MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default Celstraf bij kapot rekeningrij-kastje

    Wie straks als het rekeningrijden is ingevoerd geen werkend kastje in zijn auto heeft kan zes maanden celstraf of een boete van 18.500 euro krijgen. Dat blijkt uit een wetsvoorstel van Camiel Eurlings.

    Elke eigenaar is verantwoordelijk voor zijn eigen kastje. Gaat deze stuk dan moet je dat binnen acht uur melden. Als blijkt dat er met het kastje is geknoeid dan kun je zelfs vier jaar celstraf of 74.000 euro boete verwachten. Wie een geldboete krijgt heeft overigens sowieso een strafblad die tien jaar blijft staan. Volgens de bedrijven die het kastje kunnen gaan maken zal het kastje altijd werken.

    FOK.nl / Nieuws / Celstraf bij kapot rekeningrij-kastje / FOK!frontpage



    Je kunt nog beter iemand vermoorden in dit land, dan knoeien met een kastje
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Wie straks als het rekeningrijden is ingevoerd geen werkend kastje in zijn auto heeft kan zes maanden celstraf of een boete van 18.500 euro krijgen. Dat blijkt uit een wetsvoorstel van Camiel Eurlings.

    Elke eigenaar is verantwoordelijk voor zijn eigen kastje. Gaat deze stuk dan moet je dat binnen acht uur melden. Als blijkt dat er met het kastje is geknoeid dan kun je zelfs vier jaar celstraf of 74.000 euro boete verwachten. Wie een geldboete krijgt heeft overigens sowieso een strafblad die tien jaar blijft staan. Volgens de bedrijven die het kastje kunnen gaan maken zal het kastje altijd werken.

    FOK.nl / Nieuws / Celstraf bij kapot rekeningrij-kastje / FOK!frontpage



    Je kunt nog beter iemand vermoorden in dit land, dan knoeien met een kastje
    Is wel humor... sla je iemand helemaal de tering met je kastje krijg je 240 uur dienstverlening voor de mishandeling en 6 maanden celstraf omdat je kastje kapot is.


  3. #3
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Koh Pha Ngan Thailand
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig woon ik niet meer in NL, wat een onzin zeg
    The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. " -Henry Rollins

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik weet nog dat we "vroegah" op school de module Recht hadden. ging dus meer over de digitale kant van het verhaal.

    Je kan dus echt beter iemand in elkaar slaan dan zijn pc hacken of een emailbom sturen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Wat handig dat gps jammers nog steeds te koop zijn in Hongkong....
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben zeer benieuwd naar dit rekening rijden.
    Het ironische is, dat wanneer ik straks in me nieuwe auto ga rijden, na jaren dat ik geen auto had vanwege de financien, dat ze precies dat rekeningrijden invoeren

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Elke eigenaar is verantwoordelijk voor zijn eigen kastje.
    Dat is met je gasmeter toch ook zo? Wat is er precies nieuw?

    Quote Originally Posted by Tony View Post

    Je kan dus echt beter iemand in elkaar slaan dan zijn pc hacken of een emailbom sturen.
    En terecht! Die tyfushackers... Ben meerdere malen een dag zoet geweest met weer een of ander kutvirus. Nog even afgezien van de overlast door spam (gemiste mailtjes die in de spambox komen) en de tijd die je kwijt bent aan beveiliging. Fuckers.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Het is echt ongelovelijk dat wij Nederlanders zo stom zijn dat wij met verkiezingen op dit soort politici stemmen.

    Het hele land is doordruipt van regels en administratie.

    ja het lost de file op! al die mensen die nu in de file na hun werk staan gaan nu thuisblijven.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Als dat rekening rijden net zo duur wordt als de tolwegen in Frankrijk dan ben je goed de lul... op en neer naar Parijs €26 euro... motherfuckers.


  10. #10
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Het is echt ongelovelijk dat wij Nederlanders zo stom zijn dat wij met verkiezingen op dit soort politici stemmen.

    Het hele land is doordruipt van regels en administratie.

    ja het lost de file op! al die mensen die nu in de file na hun werk staan gaan nu thuisblijven.

    Daarom met volgende verkeizing op de goede partij stemmen.!!
    Maar je slaat iedergeval de spijker op de kop

    Ik heb overgens gehoord dat als je het kasje in de auto hebt
    ze ook nog eens je hele reilen en zeilen weten waar je zoal bent geweest.
    Of heb ik dat verkeerd?

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Het is echt ongelovelijk dat wij Nederlanders zo stom zijn dat wij met verkiezingen op dit soort politici stemmen.

    Het hele land is doordruipt van regels en administratie.

    ja het lost de file op! al die mensen die nu in de file na hun werk staan gaan nu thuisblijven.
    Ik neem aanstoot aan 'wij' ... ik stem daar niet op. De volgende keer schrijf je dus: "...dat wij Nederlanders, minus Biiyen, zo stom zijn..."

    dank u


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •