MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default steroid gebruikers ?

    zijn er hier steroid gebruikers , ik wou effe vrage hoe voelt het om zo zwak te zijn dat je het niet op eigen kracht kon halen "faker"
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    rofl. Ik heb het niet nodig, maar ik werk in een gym waar wel een hoop gasten het gebruiken voor met name BB wedstrijden. Maarja ik ben zelf ongeveer net zo breed als alistair, waar je natuurlijk op doelt. En gezien zijn postuur en hoe hij eruitzag op 93kg hoeft hij helemaal niet gebruikt te hebben. Stel je s voor als hij niet gebruikt en mensen zoals jij niks anders doen dan hem beschuldigen. Geen wonder dat hij hier niet meer wil posten. Al die onzekere forum warriors die hem niks gunnen en zich geintimideerd voelen door een grote suri die iedereen in K1 eruit knalt. lol
    Last edited by iconian; 30-10-2009 at 22:32.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #3
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    rofl. Ik heb het niet nodig, maar ik werk in een gym waar wel een hoop gasten het gebruiken voor met name BB wedstrijden. Maarja ik ben zelf ongeveer net zo breed als alistair, waar je natuurlijk op doelt. En gezien zijn postuur en hoe hij eruitzag op 93kg hoeft hij helemaal niet gebruikt te hebben. Stel je s voor als hij niet gebruikt en mensen zoals jij niks anders doen dan hem beschuldigen. Geen wonder dat hij hier niet meer wil posten. Al die onzekere forum warriors die hem niks gunnen en zich geintimideerd voelen door een grote suri die iedereen in K1 eruit knalt. lol
    ontkenningsface hij heeft het zelf toegegeve "everybody use drugs , i live in holland" als antwoord toen RB zei van "stop using drugs your clothes aint fit you anymore"

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    thread fail...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •