MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63
  1. #1
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default NK Grappling Ede 2009

    Vandaag ben ik bij de Nederlands kampioenschappen grappling geweest. Dit keer niet als deelnemer maar als toeschouwer. Ik moet toegeven, het niveau in Nederland begint behoorlijk te stijgen, ook bij de beginners zie je dit terug. Opvallend was de grote opkomst van gracie barra, ik geloof dat er wel 20 vechters op de mat stonden. Trouwens niet onverdienstelijk want veel vechters behaalden een podiumplaats van dit team.
    De mooiste submission kwam van Willem Peeters, (ook van Gracie Barra) die met een "twister" (uit het boekje van Eddy Bravo) wist te winnen in een van zijn partijen. Ook bij de beginners zag ik veel talent van deze school rondlopen. Mooi werk heren en gefeliciteert met de resultaten.

    De bekende MMA vechter Dion staring (Golden Glory) deed ook weer een keertje mee in de + 100 klasse. Hij won alle wedstrijden en behaalde de dagzege. Hij liet in Ede ook zien dat hij over goede BJJ en worstel vaardigheden beschikt.

    Afgezien van een aantal overstrekkingen heb ik zelf geen ernstige blessures gezien onder de deelnemers. De organisatie had alles weer prima voor elkaar en de sfeer was weer helemaal top. (alleen aan die schreeuwende Duitsers kan ik nog niet wennen), een van de weinige minpunten is dat het In Ede wel een beetje druk begint te worden met het aantal deelnemers in de beperkte ruimte. Hierdoor was het al snel net een sauna.

    Wat ook leuk was dat ik nog even kort een aantal MF leden heb kunnen spreken. MR. one leg, Jochem, de mannen van Roy vd wal en een aantal oude traingingsmaten +de Sensei (scheids) van Physical Ede.

    Ik wacht op de eerste video beelden en foto's die er gemaakt zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Bedankt voor het verslagje. Foto's zijn inderdaad ook welkom

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    Opvallend was de grote opkomst van gracie barra, ik geloof dat er wel 20 vechters op de mat stonden. Trouwens niet onverdienstelijk want veel vechters behaalden een podiumplaats van dit team.
    Ze zijn goed bezig daar!

    een van de weinige minpunten is dat het In Ede wel een beetje druk begint te worden met het aantal deelnemers in de beperkte ruimte. Hierdoor was het al snel net een sauna.
    Denk dat ze een grotere lokatie moeten gaan nemen. Vond het een aantal jaar geleden al te druk toen ik er een paar keer ben geweest. Met de groei wordt dat alleen maar erger natuurlijk.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    511
    vCash
    126000

    Default

    erg geslaagde dag ! deed zelf mee 100kg+ beginners 2e plek

    It's Fighting, It's life.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    zeer geslaagd, en nog de persoonlijke groeten aan franky "MR 1 leg" erg leuke sportieve gozer.
    al gepost maar nu dan in de goede topic..thnx

    Mmacoevorden Profiel - hyves.nl
    Last edited by masakatsu agatsu; 31-10-2009 at 18:40.
    MMA Coevorden.
    Budovereniging Masakatsu Agatsu.
    Budovereniging Masakatsu Profiel - hyves.nl

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Lunteren/Goes
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    , een van de weinige minpunten is dat het In Ede wel een beetje druk begint te worden met het aantal deelnemers in de beperkte ruimte. Hierdoor was het al snel net een sauna.
    In de fitnessruimte waar wat matten werden neergelegd was het heerlijk rollen hoor, aircootje, niet te druk

    Maar bedankt voor 't verslagje, nu nog weer 's trainen jij.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    het blijft toch een van de beste tornooien !!! greetzzz van uit belgie

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    antwerpen
    Posts
    202
    vCash
    126000

    Default

    was ook als toeschouwer vandaag.

    ik vind persoonlijk dat de kleinere ruimte de sfeer gezelliger maakte , al was het in de grootste zaal wel iets te benouwd, de fitness zaal was idd chill haha

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DannyvK View Post
    In de fitnessruimte waar wat matten werden neergelegd was het heerlijk rollen hoor, aircootje, niet te druk

    Maar bedankt voor 't verslagje, nu nog weer 's trainen jij.
    in de fitnessruimte ben ik niet geweest, jammer.. als toeschouwer kon ik ook wel een aircootje gebruiken.
    @ trainen zit er voor mij voorlopig nog niet in helaas, groetjes..

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Eindhoven/Holland
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    Vandaag ben ik bij de Nederlands kampioenschappen grappling geweest. Dit keer niet als deelnemer maar als toeschouwer. Ik moet toegeven, het niveau in Nederland begint behoorlijk te stijgen, ook bij de beginners zie je dit terug. Opvallend was de grote opkomst van gracie barra, ik geloof dat er wel 20 vechters op de mat stonden. Trouwens niet onverdienstelijk want veel vechters behaalden een podiumplaats van dit team.
    De mooiste submission kwam van Willem Peeters, (ook van Gracie Barra) die met een "twister" (uit het boekje van Eddy Bravo) wist te winnen in een van zijn partijen. Ook bij de beginners zag ik veel talent van deze school rondlopen. Mooi werk heren en gefeliciteert met de resultaten.

    De bekende MMA vechter Dion staring (Golden Glory) deed ook weer een keertje mee in de + 100 klasse. Hij won alle wedstrijden en behaalde de dagzege. Hij liet in Ede ook zien dat hij over goede BJJ en worstel vaardigheden beschikt.

    Afgezien van een aantal overstrekkingen heb ik zelf geen ernstige blessures gezien onder de deelnemers. De organisatie had alles weer prima voor elkaar en de sfeer was weer helemaal top. (alleen aan die schreeuwende Duitsers kan ik nog niet wennen), een van de weinige minpunten is dat het In Ede wel een beetje druk begint te worden met het aantal deelnemers in de beperkte ruimte. Hierdoor was het al snel net een sauna.

    Wat ook leuk was dat ik nog even kort een aantal MF leden heb kunnen spreken. MR. one leg, Jochem, de mannen van Roy vd wal en een aantal oude traingingsmaten +de Sensei (scheids) van Physical Ede.

    Ik wacht op de eerste video beelden en foto's die er gemaakt zijn.

    2x
    hier een foto van ons van vandag GB NL

  11. #11

    Default

    Echt een bijzonder goed toernooi.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by OehlersMan View Post
    2x
    hier een foto van ons van vandag GB NL
    http://i253.photobucket.com/albums/h...n/DSCN0112.jpg
    die jongen rechts op de foto met het Venum broekje en witte T-shirt deed mee met de beginners, afgezien dat hij behoorlijk sterk is heeft hij ook veel techniek. Hij vertelde tegen mij dat dit zijn eerste no-gi toernooi was, maar ook dat hij wedstrijd judo heeft gedaan op niveau. hij heeft veel talent en Won alles bij de beginners. Ik moest gelijk denken aan een soort 2e Stefan struve.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Goed gedaan mensen! Zijn de uitslagen ergens online te vinden?

  14. #14
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Die gast links van jochem, wie is dat ?
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    35
    vCash
    126000

    Default

    Mark van Kessel, paar weken geleden blauwe band bjj gekregen.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redman74 View Post
    Mark van Kessel, paar weken geleden blauwe band bjj gekregen.
    Haha De klootzak Doe de groeten van de Rus wiens arm hij gebroken heeft: Tuplad :: BJJ
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  17. #17

    Default exit

    Very nice de pitbulls van exit !!!ook de nederlanders nice !!!kon er zelf niet bij zijn !!!! griepje

  18. #18
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Was wederom een geslaagde dag in Ede! Veel rollen en lekker optijd thuis. Ideaal. Vond het ook mooi om te zien dat de organisatie nogal flexibel was en een aantal matten in de fitness zaal had gelegd om het een en ander vlot te laten verlopen. Het was er wel wat fris maar dat was een welcome afwisseling met de reguliere zaal . Al met al complimenten voor de snelle omschakeling!

    Wat betreft het team waren we van Gracie Barra inderdaad met een behoorlijk aantal. Ik geloof 20 man uit eindhoven en nog eens 6 uit Maastricht. In totaal zijn we geloof ik met 4 NL kampioenen en een boel medialles van de dag weer uit ede vertrokken. Mooi resultaat dus!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tuplad View Post
    Haha De klootzak Doe de groeten van de Rus wiens arm hij gebroken heeft: Tuplad :: BJJ
    Damn, net dat filmpje gezien; zag er beroerd uit!

  20. #20
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Damn, net dat filmpje gezien; zag er beroerd uit!
    Inderdaad! Hoe is het nu met je arm?
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  21. #21
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    waar blijven de foto's en filmpjes

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Was een geslaagde dag! Eerste keer voor mij en ik heb het reuze naar mijn zin gehad! Viel me op dat ik om 4 uur weer onderweg naar huis was, het verliep vlot allemaal! Top georganiseerd, volgend jaar ben ik er 3x bij!

    ik heb wel wat filmpjes, moet ze alleen nog even uploaden..

  23. #23
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Worf View Post
    Was een geslaagde dag! Eerste keer voor mij en ik heb het reuze naar mijn zin gehad! Viel me op dat ik om 4 uur weer onderweg naar huis was, het verliep vlot allemaal! Top georganiseerd, volgend jaar ben ik er 3x bij!

    ik heb wel wat filmpjes, moet ze alleen nog even uploaden..
    top! uploaden

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    antwerpen
    Posts
    202
    vCash
    126000

    Default

    YouTube - Kanaal van Samko1990

    heb hier enkele filmpjes opstaan van de -70 beginners , komen er nog wel een paar op 1 v.d. dagen, smallband

  25. #25
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    www.chung-hap-kwan.de
    Posts
    112
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •