8. #58
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Als jij tweeënhalve meier neerlegt voor zoiets is dat je verdiende loon.
    mwah....ligt er helemaal aan hoe mooi het meisje is die onder de tafel zit en me tijdens het gala...uhmmm je weet wel...


    ik neem aan dat dat inbegrepen was in die prijs...

  9. #59
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Dat kost geld.
    Wat kost geld? Ik en vele anderen die ultrasurf 9,5 hebben gedownload kunnen zonder steeds te refreshen ongestoord naar justin tv kijken(gisteren GG) en heb er geen geld voor betaald

    Ik wist eerst ook niet dat ik het kon omzeilen(dat premium ding) maar na een beetje onderzoek op google was ultrasurf 9,5 de oplossing en kon ik gisteren de hele GG gala bekijken zonder steeds te refreshen

  10. #60
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    . Ignashov is al jaren over z'n top heen en heeft totaal de middelen niet meer om de hedendaagse top te verslaan of tegenstand te bieden. .
    sem sjilto wel dan? als die kerel 2 koppen kleiner was geweest had ie daar niks te zoeken en of te vertellen ik heb de beste man nog nooit van me leven een fatsoenlijke combo zien maken in een partij dus ik weet niet waar je dat van iggy op basseerd? o let me guess op ze laatste verlies partij tegen kemayo zeker yeah right

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    sem sjilto wel dan? als die kerel 2 koppen kleiner was geweest had ie daar niks te zoeken en of te vertellen ik heb de beste man nog nooit van me leven een fatsoenlijke combo zien maken in een partij dus ik weet niet waar je dat van iggy op basseerd? o let me guess op ze laatste verlies partij tegen kemayo zeker yeah right
    Sem is 3 voudig K1 kampioen en staat bekend als een van de beste vechters ter wereld. dus je kritiek slaat helemaal nergens op.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    beste petrosyan188 wat een triest leven moet je hebben als dit je grootste geldverspilling was.
    misschien kunnen we iets doen voor je?

  13. #63
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Het geld teruggeven lijkt me een goed begin?

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Het geld teruggeven lijkt me een goed begin?
    Haha, dat zou pas een trend zijn. Ken bgeen één organisatie die aan refunds doet.

  15. #65
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Dit is de reden dat ik maar weinig naar een gala ga. Op tv zie je de gevechten beter, krijg je commentaar van Fredje, kun je drinken pakken zonder 13 uur rond te lopen en in de rij te staan, zit je niet op een houten krukje en zitten er geen opgefokte klerelijers naast, onder en boven je..

  16. #66
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    sem sjilto wel dan? als die kerel 2 koppen kleiner was geweest had ie daar niks te zoeken en of te vertellen ik heb de beste man nog nooit van me leven een fatsoenlijke combo zien maken in een partij dus ik weet niet waar je dat van iggy op basseerd? o let me guess op ze laatste verlies partij tegen kemayo zeker yeah right
    ja vriend, dat is als. Als ignashov 2 koppen groter was geweest had iedereen het een freakshow genoemd. Als Sem niet 3x de GP gewonnen had was ze prijzenkast minder gevuld. Als de dochter van bas boon 18 was geweest ipv 16 had ik hem om een foto gevraagd. Als ik haar dan nog interessant vond ook zou ik me best doen om in de ochtendjas van Bas Boon met z'n allen aan het kerstontbijt te zitten over 2,5 maand. Dus dat als blijft als. Feit is dat Sem moeilijk te verslaan is en ignashov daar de middelen niet meer voor heeft. En nee ben geen fan van Schilt ze stijl, maar tis wel uiterst effectief en moeilijk te bestrijden.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Dit is de reden dat ik maar weinig naar een gala ga. Op tv zie je de gevechten beter, krijg je commentaar van Fredje, kun je drinken pakken zonder 13 uur rond te lopen en in de rij te staan, zit je niet op een houten krukje en zitten er geen opgefokte klerelijers naast, onder en boven je..
    Op GLORY kwamen we wat dat betreft niets te kort, overal goed zicht, lekker eten en genoeg te drinken

  18. #68
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    En nee ben geen fan van Schilt ze stijl, maar tis wel uiterst effectief en moeilijk te bestrijden.
    Zo moeilijk te bestrijden is t ook niet >>>> Hari

  19. #69
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    Op GLORY kwamen we wat dat betreft niets te kort, overal goed zicht, lekker eten en genoeg te drinken
    Dan heb je nog zat nadelen over

  20. #70
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    ja vriend, dat is als. Als ignashov 2 koppen groter was geweest had iedereen het een freakshow genoemd. Als Sem niet 3x de GP gewonnen had was ze prijzenkast minder gevuld. Als de dochter van bas boon 18 was geweest ipv 16 had ik hem om een foto gevraagd. Als ik haar dan nog interessant vond ook zou ik me best doen om in de ochtendjas van Bas Boon met z'n allen aan het kerstontbijt te zitten over 2,5 maand. Dus dat als blijft als. Feit is dat Sem moeilijk te verslaan is en ignashov daar de middelen niet meer voor heeft. En nee ben geen fan van Schilt ze stijl, maar tis wel uiterst effectief en moeilijk te bestrijden.
    hahahhahahahaha

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

  22. #72
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Dit is de reden dat ik maar weinig naar een gala ga. Op tv zie je de gevechten beter, krijg je commentaar van Fredje, kun je drinken pakken zonder 13 uur rond te lopen en in de rij te staan, zit je niet op een houten krukje en zitten er geen opgefokte klerelijers naast, onder en boven je..
    ha dat klopt wel, zit ook liever thuis wat dat betreft. beter kun je het niet krijgen. af en toe is naar een gala voor de sfeer

  23. #73
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het voor nederland een vooruitgang dat je nu lekker thuis op je eigen bank via ppv dit soort gala,s kan bekijken . ik vond het een topgala en die 7.50 meer dan waard . ik woon tegenwoordig 220 km van amsterdam af dus scheeld me ook nog een rit van 440 km en heb samen met wat gasten van onze gym onder het genot van een hapje en een drankje een bere avond gehad .heb op de punt van mijn stoel gezeten bij nicky vs chabari en helemaal genoten van hesdy vs ruslan . sem kon weinig meer doen dan hij deed want ignasov ontweek het gevecht zo erg dat sem bijna de avondvierdaagse heeft gelopen om bij hem te blijven . jammer vond ik dat ze voor allister zo,n pannekoek hebben uitgezocht ,dit gevecht was dan ook een anti climax . voor de rest hele mooie partijen gezien zowel in het kickboxen als het mma dus wat mij betreft dikke reps voor GG. groet hans

  24. #74
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Sem is 3 voudig K1 kampioen en staat bekend als een van de beste vechters ter wereld. dus je kritiek slaat helemaal nergens op.

    De beste reus uit smurfen land, met z'n beperkte combo's!

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ben je echt trainer?....dammen of?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •