MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    207
    vCash
    126000

    Default Nog 2 weken... Dutch Open BJJ

    Dear groundfighter,

    We are proud to present the 7th BJJ DUTCH OPEN on November 14th organized by Mathieu Peters and Cadu Francis.
    500 EURO MONEYPRICE will be awarded for the BEST TEAM. The winners of the Open Class and in the Elite Class will win a gi!
    The BJJ Dutch Open BJJ is sponsored by GROUNDFIGHTER.EU
    What : BJJ DUTCH OPEN 2009 , 7th edition
    When: Saturday 14th of November
    Where sportcentrum Rusheuvel, Rusheuvelstraat 5, Oss, The Netherlands
    Register untill 8th of november
    Register fee: 25 euro
    Spectator fee: 5 euro

    500 EURO Prizemoney for Best Team
    SPONSORS Groundfighter.eu, Team Beast Of The East, Vulkanstore.com, Body Effect: the perfect solution.
    More info & registration: BJJ Dutch Open 2009 - Brazilian Jiu-Jitsu

    Win your register fee back!
    http://www.groundfighter.eu/nl/spons...de-dutch-open/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Team Jiu Jitsu Factory

  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    5 euro om te kijken ? Afripperij!
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    @ Casca Grossa:

    Is er al een tijdschema bekend voor de verschillende banden en gewichten?
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tuplad View Post
    5 euro om te kijken ? Afripperij!
    Lijkt me op zich wel normaal. Ik ben judowedstrijden gewend en dan wordt er (vrijwel) standaard een entreeprijs van pakweg 5 euro gevraagd.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    ik ben er spijtig genoeg niet bij ik moet 2weken erna de ring in en ik wil zeker geen blesure oplopen maar ik kom kijken zeker weten aanmoedingen en suporteren voor mijn vrienden en forumbroeders grtz

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    25 euro inschijving dit is echt belaggelijk

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    511
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Danco View Post
    25 euro inschijving dit is echt belaggelijk
    indd wat hoog maarja heb het er voor over, omgerekend meer dan 50 gulden, klink wel weer onwijs veel.

    It's Fighting, It's life.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Danco View Post
    25 euro inschijving dit is echt belaggelijk
    De toernooien van HBN kosten ook altijd rond de 25 euro. Voor zover ik weet is een bedrag van ongeveer 20 euro toch wel redelijk normaal voor BJJ toernooien. Ik zou zeggen wees eerder blij dat er toernooien worden georganiseerd dan dat je zit te zeuren over het inschrijfgeld . Als je het teveel vindt blijf je toch lekker weg!

    Ik ben er in iedergeval zeker bij. Heb me al ingeschreven en heb er echt zin in!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  9. #9
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    De toernooien van HBN kosten ook altijd rond de 25 euro. Voor zover ik weet is een bedrag van ongeveer 20 euro toch wel redelijk normaal voor BJJ toernooien. Ik zou zeggen wees eerder blij dat er toernooien worden georganiseerd dan dat je zit te zeuren over het inschrijfgeld . Als je het teveel vindt blijf je toch lekker weg!

    Ik ben er in iedergeval zeker bij. Heb me al ingeschreven en heb er echt zin in!
    x2 wat is nou 25 euro om eens goed te rollen en je te amuseren PS je wordt ook beter van in ieder geval.alle ja das mijn mening ik respecteer ieder zijn mening natuurlijk

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Wat die Duchtman al zegt, wees blij dat er iemand de moeite neemt om toernooien te organiseren zeg. Naast HBN zijn er geen andere organisatoren...

    En zolang je belachelijk nog schreift zoals jij dat doet, mag je geen commentaar leveren :P

  11. #11
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    En zolang je belachelijk nog schreift zoals jij dat doet, mag je geen commentaar leveren :P
    Lol!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Het is inderdaad niet goedkoop, maar langs de andere kant moet je weten dat ik hier in Mexico hetzelfde betaal voor het nationaal kampioenschap (en mensen verdienen hier heel wat minder dan in Europa) waar het allemaal niet zo lekker geregeld is als op de Dutch Open.

    In Juli ook nog hetzelfde betaald voor een shittornooi in Acapulco (waar ik heen ga bij gebrek aan beter), waar ze zelfs geen medailles gaven maar een stom A4'tje. Toen was ik wel wat op mijn pik getrapt!

    Effe ter illustratie, daar zag het dus zó uit:

    YouTube - Torneo Acapulco JJB/BJJ 2009: Lugar

    Dus al bij al hebben jullie daar in Nederland en België niet te veel reden om te klagen! Massaal deelnemen, zou ik zeggen!


    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    En zolang je belachelijk nog schreift zoals jij dat doet, mag je geen commentaar leveren :P
    Dit was sarcasme, right?!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    174
    vCash
    126714

    Default

    In de VS betaal je ook makkelijk het dubbele voor een toernooi.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Top dat er weer iets georganiseerd wordt! Succes iedereen.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga in ieder geval!

  16. #16
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    ingeschreven!

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    antwerpen
    Posts
    202
    vCash
    126000

    Default

    holy crap Christophe, geen matten ? willen zeker guard springers weghouden

  18. #18
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    De toernooien van HBN kosten ook altijd rond de 25 euro. Voor zover ik weet is een bedrag van ongeveer 20 euro toch wel redelijk normaal voor BJJ toernooien. Ik zou zeggen wees eerder blij dat er toernooien worden georganiseerd dan dat je zit te zeuren over het inschrijfgeld . Als je het teveel vindt blijf je toch lekker weg!

    Ik ben er in iedergeval zeker bij. Heb me al ingeschreven en heb er echt zin in!
    Echt zo'n Amerikaans/Europees mentaliteit Wees blij dat er mensen willen meedoen... dan nog is €25 vragen. Gewoon om al te beginnen is da een fout principe. Er zijn andere manieren op "winst" te maken.
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tuplad View Post
    Echt zo'n Amerikaans/Europees mentaliteit Wees blij dat er mensen willen meedoen... dan nog is €25 vragen. Gewoon om al te beginnen is da een fout principe. Er zijn andere manieren op "winst" te maken.
    Als ze winst willen maken waarom geven ze dan 500 euro prijzengeld voor het beste team? Lijkt mij dat als je winst wilt maken je dit geld lekker in je zak zou houden. Dus dat is denk ik al de eerste misconceptie.

    Verder wonen we toevallig in Europa dus zie ik niet wat er mis is met een in jou woorden 'Europese Mentaliteit '.....

    25 euro is voor zover ik weet een vrij gemiddelde prijs voor een BJJ toernooi in NL. Bovendien betaal je voor het EK geloof ik iets van 80 euro plus rijs en verblijfkosten dus vergeleken daarbij valt 25 euro best mee.

    Je geeft aan dat mensen blij moeten zijn als er deelnemers zijn voor een toernooi!? Denk er ook aan dat er kosten komen kijken bij een toernooi zoals zaal huur en weet ik veel wat allemaal voor andere dingen. Ik denk dat wereldtopper Xande Ribeiro ook niet voor noppes naar NL komt alleen omdat hij het leuk vindt om de Dutch Open te scheidsen.

    Conclusie, zoek de toernooien uit die jou aanspreken en kom daar heen. Als 25 euro te veel is voor je dan kom je toch gewoon niet naar dit toernooi of naar toernooien als de Amsterdam Open en Holland Gi Challenge en Zona No Gi cup. Als dat jou keuze is prima, maar gezien dit wel toernooien zijn waar veel internationale deelnemers op af komen is het misschien toch verstandig om te overwegen om deel te nemen met het oog op je eigen ontwikkeling. Maar je moet het zelf weten. Ik heb 25 euro in iedergeval wel over voor iets wat ik met plezier doe.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  20. #20
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Als ze winst willen maken waarom geven ze dan 500 euro prijzengeld voor het beste team? Lijkt mij dat als je winst wilt maken je dit geld lekker in je zak zou houden. Dus dat is denk ik al de eerste misconceptie.

    Verder wonen we toevallig in Europa dus zie ik niet wat er mis is met een in jou woorden 'Europese Mentaliteit '.....

    25 euro is voor zover ik weet een vrij gemiddelde prijs voor een BJJ toernooi in NL. Bovendien betaal je voor het EK geloof ik iets van 80 euro plus rijs en verblijfkosten dus vergeleken daarbij valt 25 euro best mee.

    Je geeft aan dat mensen blij moeten zijn als er deelnemers zijn voor een toernooi!? Denk er ook aan dat er kosten komen kijken bij een toernooi zoals zaal huur en weet ik veel wat allemaal voor andere dingen. Ik denk dat wereldtopper Xande Ribeiro ook niet voor noppes naar NL komt alleen omdat hij het leuk vindt om de Dutch Open te scheidsen.

    Conclusie, zoek de toernooien uit die jou aanspreken en kom daar heen. Als 25 euro te veel is voor je dan kom je toch gewoon niet naar dit toernooi of naar toernooien als de Amsterdam Open en Holland Gi Challenge en Zona No Gi cup. Als dat jou keuze is prima, maar gezien dit wel toernooien zijn waar veel internationale deelnemers op af komen is het misschien toch verstandig om te overwegen om deel te nemen met het oog op je eigen ontwikkeling. Maar je moet het zelf weten. Ik heb 25 euro in iedergeval wel over voor iets wat ik met plezier doe.
    Dan moet hij het maar leuk beginnen vinden, of anders komt hij gewoon niet

    Zo duur is het niet om een wedstrijd te organiseren, trust me... als je dan toch geld wil verdienen, zet een kraam met DEFTIG eten en wat andere spullen die je kan kopen + €5 inkom voor deelnemers/toeschouwers ipv €25 voor deelnemers. Zo heb je direct alles al opgehaald, maar €25 is toch wel een belachelijke prijs, zeker als je ziet dat het €40 kost als je ter plaatse komt inschrijven.

    Ik zeg het nog is: dikke afripperij.
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    207
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Danco View Post
    25 euro inschrijving dit is echt belaggelijk


    Heb je enig idee wat het kost om een zaal van dit formaat te huren? 500 euro prijzengeld?
    T-shirts inc zeefdruk? Dokter inhuren voor de hele dag? Medailles/bekers? Geluidsman? Website met betaal mogelijkheden bouwen? En dan nog niet te spreken over alle voorbereiding m.b.t. regelen van vrijwilligers, plan van aanpak, matten, score borden, broodjes voor de vrijwilligers enz..enz..enz........

    Ik denk dat 25 euro inderdaad veel geld is, maar kijk wat eerst wat het allemaal inhoud en kost, en wat je er voor krijgt!

    Bedank liever iedereen die deze toernooien mogelijk maken dan gaan zeiken over 25 euro die je in je stamcafe in een uurtje wegzuipt!
    Team Jiu Jitsu Factory

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    ik ben ook van de partij
    -82.5 maar weer eens

    D.

    TEAM CARLSON GRACIE HOLLAND
    Marcos Flexa - Brazilian Jiu Jitsu

  23. #23
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by casca grossa View Post
    Heb je enig idee wat het kost om een zaal van dit formaat te huren? 500 euro prijzengeld?
    T-shirts inc zeefdruk? Dokter inhuren voor de hele dag? Medailles/bekers? Geluidsman? Website met betaal mogelijkheden bouwen? En dan nog niet te spreken over alle voorbereiding m.b.t. regelen van vrijwilligers, plan van aanpak, matten, score borden, broodjes voor de vrijwilligers enz..enz..enz........

    Ik denk dat 25 euro inderdaad veel geld is, maar kijk wat eerst wat het allemaal inhoud en kost, en wat je er voor krijgt!

    Bedank liever iedereen die deze toernooien mogelijk maken dan gaan zeiken over 25 euro die je in je stamcafe in een uurtje wegzuipt!
    Precies wat ik bedoelde inderdaad
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  24. #24
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Precies wat ik bedoelde inderdaad

    op komst!
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tuplad View Post

    Hahaha Lol! Sterk tegenargument inderdaad
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •