MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 136 of 136
  1. #126
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Waren gewoon Japanners hoor.. of is dat volgens jouw uitgesloten dat ze in Japan Petrosyan schreeuwen?

    Alsof Petrosyan niet kan vechten en mensen alleen voor hem zullen schreeuwen op basis van zijn nationaliteit... hij was gewoon een k1 finalist en inmiddels champion, dus zo raar is het niet als ze Petrosyan scanderen. Maar nee hoor, meneer denkt gelijk dat het om enkele Armeniërs of Italianen gaat..
    Je hoeft er niet zoveel achter te zoeken hoor. Er was een groepje niet-Japanners die dat aanspoorden en idd Japanners die het overnamen. Niet meteen denken dat het negatief bedoeld was....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    als die petrosyan gewoon ortodoxe vechtstand had zou ie met iedereen moeite hebbe , het is dankzij die southpaw dat ie moeilijk te vechte is zo is dat ook bij boksers ze houde niet van south... want je kan niets bijna alleen dan wat punten pakke met jabs en altijd naar links schuiven meer is er niet.
    Zeker te veel tekenfilms gekeken. Zeker nooit gehoord van het gevecht Pacman vs Marquez of staat die niet bij je tekenfilms in de kast.

  3. #128
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pure View Post
    southpaw zijn zeldzaam meeste 99% trainen met gewone stand , je hersene moete zich aanpasse aan die vechtstand (southpaw) als je die tegenkomt , ik ben er nooit eentje tegegekome tijdens het sparre ??

    Ik wel en ik wilde zelf ook nog wel eens switchen als de boel niet liep.

    Je lult uit je nek. Van mijn part staan ze achterstevoren.

  4. #129
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by pure View Post
    southpaw zijn zeldzaam meeste 99% trainen met gewone stand , je hersene moete zich aanpasse aan die vechtstand (southpaw) als je die tegenkomt , ik ben er nooit eentje tegegekome tijdens het sparre ??
    Tuurlijk speelt het mee, maar daarbij is Petrosyan ook nog een uitzonderlijk goede vechter dat valt niet te ontkennen.
    Yodsaenklai is ook een southpaw en daar won Souwer wel van, dus dat zegt wel wat over Petrosyan

  5. #130
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Op dit niveau moet je tegen elk type tegenstander kunnen vechten. En dat kunnen ze heus wel, zeker Souwer. Maar het niveau van al deze gasten ligt zo hoog dat de onderlinge verschillen klein zijn. Petrosyan is door deze winst op Souwer niet per se altijd de betere vechter, maar wel van grote klasse.
    Ik wil van zijn kwaliteit dus vooral niets afdoen, maar heb wel de indruk dat het de Jappen erg goed uitkwam dat hij het toernooi wint. De uitslag Souwer-Buakaw was op zijn minst dubieus, en ook vond ik de aandacht voor Petrosyan voor en tijdens het toernooi opvallend.
    Maar respect voor alle vechter. Wat een niveau zeg. Nu hoef ik even geen zwaargewichttoernooi te zien...

  6. #131
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Buakaw is dik genaaid. 'Vreemd' dat niemand het daar over heeft. Een extra ronde geven sloeg echt helemaal nergens op. Souwer moest de kampioen worden, want dat zou dan mooi uitkomen voor de afscheidspartij van Masato op NYE. Ook gaven 2 juryleden de eerste ronde (petrosyan vs souwer) een 10 - 10. WTF. Bovendien mocht Souwer 'blij' zijn met die snee onder zijn oog, zodat hij meer kon herstellen van de knockdown. Anders had Petrosyan hem op zijn lever eruit geslagen.
    Kwik, Kwek en Kwark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •