MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 101 to 125 of 193
  1. #101
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Hij zette zichzelf en een heel mooi evenement voor lul, vooral de sponosoren waar iedereen het over heeft, die kunnen zulke BB preken wel gebruiken!
    Kunnen de sponsers jouw bijdrages op mixfight wel gebruiken?
    Dan doel ik op ongenuanceerde kritiek met naam en toenaam over collega's t.o.v. het grote publiek, de media, etc.
    GG&ST hebben beide wereldtoppers onder contract staan, en rivaliteit tussen beide kampen is niet meer dan logisch, maar de beschaafdheid is in sommige gevallen ver te zoeken.

    Persoonlijk vind ik het allemaal wel vermakelijk, mijn portie dagelijkse soap.
    Last edited by pavani; 22-10-2009 at 23:47.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pavani View Post
    Kunnen de sponsers jouw bijdrages op mixfight wel gebruiken?
    Dan doel ik op ongenuanceerde kritiek met naam en toenaam over collega's t.o.v. het grote publiek, de media, etc.
    GG&ST hebben beide wereldtoppers onder contract staan, en rivaliteit tussen beide kampen is niet meer dan logisch, maar de beschaafdheid is in sommige gevallen ver te zoeken.

    Persoonlijk vind ik het allemaal wel vermakelijk, mijn portie dagelijkse soap.
    Ik heb (nog) niet zoals SR een volle Arena, persconferentie etc tot mij beschikking voor vuilspuierij en leugens, dus houdt ik het een beetje bij mix fight en zo (ben wat bescheiden).
    En ik noem gewoon even de waarheid en de geleverde kritiek (lees feiten) is zeer gedetaileerd en is verre van gossip (behalve de woorden van SR) maar gewoon keihard de waarheid.
    As SR A zegt kan je van BB zeker een B verwachten.
    En dan doe ik dat ook alleen maar als reactie op woorden van SR en een aantal SR forumwarriors aanhangers en ook wel een beetje voor het mixfight publiek en moderatoren en vooral voor jouw vermakelijke portie dagenlijkse "soap".

    Love Peace
    Last edited by anoniem gg; 23-10-2009 at 05:31.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    wat een trieste vertoning hier op mixfight zeg......ik zit ff het topic door te lezen....man, man, man....

    wat kan je als winnaar je zelf toch echt goed als een 1e klas loser neerzetten Bas.
    Ik zit even naar jouw naam te kijken, wie noemt zichzelf nu ziek of de ziekste (als het als straattaal de stoerste is "IILEST" verklaren jouw upper ego reacties een hoop als anoniem forumwarriortje)!!

    illest - definition of illest by the Free Online Dictionary, Thesaurus and Encyclopedia.

    man,man,man de woorden van een anonieme forum warrior die zichzelf de ziekste noemt, nou die doen mij nogal "serieus" aan.
    Maar dan ben ik wel weer blij dat je toch die topic doorleest, blijkbaar is het voor jouw "zieke" brein toch wel interresant genoeg.
    Misschien zijn je hersens door gedeeltenlijk een tumor aangetast (quote: die winnaar had je dan wel weer gelijk in, daarom schrijf ik gedeeltenlijk) en kun jezelf daarom niet meer zo goed begrijpend lezen, dan hoop iK SERIEUS op beterschap.

    Love Peace
    Last edited by anoniem gg; 23-10-2009 at 05:53.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu je bent er weer vroeg bij Bas of zit je in het buitenland
    ik ook vroeg maar ga naar de sportschool
    sportgreetz

    Osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  5. #105
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A.F. View Post
    scherp... heel scherp... Ben ook wel benieuwd of het echt uit de mond van Simon is gekomen of dat het een mooi dwaalspoor is.
    Ik ben ook benieuwd, iemand Simon gesproken?

    Overigens voor die vele forum bezoekers die klaagden over dure entree prijzen en dat het "gewone" volk er niet bij kon (of volgens vele mag) zijn.

    Wij zaten bij GG er serieus over te denken om bv de Arena te doen, kan er ook gewoon publiek bij, maar wat bleek, de Hr SR heeft het ALLEEN recht?
    Dus als jullie je tekort gedaan voelen, vraag even aan SR waarom andere promotors daar niet mogen organiseren?

    Love Peace
    Last edited by anoniem gg; 23-10-2009 at 07:35.

  6. #106
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    He Bas stop er toch gewoon mee en hou je bezig met waar je goed in bent organiseren en met je GG team. Dat gezeik van hij doet dit dan doe ik dat net twee kleine kinderen. Laten we dit Topic gewoon sluiten. Dan kunnen we het weer over vechtsport hebben.

  7. #107
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Een Manager van een super groot vechtteam die iemand op zijn nickname wijst.
    ....... topic sluiten?

  8. #108
    Join Date
    May 2009
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roni View Post
    He Bas stop er toch gewoon mee en hou je bezig met waar je goed in bent organiseren en met je GG team. Dat gezeik van hij doet dit dan doe ik dat net twee kleine kinderen. Laten we dit Topic gewoon sluiten. Dan kunnen we het weer over vechtsport hebben.
    Inderdaad! Het gaat helemaal nergens meer over hier. Het enige wat hij hier nog doet is met modder gooien. Hou dat lekker binnenshuis of zoek diegene op en praat het onderling uit. Misschien krijgen we dan nog mooiere gala's en meer positieve publiciteit i.p.v de negatieve publiciteit die dhr. Boon hier ten toon loopt te spreiden.

    Love Peace --> Make love not war!

  9. #109
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roni View Post
    He Bas stop er toch gewoon mee en hou je bezig met waar je goed in bent organiseren en met je GG team. Dat gezeik van hij doet dit dan doe ik dat net twee kleine kinderen. Laten we dit Topic gewoon sluiten. Dan kunnen we het weer over vechtsport hebben.
    Ok, zal vanaf nu weer keihard gaan werken (ik had het overigens over vechtsport daar horen dit soort dingen ook bij, hoe treurig ik dat zelf ook vind), ik was net in Osaka aangekomen en kon niet goed slapen vanwege de jet leg, dus had ik wat tijd voor mixfight.
    Overigens zie ik dit niet als modder gooien hoor, dit hoort er gewoon allemaal bij, Simon doet dit soort dingen op persconferenties en in een volle Arena "Bazzehh", of op een buitenlands forum in het engels, maar ik kan daar wel mee omgaan, ik snap dat het overweldige succes van Golden Glory en alle media aandacht omtrent Golden Glory best wel een "beetje jaloezie" kan opwekken.
    Overigens is de organisatie gedaan dor Bert, Martijn, Ron, Jhonny van het laatste GG11 evenement, een compliment naar deze mensen is wel op zijn plaats.
    Ik kan jullie wel verklappen dat het een daverend succes was en dat er grotere dingen in het verschiet staan, meer willen wij daarover nog niet kwijt.

    Love Peace
    Last edited by anoniem gg; 23-10-2009 at 08:40.

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Overigens is de organisatie gedaan dor Bert, Martijn, Ron, Jhonny van het laatste GG11 evenement, een compliment naar deze mensen is wel op zijn plaats.
    Ik kan jullie wel verklappen dat het een daverend succes was en dat er grotere dingen in het verschiet staan, meer wil ik daarover nog niet kwijt.

    Love Peace[/quote]


    Glory in het buitenland misschien?

  11. #111
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    ik was net in Osaka aangekomen en kon niet goed slapen vanwege de jet leg, dus had ik wat tijd voor mixfight.
    Kijk, dit horen we graag Bas. Voor de zoveelste keer zit je in Japan en terwijl iedereen dan wel wat anders te doen zou hebben check jij Mixfight!!

  12. #112
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik zit even naar jouw naam te kijken, wie noemt zichzelf nu ziek of de ziekste (als het als straattaal de stoerste is "IILEST" verklaren jouw upper ego reacties een hoop als anoniem forumwarriortje)!!

    illest - definition of illest by the Free Online Dictionary, Thesaurus and Encyclopedia.

    man,man,man de woorden van een anonieme forum warrior die zichzelf de ziekste noemt, nou die doen mij nogal "serieus" aan.
    Maar dan ben ik wel weer blij dat je toch die topic doorleest, blijkbaar is het voor jouw "zieke" brein toch wel interresant genoeg.
    Misschien zijn je hersens door gedeeltenlijk een tumor aangetast (quote: die winnaar had je dan wel weer gelijk in, daarom schrijf ik gedeeltenlijk) en kun jezelf daarom niet meer zo goed begrijpend lezen, dan hoop iK SERIEUS op beterschap.

    Love Peace

    Geez ....wat een reactie weer....(hersentumor, ziek, forumwarriortje)

    ik ben gewoon een liefhebber van de sport.....ik ben bij lange na niet zo 'geweldig' als dat jij bent....(ok misschien wel iets knapper )

    maar ben niet de enige die jouw manier van reageren en vuile was buiten hangen triest vind....


    (illest is een ouwe bijnaam Bas hahaha wel leuk om te zien dat je 't helemaal hebt uitgezocht en er een hele theorie aan koppelt....en dat terwijl je in Osaka zit..)

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Wij zaten bij GG er serieus over te denken om bv de Arena te doen, kan er ook gewoon publiek bij, maar wat bleek, de Hr SR heeft het ALLEEN recht?
    Dus als jullie je tekort gedaan voelen, vraag even aan SR waarom andere promotors daar niet mogen organiseren?
    Waarom de Arena? Is toch niet centraal. Doe volgende keer gewoon het mooiste stadion van Nederland, het Phillips Stadion in Eindhoven!


    op de vot dermit

  14. #114
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik ben ook benieuwd, iemand Simon gesproken?


    Wij zaten bij GG er serieus over te denken om bv de Arena te doen, kan er ook gewoon publiek bij, maar wat bleek, de Hr SR heeft het ALLEEN recht?
    Dus als jullie je tekort gedaan voelen, vraag even aan SR waarom andere promotors daar niet mogen organiseren?

    Love Peace

    Don't hate, congratulate...

    Slimme vent die Simon......ik had 't waarschijnlijk ook gedaan....

    maar nou wil het net zo zijn dat Nederland vele stadions telt....Pisvee stadion, Velredome...ehmmm DSB-stadion misschien?

  15. #115
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Don't hate, congratulate...

    Slimme vent die Simon......ik had 't waarschijnlijk ook gedaan....

    maar nou wil het net zo zijn dat Nederland vele stadions telt....Pisvee stadion, Velredome...ehmmm DSB-stadion misschien?
    Het PSV stadium is in ieder geval niet overdekt, dus dat maakt het al een stuk lastiger om er een vechtsportgala te houden. Weet iemand of het DSB stadium dicht kan? Denk dat het Gelredome een mooie lokatie kan zijn;

    "Het stadion is 207 meter lang, 42 meter hoog en 168 meter breedt. In het Gelredome zijn 26.600 zitplaatsen beschikbaar. Het stadion heeft een dakconstructie dat bestaat uit 2 halfronde schuifbare delen. Met deze delen maakt het mogelijk het stadion licht wind en regendicht af te sluiten. Tussen de 2 dakhelften zit een tunnel, een onderdeel van de klimaatbeheersing. Deze tunnel zorgd ervoor dat er voldoende frisse lucht naar binnen komt zonder dat de tempratuur naar beneden gaat. Om het dak open en dicht te doen duurt het 20 minuten, maar meestal is het dicht. In tegenstelling van de Amsterdam Arena heeft het Gelredome geen problemen met de grasmat. Dit komt doordat het stadion een verschuifbaar veld heeft. De grasmat die in een enorme betonnenbak ligt kan onder de zuidtribune geschoven worden. Als dit gebeurd is de tribune leeg. Dit systeem werkt als een grote brievenbus. Om het veld erin of eruit geschoven te krijgen duurt dit 2 uur en 20 minuten. Door dit systeem kunnen er ook andere evenementen plaats vinden, zoals een concert of een motorcross. Dit allemaal maakt het Gelredome een multifunctioneel complex".


  16. #116
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn inderdaad genoeg andere stadions die gebruikt hadden kunnen worden dus dat is ook weer zo'n lul feit.

    Weet je, ik vind het eigenlijk raar dat dit soort topics zo lang openblijven staan.
    Het gaat allemaal 1 kant op, Bas Boon die weer woorden krijgt met een aantal leden, er weer over en weer gedist wordt en uiteindelijk moet iemand van GG het laatste woord hebben.

    Wie zit hier nou op te wachten?

  17. #117
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Geez ....wat een reactie weer....(hersentumor, ziek, forumwarriortje)

    ik ben gewoon een liefhebber van de sport.....ik ben bij lange na niet zo 'geweldig' als dat jij bent....(ok misschien wel iets knapper )

    maar ben niet de enige die jouw manier van reageren en vuile was buiten hangen triest vind....


    (illest is een ouwe bijnaam Bas hahaha wel leuk om te zien dat je 't helemaal hebt uitgezocht en er een hele theorie aan koppelt....en dat terwijl je in Osaka zit..)
    Hersentumor: staat misschien
    Ziek: noem je jezelf, daarom vraag ik mij af waarom iemand dat zou doen?
    Ik wist niet dat je mij geweldig vond, maar je zal vast niet de enige zijn.
    Het uitzoeken is een druk op google met de naam, daar hoef je geen inspecteur voor in te huren.
    Ik geloof graag dat vele perosnen een uiterlijk zo als ik willen hbben of dat als uitgangspunt nemen om te roepen dat ze nog knapper zijn.
    Vreemd dat jij het niet over die leugens en vuilspuierij van SR hebt, ik kan het nergens vinden, maar goed SR doet dat in een volle Arena in buitenlandse media en tijdens een de conferentie in de Arena, waar heel veel pers aanwezig is en dat heeft natuurlijk veel meer berijk voor zSR onprofessionele gefrustreerde reacties.
    Alles gaat juist over de vuile was lees leugens van SR!

    Love Peace

  18. #118
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    (youtube-filmpje van huilende baby)



    fijne dag Bas....ik ga ervandoor..

  19. #119
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik ben ook benieuwd, iemand Simon gesproken?

    Overigens voor die vele forum bezoekers die klaagden over dure entree prijzen en dat het "gewone" volk er niet bij kon (of volgens vele mag) zijn.

    Wij zaten bij GG er serieus over te denken om bv de Arena te doen, kan er ook gewoon publiek bij, maar wat bleek, de Hr SR heeft het ALLEEN recht?
    Dus als jullie je tekort gedaan voelen, vraag even aan SR waarom andere promotors daar niet mogen organiseren?

    Love Peace
    Snap de bedoeling wel van dit topic Bas, nog steeds verbolgen door SR's actie destijds. Maar goed das alweer een tijdje terug en daar kunnen we nog wel jaren over door discussieren als het aan jou ligt. Weet zeker dat iedereen hier meeleest dus Simon en co. zal het echt wel lezen of iemand hebben gesproken. Heb begrepen dat GG een meerjarendeal heeft met de PTA Terminal om grote evenementen te gaan hosten en dat er een steigende lijn in gaat komen, dus dat is erg goed nieuws voor de vechtsportfans en erg hoopvol. Je kan natuurlijk niet elke jaar zo'n soort verjaardag gaan houden, want dat idee is al geweest en je wilt natuurlijk graag vernieuwen. We hebben in dit topic al een andere lokatie aangedragen (Gelredome) waarmee GG echt een groot bereik zal hebben dus we zijn uiteraard met zijn allen benieuwd naar de toekomstplannen van GG??
    Last edited by Richelieu; 23-10-2009 at 12:14.

  20. #120
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    En maar zeggen dat Bassie niet jaloers is op Simon. Maar ondertussen wel gelijk de ArenA bellen om te vragen of je daar alsjeblieft ook misschien een galaatje mag organiseren.

    Hahahahaha.....Busted!

  21. #121
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    GG dit en GG dat ,GG zus GG zo !!! het domme van het konstant generaliseren van GG is dat jullie betweters een aantal mensen beledigen die zich alleen maar de pleuris werken , die de nederlandse vechters aan de top van de wereld hebben gebracht en nu bezig zijn om ze daar te houden . deze mensen hier niets aan !!! en dan bedoel ik grote namen als ramon dekkers -cor hemmers -dave jonkers en alle mensen die daar elke dag achter staan . en dan heb ik het niet eens over de vechters en dan bedoel ik ook de nieuwe generaties ( de jeugd) de nederlandse toekomst van onze vechtsport die toevallig ook bij 1 van eerder genoemde mensen trainen . wat moeten die hier niet van denken ??????
    nee we gaan lekker met zijn allen op 5 december zitten genieten van al die top opgeleide vechters uit holland . ik wel tenminste . groet hans

  22. #122
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Thumbs down

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    GG dit en GG dat ,GG zus GG zo !!! het domme van het konstant generaliseren van GG is dat jullie betweters een aantal mensen beledigen die zich alleen maar de pleuris werken , die de nederlandse vechters aan de top van de wereld hebben gebracht en nu bezig zijn om ze daar te houden . deze mensen hier niets aan !!! en dan bedoel ik grote namen als ramon dekkers -cor hemmers -dave jonkers en alle mensen die daar elke dag achter staan . en dan heb ik het niet eens over de vechters en dan bedoel ik ook de nieuwe generaties ( de jeugd) de nederlandse toekomst van onze vechtsport die toevallig ook bij 1 van eerder genoemde mensen trainen . wat moeten die hier niet van denken ??????
    nee we gaan lekker met zijn allen op 5 december zitten genieten van al die top opgeleide vechters uit holland . ik wel tenminste . groet hans

  23. #123
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    En maar zeggen dat Bassie niet jaloers is op Simon. Maar ondertussen wel gelijk de ArenA bellen om te vragen of je daar alsjeblieft ook misschien een galaatje mag organiseren.

    Hahahahaha.....Busted!
    Jaloers?
    Wie zegt dat Adenane?
    Waarom zouden wij niet informeren naar mogelijkheden voor een locatie om evenementen te organiseren, wat heeft dat met jaloezie te maken?
    Als men mij vraagt in interviews zeg ik altijd dat Simon (nog wel) de grootste promotor is (figuurlijk) en ook kwa evenementen. Ere wie ere toekomt, de manier waarop is niet altijd zakenlijk en correct, maar goed we beschermen wat we opbouwen dus daar is ook wel wat voor te zeggen!

    Simon je bent een goede promotor, was getekend

    Bas Boon

  24. #124
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    GG dit en GG dat ,GG zus GG zo !!! het domme van het konstant generaliseren van GG is dat jullie betweters een aantal mensen beledigen die zich alleen maar de pleuris werken , die de nederlandse vechters aan de top van de wereld hebben gebracht en nu bezig zijn om ze daar te houden . deze mensen hier niets aan !!! en dan bedoel ik grote namen als ramon dekkers -cor hemmers -dave jonkers en alle mensen die daar elke dag achter staan . en dan heb ik het niet eens over de vechters en dan bedoel ik ook de nieuwe generaties ( de jeugd) de nederlandse toekomst van onze vechtsport die toevallig ook bij 1 van eerder genoemde mensen trainen . wat moeten die hier niet van denken ??????
    nee we gaan lekker met zijn allen op 5 december zitten genieten van al die top opgeleide vechters uit holland . ik wel tenminste . groet hans

  25. #125
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Jaloers?
    Wie zegt dat Adenane?
    Waarom zouden wij niet informeren naar mogelijkheden voor een locatie om evenementen te organiseren, wat heeft dat met jaloezie te maken?
    Als men mij vraagt in interviews zeg ik altijd dat Simon (nog wel) de grootste promotor is (figuurlijk) en ook kwa evenementen. Ere wie ere toekomt, de manier waarop is niet altijd zakenlijk en correct, maar goed we beschermen wat we opbouwen dus daar is ook wel wat voor te zeggen!

    Simon je bent een goede promotor, was getekend

    Bas Boon
    Bas, allemaal weer leuk en aardig maar ik heb je nog niet gehoord omtrent de vraag: Toekomstvisie van GG? Wat gaan we allemaal nog te zien krijgen, want ik neem aan het het platform van GG met de PTA Terminal nog lang niet is geeindigd?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •