MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default Uitslagen - Gala Top Team Beverwijk 25.10.09

    1) J Tony Jas (TB Den Haag )vs Jos van Belzen (Top Team Beverwijk) WOP
    2) J Damian Lelieveld (Team Pancration) WOP vs Tonnie van Belzen (Top Team Beverwijk)
    3) J Delano Brinkman (MT Zwolle) vs Ferdi Meyer (Top Team Beverwijk) WIN OPGAVE 1ste RONDE
    4) C Oguz Koça (Van Os Gym) vs Raz Sarkisjan (Top Team Beverwijk) WTKO 3de RONDE
    5) B Hannes Snijders (Van Os Gym) WTKO 1ste RONDE vs Hamid Nouzadi (Top Team Beverwijk)
    6) C Larry Buursma (Team Pancration) vs Jesse van Langen (Top Team Beverwijk) WOP
    7) B Roy Tan (Mejiro Gym) vs Mansour Yaqubi (Top Team Beverwijk) WOP
    8) N Ben v/d Glas (Tinca Gym) vs Mustafa Karacaoglan (Top Team Beverwijk) WOP
    9) A Amir Zeyada (Team Pancration) vs Aussie (Top Team Beverwijk) WOP
    10) MMA Ronnie Markes (TTB/Brazilië) WOP vs Michael Knaap (Golden Glory)
    11) N Stephen Overwater (Fitz. F. Gym) vs Tom Duivenvoorde (Top Team Beverwijk) WOP
    12) N Erwin Koudenburg (Tinca Gym) WTKO 1ste RONDE vs Samer Ibrahim (Top Team Beverwijk)
    13) C Barry Hensen (Gym Haarlem vs Karim Aberkan (Top Team Beverwijk) WTKO 2de RONDE
    14) C Lesley Risa (Van Os Gym) vs Dominique Daalhuizen (Top Team Beverwijk) WOP
    15) C Durak Akca (Vorstwijk Gym) vs Robert de Vogel (Gym Haarlem) WTKO 2de RONDE
    16) B Micho Giganovic (Hambaken) WOP vs Basrat Hakimi (Top Team Beverwijk)
    17) A Raymond Welborn (Mejiro Gym) vs Brian Douwes (Top Team Beverwijk) DRAW
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Aussie wint van Amir . Ok dan !

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Aussie wint van Amir . Ok dan !
    Ging redelijk gelijk op totdat Aussie in de derde ronde doorkomt met een harde hoek en Zeyada neergaat. Hij herstelt zich nog wel na de 8 tellen maar kan niet meer het initiatief naar zich toe trekken. Morgenavond komt er nog een sfeerverslag van de avond online.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik was er vanavond ook bij met Knaap. Michael traint feitelijk sinds 2 weken weer bij ons en hij had vandaag een zware tegenstander voor de boeg: een sterke Braziliaanse grondvechter. Voor dit soort wedstrijden neem ik altijd even contact op met Remco Pardoel, mijn oude trainer, om de strategie te bespreken.

    "Hey Remco, ga je toevallig naar Beverwijk vandaag? Michael moet namelijk vechten." vraag ik. "Dat weet ik" zegt Remco, "want ik sta bij die Braziliaan in de hoek" Blijkt dat Remco een aantal weken met de tegenstander van Knaap heeft getraind. Damn, dat is minder Het blijkt een sterke grondvechter te zijn met een goede shoot. Het toeval wil dat ik met Michael die ene keer dat hij nu weer bij ons is geweest, eigenlijk alleen heeft getraind op takedown defence en verdedigen vanuit de guard. Dat ging goed en kwam dus goed uit.

    De wedstrijd verliep beter dan ik - gelet op de gebrekkige voorbereiding - had verwacht. Michael hield de takedowns redelijk goed tegen en als hij op de grond kwam neutraliserde hij zijn tegenstander vrij goed vanuit de guard. De Ringsregels waren van toepassing, dus het plan was verdedigen/afklemmen op de grond in de hoop dat de scheidsrechter de partij staande zou hervatten. Dat gebeurde maar een keer als ik me niet vergis. De tegenstander van Michael kon vanuit de guard dus niet al teveel doen, althans niet veel schade aanrichten. De keren dat hij een betere positie had werkte Michael netjes terug naar de guard. Staand ging het vrij aardig.

    Al met al hebben we de partij verloren op beslissing, aangezien er door geen van de partijen punten zijn gemaakt. Een verliespartij, maar ik ben niet ontevreden met deze prestatie tegen een erg sterke (grond)vechter.

    Het gala op zich was goed verzorgd. Ik heb een aantal leuke partijen gezien, waaronder die van Zeyada vs Aussie!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Thanks Justi...

    Maar Knaap traint weer bij jou? Dacht dat hij nu bij Martijn aan de slag ging en de rest van zijn trainingen bij Sem doet.

    Is ie weg bij GG of pikt hij alleen weer trainingen bij jou mee?
    If so, hoe staan Boon en Kuipers er dan tegenover? Snap er echt niks meer van. Kleine update bitte?..
    Hij zit nog steeds bij GG en doet de grondtrainingen bij mij. Ik heb hierover overleg gehad met Henk Kuipers (dat leek me de juiste weg) en Henk gaf aan dat het wat hem betreft geen probleem was. Daarmee is de weg wat mij betreft open en kunnen we weer lekker aan de slag.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Schandalige beslissing van de jury bij de partij tussen Douwes en Welborn.

    Welborn stond een straatlengte voor op punten maar kreeg toch niet meer dan een onbeslist.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •