MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 75
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default Steve Brown over Glory 11 Las vegas stijl en wetboek van strafrecht art 27

    Last edited by anoniem gg; 18-10-2009 at 17:10.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Boeieee, Steve Brown, nep gangster. :')

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Grappig, ik zag hem gisteren inderdaad rondlopen op het gala. In de parkeergarage was (ook) toen we vertrokken politie aanwezig. Als ik het verhaal goed begrijp waren de foto's toen al gemaakt. Of het juridisch wel of niet door de beugel is op zich wel een goede vraag.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Ja en wat voor politie...
    De gemiddelde bezoeker is toch wel op zijn minst breed en heeft vecht(sport)ervaring. Leuk als je dan tussen de politie net afgestudeerde kinderen van de politie academie hebt lopen.. hoezo mismatch??

    Oh en leuk dat mijn kenteken nu in hun database staat whooehooe!
    Have fun with it!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ja die hadden ze ook bij ja

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ons feestje verpesten ze niet met die zielige controle.

    weet je wat het is in de Arena kopen ze een kaartje voor op de tribune en dan filmen ze alles en gaan ze op het buro met een doventolk/liplezer. kijken wat de boeven allemaal vertellen tegen elkaar.
    Bij ons zouden een tafel moeten kopen en dat hebben ze maar niet gedaan.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ons feestje verpesten ze niet met die zielige controle.

    weet je wat het is in de Arena kopen ze een kaartje voor op de tribune en dan filmen ze alles en gaan ze op het buro met een doventolk/liplezer. kijken wat de boeven allemaal vertellen tegen elkaar.
    Bij ons zouden een tafel moeten kopen en dat hebben ze maar niet gedaan.
    Klopt inderdaad, in de ArenA werd er gefilmd. Ook zoiets waarvan je je af kunt vragen of het wel door de beugel kan. Hoe dan ook, ik heb niet minder genoten van het feest door de controle.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    nee toch jammer voor de mensen die heel hun auto doorzocht zagen worden en alle tassen moesten openmaken.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Brown heeft wel een goed punt m.i.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    sja... mijn auto zouden ze mogen doorzoeken ze mogen (lip)lezen wat ik te zeggen heb.. ik heb geen dingen te verbergen die voor hun interessant zijn... zo kan je het ook bekijken..

    schijnbaar trekt vechtsport nou eenmaal een hoop duister volk aan (steve brown is maar een voorbeeld) en de recherche is ook niet op hun achterhoofd gevallen..

    ik ben er eerder voor om alle vormen van criminaliteit uit te bannen uit de vechtsport en dan beginnen over "onze" rechten

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nog nooit zo veel politie gezien bij een gala

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by enamer View Post
    sja... mijn auto zouden ze mogen doorzoeken ze mogen (lip)lezen wat ik te zeggen heb.. ik heb geen dingen te verbergen die voor hun interessant zijn... zo kan je het ook bekijken..

    schijnbaar trekt vechtsport nou eenmaal een hoop duister volk aan (steve brown is maar een voorbeeld) en de recherche is ook niet op hun achterhoofd gevallen..

    ik ben er eerder voor om alle vormen van criminaliteit uit te bannen uit de vechtsport en dan beginnen over "onze" rechten

    dat vind ik een hele domme opmerking. Heb je niks te verbergen? mag ik dan een camera in je woonkamer ophangen?
    Wat nou duister volk dat heeft er niks mee te maken. Ze moeten boeven vangen en op ons gala doen ze niks boeverigs dus het is gewoon verspilling van belasting geld.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Ach je weet zelf ook wel waarom ze daar zijn... Kijken wie er allemaal zijn... en connecties proberen te vinden tussen verschillende groepen...

    en een stukje intimidatie is het ook wel vind ik...

    voor de mensen die in de arena een tafel hebben en bang zijn voor het liplezen heb ik de oplossing :


  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    je ziet ze weleens heel interssant met een hand voor hun mond praten. de meeste mensen die bij ons komen laten zich niet echt intimideren door een paar petten met een vlammende salami.
    nou weten ze wie er waren lekker belangrijk. die dikke van soko soko zag ik met een hells angel praten dus daar kunnen ze mee aan de slag.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    en dat allemaal op de kosten van de belastingbetaler.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    en dat allemaal op de kosten van de belastingbetaler.
    Da's meestal met politie.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    ....dus was het gala nog duurder
    hahahaahha


    maar kijk dat de politie denkt ha duur vechtevenement. aan pakken die gasten. van uit hun oogjes logisch.

    maar kom op. die brown heeft helemaal een punt. ga maar bj de banken posten. daar zul je de boeven vinden.

    sluit niet uit dat iedereen die na glory was een dikke crimineel was.
    een crimineel van zijn eigen beurs.

    hop kijken wat we te zien krijgen van onze blauwe gestapo in de arena.
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  19. #19
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dat vind ik een hele domme opmerking. Heb je niks te verbergen? mag ik dan een camera in je woonkamer ophangen?
    Wat nou duister volk dat heeft er niks mee te maken. Ze moeten boeven vangen en op ons gala doen ze niks boeverigs dus het is gewoon verspilling van belasting geld.
    fijt is wel dat hun niet de noodzaak inzien om mij dusdanig te controleren..
    fijt is ook dat er veel boeven op dat gala waren..

    Ik praat de grote hoeveelheid coppers niet goed, maar ik vind dat vooral figuren als Steve Brown nu niet zielig moet gaan doen omdat ze zijn auto doorzoeken.

    Vechtsport heeft een slechte naam en een gala waar stoelen 250 pleuro/ stuk kosten. Sja dan kan je verwachten dat er wel eens wat duister volk opaf komt.

    Kleine mma gala's waar ook flink geknokt word waar je 15 pleuro intree moet betalen, waar dus ook gewoon geen vip afdeling is (zoals nieuwengein bv.) daar zie je niet een dusdanige lading "duistere figuuren" daar zie je de liefhebbers..

    en zeg nou zelf.. zware jongens laten zich maar wat graag zien in de vip of op een stoel die 250 pleuro gekost heeft.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    Steve vindt het prachtig om daar over te schrijven...
    sja.. zoon bad guy als wat hij zichzelf voordoet zal hij niet zijn dan schrijf je daar niet zo makkelijk over..

    vind het gewoon triest.. en mischien nog wel triester dat bb dit blog aan de grote klok gaat hangen

  21. #21
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    en dat allemaal op de kosten van de belastingbetaler.
    Van mijn belasting mogen ze het wel betalen, al dat tuig wat op kickboksgala's af komt... Moet je de politie niet aankijken maar dat tokkie/gangstervolk die een beetje belangrijk komen doen aan de vip tafels... Laat ze lekker een andere plek uitkiezen, opdonderen met die vip sectie, echte liefhebbers van de sport gaan net zo makkelijk op de tribune zitten.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XedgeX View Post
    wie is steven brown?
    Google

  24. #24
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    tuig....
    ...bedankt dat we van jouw belasting daar waren
    die politie bedoel ik, hopelijk schrikt het die figuren af zodat ze niet meer voor gezeik zorgen op die gala's

    en om misverstanden te voorkomen: ik bedoel dat er een hoop tuig op afkomt buiten de 'normale' fans

  25. #25
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    ah...
    dat verklaart de blogtekst inderdaad. Bi- ba- boeiend dat ze op dat gala waren. als je iets te verbergen hebt dan ben je dat zelf schuld. heb je niks te verbergen dan maakt het ook geen fuck uit dat ze er rondlopen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •