MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default Prime Minister Kevin Rudd - Australia extreme moslims sharia law moeten land uit

    quote

    Prime Minister Kevin Rudd - Australia

    Muslims who want to live under Islamic Sharia law were told on Wednesday to get out of Australia, as the government targeted radicals in a bid to head off potential terror attacks..

    Separately, Rudd angered some Australian Muslims on Wednesday by saying he supported spy agencies monitoring the nation's mosques. Quote:

    'IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT. Take It Or Leave It. I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture. Since the terrorist attacks on Bali , we have experienced a surge in patriotism by the majority of Australians. '

    'This culture has been developed over two centuries of struggles, trials and victories by millions of men and women who have sought freedom'

    'We speak mainly ENGLISH, not Spanish, Lebanese, Arabic, Chinese, Japanese, Russian, or any other language. Therefore, if you wish to become part of our society, Learn the language!'

    'Most Australians believe in God. This is not some Christian, right wing, political push, but a fact, because Christian men and women, on Christian principles, founded this nation, and this is clearly documented. It is certainly appropriate to display it on the walls of our schools. If God offends you, then I suggest you consider another part of the world as your new home, because God is part of our culture.'

    'We will accept your beliefs, and will not question why. All we ask is that you accept ours, and live in harmony and peaceful enjoyment with us.'

    'This is OUR COUNTRY, OUR LAND, and OUR LIFESTYLE, and we will allow you every opportunity to enjoy all this. But once you are done complaining, whining, and griping about Our Flag, Our Pledge, Our Christian beliefs, or Our Way of Life, I highly encourage you take advantage of one other great Australian freedom, 'THE RIGHT TO LEAVE'.'
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    zouden ze hier eens moeten zeggen, breekt de hel los
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  3. #3
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Australie en Nieuw zeeland zijn wat dat betreft goede voorbeelden van hoe het ook kan, als je al dat programma border security kijkt en ziet hoe streng ze al zijn met het toelaten van mensen doen ze dat imo erg goed!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  4. #4
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    boekt een ticket naar Australie... Ben benieuwd of Bakkellende zulke dingen durft te zeggen... Kankerlinkse bloedbakken

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Prachtig gezegd, dikke reps voor Dhr. Rudd!

    Dat zouden ze in elk land ter wereld moeten zeggen, en ik ben zeker dat de meer gematigde moslims die gewoon een goed leven voor zichzelf en hun gezin willen het er meer dan eens mee zijn!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Is al bezig met een emigratieverzoek....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  7. #7
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    zouden ze hier eens moeten zeggen, breekt de hel los

    Denk dat het daar 5 voor 12 en hier 5 over 12 is....

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guess2007 View Post
    Denk dat het daar 5 voor 12 en hier 5 over 12 is....
    moet er eens heen gaan, valt best mee. Zelfs de ' zwarte' wijken vallen nog mee
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Australie en Nieuw zeeland zijn wat dat betreft goede voorbeelden van hoe het ook kan, als je al dat programma border security kijkt en ziet hoe streng ze al zijn met het toelaten van mensen doen ze dat imo erg goed!
    Jij zou er al nooit inkomen, met zo'n wietmuts en een joint in je babyface....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Hier heeft hij helemaal gelijk in behalve dat gezeik over het christendom.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Is al bezig met een emigratieverzoek....
    serieus?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    serieus?
    Yep! Al een maand of 4 bezig.....
    Bin there, did it, and couldn't get enough of it...
    Zal nog wel een jaartje duren eer alles rond is, maar daarna is het surfing time...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Yep! Al een maand of 4 bezig.....
    Bin there, did it, and couldn't get enough of it...
    Zal nog wel een jaartje duren eer alles rond is, maar daarna is het surfing time...
    zit er ook over te denken. Heb er wat familie wonen, maar het duurt nog wel ff voordat ik mn school af heb enzo
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  14. #14
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat het niet met de fiets bereikbaar is.
    maar wel goede punten.
    zij passen zich aan aan het land. niet anders om. zo hoort het toch
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guess2007 View Post
    Denk dat het daar 5 voor 12 en hier 5 over 12 is....
    Ik denk dat ze hem hier nog op wintertijd hebben staan. 5 over 11.
    Wat Rudd zegt is eigenlijk niet veel meer dan common sense. Het is voor ons alleen bijzonder omdat hier niemand, op Wilders na, dat durft te zeggen. Uit angst om door de rest gekruisigd te worden.
    Als je in een sharia maatschappij wilt leven wtf doe je dan in Australie? Migreer lekker naar Iran of Saudi Arabie.
    Last edited by blackadder; 22-10-2009 at 16:38.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Als je in een sharia maatschappij wilt leven wtf doe je dan in Australie? Migreer lekker naar Iran of Saudi Arabie.
    Dat is het hem nou juist. Deze holbewoners willen overal hun wil opleggen en hun vlag planten.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    he germaanse tuigjes hier in nl kan je jezus (jullie god) bekritisere maar je kan geen jood bekritisere ga toch spelen man jullie zijn jullie land niet aan ons kwijt maar aan de joden zodra je een woord erover zegt beginne ze gelijk te piepen net als hoe rutten dat deed op zn knieen toen hij over vrijheid van meningsuiting en holocost begon !!!

    begrijp gewoon dat de moslims "marokkane" nergens naar toe gaan ook al leve we onder een soort gelijk regime van hitler , we zijn geen joden we vechten terug !!!

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pure View Post
    he germaanse tuigjes hier in nl kan je jezus (jullie god) bekritisere maar je kan geen jood bekritisere ga toch spelen man jullie zijn jullie land niet aan ons kwijt maar aan de joden zodra je een woord erover zegt beginne ze gelijk te piepen net als hoe rutten dat deed op zn knieen toen hij over vrijheid van meningsuiting en holocost begon !!!

    begrijp gewoon dat de moslims "marokkane" nergens naar toe gaan ook al leve we onder een soort gelijk regime van hitler , we zijn geen joden we vechten terug !!!
    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ny-pancake.gif
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  19. #19
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #21
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pure View Post
    maar je kan geen jood bekritisere ga toch spelen man jullie zijn jullie land niet aan ons kwijt maar aan de joden zodra je een woord erover zegt beginne ze gelijk te piepen net als hoe rutten dat deed op zn knieen toen hij over vrijheid van meningsuiting en holocost begon !!!
    Hier heeft hij wel gelijk in

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Dat wij joden niet mogen bekritiseren komt voort uit het nationale schuldgevoel, omdat de nederlandse regering, en enkele onderdanen een kwalijke rol hebben gespeeld toen er een gemeen mannetje was, die alle joden op de enkele treinreis wilde zetten.
    Nu er hier weer een gemeen mannetje is die dat wil met marrokanen, is niet belangrijk.
    Over 60 jaar gaat er misschien een PVV'er op zijn knieën over de vrijheid van meningsuiting van 2010....
    Maar daar heeft de marokaan van nu weinig aan....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Dat wij joden niet mogen bekritiseren komt voort uit het nationale schuldgevoel, omdat de nederlandse regering, en enkele onderdanen een kwalijke rol hebben gespeeld toen er een gemeen mannetje was, die alle joden op de enkele treinreis wilde zetten.

    Wel schandalig. Ook wel dat dit allemaal gebeurd is toen, maar ook dat joden nu zo'n 'bevoorrechte' positie hebben. Wat Wilders zegt over moslims zou iemand nooit over joden kunnen zeggen, dan zouden de beschuldigingen van anti-semitisme hem om de oren vliegen en zou de politiek er pas echt schande van spreken.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Dat wij joden niet mogen bekritiseren komt voort uit het nationale schuldgevoel, omdat de nederlandse regering, en enkele onderdanen een kwalijke rol hebben gespeeld toen er een gemeen mannetje was, die alle joden op de enkele treinreis wilde zetten.
    Nu er hier weer een gemeen mannetje is die dat wil met marrokanen, is niet belangrijk.
    Over 60 jaar gaat er misschien een PVV'er op zijn knieën over de vrijheid van meningsuiting van 2010....
    Maar daar heeft de marokaan van nu weinig aan....
    Net toevallig een docu gezien over o.a die treinen waar je het over hebt. Logisch dat veel mensen het niet eens zijn met het vreemde mannetje hier in NL, maar het is me echt een raadsel hoe je die 2 gemene mannetjes (en hun bedoelingen) op één lijn kan zetten...

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    voorlopig heeft imo wilders nog geen hitler achtige dingen gedaan/gezegd. Zodra hij dat doet zal hij waarschijnlijk ook 99% van zijn support kwijtraken, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •