MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default Hardonck vs Barry *dikke vette spoiler*

    http://www.mma-core.com/videos/_Anto...007408&tid=100




    check ditte nou. bedoel normaal is het goed voor je mma,(dus groundskill) dat je in buitenland bent. en daar veel traint. want ja een links rechts links rechter low kick(iets wat je van af je 11de al kan leren hier in nederland) vergeet je toch nooit.


    blijkbaar wel.
    vind dit zo kut wedstrijd van hardock. kan het gewoon neit aan zien, zag al binnen een minuut kut dit gaat nooit goed komen. als een vechter met maar een ding, een kut lowkick zo kwam ie maar over. hij gaf die lowkick maakte niet uit hoe die barry em ook counterde, en daarmee meer schade aan deed dan dat hij met lowkicks deed.

    en hij leide niks in, toch basis idee van de lowkick. bedoel dan zet je em vast, kan ie niet counteren, doet het meer pijn. maar zag da niks van. hij wisselde wel eens af, en gaf dan een highkick zonder power.
    ik wil hem graag terug zien, maar mag wel ff duren.bedoel hij kwam eindelijk goed weg van de grond.
    ma dan staand verliezen. en dan op zo knullige manier.

    geen woorden voor. geschokt ben ik er door.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Hij was een kop groter en heeft een veel grotere reach, maar zie hem amper jabs maken, zo heb je geen enkel voordeel van je lengte.
    Knallen voor zijn hoofd zie ik hem eigenlijk in al zijn wedstrijden krijgen.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Geen hoofdbeweging ook, hij staat helemaal stil.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dit was zijn laatste partij op zijn contract toch?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Misschien eens op stage bij de gebroeders Klitschko, die kunnen hem wel jabben leren.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Er was een hype van "standup guaranteed" en Hardonk leek erin mee te gaan, hij had hem vaker kunnen proberen neer te halen, MMA is een compleet spelletje en Hardonk is bekwaam op de grond vs bijvoorbeeld wes sims. De druk van Barry leek hij niet mee om te kunnen gaan, hij ontweek weinig en leek een stuk trager en "houtiger" dan in zijn k1 dagen
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij was ik hier 1 van de weinige die zei dat Barry best een kans maakte omdat hij het in de K-1 ook erg goed deed. :P

    Laat ik eens even in m'n glazenbol kijken wat 5 december brengt.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    nou kijk eens aan. de rest van het mixfight volk zag het ook.:P
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    ja zonde idd. ik beneen hardonk fan, maar ik denk dat hij te vaak in de pocket blijft en daardoor veel schade oploopt (zo ook bijv tegen sanchez). Zeker tegen Barry had hij idd gewoon afstand moeten houden en moeten jabben, maar ja makkelijk praten uiteraard vanuit een luie bureaustoel. ik hoop dat hij terugkomt.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  10. #10
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    hardonk wel mooi ff fight of the night gekregen, 60.000 voor hem en 120.000 extra voor barry. Hoop dat hij niet ontslagen wordt, zijn ufc record is niet al te best
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    beetje triest om naar te kijken...hij werd staand echt afgetroefd, hij was gewoon te langzaam....of barry had te snelle handen, die kwam op het laatst echt heeeeeel vaak erg snel er doorheen.... mooi om te zien... geen frontkick gezien om hem op afstand te houden, kun je bij Barry wel doen, die was zo in z'n element dat ie niet naar de grond wilde gaan.... onbegrijpelijk, maar goed....

    ook ergerlijk dat die commentatoren iedereen willen doen geloven dat er twee van de grootste uit de kickbokswereld tegenover elkaar stonden....tja...dat gehype kan ik altijd erg moeilijk aanhoren...

    jammer voor hardonk, heeft het geprobeerd, maar denk dat z'n laatste partijen bewijzen dat ie niet veel in de UFC te zoeken heeft jammer genoeg...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Een goed staande gevecht wordt toch erg gewaardeerd. Dat kan zijn redding zijn. Hij heeft i.i.g. weer geld om nog een tijd als pro door te gaan.

  13. #13
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    oeii toch een behoorlijke afstraffing. Denk dat Hardonck geen nieuw contract meer krijgt. Die Berry doet het erg goed voor een kickbokser. Leer hem worstelen en dan kom je een heel eind. Waarom is hij nooit verder gegaan in de k1, hij was toch een goede kbér?

  14. #14
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    oeii toch een behoorlijke afstraffing. Denk dat Hardonck geen nieuw contract meer krijgt. Die Berry doet het erg goed voor een kickbokser. Leer hem worstelen en dan kom je een heel eind. Waarom is hij nooit verder gegaan in de k1, hij was toch een goede kbér?
    Had niet genoeg partijen en dan ook nog wat pech. In zijn laatste optreden moest ie vb de partij staken wegens een blessure ...
    Jammer, hij was fun to watch.

    Vond dat Hardonck erg goed begon en Barry goed onder druk hield, scoorde met zijn kicks. Barry heeft streke benen en vanaf de tweede gebruikt hij gewoon zijn beter explosiviteit!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Erger me er ook dood aan , na zoveel jaar nog geen boks lessen ?

    Wanneer gaat hij nou eens achteruit leren boksen en een goeie dekking leren houden het is echt gewoon niet om aan te zien.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Vond Hardonk goed beginnen. Druk naar voren en goede low kicks. Maar vond dat gaande de wedstrijd hij geen goed antwoord had op de stoten van Barry en te geforceerd zijn low kicks wou door drukken. Snap niet dat Hardonk hem niet naar de grond bracht om het daar af te maken.

    Volgens mij heeft Hardonk nog 1 partij om ze skills te tonen. Positief voor hem is dat de UFC deze partij blijkbaar wel aantrekkelijk vond. Wat natuurlijk heel belangrijk is.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    hardonk wel mooi ff fight of the night gekregen, 60.000 voor hem en 120.000 extra voor barry.

    dat is toch al erg genoeg? ik vond het niet om aan te zien, zn trappen waren erg houterig, en een hoop lowkicks draait hij helemaal niet in ze zullen best aankomen maar ik heb hem beter zien doen.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb met verbazing naar deze partij gekeken en had echt het idee dat Antoni niet in zijn ritme zat en zijn "spelletje" niet kon spelen. Hij kwam mijn inziens ook wat "log" over en stukken minder snel en bewegelijk.

    Erg jammer want ik had hem graag zien winnen.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    We hebben idd allemaal makkelijk praten vanuit hier,maar Antoni had dit met zijn kickbox achtergrond nooit mogen laten gebeuren!!
    Hij stond zo vast als een huis in het spelletje waarin hij bij Vos gym groot is geworden
    Gewoon dood en doodzonde, niets inleiden ,geen stopstoten om zn tegenstander op te vangen,geen jabs,geen combinaties helemaal nixxxxx
    Echt balen dit vooral voor Antoni zelf want die weet zelf donders goed dat ie veel beter kan!!!!

  20. #20
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    een soort van op bok premie toch?
    bedoel als je zo slecht presteerd en dan nog fight of de night krijgt. moet er wel wat anders aan hand zijn
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  21. #21
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Antoni heeft gewoon totaal geen progressie gemaakt in al die jaren UFC, exit lijkt mij. Zonde hoor, van zo'n Vos Gym kickboxer had ik wel meer verwacht. Lijkt wel of ie zonder gameplan die Octagon instapt.

  22. #22
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    oke dus 60 duizen voor ko te gaan, en zo hard weg wassie niet.
    dus met die verlies partij heeft hij meer verdient dan ze winst partijen:P
    nice
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Fight of the night is het geworden omdat hij KO ging. Dus z'n tegenstander heeft ervoor gezorgd dat hij die vette bonus kreeg...
    He left his wallet in El Segundo....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  24. #24
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Hardonk exit, hebben ze ruimte voor Yvel. Die zou niets heel laten van zo een Barry.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Hardonk exit, hebben ze ruimte voor Yvel. Die zou niets heel laten van zo een Barry.
    x2 war Yvel

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •