MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 92
  1. #51
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Schandalige vertoning. Als het zo'n helden zijn, moet er toch ergens een galaa'tje zijn waar ze tegen elkaar in de ring kunnen kruipen. Maar dat durven ze vast niet!

    Ik hoop dat de politie genoeg aan deze beelden had om de protagonisten flink aan te pakken!




    Vergis ik me, of is daar de sponsoring niet voor?!

    geen vergissing, wat geef je dan terug aan je sponsor ........... een tafel. Als jij sponsoren weet die belangenloos euro's doneren, mail het ff. kunnen we het eerst volgende evenement nog groter neerzetten. thanks!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2007
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Dat mag niet in Nederland, want dan discrimineer je een hele groep, staat nog net niet de doodstraf op tegenwoordig.

    Dat is wel jammer ja. Want pas maar op. Als je één groep mensen die allemaal met het zelfde jackie aan hebben of zelfde coupe en huidskleurtje over 1 kam scheert.

    Maar gewone 1e rangs plaatsen i.p.v. tafeltjes is m.i. wel beter. Iets meer euri's vragen en drank en eten betaal je maar zelf.
    "Sterker door strijd"


    Dat dan weer wel he

  3. #53
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    uberhaupt geen drank zou al een aardige slok op een borrel schelen....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  4. #54
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    allemaal leuk en aardig maar wie had er nou gewonnen?


    Fuckers!

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik heb regelmatig opstootjes en vechtpartijen gezien in de VIP maar inderdaad niet van deze omvang, in Arnhem was denk ik het ergste maar dat waren inderdaad voetbal supporters (Vitesse - NEC) en ik heb gezien dat er ook wat jongens uit Oss bij betrokken waren.
    Volgens mij was het die dag ook Vitesse - NEC en de Rijnhal ligt op loopafstand van het Gelredoom.
    Klopt .... ik weet dat ik de partij even stopte, maar snel weer doorging om de boel af te leiden.
    Ush,
    Marco.

  6. #56
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    zag er wel talent tussen zitten. goede manier voor talentscouting.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Vertel
    Ze gooide met poep

  8. #58
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Daar vergis je je in, Christophe... Of je moet magnaten als sponsors hebben...
    In Nederland is het toch grotendeels de growshops, parenclubs en kleinbedrijfjes die een paar tientjes sponsoren...
    Ja, en die willen graag een tafeltje aan de ring als compensatie

    Quote Originally Posted by Marco (scheids) View Post
    Maar dat waren "voetbalsuporters" die daar hadden afgesproken .
    Volgens mij waren dat vitesse vs NEC supporters die daar de boel verpesten in 2001 in Arnhem, en volgens mij niet in de VIP. Het gebeurde tussen de tribune's bij de ingangenvan de toiletten..
    Mensen gaven zelfs hun kinderen aan de VIP gasten die achter de hekken zaten. Een vriend van mij zat daar VIP en die hielp mensen hun kinderen aan te nemen zodat die veilig op het VIP terras zaten.
    Zelf zat ik boven op de tribune en zag alles gebeurden, was zeker heftig en een smet op het gala (helaas).

  9. #59
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    was er toen ook bij in Arnem. het gala stopte een antal keren net toen er een toffe partij bezig was, Leko- tegen Ignasov. heeft toen ook wel een indruk op mij gemaakt, omdat zo'n grote menigte in een keer op de vuist met elkaar gaat. helemaal toen ze ook onze kant opkwamen, terwijl wij in het publiek zaten. Iedereen begon ook te rennen, een massale knokpartij was dat. Op een geven moment was de security nergens meer te vinden, en hebben de mensen van de scholen voor een gedeelte zelf opgelost. niet best. maar in dit filmpje meende ik zelfs schoten te horen, en het leek wel of er ook iemand werd gestoken. kon het niet helemaal goed zien. Mongolen zijn het.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Volgens mij heb je geen flauw benul waar over je praat. En anders zou ik wel eens willen weten op welke Gala's jij dit soort activiteiten meemaakt. Volgens mij wacht het grotendeel wat jij nu ons te vertellen hebt? Over welke gala’s heb jij het?
    Quote Originally Posted by Collina View Post

    Ik ben op heel wat gala’s geweest en er is maar 1 “redelijk” grote vechtpartij geweest maar bij lange na niet van deze omvang. En dat was in Arnhem 4 februari 2001, K1 Lumberjack Returns. Met o.a. Jerrel Venetiaan, Errol Parris, Jurgen Krut etc.

    Nee, dat filmpje is wel heel overdreven, dat zal niet snel gebeuren.

    Collina



    September '94 in Ahoy was ook hakken in de vip. met Schreijber -Manhoeff in Ahoy ook.
    Verder heeft D4 groot gelijk. ziet er niet uit die vip. Stelletje aanstellerige proleten. Ringseats rule! Much classier too!

  11. #61
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Hetzelfde geld trouwens voor zeikende promotors die niet teveel fotografen aan de ring willen hebben.. Ooit gezien hoeveel fotografen er aan de ring staan bij een gemiddeld japans evenement?.
    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post

    Zolang ze niet op de ring staan is er niks aan de hand


    D4 in vorm vandaag!!!!!

    Zo onnozel. Zeiken om media-aandacht en dan alleen je eigen mannetje aan de ring zetten zodat je in de NRC en de Revu dezelfde foto ziet.

    Zo dom...

    En showtime zet de pers ergens in de hoek van de arena, op zestig meter van de ring. 'Ja, leuk dat jullie er zijn!'

  12. #62
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    En showtime zet de pers ergens in de hoek van de arena, op zestig meter van de ring. 'Ja, leuk dat jullie er zijn!'
    ik vind het veel erger dat ik voor 100 euro 120 meter van de ring zit...

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Oke,
    Ik snap enigsinds wel wat je bedoeld, maar de reactie op het fimpje kwam op mij verkeerd. Dat filmp is best schokkend en dat valt echt met niets te vergelijken. Ja met Gladiator, Russal Crow....

    Jouw reactie kwam op mij over, "dit gebeurd er nou vaak in de Vip".

    Als vrienden, kennissen, familie etc. vragen waarom ik het mooi vind om naar die sport te kijken, kan ik in geuren en kleuren vertellen waarom. Ook vertel ik met trots als vergelijking.."Ga je naar een voetbalwedstrijd, is het altijd een teringzooi, ga je naar een FightGala, vertrekt iedereen de Arena, Ahoy etc. normaal zonder dat er een politiemacht buiten op je staat te wachten.

    Even goede mixfight friends verder

    Kwam gewoon even verkeerd op mij over...


    Gr. Collina

    Ik had vorig jaar in Ridderkerk toch echt een vergelijkbaar filmpje kunnen maken op een gala. Daar ging het er net zo heftig aan toe...

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post

    Volgens mij waren dat vitesse vs NEC supporters die daar de boel verpesten in 2001 in Arnhem, en volgens mij niet in de VIP. Het gebeurde tussen de tribune's bij de ingangenvan de toiletten..
    Mensen gaven zelfs hun kinderen aan de VIP gasten die achter de hekken zaten. Een vriend van mij zat daar VIP en die hielp mensen hun kinderen aan te nemen zodat die veilig op het VIP terras zaten.
    Zelf zat ik boven op de tribune en zag alles gebeurden, was zeker heftig en een smet op het gala (helaas).
    Klopt dat was niet in de VIP en het duurde echt lang voordat de beveiliging het onder controle had

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #65
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    uberhaupt geen drank zou al een aardige slok op een borrel schelen....
    een avondje knokken kijken zonder bier erbij? komen dan de ronde misses langs met een theedoos en koekjes?

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik wil het je best uitleggen, ...

    Ik heb het over het filmpje, dat was namelijk wel heeeeeeeel erg overdreven!

    Als je erbij was in Arnhem 4 feb 2001 was dat het ergste wat er tot nu toe is gebeurd. Dat is bij lange na niet van deze omvang!

    De reactie op het fimpje komt bij mij over als of het altijd zo er aan toegaat in de Vip en dat het wel eens gezegd moet worden.

    Dat zit je bij mij verkeerd.

    Collina
    Kom op Collina. Je had beter kunnen schrijven: "Als ik de reacties hier zo lees en de ervaringen van anderen hoor, dan heb ik me toch vergist." Met de ervaringen van anderen en de voorbeelden die hier gegeven worden had je dat gesierd.
    Overigens is er op een gala in Nederland ook echt wel eens geschoten hoor. We hoeven het niet op te blazen maar je moet het ook niet kleiner maken dan het is.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  17. #67
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Mijn vraag is: waarom kan het in het buitenland (V.S. , Japan, Frankrijk e.d.) wel zonder viptafels?
    Dit filmpje is inderdaad wel behoorlijk heftiger dan wat je hier ziet gebeuren op een vip, maar toch zie ik het wel vaak fout gaan op de vip.Dit jaar alleen al een keer of 6.
    Je kunt je dan afvragen of dit voor de langere termijn goed is voor een sport, die bij bevooroordeelde mensen toch al niet zo'n best imago heeft.

    Voor ringside seats worden in het buitenland ook flinke prijzen gerekend en je kan daaraan ook nog bijvoorbeeld bandjes koppelen waarmee je toegang krijgt tot een afgesloten vipruimte waar gratis consumpties gehaald kunnen worden.
    Je ziet bij zo'n opzet veel minder problemen.

  18. #68
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Twee dingen in desze topic irriteren me:
    1) Het toontje van Collina
    2) Ooh en ahh, dat gebeurd alleen in het buitenland.

    Loop nu lang genoeg mee op de gala's om te weten dat de shit bijna altijd in de VIP begint.
    Ik heb het slachtoffer van de schietpartij (in Sint Pancras toendertijd) naast me zien liggen met twee gaatjes in zijn been.
    En sla de berichtgeving van het afgelopen jaar er nog eens op na.
    Dan zie je dat vechten op de gala's hééél erg 2009 is.

  19. #69
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Kom op Collina. Je had beter kunnen schrijven: "Als ik de reacties hier zo lees en de ervaringen van anderen hoor, dan heb ik me toch vergist." Met de ervaringen van anderen en de voorbeelden die hier gegeven worden had je dat gesierd.
    Overigens is er op een gala in Nederland ook echt wel eens geschoten hoor. We hoeven het niet op te blazen maar je moet het ook niet kleiner maken dan het is.
    Sorry Ronald, maar ik ben het er nog steeds niet mee eens. Als ik verkeerd zit wil ik best mijn fout toegeven, maar ik geef mijn mening op basis wat ik heb meegemaakt.

    Er wordt een suggestie gewekt dat het altijd een teringbende is in de Vip en massa-gevechten zijn, en dat we ons kop daar niet voor in het zand moeten steken en er iets aan moeten doen. (Overdreven lijkt mij)

    Overall gezien vind ik het prima geregeld met weinig gezeik tot in verhouding met hoeveel mensen er wel niet zijn.

    Noem jij eens 10 grote Gala's waarvan jij dacht: OMG, de hele VIP zit op zijn kop, dit gaat niet goed komen. (Ik heb het niet over Sportschool Oldenzaal, of Spakenburg Multi Centra).

    Ik heb het dus niet over kleine Gala's! Maar professioneel opgezette gala's de afgelopen tijd.

    Ik hoor graag van je.

  20. #70
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Wat een losers zeg shit..... en dan ook met 2 op 1 gast inslaan.....
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    @Collina,

    Op elk groot evenement is het wel is goed fout gegaan en helaas is het vaak in de vip begonnen. Kan er geen 10 opnoemen omdat er geen 10 grote promoters zijn

    Ik kan wel zeggen dat ik vaak op evenementen ben geweest en kijk er -helaas- niet meer raar van op... Maar op onderstaande evenementen heb ik het goed fout zien gaan. Gelukkig is het nooit zo uit de hand gelopen zoals het filmpje maar het was redelijk heftig waar de stoelen of andere voorwerpen de lucht in gingen...
    - Arena
    - Glory
    - Beast of the East
    - Ahoy

    Hebben allemaal problemen gehad met ongeregelheden in de VIP, het is zaak om dit zo snel mogelijk in de kop te drukken en dat gebeurt soms gelukkig wel maar een feit is helaas dat het te vaak gebeurt...

  22. #72
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    @Collina,

    Op elk groot evenement is het wel is goed fout gegaan en helaas is het vaak in de vip begonnen. Kan er geen 10 opnoemen omdat er geen 10 grote promoters zijn

    Ik kan wel zeggen dat ik vaak op evenementen ben geweest en kijk er -helaas- niet meer raar van op... Maar op onderstaande evenementen heb ik het goed fout zien gaan. Gelukkig is het nooit zo uit de hand gelopen zoals het filmpje maar het was redelijk heftig waar de stoelen of andere voorwerpen de lucht in gingen...
    - Arena
    - Glory
    - Beast of the East
    - Ahoy

    Hebben allemaal problemen gehad met ongeregelheden in de VIP, het is zaak om dit zo snel mogelijk in de kop te drukken en dat gebeurt soms gelukkig wel maar een feit is helaas dat het te vaak gebeurt...
    Waarschijnijk zit ik dus compleet verkeerd en toevallig heb ik dan goede Gala's gezien waarbij het best mee viel. (behalve Arnhem 2001)

    Uiteraard is het een idealistisch gedachten dat er nooooit iets zou gebeuren...maar ik geef mijn mening op basis van wat ik zelf zie en op het afschuwelijke laffe filmpje.

    Ik zal voortaan letten op Massa Gevechten in de VIP.

  23. #73
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Waarschijnijk zit ik dus compleet verkeerd en toevallig heb ik dan goede Gala's gezien waarbij het best mee viel. (behalve Arnhem 2001)
    .
    Ik zou zeggen: Kom naar Rings gala Enschede 15 november a.s, weer zo'n beregoed gala waar bij mijn weten nog nooit gevochten is (en zeker niet in de VIP)


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Waarschijnijk zit ik dus compleet verkeerd en toevallig heb ik dan goede Gala's gezien waarbij het best mee viel. (behalve Arnhem 2001)
    Dat bedoel ik
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  25. #75
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gennep - Limburg
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Wat een trieste faggot's zeg!!
    Ook dat stukje dat 1 zo'n homo een gast vast heeft en 2 andere homo's erop inslaan.
    Wat een 'mannen' joh...
    -- "We have ways of making you talk." --

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •