MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 92
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Schandalige vertoning. Als het zo'n helden zijn, moet er toch ergens een galaa'tje zijn waar ze tegen elkaar in de ring kunnen kruipen. Maar dat durven ze vast niet!

    Ik hoop dat de politie genoeg aan deze beelden had om de protagonisten flink aan te pakken!


    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    om je evenement te financieren met alleen ring-seats, mag je wel de hoofdprijs voor een zetel vragen, als je een x aantal vip-tafels verkoopt, ben je niet afhankelijk van het aantal toeschouwers wat je evenement bezoekt!
    Vergis ik me, of is daar de sponsoring niet voor?!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  2. #27
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    wat een loosers zeg dit is echt schandalig.niet goed voor de sport.echt geen goede reclame.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben op heel wat gala’s geweest en er is maar 1 “redelijk” grote vechtpartij geweest maar bij lange na niet van deze omvang. En dat was in Arnhem 4 februari 2001, K1 Lumberjack Returns. Met o.a. Jerrel Venetiaan, Errol Parris, Jurgen Krut etc.
    Collina
    Maar dat waren "voetbalsuporters" die daar hadden afgesproken .
    Ush,
    Marco.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    als neutrale toeschouwer heb je wel waar voor je geld....een hoop k.o.'s en slugfest's..daar kom je voor toch.........maar zonder gekheid slaat weer helemaal nergens op toch dit soort dingen

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Judas View Post
    Hehehe, ging idd ff goed los. Waar is dit? Zitten ook veel engeltjes tussen zo te zien.

    Dacht dat dit in Australie plaatsvond.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Ik begrijp niet waarom je dit niet zou posten?
    Iedereen die naar meer dan 1 gala is geweest, weet dat dit helaas gebruikelijk is in de vip.
    Hell, ik vind het zelfs wel tof dat dit gepost wordt, want nu kan ik eindelijk eens zien wat er nou in de vip gebeurd.

    Maar nee, laten we onze bek maar houden en net doen alsof er niks aan de hand is. Ondertussen uiteraard wel huiliehuilie doen als er een "negatief" stuk in de Revu verschijnt.
    Lekker onze kop in het zand blijven steken, terwijl we het echte probleem (vips) blijven negeren.
    Promotors blijven vip tafels aanbieden en vechters worden veelal afgerekend op het aantal tafels dat ze verkopen, waardoor ze meer met hun kop bij de verkoop zitten dan bij de daadwerkelijke voorbereiding op het gevecht.

    Opzouten met die kut viptafels en gewoon veel knaken vragen voor ringseats. Hoppa, probleem opgelost.
    x2!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Steek er mijn kop niet voor in het zand, weet dat het gebeurd, maar vind het desondanks walgelijk....
    En als iedereen dat uitdraagt, wordt het vanzelf minder in de Vip-area...
    Gewoon met zijn allen boeroepen en uitfluiten die eikels...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post

    Vergis ik me, of is daar de sponsoring niet voor?!
    Daar vergis je je in, Christophe... Of je moet magnaten als sponsors hebben...
    In Nederland is het toch grotendeels de growshops, parenclubs en kleinbedrijfjes die een paar tientjes sponsoren...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  9. #34
    Join Date
    May 2007
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    vip tafels

    Tsja blijkbaar blijft dat aantrekkingskracht uitoefenen op neanderthalers met geld. En dan gaan ze van dat macho territoriumgedrag vertonen:

    "Mensen leefden oorspronkelijk in kleine groepen met veel ruimte om zich heen. Dat mensen nu geisoleerd van elkaar in grote groepen leven met weinig eigen ruimte, (in grote flats) met relatief kleine territoria, betekent niet veel goeds. Het stimuleert stress en ongelukkigheid en blabla."

    Sommige groepen bij voorbaat weren, zou dat een oplossing zijn?

    Quote Originally Posted by Marco (scheids) View Post
    Maar dat waren "voetbalsuporters" die daar hadden afgesproken .
    Nee. Die kiezen een weiland, stadscentrum of een houseparty
    "Sterker door strijd"


    Dat dan weer wel he

  10. #35
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Met mensen die zichzelf VIP voelen zit per definitie al een steekje los.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Afschuwelijke beelden. Bah.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  12. #37
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Ooit als ik vet rijk en gevaarlijk ben ga ik ook een vip tafel nemen. Dan kom ik met mn 5 handlangers die nog lelijkere merk truien dragen dan ik (met een enorme gouden ketting erover). Vervolgens gaan we breed aan tafel zitten, agressief om ons heen kijken en wachten op de eerste de beste provocatie om te gaan matten. YEAH, BEN EEN ALPHA MALE. FUCK YEAH

  13. #38
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Wie heeft er nou gewonnen?

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Wie heeft er nou gewonnen?
    2-1 voor de engeltjes

  15. #40
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    wachten tot de normale mensen het pand hebben verlaten en dan gewoon te werk gaan zoals het russische leger bij de gijzeling van het Dubrovkatheater.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    van 20 grote galas waar ik ben geweest, is het misschien wel 15 keer oorlog buiten de ring geweest, merendeels kleine gevechten maar ook 4 of 5 grote.


    op de vot dermit

  17. #42
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Sommige groepen bij voorbaat weren, zou dat een oplossing zijn?
    Dat mag niet in Nederland, want dan discrimineer je een hele groep, staat nog net niet de doodstraf op tegenwoordig.

    Hoeveel stoeltjes zou je eigenlijk vlak om de ring kunnen plaatsen? Zelf zou ik best €20,- meer willen betalen als ik dan vlak bij zit, paraplu meer voor spetterende zweet en bloed particels...

    Zulke binken zijn die VIP gorillas trouwens niet, bij Beast of the East van het voorjaar ging opeens het brandalarm af en al die kleerkasten waren meteen weg. Toen bleek dat het vals alarm was kwamen ze weer heel breed en stoer naar binnen gewandeld

  18. #43
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    [/font][/color]
    LOL, zo te lezen heb jij geen flauw benul waar je over praat Collina
    Ik wil het je best uitleggen, ...

    Ik heb het over het filmpje, dat was namelijk wel heeeeeeeel erg overdreven!

    Als je erbij was in Arnhem 4 feb 2001 was dat het ergste wat er tot nu toe is gebeurd. Dat is bij lange na niet van deze omvang!

    De reactie op het fimpje komt bij mij over als of het altijd zo er aan toegaat in de Vip en dat het wel eens gezegd moet worden.

    Dat zit je bij mij verkeerd.

    Collina

  19. #44
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown View Post
    Collina, heb je hoog zitten maar hier sla je ff de plank mis.

    Bij mij staan de buitenringse activiteiten bij Schreiber-Manhoef 1 @ Ahoy nog vers in het geheugen....
    De reactie op het fimpje schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Als of het er bijna altijd zo aan toegaat in de VIP.

    Mij hoor je niet zeggen dat er allemaal lieverds zijn die er zitten, maar de reactie op het fimpje dat het wel eens gezegd mag worden en dat we ons kop in het zaad steken...nee, daar ben ik het totaal niet mee eens.

    Dit is letterlijk TOTAAL GEEN VERGELIJKINGSMATERIAAL!

    Schrieber Manhoef Ahoy, ben ik idd bij geweest, ... 2001 Arnhem dat vond ik even schrikken, maar nogmaals, bij lange na niet wat ik net op het filmpje heb gezien.. ik schok me niet alleen kapot, maar ook een schade dat het zover kan komen.

    Ik kan er enorm pissig om worden, (totaal niet persoonlijks hoor) maar ik wil nu even echt gebegrepen worden dat je geen Appels met Peren moet vergelijken.

    Collina

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    In Arnhem was inderdaad heel erg heftig.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    In Arnhem was inderdaad heel erg heftig.

    Vertel

  22. #47
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    @ Collina:

    Volgens mij weet jij niet waar je over praat...

    Ik zeg niet dat het altijd zo heftig is als op het filmpje te zien is.
    Ik wil alleen dat we onze koppen niet zo diep in het zand moeten steken, omdat de vip helaas inherent is aan minder leuke activiteiten.

    Dus fuck vips, fuck vip tafels, fuck zgn. belangrijke mensen en lang leve de normale ringseats!

    Even ter illustratie: als er geen vips zouden zijn geweest bij het afgelopen glory gala, had je dat 'onzin' artikel in de revu bijvoorbeeld ook niet gehad.
    Oke,
    Ik snap enigsinds wel wat je bedoeld, maar de reactie op het fimpje kwam op mij verkeerd. Dat filmp is best schokkend en dat valt echt met niets te vergelijken. Ja met Gladiator, Russal Crow....

    Jouw reactie kwam op mij over, "dit gebeurd er nou vaak in de Vip".

    Als vrienden, kennissen, familie etc. vragen waarom ik het mooi vind om naar die sport te kijken, kan ik in geuren en kleuren vertellen waarom. Ook vertel ik met trots als vergelijking.."Ga je naar een voetbalwedstrijd, is het altijd een teringzooi, ga je naar een FightGala, vertrekt iedereen de Arena, Ahoy etc. normaal zonder dat er een politiemacht buiten op je staat te wachten.

    Even goede mixfight friends verder

    Kwam gewoon even verkeerd op mij over...


    Gr. Collina

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb regelmatig opstootjes en vechtpartijen gezien in de VIP maar inderdaad niet van deze omvang, in Arnhem was denk ik het ergste maar dat waren inderdaad voetbal supporters (Vitesse - NEC) en ik heb gezien dat er ook wat jongens uit Oss bij betrokken waren.
    Volgens mij was het die dag ook Vitesse - NEC en de Rijnhal ligt op loopafstand van het Gelredoom.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #49
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Stelletje kudde, niet normaal dit.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  25. #50
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    EMMEN
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post

    Zulke binken zijn die VIP gorillas trouwens niet, bij Beast of the East van het voorjaar ging opeens het brandalarm af en al die kleerkasten waren meteen weg. Toen bleek dat het vals alarm was kwamen ze weer heel breed en stoer naar binnen gewandeld

    whaha klopt, er waren er zelfs bij die vrouw en kind achterlieten....hing er later toch wel een heel bruine geur in de toko

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •