MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 134 of 134
  1. #126
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Eigenlijk zonde om hier een PbP van te maken, dit gala zou je gewoon live bij moeten wonen. Top sfeer, de zaal ging uit zijn dak, geen ruzietjes in de zaal, elke vechter kreeg respect van het publiek, Ringsgala = goed geluid, grote beeldschermen en strakke timing, goeie scheidsrechters, geen gemor over jurering, mooie opkomsten, en er werd met hart en ziel gevochten.
    Van mij mag iedere wethouder op zo'n gala komen kijken om te zien dat sport werkelijk verbroederd.
    En volgend jaar is er echt geen excuus om er niet bij te zijn!
    Voor mij het gala van het jaar!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Was een mooie avond! veel mooie partijen gezien en de sfeer was zoals altijd top!!!

    Angelo bedankt voor de gast vrijheid! Gala was helemaal tot in de puntjes goed geregeld!!

    Iedereen gefeliciteerd met de overwinning, vandaag komt het sfeerverslag online !

  3. #128
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Was geen hoek, was een goed geplaatste knie. Proficiat danial, top gedaan. Wilde ook meteen team ATF militia feliciteren met hun prestatie. Joziro Boye vocht een super mma wedstrijd tegen clayton en heren pas op we hebben een toekomstige topper bij. Vergeet deze naam niet: Ismael Lazaar 18 jaar oud zette een van de betere wedstrijden van de avond op. Niet normaal wat deze gast heeft laten zien. Eerste wedstrijd en meteen heel technische en tactisch gevochten. gefeliciteerd jongens.

    Blessings.

    Atf Militia.
    Quote Originally Posted by joost View Post
    Ronde 2
    Quote Originally Posted by joost View Post
    DANIAL opent met een harde rechtse hoek STOOT en gaat neer.... KO!!!!!!!! hij staat wel evenlater op en wankelt


    WINNAAAAAR DANIAL SHARIFII!!!!!!!!!!!! EUROPESE TITEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. #129
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    gezien Surrender.. soms gaat alles zo snel en zie je het niet goed vanuit een bepaalde hoek!

  5. #130
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Was echt een SUPER Gala!!! Wat een sfeer!!! Echt te gek. En Danial z'n partij was helemaal top. Gefeliciteerd man! Wat een wedstrijd. Promotie voor het MMA!

  6. #131
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Damn die knie zat er voortreffelijk op en supergoed te zien vanwaar we zaten. Zow ik hoop dat ie op de foto staat. Danial gefeliciteerd. Het was weer een mooi gala en goed geregeld. Begon mooi op tijd en de sfeer was super.

  7. #132
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    4e partij
    Dave Tienhoven (Team Slamm!) vs Jerrel Valmont (Begin C) (Bodygym)
    kwam dave tienhoven niet altijd uit voor mike's gym? heb hem een paar keer zien knokken en was zeer veelbelovend en dat met zijn zeer jonge leeftijd...

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Bedankt voor de PbP en Danial gefeliciteerd !!!
    Misschien moet ik volgend jaar toch maar eens naar Enschede

  9. #134
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Was echt een geweldig gala!! Ook voor mij het gala van het jaar. Danial was super goed.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •