MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 136
  1. #101
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Alsjeblieft niet! 3x Andy vs Gorgio in een jaar tijd, daar zit niemand op te wachten. Er zijn leukere matchmakings te bedenken.......
    X2

    Ik zie liever petroysian VS Buakauw in de Arena...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Winners never quit and Quiters never win"

  2. #102
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Petrosyan is een topper! Net als andy Souwer, Masato (die nu stopt), Buakaw, Yodsaenklai. al deze vechters kunnen maar zo van mekaar winnen en verliezen. Zijn dan vaak de kleine zaken die de doorslag geven.

    Wellicht wat voor de arena een fitte Andy Souwer vs Petrosyan op K-1 rules!
    x2

  3. #103
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie liever petrosyan tegen sato , even kijken of de doctor ook medicijnen heeft tegen lange benen en armen.

  4. #104
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer heeft Petrosyan voor het laatst verloren? Ik ben overigens ook van mening dat er op dit moment niemand van hem kan winnen.. nou ja misschien een hele goeie thai op full-muay thai rules. Maar zeker geen Nederlander. Souwer is onze onbetwiste nummer 1 en die red het ook niet fit of niet fit. Heeft gewoon met vechtstijl te maken. Hij is gewoon en soort Chabari maar dan 3 keer zo goed.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Congrats Petrosyan!!
    Had ook wel gedacht dat hij het zo zou winnen, hij is gewoon onverslaanbaar op dit moment..hopelijk kan Masato op Dynamite show nog voor een stunt zorgen..
    The Outsiders!! J-MMA #1

  6. #106
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    wie die beker omhoog houdt is gewoon de terecht champ! no doubt about it, in een toernooi-opzet heb je gewoon te maken met blessures en lotingen....dus geen gezeik achteraf aub als de uitslag niet bevalt....

    petrosyan wint terecht! had souwer er maar voor moeten zorgen dat ie ook binnen een minuut klaar was met BPP hahahahahaha
    souwer had idd de pech dat ie eerst tegen BPP moest, samen met petrosyan en hemzelf de kanshebber! shit happens, souwer komt terug en pakt die titel echt nog wel eens! het is wat kort door de bocht om nu al te gaan roepen dat petrosyan de komende jaren gaat rulen, werd ook bij BPP gezegd destijds en toen kwam Souwer langs...de verschillen zijn erg klein in de K1 max!!
    QFT!

  7. #107
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    er stond al een fitte souwer tegen petrosyan in milaan, en toen moest ie ook al gewonnen zijn na 3 ronden (petrosyan)! masato keek maar zuur toen petrosyans hand de lucht in ging, hij gaat zijn winning streak nog even aanhouden denk ik! Dit was overduidelijk zijn tornooi!
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Het is vrij normaal dat op een Nederlandse site, de Nederlandse vechter favoriet is lijkt me.

    En het heeft niets met misgunnen te maken. Een partij/toernooi na bespreken, bediscusieren e.d. lijkt me waar fora grotendeels voor zijn. Fans geven hun mening en bespreken dat.

    Er wordt door iedereen ook gezegd dat Petrosyan een topper is maar dat de poule indeling jammer is voor deze fase van het toernooi. Die Japanner is mooi doorgedrongen maar een Kyshenko op die plaats was een stuk mooier geweest.

    Over Petrosyan:

    iedereen die mij kent weet dat ik fan van het echte muaythai ben. En de stijl van petrosyan is aardig muaythai gericht. Rechts voor, linkse powerkicks, Linkse knie er steeds in, been vast pakken en onderuit schoppen (wat Buakaw ook graag doet), het actie - reactie vechten. Overigens heb ik al wel eens aangegeven dat ik petrosyan op muaythai regels nog liever zie dan K-1 regels.

    Hij heeft idd wat Chabari ook heeft alleen zie je dat Petrosyan op de juiste momenten wel meer de aanval zoek en naar voren komt. Zo ver ik weet heeft Petrosyan een onbeslist tegen Buakaw en een verleispartij in het Lumpinee vs Nonthanan Por Pramuk.


    Overigens vondt ik Buakaw weer aardig scherp en beter dan hij de alatste ajren is geweest. De partij met Souwer was aardig gelijk. Maar ook hier denk ik dat Souwer de partij kreeg omdat hij in die extra ronde net meer naar voren kwam en Buakaw een paar keer tegen de touwen vastzette.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  9. #109
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Je ziet Andy ook naarmate het gevecht (tegen Buakaw al) chagrijniger worden lijkt het wel van dat vastpakken van Petrosyan. De onmacht wordt steeds groter tijdens het gevecht en dat stoort Andy enorm volgens mij, want Andy kan zowel Buakaw als Petrosyan pakken. Maar niemand van deze drie als hij 3,5 ronde langer dan een ander heeft gevochten op top K-1 MAX niveau.. Ach volgend jaar samen met Kyshenko maar uitmaken wie het in 2009 wordt. Mits met de juiste loting...
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  10. #110
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    023
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hij moet nog steeds van Buakaw winnen om inderdaad onbetwist te worden.
    Op 21 november staat hij eerst nog tegen Murat Direkci (de titelhouder van showtime tot 70kg) op het gala van Ernest Hoost en It's Showtime in Barneveld. Van Murat heeft hij ook nog niet zomaar gewonnen, Murat heeft er gewoon voor gekozen om niet meer uit te komen voor de K-1.. Wie weet hoe het had gelopen als hij dat nog wel gewoon deed.

    En volgens de site van oktagon vecht Petrosyan op 13 maart 2010 tegen BPP op het It's Showtime gala in Milaan. Zijn "kans" tegen BPP komt dus nog wel..




    Toch is Petrosyan voor mij gewoon de terechte champ! Als je 2 partijen wint in de finale dan heb je gewoon terecht gewonnen. Dat hij fitter was dan Souwer, tja, dat heb je nu eenmaal in toernooien..

    Petrosyan gefeliciteerd!!

  11. #111
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Sauwer niet gewonnen heeft, hij was er weer dichtbij!
    Is al een prestatie op zich, niveau is natuurlijk super hoog!

    Petrosyan tegen Buakaw zal ook wel knallen worden! Ben benieuwd!

  12. #112
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Petrosyan tegen Buakaw? Hoop dat het waar is.
    =

  13. #113
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Giorgio is heel erg moeilijk te bevechten. Hij geeft je geen tijd om aan te vallen, hij is telkens een stap voor.

    Hij is nu nog sneller, feller, zijn combo's zijn langer en gevaarlijker.

    Andy kreeg niet de kans om wat te doen.

    Met alle respect voor Andy, die daarvoor een zware kluif had aan Buakaw.

    Giorgio is op dit moment een niveau hoger.

  14. #114
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harlem View Post
    Op 21 november staat hij eerst nog tegen Murat Direkci (de titelhouder van showtime tot 70kg) op het gala van Ernest Hoost en It's Showtime in Barneveld. Van Murat heeft hij ook nog niet zomaar gewonnen, Murat heeft er gewoon voor gekozen om niet meer uit te komen voor de K-1.. Wie weet hoe het had gelopen als hij dat nog wel gewoon deed.

    En volgens de site van oktagon vecht Petrosyan op 13 maart 2010 tegen BPP op het It's Showtime gala in Milaan. Zijn "kans" tegen BPP komt dus nog wel..

    http://oktagon.it/immagini/manifesto_okt010_sfida.jpg


    Toch is Petrosyan voor mij gewoon de terechte champ! Als je 2 partijen wint in de finale dan heb je gewoon terecht gewonnen. Dat hij fitter was dan Souwer, tja, dat heb je nu eenmaal in toernooien..

    Petrosyan gefeliciteerd!!
    Sorry hoor maar Murat komt voor de echte top net iets te kort!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Heb je het publiek zijn naam niet horen scanderen gister? Was echt goed te horen! "Niet zo blij" gaat dus niet op.
    Dat was eerlijk gezegd een groepje Italianen (kunnen ook Armenen geweest zijn natuurlijk) die dat aanspoorden
    Maar moet zeggen dat de Japanners ook aardig onder de indruk waren van The Doctor....

    Wat ik ook nog niet heb teruggelezen en wat ik persoonlijk geweldig vind: KRAUS wint door....jawel, LOWKICKS!!!!
    EIN-DE-LIJK was ie weer eens flink aan het trappen! Helemaal geweldig! Het leek wel alsof er een soort Kraus 2.0 stond. Ik vond het een verademing om naar te kijken in vergelijking met zijn pure boksstijl. Jammer dat ie dat niet eerder deed, want hij kan het echt wel. Dat zagen we al tegen Kalakoda, maar daarna helaas zeer zelden.

    Ik hoop echt dat Kraus op deze voet verder gaat!

    Dikke proficiat en complimenten aan Kraus en Dennis Krauweel!

    Kraus was idd erg scherp! Heerlijk om weer naar te kijken.

  16. #116
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Zoetermeer
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Was het niet het Japanse publiek dat een inbreng had door te stemmen op de vechters en hun wedstrijden na de final 8 (of 16)? En stond Petrosyan toen niet met kop en schouders bovenaan deze poll?

    Met andere woorden... Lijkt me onwaarschijnlijk dat het Japanse publiek hem niet moet zoals enkelen hierboven schrijven.

  17. #117
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    de promo die voorafging aan het evenement was ook 3 minuten lang petrosyan, die een bordje yamamoto bestelde met als toetje masato. souwer en buakaw zag je maar even, dus max richt zich al op een nieuwe favoriet, "ishu doktoro!"
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  18. #118
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil een fitte Holzken wel tegen Petrosyan zien.
    Wil niet zeggen dat Nieky nu de man is die van hem
    kan winnen, maar neem een sterke tegenstander en Holzken
    en je hebt gegarandeerd vuurwerk.
    Tegen elke topper heeft ie of gewonnen of een mooie pot neergeze( op
    Buakaw na dan)

  19. #119
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Dat was eerlijk gezegd een groepje Italianen (kunnen ook Armenen geweest zijn natuurlijk) die dat aanspoorden
    Maar moet zeggen dat de Japanners ook aardig onder de indruk waren van The Doctor....




    Kraus was idd erg scherp! Heerlijk om weer naar te kijken.
    Waren gewoon Japanners hoor.. of is dat volgens jouw uitgesloten dat ze in Japan Petrosyan schreeuwen?

    Alsof Petrosyan niet kan vechten en mensen alleen voor hem zullen schreeuwen op basis van zijn nationaliteit... hij was gewoon een k1 finalist en inmiddels champion, dus zo raar is het niet als ze Petrosyan scanderen. Maar nee hoor, meneer denkt gelijk dat het om enkele Armeniërs of Italianen gaat..

  20. #120
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    425
    vCash
    126000

    Default

    haha hij zei meneer tegen je
    Barbara
    Ambassadrice voor Fighting for Water
    http://www.fightingforwater.com/

  21. #121
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    als die petrosyan gewoon ortodoxe vechtstand had zou ie met iedereen moeite hebbe , het is dankzij die southpaw dat ie moeilijk te vechte is zo is dat ook bij boksers ze houde niet van south... want je kan niets bijna alleen dan wat punten pakke met jabs en altijd naar links schuiven meer is er niet.

  22. #122
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Dus een southpaw kan een orthodoxe vechter KO'en maar andersom kan de orthodoxe dus alleen wat punten pakken? Wat een onzin!
    Een tactisch en technisch goede vechter heeft gewoon een antwoord op een southpaw. Kijk eens naar de tactiek en het overzicht van Petrosyan. Die 2 dingen staan los van links of rechts voor. Hij heeft een geweldig inzicht, geweldige verdediging met dito counters en combineert goed.
    De man is gewoon een geweldenaar!
    southpaw zijn zeldzaam meeste 99% trainen met gewone stand , je hersene moete zich aanpasse aan die vechtstand (southpaw) als je die tegenkomt , ik ben er nooit eentje tegegekome tijdens het sparre ??

  23. #123
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Zoetermeer
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pure View Post
    als die petrosyan gewoon ortodoxe vechtstand had zou ie met iedereen moeite hebbe , het is dankzij die southpaw dat ie moeilijk te vechte is zo is dat ook bij boksers ze houde niet van south... want je kan niets bijna alleen dan wat punten pakke met jabs en altijd naar links schuiven meer is er niet.
    Wat een onzin zeg, het kan misschien lastig zijn een vechter die rechts voorstaat te bevechten. Maar toppers als Souwer trainen op de tegenstander die ze voorgeschoteld krijgen. Het lijkt me dan ook niet ondenkbaar dat er getraind is op een rechts voorstaande tegenstander (aangezien de kans aanwezig was dat hij weer tegen Petrosyan zou moeten).

    Daarnaast is het klinkklare onzin te zeggen dat je alleen wat punten kunt pakken en wat naar links kan schuiven. Als topper moet je veelzijdig zijn en dus een antwoord klaar hebben op deze "problemen".

  24. #124
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Waren gewoon Japanners hoor.. of is dat volgens jouw uitgesloten dat ze in Japan Petrosyan schreeuwen?

    Alsof Petrosyan niet kan vechten en mensen alleen voor hem zullen schreeuwen op basis van zijn nationaliteit... hij was gewoon een k1 finalist en inmiddels champion, dus zo raar is het niet als ze Petrosyan scanderen. Maar nee hoor, meneer denkt gelijk dat het om enkele Armeniërs of Italianen gaat..
    Meneer was er zelf bij in Japan.... denk dat Meneer er dus meer kijk op heeft dan jij in deze. Nu jij weer!

    Zoals ik al eerder zei, beetje genuanceerder zou je sieren, vriend.

  25. #125
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Daarbij geeft 'ie ook aan dat de Japanners ook onder de indruk waren van Petrosyan. Dude, lees nou gewoon eens normaal in plaats van je druk te maken om enkele regels.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •