MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 75
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XedgeX View Post
    ah...
    dat verklaart de blogtekst inderdaad. Bi- ba- boeiend dat ze op dat gala waren. als je iets te verbergen hebt dan ben je dat zelf schuld. heb je niks te verbergen dan maakt het ook geen fuck uit dat ze er rondlopen.
    ...afgezien van het feit dat de controles wel erg lang duurden Dan heb je weliswaar niks te verbergen, maar is men wel een half uur bezig je auto te onderzoeken... Bovendien kunnen er verbanden worden gelegd waardoor je onderwerp wordt van een onderzoek en dat is ook niet altijd prettig zullen we maar zeggen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    justie.. heb jij reden om bang te zijn dat je onderdeel word van een onderzoek?

  3. #28
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    misschien was de politie bang dat Ron toch onverwachts als special guest op ze eigen feestje binnen gesmokkelt zou worden?

  4. #29
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    ...afgezien van het feit dat de controles wel erg lang duurden Dan heb je weliswaar niks te verbergen, maar is men wel een half uur bezig je auto te onderzoeken... Bovendien kunnen er verbanden worden gelegd waardoor je onderwerp wordt van een onderzoek en dat is ook niet altijd prettig zullen we maar zeggen.
    hmmm... das ook weer waar natuurlijk. Maar goed, als je onderwerp wordt van een onderzoek waarvan je weet dat je er toch al niks mee te maken hebt dan zou dat in principe ook niet zo erg zijn.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    ... Moet je de politie niet aankijken maar dat tokkie/gangstervolk die een beetje belangrijk komen doen aan de vip tafels... Laat ze lekker een andere plek uitkiezen, opdonderen met die vip sectie...
    vind het altijd wel iets hebben dat soort figuren...
    bepaald sfeertje
    leuk

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ze moeten boeven vangen
    Boehoe....

    en op ons gala doen ze niks boeverigs dus het is gewoon verspilling van belasting geld.
    Ik was er niet bij, maar er was een (flinke) vechtpartij las ik
    Verder is bovenstaande opmerking wel een sterke conclusie zeg...


  7. #32
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    mensen in uniform zijn eng
    zo ook welwillende belastingbetalers

  8. #33
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    mensen in uniform zijn eng
    zo ook welwillende belastingbetalers
    HEY

  9. #34
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    mensen in uniform zijn eng
    zo ook welwillende belastingbetalers
    hoho, ben niet bepaald welwillend, maargoed je geld pakken ze toch wel, en dan mogen ze er op zn minst iets nuttigs mee doen (VIP-gangsters in de gatenhouden dus)

  10. #35
    Join Date
    May 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    hoho, ben niet bepaald welwillend, maargoed je geld pakken ze toch wel, en dan mogen ze er op zn minst iets nuttigs mee doen (VIP-gangsters in de gatenhouden dus)

    Wat is een "VIP-gangster" volgens jou en waarom moeten zij in de gaten gehouden worden?

  11. #36
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M A F View Post
    Wat is een "VIP-gangster" volgens jou en waarom moeten zij in de gaten gehouden worden?
    ooit op een vechtsportgala geweest?

  12. #37
    Join Date
    May 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by enamer View Post
    ooit op een vechtsportgala geweest?
    Zeker, vandaar ook mijn vraag.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    laten we wel wezen....een gala dat (ik meen) uitverkocht is en toegangsprijzen vanaf 250,-....

    daarmee maak je het de politie wel erg makkelijk....toch?

    sjonnie modaal kan dat in deze tijd niet betalen hoor....

  14. #39
    Join Date
    May 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    laten we wel wezen....een gala dat (ik meen) uitverkocht is en toegangsprijzen vanaf 250,-....

    daarmee maak je het de politie wel erg makkelijk....toch?

    sjonnie modaal kan dat in deze tijd niet betalen hoor....
    Ja en?
    WTF is een sjonie modaal?
    Wegens een kapotte auto kan ik mijn vakantie op mn buik schrijven, ik gun mezelf wel een luxe uitje naar een kickbox evenement, ik werk me een slag in de rondte en zit zeker niet te wachten op een paar rechercheurtjes met hun "ontmoedigingsbeleid" en al helemaal niet als zij op deze manier onze sport misbruiken.
    De gegevens die zij verzameld hebben gaan waarschijnlijk toch tenonder in een of ander dossier dat niet te rangschikken is in welk onderzoek danook.
    En zowel dan zal het van de tafel geveegd worden wegens onrechtmatig of wat dan ook.
    Volkomen zinloos dus.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    Van mijn belasting mogen ze het wel betalen, al dat tuig wat op kickboksgala's af komt... Moet je de politie niet aankijken maar dat tokkie/gangstervolk die een beetje belangrijk komen doen aan de vip tafels... Laat ze lekker een andere plek uitkiezen, opdonderen met die vip sectie, echte liefhebbers van de sport gaan net zo makkelijk op de tribune zitten.



    nee

    iedereen was vip bij ons geen tribune

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    die politie bedoel ik, hopelijk schrikt het die figuren af zodat ze niet meer voor gezeik zorgen op die gala's

    en om misverstanden te voorkomen: ik bedoel dat er een hoop tuig op afkomt buiten de 'normale' fans
    Ik denk juist dat er opzettenlijk is geprovoceerd.
    Het begon al met gordels controleren, mijn dochter van 16 had achterin een gordel en kreeg gewoon een nazi preek (ze had die overigens net af gedaan omdat we de parkeer garage binnen wilden rijden).
    Een coach van een bekend team werdt uit zijn auto gehaalt en moest mee naar het bureau voor een kleine openstaande boete?
    Een andere jongen werdt zijn ML in beslag genomen en geld (twee tafels) en kwam niet eens binnen, ja binnen op politie bureau. En dit is alleen wat ik zelf weet, ik hoorde meerdere klachten van bezoekers.
    Voor de rest stond er na het evenement nog veel meer politie, ik heb politie honden gezien, charges, politie te paard, minimaal 15 politie wagens na afloop?
    Als je al zo naar binnen gaat naar een evenement dan zit je de boel gewoon te stangen!!
    Alcohol controle erna vindt ik best, maar dit was gewoon zwaar overdreven!

  17. #42
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    laten we wel wezen....een gala dat (ik meen) uitverkocht is en toegangsprijzen vanaf 250,-....

    daarmee maak je het de politie wel erg makkelijk....toch?

    sjonnie modaal kan dat in deze tijd niet betalen hoor....
    concert prijzen of lid van een golfclub is wel even wat prijziger hoor

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #44
    Join Date
    May 2007
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Steve Brown..

    Ben er niet geweest maar zie het probleem niet zo..misschien komt dat omdat ik:

    -Geen dikke auto heb
    -Geen zwart geld heb
    -Altijd netjes mijn boetes betaal
    -Niet genoemd wordt in het handboek Holleeder
    "Sterker door strijd"


    Dat dan weer wel he

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Ben er niet geweest maar zie het probleem niet zo..misschien komt dat omdat ik:

    -Geen dikke auto heb
    -Geen zwart geld heb
    -Altijd netjes mijn boetes betaal
    -Niet genoemd wordt in het handboek Holleeder[/quote]

    LOL

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    [quote = Micha; 821462] een heksenjacht was het. [/ quote]
    Osu leuk dat wij veel bijgepraat hebben micha en gelachen Top
    Respect !!

    Osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  22. #47
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Ik was niet bij het gala, ik kreeg een nutteloze bekeuring terwijl het gala bezig was. Wie heeft het hier nou zwaar Steve!!!!

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Tja, grappig artikel maar denk niet dat meneer Brown nu echt een punt heeft. Als Justitie wel een gerechtvaardige verdenking heeft omdat ze op zoek zijn naar iemand of naar zijn vriendjes kunnen ze actie ondernemen. Iedereen weet dat het gemiddelde vechtsportpubliek nu eenmaal anders is als zijn andere genoemde voorbeelden....

    Quote Originally Posted by Steve Brown
    ]Met welk recht liepen zij daar kennelijk effectief in zijn algemeenheid aan opsporing te doen? Was hier spraken van artikel 27 van het Wetboek van Strafrecht? Maar artikel 27 Sv verbiedt nu juist de politie om zonder gerechtvaardige verdenking in zijn algemeenheid-omdat men bijvoorbeeld naar Golden Glory 10 jarig bestaan is gegaan- aan opsporing te doen.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    een heksenjacht was het.
    Eens kijken of ze in Wognum na vandaag het zelfde gaan doen. Zal wel niet

  25. #50
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M A F View Post
    Ja en?
    WTF is een sjonie modaal?
    Wegens een kapotte auto kan ik mijn vakantie op mn buik schrijven, ik gun mezelf wel een luxe uitje naar een kickbox evenement, ik werk me een slag in de rondte en zit zeker niet te wachten op een paar rechercheurtjes met hun "ontmoedigingsbeleid" en al helemaal niet als zij op deze manier onze sport misbruiken.
    De gegevens die zij verzameld hebben gaan waarschijnlijk toch tenonder in een of ander dossier dat niet te rangschikken is in welk onderzoek danook.
    En zowel dan zal het van de tafel geveegd worden wegens onrechtmatig of wat dan ook.
    Volkomen zinloos dus.

    Ik denk ook niet dat ze op zoek waren naar jou hoor....

    Maar feit is wel dat er geen lekkere jongens op dit soort evenementen afkomen......dat is al sinds jaar en dag zo....

    deal with it....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •