MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default K-1 & Golden Glory??

    Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Sorry, maar wat een ongelofelijk domme vergelijking.

    Die jongens hebben zich net als iedere vechter moeten kwalificeren voordat ze in Japan aan de slag mochten. Die jongens hebben misschien iets meer geluk gehad om uberhaupt mee te doen aan een kwalificatie maar je moet ze nog steeds winnen dan dat doen ze ook. Ik snap niet waarom het altijd maar over 'gg'rs' of weet ik veel moet gaan. Die jongens staan er en ze winnen. Kijk daar maar eens naar.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?
    laat andere scholen dan toppers leveren die ook op dit niveau mee kunnen komen en die ook een management hebben die dit internationaal kan bolwerken. Het zegt iets over hoe goed GG momenteel bezig is in de wereld. iets waar we juist trots op moeten zijn. Het is alleen jammer dat het in Nederland bijna allemaal vanuit 1 kamp moet komen.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?
    Zes? Het zijn er zeven hoor Kharitonov gaat ook zijn eerste K-1 doen op 5 december!
    We zijn natuurlijk bezig met een dojo in Japan, is wat handiger.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?
    2 GG'ers in de reservepartijen? Ik tel er maar 1 en dat is Gokhan Saki.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    2 GG'ers in de reservepartijen? Ik tel er maar 1 en dat is Gokhan Saki.
    Chalid vecht tweede reserve partij

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Chalid vecht tweede reserve partij
    ow ik wist niet dat de 2de reserve partij al bekend was.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie kharitonov toch liever in MMA. Mooie aanvulling voor strikeforce lijkt me, daar is geloof ik ook iemand van GG kampioen.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    kharitonov K1? *zucht*

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    K1 kunnen ze ook gewoon veranderen in de GGlory show... damned.. Goed werk Bas maar heb er een beetje me twijfels bij...

    Zijn er dan helemaal geen andere zwaargewichten te vinden.... behalve de Nederlandse en de oude bekenden die al jaren meedraaien???

  11. #11
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Chakuriki komt met twee nieuwe vechters die ook in de K-1 kunnen en waarschaanlijk zullen uitkomen. Laten we hopen dat er in de toekomst ook kansen voor deze jongens komen, is alleen maar beter voor de sport!

  12. #12
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Die jongens hebben zeker hun plekkie verdiend!!

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Hmmmm mij kan het geen ene moer schelen, al vechten er duizend GG vechters, als ik maar Badr Hari in Japan zie schitteren, dat is voormij gevoel meer dan genoeg... En ja, GG vechters doen het wel goed maar ik ben bang dat ze allemaal vrezen voor Badr Hari... Dus heb ik er alle vertrouwen in, dat Badr Hari gewoon zn klus klaart...

    Dus 5 December zoveel mogelijk GG vechters naar de kanvas slaan.... War Badr !!

  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Hmmmm mij kan het geen ene moer schelen, al vechten er duizend GG vechters, als ik maar Badr Hari in Japan zie schitteren, dat is voormij gevoel meer dan genoeg... En ja, GG vechters doen het wel goed maar ik ben bang dat ze allemaal vrezen voor Badr Hari... Dus heb ik er alle vertrouwen in, dat Badr Hari gewoon zn klus klaart...

    Dus 5 December zoveel mogelijk GG vechters naar de kanvas slaan.... War Badr !!
    Badr heeft alleen een nadeel en dat is zijn karakter.
    Zijn arrogantie zal hem niet goed doen, maar evengoed hoop ik wel op mooie sportieve partijen

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Je kan ook zeggen; GG doet het gewoon goed. Je komt niet in een finale door stemmen te winnen of een loterij. Je wint! Dat doet GG dus goed.

    En tsja, bijna elk elftal in de eredivisie heeft wel een speler die ooit bij Ajax gespeeld heeft lopen

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    100% verdient dat ze daar staan dat is een ding wat zeker is !
    Goed werk van GG & BB, kwestie van de juiste mensen een handtekening laten zetten, talent goed begeleiden, goede training, goed management waardoor ze tegen de juiste tegenstanders kwamen te staan in de voorbereiding etc etc.
    maar ik kan begrijpen dat het vragen op kan leveren.
    Die kunnen weer beantwoord worden met : Ze zijn beter dan degene die ze verslagen hebben.

    Ik ben wel benieuwd naar de strategie van GG voor de finale......wat als er 2 GG vechters in de finale staan.......wie MOET er winnen...
    zoals flipper al stelde :
    Schilt vs Overeem
    oude garde vs bewezen talent
    bewezen verleden vs gouden toekomst
    gage vs grote geld
    bijna record vs geen k1 titel

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Badr heeft alleen een nadeel en dat is zijn karakter.
    Zijn arrogantie zal hem niet goed doen, maar evengoed hoop ik wel op mooie sportieve partijen
    hoort bij zn show/image
    daar verdien je muntjes mee, dan ben je interessant
    dus : Slim

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    kharitonov K1? *zucht*
    Ik heb Sergei een paar keer zien sparren, toen ik bij Golden Glory was. Geloof me maar, hij zal menigeen versteld doen staan, hoe goed hij kan kickboksen.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?
    zie liever 4 GG vechters dan 198 ajakkes spelers

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    nog ff en je kunt de K1 betitelen als de clubkampioenschappen van Golden Glory...

    Maar ik gun het ze wel.. ze werken er hard voor..

    De K1 is zowiezo eigenlijk al het NK Kickboksen...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Knap, maar het word er niet leuker op zo. Stel er komt een volledige GG finale, dan kan ik me dus niet voorstellen dat die gasten vol tegen elkaar gaan.
    Dat worden team afspraken en dat draagt niet bij aan het spektakel denk ik.
    Het is een beetje een GG overkill zo, aan de andere sportscholen is het nu dit te doorbreken, omdat 4 van die plekken afgedwongen zijn door kwalificatie.

    Ik vind het niet verstandig van de K-1 organisatie om dan ook nog eens 2 GG vechters in de reserve partijen te matchen.
    Saki kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar waarom ook nog Chalid die faust?

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    volgend jaar doen we de finale gewoon in Breda

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    zie liever 4 GG vechters dan 198 ajakkes spelers
    zie liever 100 GG vechters dan 1 spakenburger :P

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    volgend jaar doen we de finale gewoon in Breda
    Top idee Micha!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •