MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 94 of 94
  1. #76
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    is het ook ergens live te volgen? (internet of tv?)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    mijn post was eigenlijk ook meer een reactie op de algemene trend de laatste tijd (niet per defenitie gelieerd aan deze topic). Ik ben de laatste om te zeggen dat je vechters niet mag bekritiseren maar wat de laatste tijd op mixfight gebeurd vind ik jammer. Als je kijkt naar het verleden (Bas Rutten, Badr Hari - eventjes - en mogelijk nog meer mensen; ik zie Remy Bonjaski nog eenzelfde kant opgaan) zie je dat het gebrek aan steun en aanhoudende negativiteit van het Nederlandse publiek (waar wij als forumleden toch een behoorlijk deel van uitmaken) tegenover nederlandse vechters gewoon de boel kan verzieken voor vechters om in Nederland te vechten of om op dit forum te posten (iets wat allistair onlangs aangaf en wat ik persoonlijk doodzonde vind - wie zit er namelijk dichter bij het vuur dan Allistair zelf?). Ik denk dat we gewoon een tikkeltje meer loyaliteit naar de (Nederlandse of voor uit Nederland komende) vechters moeten tonen.
    Ik wil graag even reageren op alle mensen die zeggen "door het Nederlandse publiek willen vechters niet meer in Nederlandse vechten"

    Dan raad ik jullie aan om ook op wat internationale fora te kijken. Op internationale fora worden mensen niet bloodgesteld aan Bas Boon en Jamila. Dus de hele "anti GG" sfeer is daar niet. Toch zijn mensen daar even negatief (danwel negatiever) te spreken over de activiteiten van Overeem. (of Badr toentertijd op het GP incident met Remy)

    Ik vindt het juist opmerkelijk dat op de Nederlandse fora mensen gedrag van Overeem proberen te rechtvaardigen. Dit getuigt juist van een grote mate van partijdigheid en gebrek aan objectiviteit. Als de hele wereld over Overeem valt als hij i.p.v. zijn Strikeforce titel te verdedigen, 2 mma partijen gaat vechten en daarnaast een K1 toernooi. Geluiden op andere fora over het Sylvester gevecht zijn oa "discrace & embarrasing". Als mensen dan hier zeggen "dit maakt hem de meest actieve MMA vechter" dan probeer je in mijn ogen recht te praten wat krom is.

    Tuurlijk wil Overeem graag zien vechten! Tuurlijk wil ik Overeem partijen zien winnen. Hoe mooi zou het zijn om een Nederlandse MMA champ te hebben
    Maar als ik de partij van zaterdag heb gezien... dat had van mij absoluut niet gehoeven. argumenten zoals " een win is een win" " ach het risico is klein" kunnen het niet rechtvaardigen. Ik had liever een demo partij gezien tegen een van zijn teammembers of geen partij.
    max 400x125px

  3. #78
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kickboxer1987 View Post
    Ik wil graag even reageren op alle mensen die zeggen "door het Nederlandse publiek willen vechters niet meer in Nederlandse vechten"

    Dan raad ik jullie aan om ook op wat internationale fora te kijken. Op internationale fora worden mensen niet bloodgesteld aan Bas Boon en Jamila. Dus de hele "anti GG" sfeer is daar niet. Toch zijn mensen daar even negatief (danwel negatiever) te spreken over de activiteiten van Overeem. (of Badr toentertijd op het GP incident met Remy)

    Ik vindt het juist opmerkelijk dat op de Nederlandse fora mensen gedrag van Overeem proberen te rechtvaardigen. Dit getuigt juist van een grote mate van partijdigheid en gebrek aan objectiviteit. Als de hele wereld over Overeem valt als hij i.p.v. zijn Strikeforce titel te verdedigen, 2 mma partijen gaat vechten en daarnaast een K1 toernooi. Geluiden op andere fora over het Sylvester gevecht zijn oa "discrace & embarrasing". Als mensen dan hier zeggen "dit maakt hem de meest actieve MMA vechter" dan probeer je in mijn ogen recht te praten wat krom is.

    Tuurlijk wil Overeem graag zien vechten! Tuurlijk wil ik Overeem partijen zien winnen. Hoe mooi zou het zijn om een Nederlandse MMA champ te hebben
    Maar als ik de partij van zaterdag heb gezien... dat had van mij absoluut niet gehoeven. argumenten zoals " een win is een win" " ach het risico is klein" kunnen het niet rechtvaardigen. Ik had liever een demo partij gezien tegen een van zijn teammembers of geen partij.
    a.s.c. zegt net dat wij de Nederlandse vechters en voor Nederland uitkomende vechters wat meer moeten steunen en nu kom jij met de internationale fora als voorbeeld... Natuurlijk zijn ze op sherdog net zo negatief of negatiever dan hier, maar daar zitten vooral amerikanen en voor hun is UFC the best.. Alistair zou niet in de VS durven vechten om dat hij gebruikt heeft maar Lesnar is zo uiteraard super clean want die vecht wel in de UFC...

    Natuurlijk mag er ook kritiek geuit worden maar wat is er dan mis met een beetje partijdigheid naar iemand de uitkomt voor Nederland das toch alleen maar goed en doodnormaal???

    Verder is de reden dat Overeem zo lang niet op strike force heeft gevochten al zo vaak uitgelegd, de reden hiervoor ligt duidelijk niet alleen bij hem of GG..

  4. #79
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Zegt GG.....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  5. #80
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default



    Alistair 115kg, Thompson 126kg
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Op de 1 of andere manier heb ik niet het gevoel dat het een easy win gaat worden. Hoop van wel voor Ali maar ik onderschat die gekke Brit niiet.

  7. #82
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Vergeleken met Thompson ziet AO er klein uit.
    Max. 400 x 125

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #84
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    goor
    Posts
    624
    vCash
    126000

    Default

    We mogen blij zijn dat ali.o nog in nl vecht, en dat hij nog mma blijft vechten terwijl hij in de k1 ook goede zaken doet. kijk naar sem schilt die deed het ook niet onverdienstelijk in mma, toen hij begon te winnen bij de k1 heeft hij nog maar 1?? mma partij gedaan.

  10. #85
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kickboxer1987 View Post
    Ik wil graag even reageren op alle mensen die zeggen "door het Nederlandse publiek willen vechters niet meer in Nederlandse vechten"

    Dan raad ik jullie aan om ook op wat internationale fora te kijken. Op internationale fora worden mensen niet bloodgesteld aan Bas Boon en Jamila. Dus de hele "anti GG" sfeer is daar niet. Toch zijn mensen daar even negatief (danwel negatiever) te spreken over de activiteiten van Overeem. (of Badr toentertijd op het GP incident met Remy)

    Ik vindt het juist opmerkelijk dat op de Nederlandse fora mensen gedrag van Overeem proberen te rechtvaardigen. Dit getuigt juist van een grote mate van partijdigheid en gebrek aan objectiviteit. Als de hele wereld over Overeem valt als hij i.p.v. zijn Strikeforce titel te verdedigen, 2 mma partijen gaat vechten en daarnaast een K1 toernooi. Geluiden op andere fora over het Sylvester gevecht zijn oa "discrace & embarrasing". Als mensen dan hier zeggen "dit maakt hem de meest actieve MMA vechter" dan probeer je in mijn ogen recht te praten wat krom is.

    Tuurlijk wil Overeem graag zien vechten! Tuurlijk wil ik Overeem partijen zien winnen. Hoe mooi zou het zijn om een Nederlandse MMA champ te hebben
    Maar als ik de partij van zaterdag heb gezien... dat had van mij absoluut niet gehoeven. argumenten zoals " een win is een win" " ach het risico is klein" kunnen het niet rechtvaardigen. Ik had liever een demo partij gezien tegen een van zijn teammembers of geen partij.
    Wellicht is het raadzaam om je huiswerk goed door te nemen voordat je iets post omtrent Alistair en Strikefoce titel.

    Wat betreft zijn twee MMA partijen nu, "ik kan er bij inkomen wat je zegt", maar jij weet niet wat in zijn contract staat. Ik weet het ook niet, maar wat ik wel weet is dat het commercieel gezien een voordeel is voor GG en Alistair. Twee hapklare partijen waar inkomsten uit komen. "Alleen de zon gaat voor niets op" dus er moet ook brood op de plank komen.

    Uiteraard is het makkelijk om te zeggen, "vecht dan niet", maar nogmaals: contract (we don't know) en commercieel gezien (i know).

    K1 staat voor de deur, geen risico maar een soort van (kosten-baten-analyse). 2010 gaat waarschijnlijk een goed jaar worden in de MMA sfeer. Strikforce Fedor (wellicht) Alistair.

    En om even terug te komen om internationale forum, (niets van aantrekken joh) Ons koud kikkerlandje heeft overall gezien de aller beste vechters van de wereld, daar mogen we best trots op zijn.

    Enjoy the weekend.

    Collina

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu het zijn 2 Buffels Thomsen vs Alistair dat wordt knallen .

    Respect !!!

    Osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  12. #87
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kickboxer1987 View Post
    Ik wil graag even reageren op alle mensen die zeggen "door het Nederlandse publiek willen vechters niet meer in Nederlandse vechten"

    Dan raad ik jullie aan om ook op wat internationale fora te kijken. Op internationale fora worden mensen niet bloodgesteld aan Bas Boon en Jamila. Dus de hele "anti GG" sfeer is daar niet. Toch zijn mensen daar even negatief (danwel negatiever) te spreken over de activiteiten van Overeem. (of Badr toentertijd op het GP incident met Remy)

    Ik vindt het juist opmerkelijk dat op de Nederlandse fora mensen gedrag van Overeem proberen te rechtvaardigen. Dit getuigt juist van een grote mate van partijdigheid en gebrek aan objectiviteit. Als de hele wereld over Overeem valt als hij i.p.v. zijn Strikeforce titel te verdedigen, 2 mma partijen gaat vechten en daarnaast een K1 toernooi. Geluiden op andere fora over het Sylvester gevecht zijn oa "discrace & embarrasing". Als mensen dan hier zeggen "dit maakt hem de meest actieve MMA vechter" dan probeer je in mijn ogen recht te praten wat krom is.

    Tuurlijk wil Overeem graag zien vechten! Tuurlijk wil ik Overeem partijen zien winnen. Hoe mooi zou het zijn om een Nederlandse MMA champ te hebben
    Maar als ik de partij van zaterdag heb gezien... dat had van mij absoluut niet gehoeven. argumenten zoals " een win is een win" " ach het risico is klein" kunnen het niet rechtvaardigen. Ik had liever een demo partij gezien tegen een van zijn teammembers of geen partij.
    Volgens mij hebben we allemaal op het forum mee kunnen lezen, hoe Glory maanden is bezig geweest, om Yvel te boeken voor Alistair. Aan de andere kant buiten Alistair, zijn nog veel meer vechters gevraagd en allemaal hebben ze geweigerd. Toen ik dit wilden delen met de rest van Nederland ben ik door meerdere forum broeders aangevallen en dat terwijl ik maar 1 ding wilden ook voor Alistair een top partij in de PTA.
    Er is zelf geprobeerd om Don Fry te krijgen ook omdat deze Pride vechter heeft gewonnen van Gilbert Yvel. Geloof me ik heb zelf kunnen zien hoeveel energie erin is gestoken om een waardige tegenstander te vinden voor Alistair. Ik ben ermee eens dat het een beetje een domper was. Zeker na de partijen vooraf.

    Wat ik wel jammer vind is dat je moeilijk blijft doen over 1 partij terwijl als je het hele gala neemt er ongelofelijk veel actie was met verassende uitslagen, waar je in ieder geval aan kunt zien dat GG niet gespaard werd en het dus niet alleen een GG feestje was maar een gezamenlijk feestje.
    Vechtsport op en top !!!

    Gr, Jamila

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  14. #89
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Collina en A.S.C. die snappen het!

    Oesh!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  15. #90
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Mensen, wat loopt iedereen weer te zeiken om niks zeg. Waar hebben we het nou helemaal over?

    Alistair doet het tot nu toe goed in K-1, fijn voor hem en voor de fans.

    Alistair vouwt een pannekoek op tijdens Glory 11: fijn voor Alistair, fijn voor GG, minder interessant voor de neutrale kijker.

    Alistair staat op Dream 12 tegen Thompson: fijn voor zowel Alistair (Thompson is geen topper maar wel een goede tegenstander om je conditie tegen te testen) als Thompson (Alistair is een goede proef om te zien waar hij staat nu hij al een tijdje by Couture traint).

    Alistair gaat in 2010 hopelijk weer in de VS knokken, wellicht tegen Fedor: prima. Iedereen wint: Alistair kan tegen meer toppers gaan knokken en nog beter worden, BB/Jamilla/Micha kunnen lekker veel posten, Alistair-/GG-/BB-/Jamilla-/Micha-haters kunnen lekker veel posten en Fedor kan zich bewijzen tegen iemand waarvan veel mensen denken dat hij een bedreiging is.

    Iedereen nu klaar met mekkeren?

    P.s. Fedor gaat pwnen, dat lijkt me natuurlijk duidelijk. Sorry, Ali
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [quote=Cave;824604]Mensen, wat loopt iedereen weer te zeiken om niks zeg. Waar hebben we het nou helemaal over?

    Alistair doet het tot nu toe goed in K-1, fijn voor hem en voor de fans.

    Alistair vouwt een pannekoek op tijdens Glory 11: fijn voor Alistair, fijn voor GG, minder interessant voor de neutrale kijker.

    Alistair staat op Dream 12 tegen Thompson: fijn voor zowel Alistair (Thompson is geen topper maar wel een goede tegenstander om je conditie tegen te testen) als Thompson (Alistair is een goede proef om te zien waar hij staat nu hij al een tijdje by Couture traint).

    Alistair gaat in 2010 hopelijk weer in de VS knokken, wellicht tegen Fedor: prima. Iedereen wint: Alistair kan tegen meer toppers gaan knokken en nog beter worden, BB/Jamilla/Micha kunnen lekker veel posten, Alistair-/GG-/BB-/Jamilla-/Micha-haters kunnen lekker veel posten en Fedor kan zich bewijzen tegen iemand waarvan veel mensen denken dat hij een bedreiging is.

  17. #92
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by makavelli View Post
    Natuurlijk mag er ook kritiek geuit worden maar wat is er dan mis met een beetje partijdigheid naar iemand de uitkomt voor Nederland das toch alleen maar goed en doodnormaal???
    Ik denk dat we dan van mening verschillen over een beetje. Wat ik probeerde aan te halen is dat sommige mensen op dit forum irrationeel proberen recht te praten wat vanuit een neutraal standpunt gewoon krom is. Wanneer hier kritiek op wordt geuit zijn we in ene " niet loyaal genoeg" en " Door deze opmerkingen vecht Bas Rutten niet meer in Nederland".

    @ Jamila.

    Ik heb inderdaad gelezen het niet de initiele planning was om Overeem een partij tegen Sylvester te laten vechten, het kritiek is dat mensen liever Overeem zijn titel eens zien verdedigen tegen een waardige MMA vechter.

    @ Colina

    Ik heb inderdaad geen zicht in het contract van Overeem, er is wel het een en ander uitlegt over de sittuatie met Strikeforce en Dream. Ik snap dondersgoed dat Overeem aan het financieele plaatje denkt en brood op plank wilt. Verwacht dan wel kritiek van diegene die het brood betalen als er gewoon teleurstellende acties plaats vinden. Op langer termijn zal er minder brood op de plank komen als Overeem met regelmaat tegen "nobodies" (alle respect naar Thompson en Sylverster, maar is toch een ander kaliber) vecht in plaats van de grote namen. Hoeveel mensen gaan in de toekomst geld neerlegen om Overeen VS onbekende vechter X te zien?

    Laten we hopen dat Overeem 2010 in de VS gaat vechten (of in Japan tegen een topper) en dat we demolition gaan zien!
    max 400x125px

  18. #93
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    YouTube - DREAM.12 - Press Conference 1/4 - 24.Oct.2009

    the weighins, grappig om het publiek te horen als Overeem het podium betreed in zijn onderbroek

  19. #94
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Toen ik dit wilden delen met de rest van Nederland ben ik door meerdere forum broeders aangevallen en dat terwijl ik maar 1 ding wilden ook voor Alistair een top partij in de PTA.
    Jamila, jij bent toen aangevallen omdat je Yvel uitmaakte voor chicken shit wat buiten respectloos ook een bullshitopmerking is, beetje flauw om nu (weer) de vermoorde onschuld uit te hangen.

    Verder is het gewoon logisch dat er veel commentaar is gekomen op de partij van Ali in de PTA, ik heb zelden een vechter gezien die zo overduidelijk in zijn broek scheet voor zijn tegenstander.Kan Ali verder niets aan doen, maar het geeft wel aan dat die matchup een geweldige miskleun was, een hoofdprogramma van een duur gala onwaardig.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •