MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 193
  1. #26
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gennep - Limburg
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Bas zing eens een stukje.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    -- "We have ways of making you talk." --

  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    het GG feestje in zijn achtertuin zal daar ongetwijfeld toe hebben bijgedragen.


    Love Peace

    hahaha Lig zowaar voor t eerst dubbel om Bas

    Reps Bas hahahahahah

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het schijnt dat de politie is gebeld dat er iets te gebeuren stond in de PTA dat zou die belachelijke controle verklaren.

    ILOVEKNOCKOUTS weet jij hier misschien meer van ?


    maar ja volgend jaar weer.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    tering 3 partijen in 1 maand ?? is dat wel verantwoord ? vooral op dat niveau... beetje balen als 1 goede tik krijgt dat je daardoor gelijk 2 partijen moet afzeggen.. volgens mij zou dit in de US toch niet mogen.. die hebben een standaard rustperiode toch? die worden altijd publiek gemaakt naar de toernooien

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Simon is naast manager van It's Showtime óók promoter van It's Showtime gala's. En als promoter voelt hij zich, denk ik, nog steeds gepiepelt door Bas na Saki/Karaev/Spong-gate. Dan vechten ze toch niet op elkaars gala, alsof je dan mindere wedstrijden krijgt. Er zijn genoeg alternatieven! Zie afgelopen gala in 't PTA en de voorlopige matchmaking in de Amsterdam ArenA. En laten we wel wezen, als K1 ze tegenover elkaar zet, vechten ze heus wel tegen elkaar, ben maar niet bang.

    Las in een backstage verslag dat Alistair hier nog wel leest, maar niet zo graag post omdat de sfeer niet meer zo zo is. Misschien kan hij aan z'n manager vragen hoe dat toch komt!

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Simon is naast manager van It's Showtime óók promoter van It's Showtime gala's. En als promoter voelt hij zich, denk ik, nog steeds gepiepelt door Bas na Saki/Karaev/Spong-gate. Dan vechten ze toch niet op elkaars gala, alsof je dan mindere wedstrijden krijgt. Er zijn genoeg alternatieven! Zie afgelopen gala in 't PTA en de voorlopige matchmaking in de Amsterdam ArenA. En laten we wel wezen, als K1 ze tegenover elkaar zet, vechten ze heus wel tegen elkaar, ben maar niet bang.

    Las in een backstage verslag dat Alistair hier nog wel leest, maar niet zo graag post omdat de sfeer niet meer zo zo is. Misschien kan hij aan z'n manager vragen hoe dat toch komt!
    Gepoepelt, gepeipelt, gepiepelt???
    Saki de partij die al was afgezegd en niet meer werdt aangekondigd (rare vorm van chantage)?
    Het had natuurlijk niks te maken met Saki die in Turkije zou vechten (waar het GG management weer eens niet van wist) en het its showtime evenement dat een week voor datum in Turkije werdt afgelast, dat was toevallig dat Simon dat Turkije verhaal met Saki noemde tijdens die persconferentie in Arena (heb jij misschien een idee waarom Simon het daarover had tijdens een persconferentie?).
    Maar goed, Simon heeft dat heel "professioneel" laten weten tijdens een persconferentie hoe hij werdt "gechanteerd" om het daarna nog eens rustig over te doen in een volle Arena op groot schermen, zeer "professioneel"!
    Overigens leggen wij dat bij GG gewoon naast ons neer en als er een goeie partij wordt aangeboden tegen een redelijk bedrag vechten we ook nog steeds by ruts, geen probleem. Zelfs niet als hij mij een zingende leugenaar vindt en dat wij een paar goeie vechters hebben, thats all.
    Last edited by anoniem gg; 21-10-2009 at 09:23.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Gepoepelt, gepeipelt, gepiepelt???
    Saki de partij die al was afgezegd en niet meer werdt aangekondigd (rare vorm van chantage)?
    Het had natuurlijk niks te maken met Saki die in Turkije zou vechten (waar het GG management weer eens niet van wist) en het its showtime evenement dat een week voor datum in Turkije werdt afgelast, dat was toevallig dat Simon dat Turkije verhaal met Saki noemde tijdens die persconferentie in Arena (heb jij misschien een idee waarom Simon het daarover had tijdens een persconferentie?).
    Maar goed, Simon heeft dat heel "professioneel" laten weten tijdens een persconferentie hoe hij werdt "gechanteerd" om het daarna nog eens rustig over te doen in een volle Arena op groot schermen, zeer "professioneel"!
    Overigens leggen wij dat bij GG gewoon naast ons neer en als er een goeie partij wordt aangeboden tegen een redelijk bedrag vechten we ook nog steeds by ruts, geen probleem. Zelfs niet als hij mij een zingende leugenaar vindt en dat wij een paar goeie vechters hebben, thats all.

    Bas ik probeer je niet in je hol te kruipen ofzo hoor, maar vind dat je de laatste tijd een stuk serieuzere antwoorden post hier op MF...

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Dat vind ik ook!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Dat vind ik ook!
    Ben er blij mee hoor dat we steeds zulke reacties van Bas krijgen...
    Via deze man kunnen we een hoop te weten komen

  10. #35
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

  11. #36
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Ben er blij mee hoor dat we steeds zulke reacties van Bas krijgen...
    Via deze man kunnen we een hoop te weten komen
    Maar of je de hele of de halve waarheid te horen krijgt is nog maar de vraag...

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Normaal neemt niemand Sherdog serieus, nu wel?
    Is er al eens nagevraagd of Simon ooit met die gasten heeft gesproken?

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Maar of je de hele of de halve waarheid te horen krijgt is nog maar de vraag...

    nou al verteld die maar de halve waarheid, ben er al blij genoeg mee...
    Behalve als die een verhaal begint te zingen,dan vertrouw ik m niet meer

  14. #39
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Normaal neemt niemand Sherdog serieus, nu wel?
    Is er al eens nagevraagd of Simon ooit met die gasten heeft gesproken?
    scherp... heel scherp... Ben ook wel benieuwd of het echt uit de mond van Simon is gekomen of dat het een mooi dwaalspoor is.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Normaal neemt niemand Sherdog serieus, nu wel?
    Is er al eens nagevraagd of Simon ooit met die gasten heeft gesproken?
    Sinds wanneer doet sherdog wat met europese kickbokspromoters.
    Last edited by Richelieu; 23-10-2009 at 12:56.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dat er iets speelt tussen beide management teams lijkt me duidelijk
    Het begon volgens mij met de afspraak dat er 2 partijen zouden zijn tussen Badr Hari en Alistair Overeem, 1 op K-1 regels en 1 op MMA regels.
    Nadat Badr verloor op K-1 regels was er volgens It's Showtime helemaal niks afgesproken over een MMA partij.
    Toen kwam daar nog het verhaal van Karaev vs Spong en Saki in Turkije bij wat ook niet echt bij droeg aan een goede samenwerking.

    Jammer voor de fans want het zou toch mooi zijn als ze wat meer zouden samenwerken.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #42
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Er moet niet zoveel gejankt worden, er moet gevochten worden!!!!

  18. #43
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Genk, Belgium
    Posts
    702
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ooh ja en Alistair nog even op 25 oktober in Dream 12 in Osaka (3 partijen in een maand, Alistair heeft er zin in).
    Ik zie hem liever 1 keer vechten in StrikeForce (zonder 'illegale' hulpmiddelen) voor zijn titel dan 3 keer in Japan (met 'illegale' hulpmiddelen)

  19. #44
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    En tegen wat voor tegenstanders!! WOW>>> tony sylvest... james thompson!! ppfffrrrttt

  20. #45
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    tering 3 partijen in 1 maand ?? is dat wel verantwoord ? vooral op dat niveau... beetje balen als 1 goede tik krijgt dat je daardoor gelijk 2 partijen moet afzeggen.. volgens mij zou dit in de US toch niet mogen.. die hebben een standaard rustperiode toch? die worden altijd publiek gemaakt naar de toernooien
    alleen als je de volle 3 ronden hebt gevochten 1 maand rust, en bij een KO tot 3 maand.

    verder geeft Bas verbazend serieus antwoord, geen worstenbroodjes en paarse wijven maar het enige goede antwoord namelijk dat glory vechters er niet de dupe van horen te worden.
    Last edited by iconian; 21-10-2009 at 11:34.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  21. #46
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    En tegen wat voor tegenstanders!! WOW>>> tony sylvest... james thompson!! ppfffrrrttt
    @ Flipper,

    Kan je ook namen noemen die Alistair wel heeft verslagen voor zijn K1 voorbereiding? Het is altijd makkelijk om iets te noemen wat je niet aanstaat, maar het omgekeerde is ook waar....

    "probeer eens iets te benoemen wat je wel aanstaat".

    Het lijkt mij niet meer dan logies als je kanshebber bent om K1 Champ te worden om risico te lopen om geblesseerd te worden 1.5mnd van tevoren.

    Onder jouw nickname staat: PRO FIGHTER, Ik zou juist denken dat jij dit wel zou inzien.

    Kijkcijferkanon waar miljoenen mensen naar kijken, waarbij Alistair kanshebber is en 400.000 dollar op het spel staat.

    Nou, ik snap hem wel en terecht!

    Collina

  22. #47
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij is bas een keer op het matje geroepen dat ie wat rustiger is geworden.
    jullie hebben een prima gala neergezet, iedereen heeft ervan genoten. Maar om nou na de topic over steve brown weer zo'n topic als deze te openen is allemaal niet nodig. Die publiciteit heb je wel gehad met jullie gala. Iedereen weet dat het een topgala was. Iedereen kijkt nu uit naar its showtime, die zoals je in andere topics kan zien, een zeer goede matchmaking neerzet. En dan snap ik dat je dat persoonlijk weer jammer vind omdat jij de enige grote wil zijn.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    alleen als je de volle 3 ronden hebt gevochten 1 maand rust, en bij een KO tot 3 maand.

    verder geeft Bas verbazend serieus antwoord, geen worstenbroodjes en paarse wijven maar het enige goede antwoord namelijk dat glory vechters er niet de dupe van horen te worden.
    dus dan ga je er vanuit dat je alles in 1 ronde beslist zonder schade... wel netjes..

  24. #49
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Angelco View Post
    Ik zie hem liever 1 keer vechten in StrikeForce (zonder 'illegale' hulpmiddelen) voor zijn titel dan 3 keer in Japan (met 'illegale' hulpmiddelen)
    Wellicht in maart 2010, (datum zuig ik even uit mijn duim) maar Alistair vs. Fedor gaat er echt wel komen.

    Mocht Alistiar er dan nog steeds sterk/droog en atletisch uitzien, kijk je dan wel of niet?

  25. #50
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Jeetje wat een Kat en Muis spel.... Beseffen jullie beide niet, dat K1 over de hele wereld aan het groeien is... Vooral hier in NL ging het niet zo goed, nu gaat het eindelijk weer de goede kant op, krijgen weer zulke verschijnselen... Nogmaals ik hoop dat jullie beide aan tafel zitten en daar goed over nadenken...

    Anders ben ik bang dat mensen hier in NL kickboksen in zn geheel niet echt serieus meer zullen nemen..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •