MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33

Thread: Aerts Vs Saki

  1. #26
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Nou nou ... hoezo veel GG vechters

    6 van de 8 of 10???

    ik weet niet hoor... Maar dat vind ik echt een beetje discutabel...maar ja... wie ben ik
    Tja, ik vind het ook wel een beetje te veel van het goede. Golden Glory heeft een fantastisch team van vechters , maar het maakt de strijd er niet leuker op. Ik hoop dat Aerts wint want hij had gewoon de pech dat hij tegen Overeem moest. Die maakt de meeste kans om het toernooi te winnen en daarom is het jammer dat Aerts nu niet bij de laatste 8 zit. Als je ziet dat Karaev, Le Banner, Teixeira er wel bij zitten.....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Mensen laten we niet vergeten dat ze allemaal professionals zijn.. En hoop dan ook, dat ze 5 december dat laten zien... Of het nou vriend of collega is... Gewoon knallen !!!

    @flipper
    Moet jij niet banen gaan zwemmen ??? Dat kan je toch zo goed ...

  3. #28
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk vind ik dat een top vechter als Mourad Bouzidi hier meer te zoeken heeft als bijv een Texeira en dat bedoel ik niet chauvinistisch........

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NopeIsDope View Post
    YouTube - GOKHAN SAKI - PETER AERTS - BÄ°LGEHAN DEMÄ°R

    een intervieuw door bilgehan demir( turkse commentator) met gokhan saki en peter aerts. leuke surprise voor peter aerts, van saki toen hij nog 13 jaar was en peter ongeveer 25 is wel geinig en nu staan ze tegen el kaar:P!!

    haha emotionele video

    moge de beste winnen

    en Peter kan goed Turks zeg

  5. #30
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Je kan het ook van een andere kant bekijken, als Alistair zo populair is dan is het misschien wel slim dat Sem kampioen wordt zodat hij weer in trek is.. maar goed meerdere scenario's zijn mogelijk...

    Moet wel zeggen als er een hoofdprijs van 400.000 op het spel sta dat ik er totaal geen moeite mee heb om tegen een goede vriend van mij te vechten, en als ik win krijgt ie een biertje van me....

    Nee maar goed het is onvermijdelijk dat zulke dingen gebeuren, zo kan je ook stellen hoe gaat het wanneer Badr en Melvin elkaar in de finale zouden treffen (dit kan nu niet meer maar het had gekund).

    Zo heeft Alistair al tegen Kharitonov gevochten toen hij bij GG zat en weet niet hoe onderling te verhoudingen zijn op een training, zijn ze vrienden of collega's want vechten tegen een collega lijkt me in sommige gevallen juist leuk om te doen
    Ja...en dan laten ze Sem winnen ... en dan??? Die Jappen willen het liefst van Sem af. Dus waarom het kip met de gouden eieren laten verliezen en iemand laten winnen die totaal niet populair bji de jappen is.

    Alistair is razend populair op dit moment een stuk jonger en als hij wint stijgt zijn marktwaarde en populariteit nog meer, wat niet het geval is als ie verliest.

    Hij wint de titel... kan x% meer per partij vragen, hij gaat bij strikeforce (al sla je me dood wanneer, zal wel als het paardevlees uit ze bloed is ) een partij draaien voor de titel tegen een sjappie voor een x hoger bedrag, en dan na nog 1 of 2 partijen gaat ie een ZWAAR gehypede partij draaien tegen Fedor voor de HOOFDPRIJS, PPV deal alles erop en deraan.

    Hij verslaat Fedor, dan begint Dana zich achter zijn oren te krabben en gaat weer gesprekken voeren met de hoofdkabouter en zien we Ali na moeizame onderhandelingen met een dik vet UFC contract. ( fictie... maar het zou zo mooi zijn )

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Die jongens hebben er totaal geen moeite mee om tegen elkaar te knokken in de finale.
    Bij GG op woensdag gehaktdag gaat het er al vrij heftig aan toe.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #32
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Dat zal wel...Maar dan krijg je ook nog het punt: ze trainen allemaal met elkaar en kennen elkaars sterke en zwakke punten!! Vind het top voor GG hoor dat ze zoveel vechters kunnen plaatsen, maar heb er een beetje een raar gevoel bij.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    uhh het ging geloof ik over aerts vs saki toch ??
    ik denk dat ze mekaar goed nakijken en dat saki op ptn wint.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •