MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default AZ al snel zonder shirtsponsor

    AZ mogelijk dinsdag al zonder DSB-reclame

    ALKMAAR - AZ treedt mogelijk dinsdag in de Champions League-wedstrijd tegen Arsenal al aan zonder DSB-reclame op de shirts. Algemeen directeur Toon Gerbrands liet maandag op een persconferentie in Alkmaar weten dat de curator van de maandag failliet verklaarde DSB Bank kan beslissen dat de reclametekst van de bank van de shirts verdwijnt. Gerbrands gaat later op maandag met de curator daarover in gesprek.




    Foto: Copyright:Persbureau Annes Boterstraat 12 1713JP Obdam (NH) NL


    De landskampioen heeft het sponsorgeld voor dit jaar - zo'n vijf miljoen euro - al ontvangen van DSB Bank, het bedrijf van AZ-voorzitter Dirk Scheringa. Volgens Gerbrands heeft de club het contract met de hoofdsponsor dusdanig opgesteld dat de curator het geld niet kan opeisen. De algemeen directeur van AZ liet tevens weten dat de landskampioen mogelijk al dit seizoen een andere shirtsponsor krijgt als de curator besluit dat de sponsoruitingen van DSB Bank moeten verdwijnen bij de Alkmaarse club.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    Met een shirt van DSB ben je bij voorbaat kansloos!
    Heb jarenlang een loonstrook van Dirk gekregen; was per 1 augustus weg bij die boef . Toch hard kunnen lachen om zijn teleurgestelde smoelwerk.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Aannemer legt beslag op AZ-stadion

    MIJDRECHT - Bouwbedrijf Midreth heeft beslag laten leggen op het stadion en de trainingsvelden van AZ. Een woordvoerster van het bouwbedrijf, Marion van der Voort, bevestigt de berichtgeving hierover in de media.






    De aannemer bouwt in het Noord-Hollandse Opmeer een nieuw Scheringa Museum voor de kunstwerken van DSB-oprichter Dirk Scheringa. „De opdrachtgever voldeed niet meer aan zijn betalingsverplichtingen”, aldus Van der Voort. De voetbalclub AZ huurt het stadion van DSB.
    Vorige week gaf de opdrachtgever te kennen betalingsproblemen te hebben. Midreth vroeg daarom een garantie om toch door te kunnen gaan met de werkzaamheden. DSB Stadion BV had tot vrijdag de tijd om die garantie te geven, maar die is niet gekomen.
    Voor AZ heeft de beslaglegging op het stadion en de trainingsvelden geen consequenties. De club heeft een huurovereenkomst via DSB Vastgoed die loopt tot 2036. Algemeen directeur Toon Gerbrands van AZ liet vorige week al weten dat zelfs als het stadion een andere eigenaar krijgt, dit geen gevolgen heeft voor die huurovereenkomst.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    ik smul echt van al dat AZ nieuws

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Donjopie View Post
    ik smul echt van al dat AZ nieuws

    hahaha, hier nog 1.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Haters
    Max. 400 x 125

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    tis triest voor az. Ik ben pro meer top teams in Nederland. Komt het NL voetbal alleen maar ten goede. Als Twente en AZ zich voorgoed aansluiten bij de 'top' (tussen haakjes want de laatste jaren is alleen psv constant top op nederlandse bodem) dan kan de comptetitie alleen maar sterker worden.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    tis triest voor az. Ik ben pro meer top teams in Nederland. Komt het NL voetbal alleen maar ten goede. Als Twente en AZ zich voorgoed aansluiten bij de 'top' (tussen haakjes want de laatste jaren is alleen psv constant top op nederlandse bodem) dan kan de comptetitie alleen maar sterker worden.

    sja, je zou ook kunnen zeggen dat de subtop sterker wordt omdat de top niet meet zo sterk is als ze was. Suikeroompjes zijn nou eenmaal gedoemd te mislukken. Noem er maar 1 die het wel gered heeft tot in lengte van dagen...

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    sja, je zou ook kunnen zeggen dat de subtop sterker wordt omdat de top niet meet zo sterk is als ze was.
    Tsja, daar zit wel wat in. Toch denk ik dat Twente bv echt wel kan gaan aanhaken voor de langere termijn.


    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Suikeroompjes zijn nou eenmaal gedoemd te mislukken. Noem er maar 1 die het wel gered heeft tot in lengte van dagen...
    Inderdaad. Suikerooms is echt geen al te best idee. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet verdrietig voor az en al helemaal niet voor hun 'supporters' of Dirk zelf. Ze wisten waar ze aan begonnen en het sprookje heeft lang geduurd, maar is nu uit. Vind het alleen jammer voor het Nl voetbal in het geheel. Had liever gehad dat az ook zonder DSB makkelijk verder kon (wat misschien nog wel kan, wie weet?!).

    Anyways, drukke weken voor mijn eigen team dus ik hou effe op met me druk maken over az haha

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •